Během včerejších večerních hodin Tesla oficiálně odstartovala dodávky Modelu 3 prvním zákazníkům. První loď s tolik očekávaným nákladem dorazila do belgického Zeebruge.
foto: Tesla
V belgickém Zeebruge byly první vozy okamžitě vyloženy a převezeny do 110 kilometrů vzdáleného Tilburgu, aby tam byly dodány prvním zákazníkům z Belgie a Nizozemska.
Tesla proto kontaktovala vybrané držitele rezervací, aby si pro svůj nový vůz do Tilburgu přijeli. Někteří z nich ovšem odjížděli z továrny s prázdnou. Jak napsal sám Elon Musk na svém Twitteru, během vykládky se objevilo několik problémů, které celý proces doručování zpomalily.
V předpokládaném tempu by se tak měly dodávky rozběhnout až během dnešního dne. Do Evropy momentálně míří další lodě naložené elektromobily Tesla Model 3, které by měly do Zeebruge dorazit v příštích dnech.
V současné době Tesla registruje přes 17 tisíc evropských objednávek. Největší zájem je o Tesla Model 3 již tradičně v Norsku, odkud přišla více jak třetina všech Evropských objednávek, a to 5 112 kusů Tesla Model 3. Na druhém místě je momentálně Německo s 3 419 objednávkami a na třetím místě Nizozemsko s 1 460 objednávkami.
Další pozice, u kterých počet objednávek přesahuje jeden tisíc kusů, pak patří Švýcarsku, Francii a Švédsku. Kompletní statistiku si můžete prohlédnout v této tabulce.
Většina současných objednávek pochází od držitelů rezervací. Proto lze předpokládat, že počet objednávek ještě rapidně poroste, protože zájemci bez rezervace si chtějí počkat, až se Model 3 dostane do evropských showroomů, kde si jej budou moci pořádně prohlédnout.
Podle předběžných odhadů má Tesla Model 3 na to, aby se stal nejprodávanějším elektromobilem na evropském trhu. Zda se mu podaří této mety dosáhnout a porazí Leaf od Nissanu či Zoe od Renaultu, je momentálně těžké odhadovat. S jistotou však můžeme říci, že se Tesla Model 3 zásadně podepíše na růstu podílu elektromobilů v rámci celkových prodejů osobních automobilů v Evropě.
Jen v Norsku se předpokládá, že se podíl prodaných elektromobilů v rámci všech prodaných vozů za rok 2019 přehoupne přes 50 %. Tesla by zde mohla díky Modelu 3 své prodeje minimálně zdvojnásobit. Samozřejmě, že je Norsko přístupem k elektromobilitě světovým unikátem, avšak čísla objednávek napovídají, že Tesla Model 3 bude hrát ve statistikách elektromobilů za tento rok významnou roli i v dalších zemích.
ANONYMY NEŘEŠTE !! NEJSPÍŠ STEJNĚ JEN KECAJÍ
ANONYMY NEŘEŠTE !! NEJSPÍŠ STEJNĚ JEN KECAJÍ NEPODLOŽENÝ DEZINFORMACE
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
Čínský nějvětší výrobce baterií na světě, staví
Čínský nějvětší výrobce baterií na světě, staví fabriku v Německu, produkce má dosahovat pětinásobku gigafaktory, odpověd pro některé zde přítomné, co tu stále opakují, že VW nebudou mít baterie. Ono když VW objedná baterie pro 50 milionů aut, tak se začnou dít věci at se vám to líbí nebo ne a samozřejmě i cena v takovém případě bude jiná než při odběru 100 tis za rok
To je hezké že začnou stavět fabriku. Za 3 roky by mohla
To je hezké že začnou stavět fabriku. Za 3 roky by mohla být první baterka.
A taky je hezké, že si VW tu nejdůležitější technologii, na které stojí každý elektromobil a která bude formovat budoucí automobilismus, budou nakupovat od Číňanů, zatímco pomalinku pozavírají všechny své motorárny, výrobny převodovek a uzavřou půlku svého vývoje. A nebylo by rychlejší rovnou předat značku Číňanům?
a z kerýho prstu sis tu volovinu vycucal z ruky nebo nohy?
a z kerýho prstu sis tu volovinu vycucal z ruky nebo nohy?
