Tesla představila Model 3: dojezd 344 km, Supercharger a Autopilot
V 5.30 ráno našeho času začalo v Los Angeles představení elektromobilu Tesla Model 3. Nový elektromobil si už mezitím stačilo zarezervovat přes 115 000 zákazníků aniž by ho do té doby spatřilo!
foto: Tesla Motors
Úvodem prezentace vystoupil krátce na pódiu šéfdegsignér Franz von Holzhausen, který uvedl šéfa automobilky Tesla Motors Elona Muska. Jemu pak patřilo pódium až do konce půlhodinové prezentace.
Nejprve zopakoval proč vlastně Tesla vyrábí elektromobily. Je podlě něj nutné uspíšit přechod na elektrickou dopravu. Rekordní emise způsobují globální oteplování a znečištění ovzduší, což má nezanedbatelný vliv na zdraví obyvatel.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Tesla si zaregistrovala obchodní značku pro Model 3
Následně Elon Musk zrekapituloval dosavadní vývoj Tesly od modelu Tesla Roadster, který inspiroval vznik vozů Nissan Leaf a Chevrolet Volt, přes Tesla Model S, který ukázal co doopravdy umí elektrické auto, když jim nikdo nevěřil, až po plně elektrické SUV Tesla Model X.
Díky tomu má dnes Tesla všechno co potřebuje pro vývoj Tesla Model 3. "Model S a X platí Model 3," řekl doslova Musk. "A ten je konečným krokem ve velkém plánu, který je možný pouze díky předchozím krokům" dodal.
foto: Tesla Motors
Pak už se na plátně za Muskem ukázal render rámu elektromobilu Tesla Model 3. Musk řekl, že bezpečnost byla při jeho vývoji na prvním místě a slíbil pět hvězd v každé bezpečnostní kategorii.
Všechny verze Modelu 3 zvládnou zrychlit z 0 na 100 km/h pod 6 sekund a
Musk dále řekl, že standardním vybavením bude systém Tesla Autopilot, resp. jeho bezpečnostní prvky. Tam je sdělení trochu nejasné a nevíme, zda tedy Model 3 nabídne už v základu robotické řízení, nebo pouze bezpečnostní funkce.
Elektromobil Tesla Model 3 nabízí místo pro pět dospělých cestujících tak, aby mohli cestovat pohodlně. To znamenalo přesunout panel přístrojů dopředu a s ním i přední sedačky. Vytvořilo se tak více prostoru pro nohy vzadu.
Střecha je vždy jednolitý kus skla, který vytváří dojem otevřenosti. Auto má, podobně jako Tesla Model S, přední a zadní kufr. Nabídne podle Muska "více zavazadlového prostoru než jakékoliv jiné auto stejných rozměrů". Prý dovnitř narvete i více než dvoumetrové surfové prkno.
Standardním vybavením bude vždy také nabíjení u stanic Supercharger. Do příštího roku chce Tesla zdvojnásobit počet stanic Tesla Supercharger a zečtyřnásobit počet Destination Chargerů (už letos v létě vyroste první Supercharger v Česku u Humpolce/Vystrkova).
Palubní nabíječka Tesla Model 3 se údajně dokáže přizpůsobit jakékoliv voltáži, takže bude možné bez problémů nabíjet prakticky kdekoliv, kde bude k dispozici elektřina.
Tesla Model 3 video
foto: Tesla Motors
Do konce roku 2017 chce Tesla také zdvojnásobit počet obchodů Tesla Store. Na konci roku 2017 by tak mělo být po celém světě 441 lokací kde lze Tesla Model 3 koupit a servisovat.
Cena elektromobilu Tesla Model 3 je $35 000 a Musk si "je jistý", že se stihne začít vyrábět do konce roku 2017. I bez příplatkového vybavení prý půjde o výjimečné auto.
Na konci stručné prezentace pak Elon Musk hrdě ohlásil, že počet rezervací auta přesáhl v daném okamžiku 115 000! Musk a jeho tým velmi dobře naplánovali otevření rezervací tak, aby toto číslo mohl na prezentaci ohlásit. Na auto se stály fronty po celém světě.
