Tesla otevřela nový showroom ve Vídni, mluví se tam i česky

Jan Horčík - 06 Leden 2017

Tesla otevřela koncem roku 2016 nový showroom v centru Vídně na Herrengasse hned vedle stanice U-Bahn, který se stal vlajkovou lodí jejich prodejen v Rakousku. auto Tesla showroom Vídeň

Nový showroom ve Vídni obslouží i české zákazníky
foto: Tesla

Současně tak Tesla zlepšila dostupnost pro zájemce o koupi svých elektromobilů, protože stávající showroom a servis se nacházejí na periferii Vídně. Nový showroom nabízí na ploše 300 m2 současnou produkci automobilky Tesla Motors, tedy elektromobily Model S a Model X. V příštím roce by nabídku měl obohatit tolik očekávaný a cenově dostupnější Model 3.

Důležitou novinkou pro české a slovenské zájemce o tyto elektromobily je, že se již můžou obrátit přímo na českého prodejce Dominika Hasalu. Ten má s elektromobily Tesla bohaté zkušenosti ze společnosti Electric Park, která se elektromobilitou v České republice dlouhodobě zabývá.

Nově se také připravuje možnost převzetí vozu přímo v showroomu ve Vídni na místo složitého dovozu z kompletačního střediska v holandském Tilburgu. Automobilka Tesla se tak zase o kousek přiblížila českému zákazníkovi.

tisková zpráva
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No jo, pětadvacetiletý podvodnicek z Ostravy, kterému v Praze jeho praktiky nevyšly, to zkouší ve Vídni, kde ho zatim nikdo nezná. Trochu je tam lituji, takový grazlik, který se snažil v Praze "dodávat" Tesly, neslo mu to, za sebou ma radu nespokojených zákazníků a hromadu nesplacených faktur. Inu Rakousko, inu Teslo, tes se. Ani ta čeština to nezachrání:-( Jsme radi, ze uz ho tady nemáme.

Obrázek uživatele Radovan

Nějaké důkazy by nebyly? Nebo jen anonymně pomlouváme, jak je v Česku zvykem?

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 49 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 12 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ono se stačí podívat do rejstříku.
Trend Park i ElectricPark patří pod jednu rodinu. ElectricPark se chlubí pronájmem spousty aut, ale sami v účetní uzávěrce píší, že vlastní pouze Škoda Yeti na leasing.
Nehledě na to, že jeho tatík Radovan Hasala (ano, bývalý předseda Asociace pro elektromobilitu) je také v obou firmách, ale přitom jemu podnikání moc nejde: isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=98144026-b57c-4e73-8455-cea6a3471d97

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nene, to je malý omyl. ElectricPark nemá s Trend Parkem nic společného. Tedy, kdysi dávno měl, dokud se právě onen zmiňovaný mladý pan Dominik netrhl a neudělal si ElectricPark (protože je mladý, plyne z toho i to, že si neuměl vymyslet aspoň trochu odlišující se název, aspoň trochu jinou grafiku - všechno ojel od Trendparku, který byl na trhu dřív. Bohužel pro něj, protože tento chlapec pak přišel a jak už to bývá, všechno co mohl obkouknul a udělal si svůj "velký" business). Odtud pramení také mnoho omylů. ElectricPark je pod vedením Dominika a Radovana Hasaly, TrendPark má vedení ve Zlíně a v Praze. ElectricPark si všechny Tesly které má, pronajímá ve Vídni. Electric Park mluví sám za sebe tím, že vlastně nemá žádný vlastní vůz, mladík, který ho vede se radši sebral a mazal za hranice a o tom, jak ElectricPark dopadne, raději nevědět. A jak píšete, stačí se podívat na justici.