Možná byste také mohl pochopit že tady se každému líbí
Možná byste také mohl pochopit že tady se každému líbí když se staví baterkárna… ať se vám to líbí nebo ne 😉
No skvele. Jestli to tak je tak jedine dobre, at se snazi. To
No skvele. Jestli to tak je tak jedine dobre, at se snazi. To ze Tesla tou dobou uz tech 5 gigafatorek bude mit taky ti sice uz nedoslo, ale neva.
Asi tě zklamu, ale největším výrobcem baterií na světě
Asi tě zklamu, ale největším výrobcem baterií na světě se letos stal join venture Tesla/Panasonic s kapacitou 35 GWh ročně v Gigafactory 1.
chtělo by to více interaktitivněji zajímavější text
chtělo by to více interaktitivněji zajímavější text 😉
tesla.com/en_EU/model3
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
off
Zavilý hárlejáře rovnou trefí šlak z toho jakej
off
Zavilý hárlejáře rovnou trefí šlak z toho jakej elektro koncept HD představil. 😀
https://bit.ly/2Dh4Jag
Z toho by trefilo i mě a to nejsem harlejář 🙂
Z toho by trefilo i mě a to nejsem harlejář 🙂
Nejaky coolboy, pro ktereho je electra glide moc tradicni a
Nejaky coolboy, pro ktereho je electra glide moc tradicni a „pro dedky“, to urcite koupi 😉
Tak právě jsem se málem svalil smíchy ze židle 😀
Tak právě jsem se málem svalil smíchy ze židle 😀
Vypadá to jak špatně postavené dětské odrážedlo 😀
Vypadá to jak špatně postavené dětské odrážedlo 😀
Harley nikdy nezklame, super klasika, pravý nekompromisní
Harley nikdy nezklame, super klasika, pravý nekompromisní silniční křižník amerických dálnic mířený na Hipstery a Skejťáky B-)
Není to nějak málo, jen 17 tisíc objednávek? Když se
Není to nějak málo, jen 17 tisíc objednávek? Když se kdysi dávno psalo, že na Tesla model 3 je celosvětově nějak 400 tisíc rezervací? Nebo je to v Evropě tak „slabé“ oproti zbytku světa?
Bezesporu jich časem bude více. Toto jsou potvrzené,
Bezesporu jich časem bude více. Toto jsou potvrzené, zaplacené objednávky těch, kdo si auto rezervovali a od otevření konfigurátoru vybrali a zaplatili.
Aha, tak to jo. Takže tam ani nejsou ti, co čekají na tu
Aha, tak to jo. Takže tam ani nejsou ti, co čekají na tu levnou variantu, protože ta ještě ani nejde konfigurovat.
Přesně tak.
Přesně tak.
Navíc prodeje v prvním kvartále jsou vždycky slabé. Bylo
Navíc prodeje v prvním kvartále jsou vždycky slabé. Bylo to tak loni, i předloni.
CCS odskusane a Model 3 nabijal 117kW na IONITY nabijacke. To
CCS odskusane a Model 3 nabijal 117kW na IONITY nabijacke. To nieje zla alternativa ku Tesla Superchargeru 😉
https://insideevs.com/tesla-model-3-charges-at-117-kw-on-ccs/
Není to výkonnější než Supercharger? Nemyslím obecně,
Není to výkonnější než Supercharger? Nemyslím obecně, to je jasné, ale že i tu Teslu to nabíjí rychleji než SČ.
117kW S a X s vetsi baterii taky davaji, takze alespon
117kW S a X s vetsi baterii taky davaji, takze alespon teoreticky by to jit melo (pokud na SCh pres CCS kabel nebude nejake omezeni). Ale predpokladam, ze to behem par dnu nekdo zkusi.
To nikdo z těch idiotů ještě nebekl co to má v sobě za
To nikdo z těch idiotů ještě nebekl co to má v sobě za nabíječku a konektory?
Vám to tak budeme povídat! Pane Chytřejší!
Vám to tak budeme povídat! Pane Chytřejší!
Ještě budou kvicet radosti.
Ještě budou kvicet radosti.