Otazníky?
Řekl, že je možné nabíjet ze SC, znamená to všask nabíjení zdarma?
Hardware pro autopilot bude v každém autě, avšak znamená to, že autopilota bude mít každé auto?
Podle přál bych si, aby byly odpovědi ano, ale jistej si tím rozhodně nejsem...
Někdo má ohledně toho konkrétní info?
V tesle my povedaly ze Hardware je a na spustenie autopilota softwerovo zaplatis 6000€.
SC zdarma pri 35tisicoch nebude ani nahodou. Staci sa nad tym zamysliet - kazdy by nabijal len tam a fronty by boli nekonecne. Ked sa dobre pozries na web tesly uvidis to tam aj jasne napisane - SC capable nie included. Dozivotne nabijanie zdarma pre S a X je hlavne marketingovy tah, pri ktorom sa rata s tym, ze ked uz niekto ma S alebo X tak s najvacsou pravdepodonostou sa nebude snazit kvoli par usetrenym euram trepat zakazdym dobijat k SC.
SC u S a X zdarma nebylo nikdy, bylo zaplacený v nemalé ceně auta.
Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // #BasuraChallenge #trashtag
len tolko ze pred casom to bolo inak. takze cert vie co sa zmeni a ako to bude.
v tomto momente im prislo na ucet kopec penazi, tak budu mat velke oci, mozno prileti aj falkon.
to asi niko si tím není jist, to se prostě za 2 roky uvidí :)
VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets
Tesla 3 vypada hezky a paramatry jsou zajimave, jen skoda, ze bude k dostani az za rok a pul, kdyz podobné elektromobily (EV1) jezdili uz pred 20 lety. Tak snad se nekdy dockame i maleho a cenove dostupneho ektrickeho auticka do mesta.
Zde se muzete podivat na dokument "Kdo zabil elektricke auto"
http://www.akademiesobestacnosti.cz/video/kdo-zabil-elektromobil
Jj, dík za odkaz, jste teprve asi tak 180., který ho sem vložil. Gratuluji ;)
ee odkaz na Kdo zabil ... tu dlouho nebyl a možná ani dlouho nebude díky autorským právům k filmu ;)
VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets
Vzhledem k tomu, ze nezverejnili rozmery auta, uz je nekdo presneji odhadl? Zda se mi, ze Model 3 bude mit (pro me neocekavane) pres 4,5m. Diky.
teslamotorsclub.com/tmc/attachments/compare-sx-jpg.88992/
VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets
To se mi nejak nezda, to by mel Model 3 jen tesne pres 4m a z tech videi mne prijde vyrazne delsi.
to je jasný přeci
Délka 4433mm
Šířka 1698mm
Výška 1366 mm
jako E36 :)))
cs.wikipedia.org/wiki/BMW_%C5%99ada_3_(E36)
a dokonce i sedanový kufr to má se stejně malým vstupem :((
VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets
Skoda, ze i "levna" tesla je porad hodne draha a v zasade nedostupna i pro lidi se slusne nadprumenrym prijmem...
Cena bude kolem 40k€, ale v cene je minimalne 10k€ PHM. Teda pokud bude supercharger v blizkosti. Pak tech 30k€ uz je dobry deal. I bez SC bude provoz levnejsi nez spalovak.
A nebo musite pockat na pristi Teslu. Pry ma prijit jeste mensi...
Kako ze by byla levejsi nez v usa? To asi tezko... Jinak supercharger je fajn, ale realne nam vetsina lidi moc elektriny nenacepuje.....
No prave a rekl bych, ze ojeta tak po trech letech na tom nebude jinak :)
no však právě proto se na ni stojí fronty a objednávka je možná pouze max 2ks na osobu ;)
Dnes rano jsem zacinkal klicemi na oslavu zacatku konce ropneho kartelu. Kartelu, ktery nas desetileti drzi pod krkem a zdime nasi penezenku a donedavna jeste vydiral tim, ze nam utahne kohoutky. Uz brzy jim zklapne tipec a budou bezmocni. Ropny kartel je vlastne zlocinecka organizace, ktera diky sve mocnosti se prezentuje jako legalni. Tesla dnes rano usekla hydre dalsi hlavu. Hurrraaaa.
