Tesla prodává bazarové elektromobily Model 3, chystá se na rekordní čtvrtletí?

Tři roky po začátku první výroby a dodávek elektromobilu Tesla Model 3 v začíná Tesla s prodejem ojetých vozů na svém webu.

Elektromobily Tesla Model X, Model 3 a Model S vedle sebe.
foto: Tesla

Bohatá nabídka ojetých elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X přímo na webu Tesla byla aktuálně rozšřena také o Tesla Model 3. Jde o Long Range verzi s rokem výroby 2017 a 2018 a cenou kolem $40 000.

Podobně jako Tesla Model S a Tesla Model X v nabídce, také Tesla Model 3 prochází před umístěním do nabídky Tesla online bazaru podrobnou 70bodovou prohlídkou. Následně je rozhodnuto o buďto 4leté záruce (nebo 50 000 mil), případně 2leté (nebo 100 000 mil).

Magazínu Electrek.co se podařila zjistit i další zajímavost. Tesla se údajně snaží o rekordní čtvrtletí, a tak doma v USA tlačí na dodávky aut zákazníkům. Údajně se daří dodávat až 1000 aut denně.

Důvod je jednoduchý: daňový bonus $3750 na nákup elektromobilů Tesla se od 1. července 2019 sníží na polovinu. Auta musí být dodána před tímto datem, aby bylo možné původní daňový bonus (dotaci, chcete-li) využít.

34 Comments on “Tesla prodává bazarové elektromobily Model 3, chystá se na rekordní čtvrtletí?”

  1. OT: Model 3.
    Našel by se ochotný majitel Modelu 3, který by

    OT: Model 3.
    Našel by se ochotný majitel Modelu 3, který by nám přiblížil, jak dostal do ČR tento vůz? Zrovna včera jsem potkal bílou Teslu Model 3 v Brně ještě se zelenou dočasnou papírovou značkou na zadním skle. Ceny pro Other Europe na konfigurátoru jsou vyšší, než třeba v Německu. Předpokládám, že by to mohlo jít objednat při osobní návštěvě v Tesla storu například v Německu.
    Na konfigurátoru třeba pro Model S jde vidět, že cena pro Other Europe je opravdu citelně vyšší, než pro státy, které jsou již v seznamu pro výběr regionu.

    1. Ad Predpoklad moznosti koupe v Nemecku/Rakousku.
      Mailem jsem

      Ad Predpoklad moznosti koupe v Nemecku/Rakousku.
      Mailem jsem kontaktoval 2 Cesky prodejce v Tesla Storu ve Vidni v Rakousku a bylo mi pred par mesici receno, ze nakup TM3 pres Viden do Ceska neni mozny. Musime si prej pockat na vydani do „Other Europe“.

      Kazdopadne predpokladam, ze furt funguje ten zpusob, ze to muzes koupit na nejakyho obcana Rakouska/Nemecka (mozna i na tebe), ten zaplati plnou cenu i s dani, pak se to prevede na tebe, ty musis zaplatit dan v Cesku a pak pokud je tohle provedenyho do nejaky blizky doby od nakupu, tak si muzes vyzadat vraceni dane v zahranici, takze zaplatis ve vysledku dan jenom v CR. Nekdo mi to takhle tady rikal, ze ten proces probiha. Osobne cekam na Other Europe a tenhle zpusob nevolim, protoze si chci TM3 koupit na financni leasing a tim, ze bych musel platit 2 dane a pak si tu jednu musel nechat vratit, tak pochybuju, ze by se tohle dalo s leasingovou spolecnosti domluvit. Ale treba se mylim a je to jednodussi nez si myslim.

      1. Už je možné kúpiť TM3 vo Viedni a budete ju mať za 3 dni
        Už je možné kúpiť TM3 vo Viedni a budete ju mať za 3 dni doma, ale musíte zaplatiť aj DPH a tú si potom uplatniť u vás v ČR alebo v SR ak ste plátca. Ale budete mať auto napísané priamo na vás a nemusíte to vymýšlať cez nejakého prostredníka. Včera som tú informáciu obdržal z dôveryhodného zdroja.

          1. Môže si kúpiť hocikto. Kontaktujte priamo pána Hasalu
            Môže si kúpiť hocikto. Kontaktujte priamo pána Hasalu alebo pana Kašíka. Bude treba zaplatiť zálohu 2000€ a k cene ktorú si nakonfigurujete na stránke treba pripočítať 1800€ (to je rakúska dotácia na kúpu EV, ktorá je už odrátaná v predajnej cene).

