Tesla překvapivě odhalila novou mid-range verzi elektromobilu Model 3

Jan Horčík - 19 Říjen 2018

Tesla původně ohlásila dvě verze elektromobilu Tesla Model 3: se standardním a prodlouženým dojezdem. Teď představuje ještě střední cestu.Tesla všechny překvapila, když v design studiu přidala u Modelu 3 nově také Mid range verzi.

Tesla všechny překvapila, když v design studiu přidala u Modelu 3 nově také Mid range verzi.
foto: Tesla

Nová "Mid range" verze elektromobilu Tesla Model 3 má základní cenu $45 000 před dotacemi. Nabízí dojezd 260 mil (EPA, asi 416 km), tedy o 50 mil méně, než Long range verze.

S představením nové verze se změnila i cenová struktura zbytku nabídky Modelu 3. Základní cena Long Range verze začíná na $54 000 díky tomu, že auto ji je teď možné koupit pouze s pohonem všech čtyř kol (ačkoliv se má brzy znovu objevit v nabídce i jen se zadním náhonem).

Tesla slibuje, že se představením Mid range verze nijak nemění její záměr uvést nejlevnější "Standard range" verzi s cenou $35 000 během 4-6 následujících měsíců.

Podle vyjádření Tesly pro magazín Electrek.co není nová baterie pro Mid range verzi softwarově uzamknutá Long range baterie (jako to je u některých verzí Tesla Model S), ale skutečně je v ní menší počet článků. Kapacita vychází na asi 63 kWh namísto asi 75 kWh u Long range verze.

Zpět na HybridPřidat komentář

off

zajímavé tvrzení
Každý prodaný elektroauto odláká 3 až 4 kupce nových spalováků.

Tesla Sales Soaring, Competition Failing
https://seekingalpha.com/article/4211882-tesla-sales-soaring-competition-failing?fbclid=IwAR2xGO-Wj-a7eaLfvCv0P9e42yKuXrpyGZR0YFJqE2D3AgJ_WW2Q8OdUIRw

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Tak tady bude Giga 3
https://www.youtube.com/watch?v=GUPf_8Q3-zQ

- initial production capacity 250,000 cars/battery packs
- ultimate production capacity 500,000 cars/battery packs
- expected models: Model Y
- area size is 40% of that in Nevada for Tesla Gigafactory 1

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

VW vyrábí auta s minimálními náklady. Díly karoserie se pokouší co nejvíce sdílet s ostatními modely/značkami. Prolisy karoserie jsou hranaté. Auta vypadají jak postižená a nabouraná. Mají tvrdý podvozek, co dává rány. Všichni se je ale chválí. No jak by ne. Většinou je mají bazaru za 15-150 tis. od firem - většina co jezdí kolem.

V interiéru se za ty léta mění maximálně povrch materiálů, přidají skleněný matlapatla displej s narozdíl od Tesly zpomalenými Google mapami. Přidají k tomu vyhřívaný volant, vysokou cenu za výbavu, nízkou CENU OD. A hurá, firmy kupujte. Nikde se nedozvíte, kolik běžných lidí od koncernu kupuje. Většina je na leasing nebo o. le. Prostě od začátku skvělý plán jak dostat co nejvíc naft na silnice a vydělávat a přihrávat ostatním servisům a výrobám dílů kšeft.

Nejvíc mě pobavilo, jak vzali WV Polo Cross, přeznackovali ho, přizvedli a nazvali Audi Q2. Výplně dveří 2x hnusnější než u nejlevnější Dacie. Dat tomu cenu 1,25 mega u vybavený 2.0 TSI. Citigo a UP jsou rovněž tragédie. Zbytek modelů i značek koncernu netřeba připomínat.

Pracoval jsem na brigádě ve firmě, kde se dělají interiérové, ext., motorové díly a plastové části pro různé automobilky a to je teda něco - všichni včetně vedoucích směny za minimální mzdu, smrad, samý bulhaři, rumuni. Všechny polotovary z číny. Pro BMW to není o nic lepší.
Nejlepší je takovej černej plast, kterej se hned poškrábe, jen co se ho dotknete. Viz většina koncern. ojetin. Tesla ani ostatní tohle nemají.