Na tom pracuji už 6 let. První krok byl z donucení monopolem elektráren vlastní FVE na střeše RD, druhý krok byl z donucení monopolem plynáren vlastní solární ohřev vody se zásobníkem na střeše RD, třetí krok byl z donucení ropnými monopoly nákup elektrokola a elektromobilu, čtvrtý krok je právě projektované posílení kapacity FVE a doplnění o akumulační baterii. Pátý je do projektu zakomponovat další ohřev vody, tentokráte z FVE a propojení s okruhem topení, cílem je nechat plyn v zemi.
Vlastně kecám. Dělám to už 17 let. První krok byl z donucení monopolem vodáren vlastní studna. Druhý krok byl z donucení monopolem plynáren sendvičový dřevodům.
A jak si zatím stojím? Teplá voda více než polovinu roku jen ze slunce, jinak i v zimě předehřátá na +20 C a více (jsem držgrešle, ometám panely od sněhu, zimní slunce dokáže i v -5 C divy). Dohříváme (zatím) plynem na +45 C. Výroba elektřiny za rok 2015 4.874 kWh, celková spotřeba domu 6.882 kWh (od 6/2014 část z toho noční proud 1/3 dne díky elektromobilu). Z toho pokryto ze sítě 4.565 kWh, z FVE jen 2.317 kWh. Dalších 2.577 kWh z výroby FVE jsme dodali jako přebytky do sítě. Tu hodlám akumulovat a chybějící +-2.000 kWh dodat z další FVE, střecha je velká. Jízdy elektromobilem a elektrokolem prakticky zdarma.
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
Pokud by se podařilo odložit si EE vyrobenou v létě na zimu, tak by mělo smysl jít do tč.
Jsem zatím o krok pozadu, na EV se teprve chystám.
Tady čekám na vyjádření ČEZu a jejich dceřinky Czech solar. Snad mají nabídnout - pokud si necháte udělat FVE v rámci Nová zelená úsporám od nich - něco jako odložený netmetering. Tedy co v létě dodáte do sítě, to bude zdarma, ale bude se Vám načítat na virtuální kreditový účet. A v zimě si z něj budete čerpat naspořené kWh, tedy odebírat a neplatit. Ale písemně to nemám.
BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 91 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.
protože jsem správný čech,tak vám závidím :)
ZATÍM!
jurazhor
hele to bylo s Bitcoinem podobně ... ;)
VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets
Bitcoin je virtualni (podvod) ale Model 3 je/bude realne auto. Trochu rozdil. EV jsou jednoznacne na vzestupu a M3 to jeste zrychli.
Akorat jedna vec me mrzi. Tesla chce na zacatku vyrabet 35.000 M3 rocne. Rezervaci je uz nekde kolem 140.000, takze kdo objedna dnes, ten pocka 4 roky --> dodavka nekde kolem 2021.
Nevím kde si vzal, že chtějí vyrábět 35k M3 ročně? Musk tvrdí, že v roce 2020 chtějí vyrábět cca 500.000 Tesel/rok. Takže asi těch 140k objednávek zvládnou dřív než 2021. Jinak, ale určitě si lidi co dnes objednali počkají tak o rok dýl, než ti co si mohli objednat bo už mají Teslu S/X atd.
Uz nevim kde jsem cetl to mnozstvi. Znovu jsem googloval a nasel ze Tesla bude 2020 vyrabet 500.000 M3 rocne. Asi jsou vsechny info kolem M3 jeste dost spekulativni...