Obrázek uživatele Radovan

Historické věci známe. Podnikání na Zlínsku v Amilo car a.s. Dominikova strýce Milana Hasaly. Známe strýcovu osobní insolvenci z roku 2013 a proběhlé oddlužení - Milan Hasala Spisová značka KSBR 31 INS 12069 / 2013 Vedená u Krajského soudu v Brně Rodné číslo / Datum nar. 670627/1627 / 27.06.1967 Bydliště Přeskače 47 PSČ 671 40 Stav řízení: Vyřízená věc. Známe strýcovo nynější působení i v Trendparku Praha - Zlín - Bratislava.
Víme, že Dominik Hasala, syn Radovana Hasaly, provozuje se společníkem ELECTRIC PARK s.r.o., kde otec pracuje. Ano, Radovan Hasala byl 2012 - 2017 v insolvenci, která skončila zrušením pro nedostatečný majetek. Víme, že Electric park půjčuje elektroauta, ostatně test Renaultu ZOE zde na hybrid.cz by bez toho nebyl. A víme, že je i prodávají respektive jejich prodej dokáží zařídit. Viz nedávná akce pro zvané v Ostravě na Librosu, kde dovezli Teslu Model S a Teslu Model X. Zájemci se mohli nejen svézt, ale i vozy řídit, včetně testů autopilota. Xko bylo právě z Vídně, včetně přítomného Rakušana. Akci organizovali Radovan a Dominik Hasalovi.
Víme o působení Radovana Hasaly v Asociaci pro elektromobilitu (dříve Občanské sdružení Elektromobily) zhruba v období 9.7.-24.9.2016, kdy ho tam dovedl, představil a zvolení mu zařídil tehdejší předseda Jaromír Vegr, který se na to období stal čestným předsedou a členem představenstva. Víme o změně ve vedení a způsobu jejího provedení, kdy Jaromír Vegr je opět předsedou a změnili se i členové představenstva, včetně třeba Františka Kubiše ml., viz aktuality z 24.9.2016. Asociace pro elektromobilitu pod vedením Radovan Hasaly měla začít dělat spousty nových věcí, to je na webu též. Paní Sirotková, členka představenstva, k tomu dávala dohromady projekty. Tohle vše bohužel jejich odejitím padlo.
Ale nevíme nic o tom, co píšete, že jsou za Dominikem Hasalou jen dluhy a zklamaní zákazníci a odjel podvádět z Ostravy do Prahy a z Prahy do Vídně. Zkuste nám ukázat nějaké platební příkazy, stížnosti oněch zákazníků atp.. Špínu házet umí každý.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 49 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 12 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pane Radovane, prosím, jestli napíšete do diskuse příspěvek, kde píšete o někom, že je v insolvenci (viz. váš příspěvěk výše), kde uvádíte, že Milan Hasala má nějakou insolvenci, tak si prosím ověřte jistá fakta. Pan Milan Hasala není ročník 67, tedy zápis v insolvenčním rejstříku sice je, ale na úplně jiné rodné číslo! Neuvádějte zde lidi v omyl!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pane Radovane, prosím, jestli napíšete do diskuse příspěvek, kde píšete o někom, že je v insolvenci (viz. váš příspěvěk výše), kde uvádíte, že Milan Hasala má nějakou insolvenci, tak si prosím ověřte jistá fakta. Pan Milan Hasala není ročník 67, tedy zápis v insolvenčním rejstříku sice je, ale na úplně jiné rodné číslo! Neuvádějte zde lidi v omyl!

Obrázek uživatele Radovan

v tomto případě se hluboce omlouvám čtenářům a zejména panu Milanu Hasalovi, v zápalu diskuse jsem si neověřil veřejně dostupná fakta, kdy Trend park s.r.o. pravdu vede jiná osoba s jiným datem narození i bydlištěm - MILAN HASALA, dat. nar. 12. května 1983, Slezská 4771, 760 05 Zlín. Budu si na to dávat pozor. Děkuji z pochopení.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 49 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 12 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Mohl bych se zeptat za jakých okolností byl pan Hasala odvolán? Vím, že když byl ve vedení, tak měla asociace velké plány, které jsou bohužel pryč. Ale přijde mi to jako levárna ze strany pana Vegra, nebo ne?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Odvolán byl nespíše z důvodu propagace vlastní firmy namísto sdružení.