Zkušenosti se servisem Tesla Model 3 po 7 měsících. Hroutící se A sloupek, odlišná barva lišty od zbytku, sem tam škrábance. Tedy nic tragického.
https://www.bing.com/videos/search?q=tesla+model+3+7+month&view=detail&mid=F2AD4DA387BE8E49B104F2AD4DA387BE8E49B104&FORM=VRRTAP

Na e-mobilech je konečně vidět, že výbava navíc nestojí půl mega, nebo 1,5 mega v prémii.

VW tak představuje nebezpečí. Když nabídne auta CENA OD s malou výbavou, budou levná pro každého a lidi nebudou muset vymetat bazary s fosilama. Budou se ale muset dostat až na alespoň 200 tis. Za malé auto velikosti fabie by lidé víc nedali. Cena vyšší i o 300 000 Kč v porovnani s benzinem se ospravedlňuje těžko.

EV by jim totiž mohli vydržet dlouho v provozu s malými náklady. Bude to trvat dlouho, protože teď nastala éra "čistých dieselů". Navíc lidi v Evropě mají médii vymytý mozky německou kvalitou, spolehlivostí a velikostí kufru.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jenže oni neumí udělat ani předělávku golfa na egolf. Takovej šit jsem snad zatím za celejch 30 let neřídil. Na zpátečku to jede dopředu, po každém sešlápnutí akcelerátoru prokluzuje hnaná náprava nad kterou není půltuna olova jako u CityStormru, informace od vozu dostaneš jen takové jaké Ti vůz chce sdělit (asi to běží nad Windows) prostě mi je jasné proč kolem sebe takhle plivou. Nic nemaj a číňan klepe na dveře, Tesla má předobjednávek že se tomu všechny automo(de)bilky diví. Inu smolík pane Dýs, akcionáři Vás nepochválí.

off

Bjørn zase zlobil a zkoušel vymlátit baterku svýho Xka na doraz. Nakonec měl vymlácenou i 12V baterku a musel volat silniční asistenci aby mu pomohla nabít 12V baterku, aby vůbec moh začít nabíjet velkou baterku a k tomu měl ještě problémy s ABB nabíječkou. Zároveň byl on line s Tesla assistencí, která průběh nabíjení sledovala asi z Fremontu nebo odkud. Prostě dobrá reálná ukázka toho co se děje při katastrofickém scénáři a co všechno se může podělat.
https://youtu.be/wL3VBLL4Mkg

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

inde to komentovali tak, že pri poklese napätia hlavnej batérie pod 300V tesla postupne odpájala jednotlivé spotrebiče. v okamihu, keď odpojila DC/DC menič, 12V batéria sa vybila na hodnotu 7-8V, kedy prestalo fungovaťskoro všetko, okrem otvárania kapoty, niektorých svetiel a KOMUNIKÁCIA s tesla "dohľadom". potom pripojili kvázi štartovacímikáblami externú batériu, napätie stúplo k 12V a elektronikazačala fungovať, dalo sa pripojiť nabíjanie.

Ano, co jsem se díval, tak problémová situace začala tím, že sice se mu odemklo víko nabíjecího konektoru, ale 12V baterie již neměla šťávu na odemknutí "užraného" zámku mennekesu a tedy nemohl zastrčit konektor do vozu. Bjornovi se pak v diskuzi vyčítalo, že si jako znalec techniky nevzpomněl, že Tesla má možnost odemknout zámek mennekesu ručně pomocí páčky či řetízku. Nicméně osobně soudím, že by mu to stejně nepomohlo, protože by baterie neměla sílu na sepnutí výkonových relé DC nabíjení.