Cim drive a vic, tim lepe :-)
no to je jasný že jsou, čer ví co bude, stěžejní bude jak rychle se rozjede giganabaterky, od toho se bude odvíjet produkce, poptávka je pouze signál kudy by mohl vítr vanout. Dále bude záležet na mocných tohoto světa jak se k tomu postaví a jaký podmínky života nastaví ... ;)
VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets
Elon nevládne světu, atomovka má větší sílu ...
VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets
Jo a pak ses probudil a chechtal se Ti do ksichtu jinej mocipán. Kdepak vždy se starat raději o sebe a své blízké.
Nezávislost na kartelu je základní forma starosti o sebe a blízké.
Přesně tak. Abyste se v dnešní době (k níž autodoprava prostě neodmyslitelně patří) vůbec MOHL postarat o sebe a své blízké, musel jste se současně i postarat o blaho kdejakých totalitních režimů, stupidních monarchií a podivných korporací plných vypatlaných zmrdů, kteří neumí nic než natahovat ruku, ojebávat lidi, házet jim klacky pod nohy, žvástat proč to jinak prostě nejde a ve skrytu organizovat další mocenské převraty, vojenské puče, lokální války, debilní propagandu a další svinstva a utrpení, která neúnavně nabízejí světu. Až se našel jeden svéráznej týpek, co si řekl, že už zkrátka stačilo.....
A počínaje dnešním dnem, mohou tihle šmejdi stříhat metr, neboť pomalu přichází soumrak jejich éry spalování. Osobně jim přeji co možná rychlou smrt a lehkou zem..... zkrátka už MAJÍ PO SEZÓNĚ!!! Dnes večer se kouknu na počet rezervací a pak zajedu za kamarádama s lahvinkou dobrého vína..... (a zpátky mne odveze autopilot :-)))
Mám radost, že jsem se dožil dnešního dne, a že i vy zde z něj máte radost.....
...A ano, nemohl jsem jinak a jeden Model 3 jsem také hned objednal. Pro manželku. S-ko je krásné, ale na její vkus prostě obrovské...
Omyl první je nechcat proti větru. To je jako jít na burze trvale proti velkejm prachům, můžeš to zkusit:). Hlasovat můžeš to ti nikdo zatím nebere:).
Minimalisticky a zrejme dobre pouzitelny interier svedci o tom, ze to delali byvali zamestnanci Applu. Nevim, jeslti v tom je vice invence Steva Jobse nebo Elona Muska. Rekl bych, ze by to melo mit ve predu misto tecka spise jabko.
youtube jízdy s Tesla3 na večírku.
Tesla Model 3 Test Ride Part 2
Diky a timmto odvolavam, co jsem napsal dole.
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...
Čekal jsem od Tesly 3 hodně, ale toto předčilo má očekávání! Láska na první pohled... Nádhera!
Čekal jsem od Tesly 3 hodně, ale toto předčilo má očekávání! Hrůza na druhý pohled !! Nedodělaný, rychlou jehlou spíchnutý prototyp ...
1) palubovka je katastrofálně pustá, lepší by byl zapuštěný středový dotykáč na výšku, tenhle je leda tak k uražení
2) objemný sedanový kufr s úzkým malým vstupem je sice hezký, ale kulový do něho narvete. Lapší by byl liftbackový typ otevíraní kufru
VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets
Ale ano, všechno má svoje chyby a každému se líbí něco. Maxi tablet na kuří noze místo přístrojovky je dle mého názoru opravdu jen prototyp a konečné řešení snad bude jiné.
Pro chalupáře bude asi model kombi, toto je designovka (fuj to je v škaredé slovo) a pro mě nádherná!
Detaily moc neřeším. Jezdil jsem Peugeotem 106 a VW Citystromer a to taky není úplně vzor krásného designu... Ale byla to elektroauta a "vo tom to je". Navíc ani jedno nemělo výkon a dojezd byl malý.
Tesla je Tesla a nebýt E. Muska, tak budeme elektromobily stavět potají doma ještě dlouho.
Držím jim pěsti a na 3-ku se těším jak malé dítě!
