Tesla postaví v Evropě druhou síť nabíjecích stanic

Jan Horčík - 21 Září 2015

Americká automobilka Tesla Motors buduje v , Evropě i Asii síť rychlonabíječek Supercharger. Kromě toho má ale i podružnou síť "Destination Chargerů", kterou nyní také začíná stavět v Evropě.auto elektroauto Tesla Model S elektromobil Destination Charging nabíjení

Sekundární síť nabíječek Tesla se neustále rozšiřuje. Teď nově i do Evropy.
foto: Tesla Motors

Tesla prozatím na svém twitterovém účtu oficiálně potvrdila, že síť Destination Chargerů míří do Evropy. Na evropském webu už je také možné tuto záložku najít. Zatím tam ale není k dispozici mapa ani žádné další podrobnosti.

Destination Charging jsou klasické wallboxy od Tesly namontované u luxusních hotelů, sportovišť a jiných resortů, kde je pravděpdobné, že se návštěvníci zdrží několik hodin. Za jednu hodinu je možné dobít dojezd zhruba 90 km.

Tesla Motors
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak uz chapem preco pri konfigurovani tesly S zmizla moznost dualcharging. Je to konkurencia ich destinating charging.
Tusim sa aj Tesla meni na obchodnika :(

Ale destination chargery a wallboxy jsou přece AC, ne? Takže využívají palubní nabíječku. Kromě toho, jaký by mělo pro Teslu smysl, znepříjemňovat lidem domácí dobíjení za svoje a hnát je někam k pomalým veřejným dobíječkám?

Na slovensku podobne ako aj v inych krajinach vznikaju "sukromne" destination charging (tie zelene body napr. v Tatrach): http://www.nabijanie.teslaclub.sk/
Ak ma Tesla S dual charging, tak nabije z obyčajnej 3 fazovej zastrčky (380V, 32A) 110km za hodinu, čo je rýchlejšie ako original Tesla destination charging.

Si predstav že luxusny hotel s destination chargingom nabija pomalšie ako vedla stojaca pajta s trojfazovou nabíjačkou....o toto Tesle asi nejde, preto dualcharging musela zakonite stiahnuť.
Ale na požiadanie Vam to namontuju, po individualnej dohode a aj za poplatok.

---

verim, že sa raz odveziem krížom cez Slovensko po dialnici a na jedno nabitie Elektromobilu :)

Tak ještě jednou. Destination charging je jenom AC wallbox, takže vyžaduje (!) interní nabíječku a tedy je limitovaný její rychlostí. V principu je to totéž, co Mennekes.

veď ano, ale náklady na to sú prakticky nulové, lebo 3 fázovú zástrčku za pár korún/eur máš a možeš mať kdekoľvek.
Ak by mala každá Tesla dualcharging, nikto by nepotreboval Teslácku destination charging. Len o tom hovorím.

---

verim, že sa raz odveziem krížom cez Slovensko po dialnici a na jedno nabitie Elektromobilu :)

Obrázek uživatele Jolinar

Neni pravda.
Pro obycejnou trifazovou zasuvku 3x32A jeste potrebujete dokoupit nabijeci kabel, ktery Tesla nedodava.

Tesla destination charging dava jen tolik na kolik je vybaveno auto. Tedy pokud ma DualCharger tak 22kW, kdyz ne tak jen 11kW. Pripadne mene, podle jistice.
Takze DualCharger potrebujete i na destination chargery i na trifazove zasuvky a z obou nabijite stejne rychle.

Pozvanka na premieru Tesly X v USA (incl.video otvirani zadnich dveri)

http://www.teslarati.com/tesla-sends-invitations-to-model-x-launch-event-sept-29/

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevíte někdo jesi už TESLA oslovila v čechách provozovatele OC FUTURUM (anebo naopak) či zda jim stále leží jejich desítky dobíjecích MENNEKESů 3F400V/32A v patrových parkovištích ladem (tedy pro servisní účely...) ??
:))))))))))))))))))))))))))))))

google.com/maps/d/viewer?ie=UTF8&om=1&msa=0&z=7&hl=cs&mid=zKQCDB56MJv4.kx_q-PAk3ezY

:))))))))))))))))))))))))))))))

Obrázek uživatele ozana

To určitě nejsou Mennekes-y (Type 2 - IEC 62196). Ale CEE zásuvky 5P/32A nebo 16A/400V.

A ta mapa je zastaralá a neaktualizovaná.

Zkuste Open Charge Map

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Potkaval jsem kdysi Ozanu v Ove u adventistu, ale to asi neni Vase prave jmeno, ze ?

---

heros

Obrázek uživatele ozana

Víte kolik je na Ostravsku Ožanů?!
Tak proč by nějaký nemohl být u adventistů...

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Jesli jsem se stefil napista na jansyrovy@mujmail.cz Podotykam jen, ze to neni me jmeno..

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

doháje další mapa, chtělo by to nějak SJEDNOTIT SOUDRUZI :))
kcc-hho.webnode.cz/supercharger/
ok CEE 5P/400V/32A v elektrickým principu podobný ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

youtube.com/watch?t=20&v=5QIzsaaNHS8

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

CEE zásuvky jsou v obchodním domě obvykle pro servisní účely a vozidlo na nich nabijete jen pirátsky. Výjimka je třeba Vaňkovka v Brně, kde takovou zásuvku poskytuje EON pro vozidla oficiálně.

Obrázek uživatele ozana

V prvním podzemním podlaží parkoviště ostravské Nové Karoliny bylo nejprve 5 napájecích hnízd každý 2x 400V/16A a 2x 230V/16A a u nich 8 vyhrazených parkovacích míst. Pak automyčka hned vedle asi 4 místa ukradla. Teď zrušili jedno hnízdo obyčejných zásuvek a namontovali nabíjecí stojan na čip od RWE a zbyly jen 3 (nebo 4?) vyhrazená místa.

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

To jste mi udelal velkou "radost" !Nicmene diky za info..

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zepar dat do Brnenske Olympie by se casem siklo :-)


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-Salon