Mně se taky podařilo vybít baterku auta tak, že se mi auto úplně zastavilo, měl jsme to si v plánu ale tohle bylo předčasné a nepřipravené. 12V baterie ale fungovala, nechal jsem se na laně odtáhnout asi 1 km, auto jsem připojil na mennekes a normálně se začalo nabíjet a po 1,5 hodině jsem odjel k rychlonabíječce a doplnil do plna.

Úplně běžně se mi stává, že mám dojezdy k nabíječce pod 10 km, za tu dobu už jsem celkem v klidu.
Když řeknu ženě, že máme baterii na 22km a nabíječka je 25km, tak odpoví to je v pohodě to zvládneš.

Fakt je, že jsem krom toho jednoho chtěného vybití baterie, se nestalo, že bych se zastavil a nedojel k nabíječce. Dnes už to není jak před více 2 roky, nabíječek je víc a stačí i wallbox, až na některé oblasti, kde si beru sebou tu přenosnou rychlonabíječky, abych se nabil i z 3f zásuvky, tak jako před týdnem, když jsem byl severně od Jeseníku.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, ..

Obrázek uživatele Radovan

U nás to manželka neříká, ale v praxi předvádí. Třeba minulý týden dojela 2x bez dílku baterky domů do garáže, jednou z toho jela na želvu poslední 4 km, z toho 2 do kopce s převýšením 80 m. Prostě jezdí známé trasy a neřeší to.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je to maqor, v dobrym smyslu slova.

Ještě že ho máme. Já bych bez něj věděl o EV pořád starou belu.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

off

Už před 10ti lety odpočítával plátek "Pravda o autech" umíráni Tesly :))))
Rozkošné :)
https://www.thetruthaboutcars.com/2008/08/tesla-death-watch-17-fifteen-cars/

Tesla — Dead For 10 Years
https://cleantechnica.com/2018/08/29/tesla-bankrupt-for-10-years/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Podle meho je 50kWh baterka uz nedostacujici. Kona a Niro maji 64kWh, tak 50 by vypadalo dost blbe. Trh se hrozne rychle vyviji a 3 roky stare rozhodnuti je nutne revidovat. Mozna ze se vyrobi par tisic kousku 50kWh a pak to zanikne. Existuje par Tesla S s 60kWh baterkou. Takove auto je jako ojetina dnes takrka neprodejne. 50kWh baterka nema budoucnost.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlasím, ze je neprodejna TMS60. A proto stoji jen pod 50tis EUR s najezdem 100-150tis km.

TMS60 vidím v nabídce na prodej co chvíli.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jinými slovy zdražili. Předtím to samé stála LR verze. Zdražili i DM.

Cena LR RWD byla vždy $49000, verze za $45000 je tak nejlevnější Teslou, která kdy byla. A LR AWD byla za $55000, teď za $54000, takže ještě jinými slovy vlastně zlevnili :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Elon koupil 74.000 ks akcií za $20.000.000

finance.yahoo.com/news/elon-musk-buy-20-million-231727274.html

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/

Obrázek uživatele Joe

JJ... Elon drží slovo.. Kompenzoval tím 1:1 pokutu co dostala Tesla od těch vyžírků ze SEC ....

A kupuje přímo akcie vlastněné Teslou a ne na burze čím vyrovná cash...

https://electrek.co/2018/10/17/elon-musk-tsla-tesla-shares-sec-fine/

---

Fotovoltická elektrárna 9 kw -36 panelů, Solární ohřev vody 12 kw, Tepelné čerpadlo in 6kw out 22 kw. Elektromobilista čekatel....:-)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A kolik těch EV pro běžné lidi má Tesla ty chytráku? Ta takové auto ještě nevyrobila a dlouho nevyrobí, protože to neumí, nezvládne udělat kvalitní auto ani za dva miliony. Ono to není ani tak snadné za rozumné peníze EV nabízet, zato za miliony udělat křáp jako Tesla není žádné velké umění. Takže se hod do klidu, protože kvatitní auto za rozumné peníze tu bude mít dřív VW než Tesla. A urážet tu někoho tímto stylem jen dokládá tvé velice nízké IQ, takže být tebou tak se tu už raději neprojevuju, evidentně autům ani moc nerozumíš

