Tesla omezila nabíjení na některých Superchargerech na 80 %, lze to ale obejít

Na nejvytíženějších nabíjecích stanicích Supercharger v USA zavedla Tesla aktuálně nové omezení. Lze jej ale jednoduše obejít.

Elektromobil Tesla Model S se nabíjí na nabíjecí stanici Tesla Supercharger. Zejména ve sváteční dny mají ale i ty největší americké nabíjecí stanice Supercharger problém s frontami. Tesla se nyní problém snaží řešit.
foto: Tesla

Prodej elektromobilu Tesla Model 3 letos vystřelil do závratných výšek a zdá se, že trend bude velmi podobně pokračovat. To ale způsobuje zejména v problémy na nabíjecích stanicích Tesla Supercharger.

Tesla proto aktuálně pro nejvytíženější stanice zavedla omezení nabíjení na max. 80 % kapacity baterie, které mělo urychlit odbavování jednotlivých zájemců o nabíjení.

Podle Tesly se toto omezení týká 17 % nabíjecích stanic Supercharger v USA. Pro 8 % to z celkem 1141 Superchargerů v USA bude platit permanentně, pro 17 % pouze v časech, kdy bývají nejvíce vytíženy. Uživatelé elektromobilů Tesla budou navíc vždy upozorněni, pokud se budou chystat nabíjet u stanice s tímto omezením.

Tesla tvrdí, že společně s dalšími vylepšeními – zaváděním Superchargerů V3 s výkonem 250 kW, zvýšením výkonu V2 Superchargerů na 150 kW a automatickým předehříváním baterie před příjezdem ke stanici – bude toto nové omezení znamenat 34% zvýšení propustnosti na nabíječkách.

Navíc Tesla dala jasně najevo, že omezení půjde také obejít. Například pokud máte naplánovaný delší výlet s využitím Superchargerů, stanice vás nechá nabít tolik, abyste výlet mohli dokončit. Navíc bude možné limit 80 % nabití baterie upravit přímo v autě nebo skrze mobilní aplikaci.

Tesla

14 Comments on “Tesla omezila nabíjení na některých Superchargerech na 80 %, lze to ale obejít”

      1. A ten server ví všechno online. O každém autě. Včera mi
        A ten server ví všechno online. O každém autě. Včera mi taxikář Liftago vyprávěl, jak jim pan Hausenblas půjčil do Ostravy na pár dní starší Teslu Model S. Jeli s ní vyvádět na zasněžené parkoviště a blbnout se zadním náhonem. Asi po půlhodině jim přišlo volání do vozu z centrály Tesly, co se to s autem děje, zda nemají nějaký problém, že se vozidlo a pohon chovají podle hlášení nestandardně. 🙂

          1. Je. Ostatně už dnes jsou lidi, kteří se zásadně nefotí,
            Je. Ostatně už dnes jsou lidi, kteří se zásadně nefotí, nic nesdílejí, nic nikam elektronicky neposílají, nemají bankovní konto, používají jen předplacenou kartu a mobil zapínají, jen když chtějí někomu volat, nosí volnější oděv a kšiltovku (aby nebylo vidět do tváře z kamer a nedal se vyčíst charakteristický krok pro každého jedince), jezdí starými vozy bez elektroniky. Takový protitlak. Legrace je, že jde povětšinou o ajťáky.

  1. No hlavně, aby tahle informace neprosákla do našich
    No hlavně, aby tahle informace neprosákla do našich médií. To bude řečí, že došlo na slova skeptiků, jak nás elektromobilita ohrožuje a nebude to fungovat. Jinak bravo Tesle, když se objeví “problém” tak jej okamžitě řeší. A řekl bych, že i zdravým rozumem a s ohledy k zákazníkům.

Napsat komentář