Obrázek uživatele Radovan

Milý anonymní Dobyvateli (bez ověření), věci Asociace pro elektromobilitu (APEL) reprezentujete z pohledu pana Vegra. Částečně lze na webu asociace zjistit, co proti panu Hasalovi pan Vegr má (měl). Skutečnost je jiná a já jsem ji členům rozeslal loni otevřeným dopisem v emailu. Jen tak na okraj mi na něj pan Vegr dodnes neopověděl.
Stručně řečeno APEL nemá v pořádku hospodaření a pokud nový předseda (Hasala) nedostane ani po 2 měsících od zvolení a zápisu do spolkového rejstříku od starého předsedy (Vegra) přístup ke kontu, předanou pokladnu, předané účetnictví, inventury majetku, pohledávek a závazků, přístup k webu APEL a možnost zveřejňování zpráv, dokonce ani seznam členů a kdo z nich má zaplaceny členské příspěvky, tedy je členem v daném roce, pak něco takového lze těžko nazvat "Odvolán byl nejspíše z důvodu propagace vlastní firmy namísto sdružení."
Pan Vegr vede APEL roky jako svoji firmu, ovšem bez náležité administrativy. Byl překvapen, že to tak dále s novým vedením nepůjde. Proto svolal "členy" a provedl puč, jímž zbavil pana Hasalu předsednictví. Samozřejmě členy, kteří nebyli nikde vedeni a neměli uhrazeny členské příspěvky. Těch +-20 osob, které platily na konto (jako já), bylo dohledatelnými a doložitelnými členy i díky tomu, že nový předseda Hasala konto zveřejnil jako transparentní účet. O členech jiných nové vedení asociace nevědělo a ani nemohlo, starý předseda je nepředal. Účastníci schůzovního puče byli "členy podle pana Vegra", toho času jen člena předsednictva a čestného předsedy. Tedy ne statutárního zástupce a zodpovědné osoby. Trestně i finančně.
Jako perlička na závěr - místopředsedkyně chtěla podat několik žádostí o granty, které měly nastartovat popisované záměry činnosti z hlediska financování. Ty však z důvodu nevydání potvrzení o bezdlužnosti APELu státní orgány nebylo možné podat. Ostatně konto se hemžilo doplatky a penále.
To jsou vnitřní věci APELu a neměly být propírány veřejně. Bohužel se někteří současní "členové pana Vegra" zjevně neudrželi a dále viní pana Hasalu, že chtěl rozkrást (jen z důvodu své podnikatelské historie) APEL a parazitovat na ni svými firmami a proto byl odvolán. APEL tak dále funguje jen jako spolek přátel od táboráku, ke skutečné činnosti asociace, zastupující elektromobilisty vůči státu a okolí, má hodně daleko.
Ostatně zeptejte se bývalých členů výboru z let 2015 a níže, proč z něj odešli. Panu Vegrovi neupírám zásluhy za desítky let práce a vážím si ho pro to, ale tohle prostě nezvládl. Pro informaci, všechny věci na Moravě, které tady děláme a o nichž si čtete na hybrid.cz, si financujeme - byť jsme roky platící členové - sami. APEL nám na to nedal ani korunu.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 2/2014, najeto 49 tisíc km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 12 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999.

Obrázek uživatele Jolinar

osobně s Dominikem Hasalou mám dobré zkušenosti. Že byl jeho otec v insolvenci je smutné, ale to se při podnikání občas stává.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

OT: V posledných 3r. kde som bol na dovolenke, prekvapilo ma kde všade na mňa po pokusoch mojej AN alebo počutí ma pri "bare" na mňa vybafli po Slovensky. Niekedy na moju otázku že "...?...", tak v jednom prípade je to vraj kvôli Poliakom, odkiaľ konkrétne ale ľudia boli som nepátral. V jednom prípade mladý čistokrvne vyzerajúci Grék, plynule po slovensky na mňa že čo si dám, ako asi odpozoroval v jedálni ked som sa zhováral sám so sebou (nemám frajerku ani manželku, takže solo).