        1. Přejmenoval ho už asi 20x předtím. Už ho dokonce
          Přejmenoval ho už asi 20x předtím. Už ho dokonce přejmenoval zpátky na Elon Musk. Dokonce ani neodstranil ikonu, protože by tam byl default, ale prostě tam nahrál černý obrázek.

          Takže tak do týdne napíše Im back 🙂

          Musk jenom všechny zase trolí 😀

            1. Zažalovat za co? Že nepíše na Twitter? To se bude blbě
              Zažalovat za co? Že nepíše na Twitter? To se bude blbě prokazovat 😀

              Navíc ten pohyb nahoru neměl zřejmě nic společného s Muskem. Shorteři prostě začínají uzavírat pozice, protože to vypadá, že prodejní výsledky budou více než dobré. Dokonce možná chytí rekord a některým prostě ruply nervy a nechcou být u toho až to začne 🙂

                1. Jestli někdo účelově manipuluje s akciema, tak jsou to
                  Jestli někdo účelově manipuluje s akciema, tak jsou to shorteři, kteří permanentně šíří lži.

            1. Ty nevidíš do huby. Nejdřív tvrdíš že se řepka míchá
              Ty nevidíš do huby. Nejdřív tvrdíš že se řepka míchá do benzínu což je kravina, pak že si ílon zrušil twitr když ho evidentně nezrušil a ještě k tomu nevybíravě buzeruješ ostatní ať laskavěj dodaj zdroj ke svým tvrzením. Přečti si někdy po sobě ty svoje stupidní kraviny co sem furt píšeš nebo se na to radši vykašli.

  2. Upřímně na tohle čtvrtletí jsem u Tesly fakt moc
    Upřímně na tohle čtvrtletí jsem u Tesly fakt moc zvědavý. Jestli to bude více aut než za poslední kvartál loňského roku, tak klobouk dolů. Otázka jestli to bude zase jen kvůli končícím (zmenšujícím se) dotacím v US a nebo prostě jedou maximální výrobu a nestíhají uspokojovat poptávku jak říkal Elon. Nějaký odhad kolik dá tesla za letošní rok celkem ? 350, 400, 450, 500tis aut? Snad ještě před koncem roku naskočí ta čínská giga factory.

    1. Ono se to nevylučuje. Poptávka je určitě nabuzená
      Ono se to nevylučuje. Poptávka je určitě nabuzená snižujícíma se dotacema, ale Tesla se nijak zvlášť nemusí obávat toho, že by příští měsíc nebyl zájem.
      – To snížení je jenom o patnáct stovek.
      – Hodně lidí čeká, jestli Tesla neslevní příští měsíc, protože nedosáhnou na slevy na dani, což se asi nestane
      – Tesla otvírá nové trhy takže budou více vyvážet.
      – Druhá polovina roku je obecně na prodeje silnější než ta první.

      1. Poptávka asi bude v USA trošičku nižší, ale je to
        Poptávka asi bude v USA trošičku nižší, ale je to úplně jedno. Stejně jako každé čtvrtletí se nejprve vyrábí auta na export (cca 2/3, tedy 2 měsíce) a poslední měsíc pro domácí trh a vzhledem k celkovému času výroba->transport->nalodění->plavba->další transport->prodej uplyne tak 6 týdnů, tak je úplně normální, i kdyby prodeje byly 0 % v červenci, 20 % v srpnu a 80 % v září. Ale stejně tak tradičně jako každé čtvrtletí vyjdou články, jak šíleně klesly prodeje, na to si musíme zvyknout 🙂
        Snížení slevy na dani je $1875, to je docela dost, i když v podání Tesly to nestačí ani na červenou barvu 🙂 a pokud se kouknete na výpočty kolik lidi platí daň z jakého příjmu, tak bych řekl, že všichni dosáhnou na slevu $3750, jinak by si nemohli dovolit auto za $40000+.
        Každopádně jak píšete, nyní je Tesla závislá na americkém trhu tak z 1/3, s novými trhy to může být i jen 1/4, takže pokles poptávky třeba o 20 % v USA znamená pokles celkové poptávky jen 5 %, což jak máte v poslední větě hravě vymaže silnější druhá polovina roku.

Napsat komentář