Elektromobil Tesla Model S se vyrábí a prodává od roku 2012, Xko o pár let méně. Za tu dobu prošly řadou změn, ale zákazníci už netrpělivě čekají na velký facelift.
foto: Tesla
A vypadá to, že se brzy dočkají. Tesla totiž ohlásila, že během letošních vánočních prázdnin na delší dobu přeruší výrobu elektromobilů Tesla Model S a Tesla Model X. Přesně od 24. prosince 2020 do 11. ledna 2021.
Poslední velká designová změna u elektromobilů Tesla Model S/X proběhla v roce 2016. Další změny se od té doby týkaly už pouze výkonu/specifikací/vybavení.
Jenže facelift je víc než potřeba. Díky nástupu Tesla Model 3, Tesla Model Y a zejména velkého množství konkurence se prodeje Ska a Xka v posledních letech značně smrskly. O „refreshi“ nebo výrazném faceliftu se proto mluví už dlouho.
Očekává se, že velká změna nastane u obou modelů v interiéru, který se víc přiblíží právě nejnovějším verzím Tesla Model 3/Y. S velkou pravděpodobností bude ale upraven také zevnějšek.
Prodeje se docela zhroutily tak jim ani nic jiného nezbývá.
Prodeje se docela zhroutily tak jim ani nic jiného nezbývá.
Spis je to obracene. Mezi zajemci se to rozkriklo, ze prijde
Spis je to obracene. Mezi zajemci se to rozkriklo, ze prijde refresh a vsichni vyckavaji ty nove. Prece jenom se vyrabi uz pres 9 let a u dinosauru by byl takovy model davno neprodejny.
To neni zrovn apresne srovnani. Dnesni Model S nema s tim z
To neni zrovn apresne srovnani. Dnesni Model S nema s tim z roku 2002 temer nic spolecneho. VW Golf se taky vyrabi do 60. let.
Konstrukcne je to porad stejne auto. Navic S je 1. vlastni
Konstrukcne je to porad stejne auto. Navic S je 1. vlastni auto. Zadna jina automobilka nedokazala dodnes z niceho vyrobit tak uspesne auto, ktere jeste dnes pokori kterekoliv jine EV nejnovejsi konstrukce za nasobek ceny. Ford T model to dokazal jen z casti, protoze Ford vyrabel uz predtim auta. Kdyz se tak smele poustite do Tesly, tak ukazte, kdo to udelal lepe!
Já se nepouštím do Tesly. Jenom tvrdím, že dnešní Model
Já se nepouštím do Tesly. Jenom tvrdím, že dnešní Model S nemá s tím původním nic společného, proto není správné říkat, že MS se vyrábí už 9 let.
Co Brouk? Ten taky neměl žádnou fabriku ani značku a je to
Co Brouk? Ten taky neměl žádnou fabriku ani značku a je to nejvyráběnější auto historie.
To jste tvrdil už u příspěvku z léta 2019 🙂 Nevím, kdo
To jste tvrdil už u příspěvku z léta 2019 🙂 Nevím, kdo čeká dva roky na refresh. To je přeci hloupost a vy to víte. Prodeje se prostě u S a X propadly a duvodem není čekáná na refresh, ale to, že sama tesla přišla s modelem 3 a s dalšími EV přišly na trh i jiní výrobci.Prostě Tesla už není jedinž výrobce EV a na jejich prodejích se to zákonitě prodají. To není vůbec překvapení a není potřeba hledat výmluvy.
Ten stary koment byl zrejme nejaky fail. Nevim jak jsem se
Ten stary koment byl zrejme nejaky fail. Nevim jak jsem se vubec dostal na tak stary prispevek. Ale to jsem prece uz vysvetlil.
Možná částečně ano, ale spíše to je efekt začátku
Možná částečně ano, ale spíše to je efekt začátku prodejů TM3 a TMY. Velká část lidí se prostě drží značky a nejdříve si vyberou značku a pak vybírají auto a když přišly menší a levnější modely, tak si vlastně uvědomily, že nepotřebují velké S nebo X.
