Tesla omezila nabíjení na některých Superchargerech na 80 %, lze to ale obejít

Jan Horčík - 29 Květen 2019

Na nejvytíženějších nabíjecích stanicích Supercharger v USA zavedla Tesla aktuálně nové omezení. Lze jej ale jednoduše obejít.auto elektromobil Tesla Model S se nabíjí na nabíjecí stanici Tesla Supercharger

Elektromobil Tesla Model S se nabíjí na nabíjecí stanici Tesla Supercharger. Zejména ve sváteční dny mají ale i ty největší americké nabíjecí stanice Supercharger problém s frontami. Tesla se nyní problém snaží řešit.
foto: Tesla

Prodej elektromobilu Tesla Model 3 letos vystřelil do závratných výšek a zdá se, že trend bude velmi podobně pokračovat. To ale způsobuje zejména v problémy na nabíjecích stanicích Tesla Supercharger.

Tesla proto aktuálně pro nejvytíženější stanice zavedla omezení nabíjení na max. 80 % kapacity baterie, které mělo urychlit odbavování jednotlivých zájemců o nabíjení.

Podle Tesly se toto omezení týká 17 % nabíjecích stanic Supercharger v USA. Pro 8 % to z celkem 1141 Superchargerů v USA bude platit permanentně, pro 17 % pouze v časech, kdy bývají nejvíce vytíženy. Uživatelé elektromobilů Tesla budou navíc vždy upozorněni, pokud se budou chystat nabíjet u stanice s tímto omezením.

Tesla tvrdí, že společně s dalšími vylepšeními - zaváděním Superchargerů V3 s výkonem 250 kW, zvýšením výkonu V2 Superchargerů na 150 kW a automatickým předehříváním baterie před příjezdem ke stanici - bude toto nové omezení znamenat 34% zvýšení propustnosti na nabíječkách.

Navíc Tesla dala jasně najevo, že omezení půjde také obejít. Například pokud máte naplánovaný delší výlet s využitím Superchargerů, stanice vás nechá nabít tolik, abyste výlet mohli dokončit. Navíc bude možné limit 80 % nabití baterie upravit přímo v autě nebo skrze mobilní aplikaci.

Tesla
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Tomáš

Tohle je velika vyhoda Tesly ze ma vlastni infrastrukturu. Nejsou nekde k nalezeni data treba o vytizenosti Superchargeru?

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

jo hekni tesle servr ještě za to dostaneš zaplaceno :)

---

*Za klima Sněhuláky Gretu / Greenpeace Deutschland Umwelthilfe / Písek fpřevodofce ;) TM3 má od 05/2019 tažný
*když konzerví náčelník vonehdá 2017 konečně vyhlásil dízlblejt po(ka)kání tak fjůčr vižn to aby nebyli za úplný debily :)))
*holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;)))
1.liga MISTŘI : Kuk/Saman/Jiří_Švarc/ePavel/Radovan/Jan Veselý/e-LUKY/Josef
2.liga UČNI: Kerosin / 3.liga TALENTI : / 4.liga AUTSAJDŘI : Tomáš / 5.kolona ROPÁCI : runner42

Obrázek uživatele Radovan

A ten server ví všechno online. O každém autě. Včera mi taxikář Liftago vyprávěl, jak jim pan Hausenblas půjčil do Ostravy na pár dní starší Teslu Model S. Jeli s ní vyvádět na zasněžené parkoviště a blbnout se zadním náhonem. Asi po půlhodině jim přišlo volání do vozu z centrály Tesly, co se to s autem děje, zda nemají nějaký problém, že se vozidlo a pohon chovají podle hlášení nestandardně. :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Tomáš

Na druhou stranu tenhle velkej bratr je docela silenej. Staci nejaka diktatorska vlada a je to v .....ale on staci uz obycejnej mobil, tak je to asi jedno.

---

Prius PHV (2012)

Obrázek uživatele Radovan

Je. Ostatně už dnes jsou lidi, kteří se zásadně nefotí, nic nesdílejí, nic nikam elektronicky neposílají, nemají bankovní konto, používají jen předplacenou kartu a mobil zapínají, jen když chtějí někomu volat, nosí volnější oděv a kšiltovku (aby nebylo vidět do tváře z kamer a nedal se vyčíst charakteristický krok pro každého jedince), jezdí starými vozy bez elektroniky. Takový protitlak. Legrace je, že jde povětšinou o ajťáky.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 78 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 33 tis. km (47 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Protoze ti jako jedni z mala si uvedomuji, ze soukromi byla vymozenost, ktera zustala ve 20. stoleti...

Obrázek uživatele Kuk

Jaký si to uděláš takový to máš.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

No hlavně, aby tahle informace neprosákla do našich médií. To bude řečí, že došlo na slova skeptiků, jak nás elektromobilita ohrožuje a nebude to fungovat. Jinak bravo Tesle, když se objeví “problém” tak jej okamžitě řeší. A řekl bych, že i zdravým rozumem a s ohledy k zákazníkům.

Taky nabíjení nad 80% ničí baterku a je větší pravděpodobnost, že zákazník přijede reklamovat baterku ještě v záruce.

Pořád je asi lepší nabíjet 2x po 30 minutách na 80 procent kapacity než nabíjet 1x hodinu na stovku.

A ty nové superchargery dají 80 procent za 20 minut.

Obrázek uživatele ePavel

To jste trochu popletl. Lepší je nabíjet dvakrát 30 min. než tu samou energii cucat při jednom nabíjení hodinu a půl.

---

http://ts.la/pavel4572
Od r. 2013 najeto 300.000 el. km.
http://wifi.sampro.cz/ev-charging~c144.html

Nejspis i v US budou useky, kde tech 80% proste nestaci.

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

A v takovém případě máš možnost to obejít.
Navíc se to omezení týká poměrně malého počtu nabíječek.

Jen rikam, ze obcas se proste kisne i pres tech 20 minut chte nechte

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů Circontrol