iMiEV Cargo - elektrický pick-upAUTO
iMiEV Cargo - elektrický pick-up
Obří továrna se otevře už za rokTESLA
Obří továrna se otevře už za rok
Citroen letos prodá 4000 elektromobilůAUTO
Citroen letos prodá 4000 elektromobilů
Tunel Blanka - dopravní stavba stoletíSTAVBA
Tunel Blanka - dopravní stavba století

Tesla Powerwall jen v 6kWh verzi, první jsou už v Česku

Jan Horčík - 23 Březen 2016

Kalifornská společnost Tesla Motors už dnes není jen výrobcem převratných elektromobilů. Nabízí také domácí baterie pro ukládání elektřiny Tesla Powerwall.auto garáž elektromobil Tesla Model S domácí úložiště energie baterie Tesla Powerwall a jízdní kolo

Kdo by nechtěl mít v garáži elektromobil Tesla Model S a domácí baterii Tesla Powerwall?
foto: Tesla

Podobně jako Tesla Motors upravuje nabídku svých elektromobilů Tesla Model S co se týká kapacity baterii, pracuje i s domácím úložištěm Powerall.

Domácí baterie Tesla Powerwall se nedávno začaly kompletovat v giga-továrně Tesla nedaleko města Reno v Nevadě. Poměrně v tichosti ale z nabídky zmizela 10kWh verze domácího úložiště a zůstala pouze s kapacitou 6,4 kWh.

Mluvčí Tesly potvrdili, že o 10kWh verzi byl minimální zájem a celkově šlo o spíše rozporuplnou nabídku. Cena domácí baterie Tesla Powerwall o kapacitě 6,4 kWh zůstává $3000, výkon činí 3,3 kW při voltáži 350 V - 450 V. Lze připojit na jedno- i třífázové obvody.

První domácí baterie Tesla Powerwall se nedávno objevily v Německu a jsou už dokonce také v Česku. O jejich instalaci se stará společnost SolWin.

Ideální je kombinace domácí baterie Tesla Powerwall a , ale není podmínkou. Lze ji využít prostě jen k nákupu levné elektřiny přímo ze sítě.

Tesla
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co tedy v rámci Pw dostanu? Je to tedy pouze baterie bez regulátoru a měniče?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak čo budú s vyrábať Tesly na Slovensku?

Obrázek uživatele ozana

Chcete mít na Slovensku HDP z 99% z automobilového průmyslu a pak při další ekonomické krizi spadnout na ksicht?

---

Jezdím na proud, najeto prvních 36 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ozana ak si si nevsimol tak pri poslednej ekonomickej krize na slovensku vsetky automobilky u nas zvysovali vyrobu takze to co si napisal je hotovy blud. Vzdy lepsie pre Slovensko vyvazat automobily s velkou pridanou hodnotou ako vyvazat toaletny papier. Cim viac automobiliek tu bude tak tym to pre nich bude lacnejsie lebo tu velku siet dodavatelov pre automobilky u nas zavidi cely svet. bodka.

souhlasím s Ozanou - určitě je lepší mít trh co nejvíce diferencovaný. Při specializaci (třeba na automobilky) je trh hodně křehký.

---

cca 150tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Let yourself be surprised

A nestálo by za to mít doma záložní zdroj elektřiny ve formě elektromobilu, který má kapacitu baterií například 30 kWh (Nissan), nebo 60 kWh (Chevrolet Bold - Opel Ampera-e), nebo 90 kWh (Tesla model S)??????? A jsou na to auta vůbec nastavena? Jde to?

Obrázek uživatele Jan Horčík

Určitě by to za to stálo a některé automobilky už s tím u svých modelů experimentují - Nissan, Mitsubishi i i další. Podle našeho názoru nebude dlouho trvat, než se to stane "běžným" příplatkovým vybavením elektromobilů.

---

šéfredaktor magazínů Hybrid.cz a Ekologické bydlení

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dokáži si představit dobu, kdy budou distributoři el. zvýhodňovat takto připojené elektromobily v síti na distribučních tarifech.

Dokážu si představit dobu kdy budou centrální distributoři energie decentralizovaný a částěčně zaniknou :)

Jestli jsem to pochopil tak ta 10kWh verze nebyla určena pro každodenní použití, ale jako záloha pro případ výpadku energie. Tj. neměla garantovánu tak vysokou cyklickou životnost?

Co se týče těch 6,4kWh tak předpokládám, že jde pouze o upřesnění že těch 6,4kWh je skutečně využitelná energie a plná kapacita zůstala 7kWh. (Ono to tak bylo myslím vždy, akorát informace o využitelné energii byla uvedena pouze v katalogu, teď je to oficiální informace, neboť i v letáku se výslovně objevilo že 6,4kWh je 100% DoD).

Lidi prudili, že lžou tak to opravili.

Obrázek uživatele Jan Horčík

Ano, je to přesně tak jak říkáte.

---

šéfredaktor magazínů Hybrid.cz a Ekologické bydlení

hm, to je zvláštní. Já se chystal na 10KWh a spíš jsem čekal, že nabídnou i vyšší kapacitu. 6kWh mi spíš přijde jako lepší záložní zdroj. Jasně, jde kombinovat více PW, ale to už je zase za mnohem více peněz.

---

cca 150tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Taky jsem si brousil zuby na 10kWh.

Stejný věci nabídně Bosch, Daimler, BMW a spousta spouta jinejch. Nebo si rovnou můžete koupit LiFePO4 baterky a nechat si z nich udělat sestavu dle potřeby.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

zajímavé články