Podobné to bude u Etrona, Golfa(ID3) nebo Zoe až jejich automobilky přijdou s dalšími modely.
no tak co si budem povídat že ale :
TMS je předražená
no tak co si budem povídat že ale :
TMS je předražená velká kráva kde se vzadu furt flákáte do palice
TMX je předražená potvora standartně vodcházejícím podvozkem
Etron je natrucaudi a jedno jediný
ID3 je přepal plasťák fkřeči s emesdosemvefůzilinfluxu na místo softwéru 🙂
a Zoe je na tu cenu tak malá mrcha že darmo mluvit 😉
Takže zbývá jen kvalitní BMW …kerýmu každých 50kkm uodchází skvěle udělaný motóor :))
https://youtu.be/yl_rm80xCH0?t=344
a není to náhodou důsledek hromadné žaloby, že
a není to náhodou důsledek hromadné žaloby, že zakrývala závady podvozku u vozidel Model S a Model X…. ??? :))
https://finance.yahoo.com/news/tesla-faces-class-action-over-082122901.html
Ne. Uvedene tlumice se uz 3 roky nepouzivaji
Ne. Uvedene tlumice se uz 3 roky nepouzivaji
pouč nás jinak ti stejně nevěříme
pouč nás jinak ti stejně nevěříme
tyjo to je pár písmenek ouničem soudruzi co to má jako
tyjo to je pár písmenek ouničem soudruzi co to má jako beéjt 🙂
TMS 2012
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-s/
TMX 2015
https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/tesla-model-x/
PS: a budou změny i karosářské?? jak oprava debilních rozbíjejících se zatahovacích klik a co to flákání na zadních dopalice?? to je u Ska za 2 mega za odměnu?? 😉
Mohli by ho udělat ve stylu nafouknutého roadsteru.
Mohli by ho udělat ve stylu nafouknutého roadsteru.
Tak snad dají na Sko laserová světla. A uvnitř displej na
Tak snad dají na Sko laserová světla. A uvnitř displej na šířku.
Display asi ano ale tie svetla by mohli dat nieco na styl
Display asi ano ale tie svetla by mohli dat nieco na styl mercedesu. Taky ten LED matrix. Je to zaujimava technologia.
Kazdopadne ja by som si skor zelal od strycka Muska MPV mozno trochu ladene offroad a 7 miestne 😉
rozhodně ale at mají méně jak 6500Kelvinů studenej
rozhodně ale at mají méně jak 6500Kelvinů studenej voslňovací vejmrd jménem LED svářečka metriks 😉
Lepsi svetla, odvetrany sedacky, kapsy do dveri, diplay nechat
Lepsi svetla, odvetrany sedacky, kapsy do dveri, diplay nechat na vejsku – krasne se da rozpulit a to co ma normlane M3 na strane, ma S/X v kaplicce. Takze ten display na vysku ma jedinou nevyhodu pri koukani na filmy, ale to neni v aute asi priorita.
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/poruchy/
https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/poruchy/
Podle mě má 3 displej na šířku jen, aby ušetřili
Podle mě má 3 displej na šířku jen, aby ušetřili kapličku a byla ta rychlost v zorném poli. Spíš mě na Tesle fascinuje, že něco, co je podle fandů ve všem future, tak nemá head-up display s rychlostí, výkonem a základními povely navigace – myslím, že to by ocenilo hodně lidí – asi víc než zmateného autopilota
četl jsem pár názorů, že HUD je v noci strašně rušivý
četl jsem pár názorů, že HUD je v noci strašně rušivý
U letadel se to používá docela dlouho, a že by to v noci
U letadel se to používá docela dlouho, a že by to v noci rušilo piloty ze „spaní“ jsem neslyšel , pokud to tedy nějaký výrobce neodfláknul.
Mám HUD, používám ho trvale a nic rušivého jsem v noci
Mám HUD, používám ho trvale a nic rušivého jsem v noci neviděl. On se totiž jeho jas dá regulovat.
Kdyz jsem ted jel po case dalku s Leaf 1, tak jsem musel casto
Kdyz jsem ted jel po case dalku s Leaf 1, tak jsem musel casto hlidat rychlost. Pripadalo me to dost obtizne zamerit se na kaplicku s rychlomerem. Bylo to takove divne a docela jsem musel hledat. U TM3 je rychlomer daleko lepe pod kontrolou. Kdyz bych se mel soustredit na HUD, tak nevim, ale asi by me vadil.
Když to jde tak jedu na tempomat.
Ale v elektru mi chybí.
Když to jde tak jedu na tempomat.
Ale v elektru mi chybí. Tam se ta padesátka drží blbě, protože se člověk nemůže orientovat sluchem jak vrčí motor 🙂
Podle sluchu se blbě drží rychlost i na obyčejném
Podle sluchu se blbě drží rychlost i na obyčejném skútru. Např. 50 km/hmůže znamenat 5000 i 9000 otáček. Podobně v mém hybridu může být 50 km/h 0 i 4000 otáček. A obecně s jakýmkoliv automatem závisí rychlost na zatížení motoru a ne na rychlosti. Takže to není žádná specialita EV.
no hlavně aby neoslňovali jinak dálkáče stejně jako na
no hlavně aby neoslňovali jinak dálkáče stejně jako na ty prsata z šáde 😉