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kvalitne auto od VW? Na teba si vzdy spomeniem, ked si na takom kvslitnom aute chcem otvorit zadne dvere a oni sa nedaju. Oprava by stala asi 500 eur.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak ty si pekne mimo ty chytrák :D
S nejakým IQ sa ty radšej neoháňaj, lebo sa zbytočne strápnuješ.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

noo v €jropský Sosialistický Zlodějně

novinky.cz/ekonomika/486580-nejvetsi-danova-kradez-v-dejinach-evropy-uniknout-melo-1-4-bilionu.html

je vážně těžký něco poctivýho vyrobit to ano ale Tesla rozhodně vyrábí kvalitní auta, to jen k tobě se dostali dezinformace a germánský interiérový voblbováky to abys netušil co tě v budoucnu čeká pod kapotou :)))))))))))))))))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no nejlepší hláška co tu kdy byla, Tesla vyrábí kvalitní auto :D Tesla vyrábí všechno možné, jen ne kvalitní auta a já tu jen rozporuju tu neotřesitelnou posedlost Teslou, protože je tu jen plno keců lidí co zřejmě kvalitním autem ještě nejeli a jejich znalost auta je na úrovni druhé hodiny autoškoly, řekněte mi v čem je ta Tesla tak úžasná, v čem je kvalitní, není to ani praktické auto, ani levné, ani kvalitní, tváří se to jako luxusní ale s luxusem nemá moc společného, pouze cena je luxusní, jedinné co to umí je jezdit na elekřinu a zrychlovat, to je jaksi logické z podstaty pohodu, to umí každé EV, autopilot? jen reklama jinak nic pouze nebezpečí na silnici, když se na tom aute něco posere, nebo mi to někdo nabourá, tak co? servis žádný, můžu se s tím leda tak vyfotit a poslat do USA :D argumenty nemáte jen žijete ve snu, zlatá Čína tam umí udělat alespon levné ty EV

Tipnul bych Tě na cca 40.let, dvě děti, dělník, IQ tak cca 100 horší průměr. V garáži golfíček samo 1,9 TDi.
Na dovču Jugoška a Germanské výrobky jsou svatý grál.
Řekl bych to takto: " TY ZA TO NEMůŽEŠ prostě jsi takový".
A nám to vůbec nevadí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Prečo tipuješ 40 rokov a 2 deti? Nemyslím si, že u takejto skupiny mužov je zvýšená pravdepodobnosť pre anti-elektromobilitu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A naco je Tesle servis? To si nevies naliat vodu do ostrekovacov sam?

Btw. Ked tu tak pises o tej nekvalite Tesli noze posli fotku tej svojej nekvalitnej.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla že nekvalitní auta? A jaks na tu blbost tedy přišel? povídej přeháněj ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Věcná: kolik jsi a s jakou Teslou najel, resp. jaké máš zkušenosti s jinými vozidly, co jsi jezdil?

Obrázek uživatele Jolinar

Hehe :-D
A tohle pise clovek co se vydava za Anonyma a jeste ke vsemu ani neumi odpovedet k danemu komentari a misto toho pise do hlavniho vlakna :-D

Odkud prosím čerpáte z článku "ačkoliv se má brzy znovu objevit v nabídce i jen se zadním náhonem"? Všude vidím jenom informace, že se bude dát objednat ještě cca týden na vyžádání a potom vůbec. Asi se vrátí, ale může to být klidně za rok.
A ještě bych byl opatrný s tou standardní verzí za $35000. Ano, za 4-6 měsíců bude SR verze, ale pravděpodobně stále s povinným prémiovým balíčkem, tedy za $40000. Nejnižší cenu lze očekávat až po najetí plné výroby 10000/týden přibližně v polovině roku.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Obávám se, že nejnižší verze nikdy nebude, bude to začáteční cena bez příplatků, ale vždy nějaký příplatek bude, nebo rozjedou něco, co představoval Mercedes. Za 35 000 dodají auto, ale odblokování sw vyhřívání sedadel - 500, aktivace navigace - 1000 atd... takže ano, aby daný člověk nevyplázl víc bude mít za 35 000 v USA (v EU čekám vždy dražší), ale realita bude vždy 40 +, protože si lidi časem ty balíčky doaktivují... možná to bude ještě sofistikovanější, že bude možné balíčky aktivovat i jen na nějakou dobu, podobně jako se dá pronajmout na hodiny cad..