Elektro-pohonu zdar!
ty rezervace jsou super a tesle to přeji, taky si myslim že konečně se ostatní automobilky chytnou za nos a uvědomí si jak zaspaly dobu.. nebo spíš jak to stupidně brzdily..
Tak za mě tedy trochu zklamání.
Čekal jsem jednak více podrobností a více verzí.
Osobně si myslím, že Tesla tenhle závod nevyhraje i když má největší zásluhy rozjezdu. Každopádně do 5 let se stane jen jedním z mnoha.
Stále jim hodně fandím a bez nich bychom tu elektřinu neměli ještě dalších 10let. Doufám, že zákazníkům to nadšení vydrží i celý rok, ce se bude prodávat Bolt.
jednou z mnoha je Tesla i dnes, z tech mnoha ma ale nektera prvenstvi ktera ji na te spici z mnoha jeste nejaky patek udrzi, kuprikladu sit SC je to co ostatni automobilky nemaji a hned tak mit nebudou, a dobudoucna diky SpaceX bude mit Tesla vyhodu i v online internetu, tedy nejen navigace a mozne sledovani auta pro pripad odcizeni, ale i to ze maji upgrady zdarma, coz je u "starych" automobilek neco na co majitele nadavaj, chces nove mapove podklady? zaplat, chces nove funkce auta? pockej si na novem model a kup si ho, to u Tesly neni a lidi na to slisej
Máte informace jak moc je to prototyp?? Bude se ještě předělávat palubovka?? a kufr??
VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets
Připojuji odkaz na záznam představení Modelu 3.
>>>>Tesla Unveils Model 3<<<<
Můj článek o tom jak jsem navštívil Tesla Motors ;)
Nejpodstatnější z toho je že mají 115000 rezervací už teď! To je prostě bomba a potvrzení že nástup EV je jen otázkou času. Musk je opravdu génius a moc mu to přeji.
http://www.latimes.com/business/autos/la-fi-hy-tesla-model-3-20160331-htmlstory.html
Myslím, že nyní jsou už objednávky někde na čísle 132 000
Nissan Leaf 40 kWh od 9/2018 najeto doposud 25000 km 2/2021. Vesměs spokojenost.
Tak je to řekl bych ve stádiu studie a vývoje, za rok z toho bude hlavně uvnitř jiné auto. Nicméně váhám se zálohou, zda to má smysl. Příští rok chci koupit Bolta (Ampera-e), snad už bude v Evropě dostupný, tři roky s ním pojezdit, nechat manželce a vzít si Model 3, tzn. dodávka v roce 2020, tam už snad pořadníky nebudou, nebo ano? Snad už bude fungovat továrna v Evropě, co myslíte?
FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, TM3LR 2021, TMY čekatel
EV od GM????
za půl roku ti ho seberou a sešrotují :)
jurazhor
Jako vtip by to bylo dobrý, jen kdyby to bylo alespoň trochu reálný. EV1 bylo v pronájmu proto auta zákazníkům mohli "sebrat", než to Bolka si kupuješ do osobního vlastnictví a to je v Americe skoro posvátné.
No je jenže mezi tím zatrhnou dovoz náhradních dílů do EU a bude zase po legraci :)) Hele ale GM Bolt je v plánu na produkci 2017 takže do Evropy taky dorazí až někde na vánoce 2017 nejdřív a jako pokusnej králík, než ho lidi ověří a vychytají na něm všechny mouchy se dá čekat že k reálnýmu použití bude tak někdy 2020 a to už bys měl 3jku od Elona ;)
VOLTSWAGEN AMERYKA / TEZLATREJTRS BTC https://youtu.be/TUwdQycOqrg?t=86 MLASK compáni MSTR+PYPL+TSLA pohlavný nepriateľ !! youtu.be/8pC8TvqV8BI?t=1220 :)) ČEŽTINA 5.0 jedině ;) PODPORUJEME KOREJCE, NOSUPPORT JAPKA za VODÍK ;) QuadroPusyInventor reddit.com/r/wallstreetbets
...teď už bych se nebál...navíc to bude "německý Opel"... :)
FVE 7,23kW, ZERO SR MY2018, TM3LR 2021, TMY čekatel
youtube.com/watch?v=Q4VGQPk2Dl8
Krátce - nádherný auto!!!