Značne to zvyšuje atraktivitu miesta.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Hasala? Tesla aspoň pozná české kapitalistické piráty :) hasalovi jsou známí "kovbojové" co vydrancují a okradou kde se dá a co se dá...

Tak to jsem zvědav, určitě to bude zajímavé sledovat...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Presne, to Tesla pozná! Jen at si ho tam nechají, chlapec sotva po dvacitce poznal velký svět, ale moc to neustal. A korunky (ted uz i eura) mu vubec nesmrdi!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A ZEĎ BUDE !! NÉ ŽE NÉ ;))

zpravy.e15.cz/zahranicni/politika/zed-s-mexikem-bude-trump-pozada-kongres-o-penize-1327410

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No a co ty rozbitý vokrsky na rakouskou hranici?? Na to nestačí ani érmatik vod mercedes benz!!! ;)) Dokad nebude výloha v Brně anebo lépe v bohatším a smradlavějším Práglu pějeme píseň stále dokola :))

A kdy bude ten kýmsi zmiňovaný český servis?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ten je stále ve výstavbě ... ;)

hybrid.cz/prvni-cesky-tesla-supercharger-uz-se-stavi-v-praze-na-videnske

vestec.cz/wp-content/uploads/2015/03/%C4%8D.-2015_12_116.pdf

... a jde to pěkně ztuha. HLEDÁ SE MILIARDÁŘOVA INJEKCE ;))

Já se ptal na servis, ne na nabíječku.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

však joo kuku, součástí měl být šourům i se servisem, pokud se během těch výkopů základů nic mimořádného nestane ;)

Aha, tak to slyším zhola poprvé.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Kontakt na Dominika Hasalu je prý +4312531789, dhasala@tesla.com (našel jsem to v nějakém příspěvku k článku, kde se pan Hasala asi představoval) Jinak mu blahopřeji - myslím, že mu v tuto chvíli dost fandů elektromobility jeho zaměstnání tak trochu závidí - v dobrém).
Velmi bych ocenil, kdyby pan Hasala občas nějakou zajímavou informací přispěl - pochopitelně v souladu se zájmy Tesly - (já osobně moc firmě fandím.)
:-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

je to borec HASALA ale at kouká hlásat pravdu v zaprdený díře PRÁGLU a nejlépe tam najde podporu nějakýho miliardáře : JANEČEK by bodnul ... ABY SE ZAŽEHNALA SOUČASNÁ již 4ři roky táhnoucí se ČEŠSKÁ NÁRODNÍ VOSDTUDA neboli : ČECHČIJE ;))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

OPRAVA : CELKEM ROZUMĚ SMÝŠLEJÍCÍHO MILIADÁŘE !! jako třeba JANEČKA ...
... pakosů v astonech a bramboradlech tam je víc než dost ;)

Obrázek uživatele ozana

Ve starém showroomu byla už nějaký čas osoba, která hovořila slovensky.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 53 tisíc km. G-E STROMOS

Před rokem se bylo možné hovořit česky i v prodejně v Miami Beach. :) Byla to docela hlína, manželka šla na kafe, já do prodejny a .. okukuji a seděla tam blondýna, zlehka pod 30..rozhodl jsem se procvičit angličtinu a po několika větách se mě zeptala odkud jsem... a pak už česky že je z Prahy...

Ano, ale ta už v servisu prý nepracuje.

Obrázek uživatele Jolinar

Ano, na jejim telefonnim cisle ted zastihnete pana Hasalu.

Obrázek uživatele ePavel

A na servis se teď teda objedat u koho? Jestli to dobře chápu, tak Maja už tam dnes není.

---

http://ts.la/pavel4572
Najeto 159.000 el. km. 23 měsíců bez spalováku.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Obrázek uživatele Jolinar

ano, Maja tam uz neni, ale jeji cislo zdedil pan Hasala. Myslim, ze se muzete objednat u nej (cesky, slovensky) nebo u ostatnich - Stigler, Venzhofer... (anglicky, nemecky).

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineŘízení stanic pro elektromobilyŘízení stanic pro elektromobilyKariéra EVC Group