Ja bych teda na polovinu (pristiho) roku nevsadil pro zakladni SR nevsadil - nez se na nej uvolni vyrobni kapacity, jeste porad ho nejspis predbehne LR bez PUP, MR bez PUP, SR s PUP, cele stavajici portfolio pro Evropu, Australii, Asii (otazka je, jestli bude stejne odstupnovane uvadeni jako v USA)...

Nehlede na to, ze Tesla se (az na par vyjimek po kratkou dobu) celkem dusledne drzi dvou bateriovych variant na model.

Kdybych si mel tipnout, tak bude stejny rok, kdy VW rozjede ve velkem radu ID.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Myslite rok 2039?

To, co píšete by bylo logické i ekonomicky nejvýhodnější, ale dovedete si představit, jak by Teslu totálně rozcupovali, pokud by dala povinný prémiový balíček pro jednu verzi a pro ostatní ne? Z tohoto důvodu je to podle mě dost nepravděpodobné. PUP zruší jednou pro všechny a bude to na 90 % ve druhé polovině 2019.

No myslim, ze nez TM3 dorazi do EU tak se to jeste vsechno 10x zmeni :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Víte někdo, jakou má mít M3 palubní nabíječku? 3 fáze 400V/24A 16,5 kW jako MS po faceliftu? Ekvivalent 230V/72A v USA?

Nikde to nemůžu pořádně najít. Výrobce se tím nechlubí a na US Tesla fórech to taky pořádně není, jen dohady z loňska, že to bude méně a jinak u Long Range a Standard Range.

Podle informaci z webu (treba https://forums.tesla.com/forum/forums/charging-current nebo wiki https://en.wikipedia.org/wiki/Tesla_Model_3) ma min - 240V/48A (SR jeste min - 32A). Takze to by odpovidalo "puvodni" 11kW nabijecce (z S/X) pro LR model.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Maximálka,zrychlení,záruky? Zase info o ničem.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

neprůůd dyt ta kára stejně ještě není v evropě :)

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

125mph,5.6s....ale o záruce ani ťuk.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Sliby se slibují, blázni se radují :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

myslíš ty destitisíce spokojených bláznů v usa, co mají (sice s půlročním spožděním, ale u auta je to nic), co jim Musk slíbil? ;)
neukazuj tu svou hloupost :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zatial Musk sluby celkom plni. Sice s oneskorenim ale plni. Ked sa ale pozriem na tie slubotechny z VW, tak neviem kto tu slubuje pre blaznov ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No přece Teslááá.
VW má vůči svým realistickým slibům zpoždění maximálně do jednoho roku.
To Musk bude slibovat Teslu za 35000 už brzy zase minimálně ještě další dva roky.

Obrázek uživatele Jolinar

Tak si to shrneme, Tesla ma velmi optimisticke odhade, ktere jen vyjimecne stihne na cas. VW ma mene optimisticke odhady ktere stiha s mensim zpozdenim.
Rozdil je v tom, ze Tesla je na trhu driv nez VW i presto ze ma vetsi spozdeni. To je pro VW vazne smutne.