Hyundai Kona 64kWh, 15.000 km
Nissan Leaf 40kWh, 35.800 km
Nádherný auto!!!
Hyundai Kona 64kWh, 15.000 km
Nissan Leaf 40kWh, 35.800 km
Nemel jsem sanci sledovat, byly teda prototypy, ve kterych se dalo svezt nebo ne?
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...
vzhledem k tomu že tam přijeli a nikdo netlačil,to asi jezdí
jurazhor
Na to jsem se neptal, ze zakulisi na jeviste dojede i kastle s namontovanym pohonem z golfoveho voziku...
Ale vzhledem k tomu, ze prezentace modelu S koncila "venku je X aut, pojdte se svezt", takze nejspis nebudou tak daleko, aby mohli vozit cely den novinare, jak Bolt v Zeneve.
Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...
Zase ten trotl....Samozřejmě že auta jsou zcela funkční a pojízdná, všichni co byly na akci se mohli nechat svézt. Pokud si zadáš do vyhledávače "Periscope Tesla model 3" tak se mužeš i podívat na jednu takovou jízdu.
FULL TESLA MODEL 3 REVEAL
na youtube je plné video toho pidi uvedení.
Na theverge com jsou fotky otevřených dveří a interiéru.
Odhadne někdo rozměry toho auta? A subjektivně bude u řidiče dost místa? Třeba srovnání s koktou nebo Berlingem. Čekal jsem že řeknou 45000tis za 500km a 4x4. I něco o Y.
Nic moc.
Naše nová Fabia je tedy hezčí a funkčnější. A již se vyrábí ve statisícových počtech.
A než tato Tesla přijde do výroby, tak na světě bude do provozu uvedeno dalších tak 200 mil. aut se spalovacími motory.
Takže akorát tak pro fanoušky a pro ty, kteří se chtějí odlišovat.
jo jo,ale těch fanoušků a odlišných bude za chvíli víc,než
těch s falešnýma emisema
jurazhor
Jestli myslíš fakt vážně, že Fabia je hezčí než Model 3, tak máš asi v očích nasr…
Souhlas. Navíc možná není daleko doba, kdy to nebude jen o odlišných a fanoušcích.
Jinak poznámku pana Anonyma "Naše nová Fabia je tedy hezčí a funkčnější" beru jen jako pouhou provokaci, protože vážně se o tom nemá smysl bavit, a to ani kdybych byl zapřisáhlý nepřítel EV.
Hyundai Kona 64kWh, 15.000 km
Nissan Leaf 40kWh, 35.800 km
Mr. Fabia je jen troll, nefeedovat.
Anonym s jeho novou Fabii asi nikdy nejel v elektromobilu. Mel by to alespon jednou vyzkouset (napr.koncernoveho E-Golfa) a pak se vratit do nove Fabie.
Srandista. :-)
Ten tablet na palubce si říká o uražení:). Co ho raději nějak zapustit.
Vypadá to, že ten sloupek držicí tablet je pevný. Škoda. Když už je tak vystrčený, bylo by dobré, kdyby šlo tablet natáčet k řidiči i k spolujezdci.
tiez to vidim nejak podobne. hlavne dufam, ze niektore udaje budu premietane na sklo do zorneho uhla vodica, aby nemusel ocami odbiehat od situace pred sebou, bez ohladu na pritomnost ci funkcnost autopilota alebo inych aktivnych bezpecnostnych prvkov. Kazdopadne sa mi ta minimalisticka cistota interieru paci viac, nez preplnenost kdejakymi budikmi, displejmi, svetielkami, vyduchmi na klimu, drziacikmi a dalsim milionom somarin.
Pokial bude mozne zadne sedadla vybrat/sklopit tak, ze sa vzadu dokaze pohodlne natiahnut a vyspat clovek, tak pojde bez diskusie o vozidlo s neprekonatelnou uzitkovostou.