Proc "vazne smutne"? Pro VW to (zatim) neni otazka zivota a smrti a zrejme ani zisku.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

Obrázek uživatele PaRi

Tak ono VW má hlavně kliku v tom, že T3 se v Evropě zatím neprodává. Ovšem pak to bude teprve zajímavé, třeba v USA byla v září T3 čtvrté nejprodávanější americké osobní auto. Na třetí Hondu Civic jí chybělo necelých 800 kousků. VW bylo 11. a neprodalo ani polovičku toho.

https://connect.zive.cz/clanky/tesla-model-3-je-nejprodavanejsim-americkym-automobilem-vusa/sc-320-a-195454/default.aspx

(to jen k té otázce života a smrti)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No VW má opravdu kliku :D už se těším na příští rok jak bude trhat rekordy T3 v evropě :D

VW má kliku v tom, že Tesla neumí udělat pořádné auto, protože by jinak měli velký problém, takhle nemají žádný problém, než se dostane T3 do evropy, tak VW dožene ten nekolikaletý skluz a pojede si dál své prodeje

co se prodává v USA není pro nás tady vůbec směrodatný, to je naprosto jiný trh, v USA se prodávají úplně jiná auta a každé druhé je sračka, takže to co stačí pro američany rozhodně nebude stačit pro evropany

navíc Tesla ani nemá ambice do evropy pronikat, evropa je pro ně až ten poslední kontinent kam bude směřovat, takže vám nechci kazit iluze ale s Teslou bych tu moc nepočítal :D

Tesla dodala v minulém roce 28 % vyrobených aut do Evropy. Stačí dát 20 % současné produkce TM3 do Evropy a bude to suverénně nejprodávanější elektromobil na evropském trhu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"VW má vůči svým realistickým slibům zpoždění maximálně do jednoho roku."

No jasne len nikdy nepovie, od ktoreho roku zacne ten rok pocitat. Zato ich mozem pochvalit za dobrych a zrucnych photoshopovych designerov. O EV dristaju uz dve desatrocia a zatial niesu poriadne ani na urovni Toyoty, ktora ma hybrid uz 20 rokov (teraz ale pisem o hromadne vyrabanych autach nie par kusov EV hodenych na trh aby sa nepovedalo, lebo to VW hadze uz skoro 30 rokov a obcas sa daju take auta na vystavach a muzeach aj vidiet).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jaký sliby? ty asi neumíš moc dobře číst co? jen na tomto webu bylo zmíněno minimálně stokrát, že EV od VW přijdou kolem roku 2020 některé nakonec již možná příští rok, nevím co je na tom nepochopitelného, pokud vím tak rok 2020 ještě není, tak co je to za blbý kecy, kdo tu slibuje a skutek utekl je Tesla, TM3 do milionu slibuje už dva roky a pořád nic, prodej v evropě také stále nic, takže počet vyrobených kusů jak tu většina tupanů sleduje je pro USA a to je jaksi o to samé jako počet vyrobených kusů cadillac, takže hodnota této informace nulová, důležité jsou počty kusů pro Evropu a to je 0, takže v roce 2020 si ty odborníku povíme kolik tu u nás jezdí EV VW a kolik Tesla

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No som zvedavy na ten rok 2020. VW si asi vykuzli novu baterkaren. Chlape ty vobec netusis o com tocis a ohanas sa vyhlaseniami z minuleho roku. Pravda je, ze VW nema nic co by bol schopny vyrabat vo velkom mnozstve. Mozno tak v tom 2022 ale skor az 2025. To uz bude z dnesnej TM3 veteran.

Nabuduce chod trolovat na nejaky slnieckarsky politicky platok a nie na seriozny web.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Fakt pridu a budu sa vyrabat aspon tych 5000 kusov tyzdenne? Stavime sa? Podla mna pride holy trt max. s peknymi rendermi vo photoshope. Nie nepride nic. Mozno tak od Korejcov, ktory ale budu mat problemy vyrobit vo vacsom mnozstve.

Ale vždyť nedávno VW říkala, že výrobu EV posouvají na rok 2022.

Prostě nemají baterky a ty jim do roku 2020 nikdo nedá v tom počtu jaký by potřebovaly.
Takže i ten rok 2022 je jen zbožné přání.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren.

Zatím vyrobím ze svých FVE víc něž spotřebuji doma, ve svém e-golfu a ostatní na mých nabíječkách, takže pokrytí spotřeby 100% OZE. Tak se snažte to alespoň dorovnat, já zase větším počtem svých stanic!
Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad Lužnicí, Bystřice pod Hostýnem, Karlovice u Bruntálu, Rýmařov, Ramzová, ..

Obrázek uživatele Radovan

Projeďte si hybrid.cz od roku 2008 a hned budete vědět, kolik VW už dal termínů a kolikrát je posunul, aniž cokoliv pořádného vyrábí.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo VW už dal milión termínů, jenže všechny byli 2020.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak mi teda prelinkuj taky slub aspon pred rokom 2012 a nerob zo seba debila.

Obrázek uživatele Radovan

Fakt? To věděli přesně už v roce 2008. Mohu Vám dohledat namátkou rok 2016, rok 2018, rok 2020, o čtvrtině elektrifikovaných modelů hovoří až pro rok 2025 a tak se nám to hezky posunuje k 2030 a dál a dál....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 67 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Hodˇuž to konečně do tý tabulky ať jim to nemusíš furt vopakovat ;)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pocházíš z údolí dutých hlav? Tebe bych chtěl vidět naživo....řekni mi číslo pavilonu prosííím.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

VW má jedinné použitelné EV pro rodinu s rychlonabíječkami po celém světě? O tom nic nevím, proto taky nic takového neslubijí

ty jsi mentálně retardovaný? :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A kolik těch EV pro běžné lidi má Tesla ty chytráku? Ta takové auto ještě nevyrobila a dlouho nevyrobí, protože to neumí, nezvládne udělat kvalitní auto ani za dva miliony. Ono to není ani tak snadné za rozumné peníze EV nabízet, zato za miliony udělat křáp jako Tesla není žádné velké umění. Takže se hod do klidu, protože kvatitní auto za rozumné peníze tu bude mít dřív VW než Tesla. A urážet tu někoho tímto stylem jen dokládá tvé velice nízké IQ, takže být tebou tak se tu už raději neprojevuju, evidentně autům ani moc nerozumíš

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Wolksvagenu došlo že jsou v prd. Renault, Nissan, Mitsubishi, Hyundai chrlí už léta elektromobily, některé jsou už druhé generace. Nejde ve skutečnosti až tak o Teslu. Wolksvagen je v prodejích elektromobilů celosvětově na posledních místech. Prostě a jednoduše trh se spalováky končí a EV začíná. Ale tom novém zozvíjejícím se trhu je Wolksvagen celosvětově na posledních místech, došlo jim, že prostě v elektromobilitě už nebudou druhou největší automobilkou na světě, jak tomu bylo doposud, ale můžou si za to sami, můžou dopadnout jako Nokie, ti taky pyšně usnuli na vavřínech a nakonec jejich předražený zaostalý mobily nikdo nekupoval :)

Obrázek uživatele M.Krupka

:-) Já si koupil svojí poslední Nokii typ 112 na Silvestra v roce 2012. Do dnes funguje i s původní baterií. Je to úžasné malé zařízení, které tehdy stálo 900Kč. Made in China je baterie i aparát. Pád na zem přežije. Kapacita baterie stále drží. Za málo peněz hodně muziky. :-)
Znám lidi co za těch 6let utratili přes 100tis.za nové chytré telefony a dnes jim v šuplíku leží hromádka elektronického šrotu.
Jednu vadu na kráse ta Nokie má. Neumí ovládat nabíjení a klimatizaci v autě. Ok tak jo, koupil jsem si chytrého Samsunga, který to umí, ale Nokii mám stejně rád. :-)
Věř, že i na Volkswagen si lidé vzpomenou a koupí si ho.
Já osobně bych bral tohohle VW brouka
https://youtu.be/fXsQGWWz3Is

Více než 20 tisíc měsíčně. A kolik jich má VW?

Obrázek uživatele jurazhor

ty brďo,ten se určitě jmenuje Mazal nebo Prokopec

---

jurazhor

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilKariéra EVC Groupe-SalonBUS2BUS

Newsletter