Nissan e-nv200
Me by osobne zajimalo, jak se ten clovek do toho kufru dostane. Nejsou nekde fotky otevreneho zadniho kufru? Podle deleni karoserie a toho skla me napada jeden zpusob otevirani, ktery by byl slozitosti roven Falconum. Ovsem pokud se to otevira jen jako u klasickeho sedanu, tak chapu to prirovnani se surfovym prknem. Nic objemnejsiho by tam totiz soupnout neslo a na nakup, aby si clovek podiril model X.
To by ma zaujimalo tiez, pchybujem, ze sa bude dvihat cela cast stresneho okna az po zjavny predel nad stredovymi stlpikmi, skor to bude celkom male, ale stale dostatocne na nakupy a hoci aj tu surfovu dosku. Ono zase treba pocitat s tym, ze komplet elektricke auto s tymito parametrami nejake kompromisy mat musi, nemozeme chciet vsetko, vsak? ;)
Nissan e-nv200
doufejme,že to není konečná verze,taky se mi moc nelíbí
radši bych jak v Sku
jurazhor
z venku vypada hezky, super, tak nějak jsem to i očekával..menší Esko, ale ta přistrojovka, tak to jsem zvědavy teda jaka nakonec bude, zatim to vypada teda dost divně..
Dám redakci a dalším tip, jak zazálohovat Flash video. Pak nemusíte pořizovat záznam z monitoru. ;)
http://gdhnotes.blogspot.cz/2013/03/jak-si-zkopirovat-flash-videa-z-cache.html
Pravda, na live přenos jsem to nikdy nepoužil, ale mělo by to taky fungovat. Podělte se s funkčností...
Renault Kangoo II, kat.N1, 22kWh, výkon 44kW, r.v.2012, jen 1-f 3,6kW
Taky mi mail nedosel, ale prej do 24 hodin prijde potvrzeni ... tak uvidime, ale myslim ze se povedlo auticko.
Začalo to později (na tohle si Apple dával vždycky pozor) a trvalo to krátce.
Myslím, že to, že zdůrazňovali Autopilot HW má jasný důvod. U levnějších možný SW příplatek i u jednou prodaného auta a jedna konfigurace HW je zjednodušení výroby.
Až na to jednolité sklo je "Fabia" v podání Tesly celkem pěkná :)
Můj článek o tom jak jsem navštívil Tesla Motors ;)
Super, tleskám za SC a nabíječku!
Snažil jsem se koukat na live přenos, ale měli tak přetíženou linku, že to nešlo ani na nejnižší detaily. Asi jsem k tomu sedl pozdě... :)
Proto díky za brzkou reportáž. ;)
Renault Kangoo II, kat.N1, 22kWh, výkon 44kW, r.v.2012, jen 1-f 3,6kW
Došel někomu mail o potvrzení rezervace? Já mám zatím jen blokovanou částu na účtě. Jinak auto vypadá podle očekávání super. Jen interiér tipuju je zatím ve vývoji a pro účely prezetace tam něco švihli, nevidím tam ani display na rychlost. Každopádně to budou krušné 2+ roky čekání.
Tak ten display uprostřed je údajně cca 15 palců, tedy menší než Tesla S, což je pochopitelné. Ale hlavně prý žádný další display tam nehodlají dávat, takže tachometr se dá prostě na levou stranu toho displeje, aby ho řidič mohl sledovat periferním viděním. Tak to sem teda zvědav, moc se mi to nezdá.
Na videu z jizdy autem jde videt ze tachometr je v levem hornim rohu displaye.
Tachometer se promítne na sklo...
A to si vzal kde? To by bylo značně nespolehlivé, dokážu si představit, že při ostrém slunci zcela nečitelné.
zalezi od toho, ako sa to vyriesi. staci tu cast okna uplne dole, kde sa zakladne udaje budu premietat, stmavit a bude vidiet vsetko velmi krasne aj keby bolo slnko uplne oproti.
Nissan e-nv200