Tesla Model X: dodávky začínají, známe podrobnosti!

Jan Horčík - 02 Září 2015

Designové studio pro elektromobil Tesla Model X, tedy online aplikace pro "návrh" auta, se dnes otevřelo všem, kdo si objednali verzi "Signature Series". Díky tomu známe konečně i konkrétní specifikace auta.auto elektromobil elektrické auto Tesla Model X

slíbil dodávky prvních kusů elektromobilu Tesla Model X letos v září. A tak se i začíná dít.
foto: Tesla Motors

Nové plně elektrické Tesla Model X nabízí dojezd 240 mil (384 km) podle standardu EPA. Reálně by tedy mohl zvládnout kolem 400 km.

Prozatím je v nabídce jediná verze baterie, a to s kapacitou 90 kWh. Ostatně, to se po uvedení Tesla Model S P90D dalo očekávat. Z této kapacity bude už jen růst vzhůru. Z 0 na 100 km/h zrychlí elektromobil Model X standardně za 3,8 vteřiny. Max. rychlost je 250 km/h.

Výkon elektromotoru na přední nápravě je 259 koní, na zadní má auto 503 koní. Jako příplatkovou výbavu lze dokopit tažné zařízen (až do 2,5 tuny), ne právě levný balíček "Ludicrous" ($10 000), který zlepší zrychlení o 0,6 vteřiny na 3,2 vteřiny, a také "zimní balíček", který přidá vyhřívaný volant, vyhřívání druhé a třetí řady sedaček a další maličkosti.

auto elektromobil elektrické auto Tesla Model X

Ti kdo si objednali Model X mezi prvními a navíc Signature verzi, mohou už dnes volit barvy interiéru a čekat dodání auta v nejbližších týdnech.
foto: Tesla Motors

Mezi standardní vybavení elektromobilu Tesla Model X patří například: automaticky se zasunující zadní spoiler, držák pro přepravu kol nebo lyží, sklapovací vyhřívaná zrcátka, osmiletá záruka na baterii a pohonnou jednotku (nekonečně kilometrů).

V Signature Series navíc dostanete: funkce Autopilot (udržování v pruhu, automatické parkování), chytré odpružení s GPS funkcí, audio "Ultra High Fidelity Sound", prémiový interiér, nezávisle manipulovatelná sedadla druhé řady a sklapovací třetí řadu. Celkem se tak v autě sveze až sedm dospělých.

InsideEVs
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Varroc Lighting Systems
"...mám teď své lidi u Tesly, kde pracují na novém modelu X..."

auto.idnes.cz/svetla-vyvoj-varroc-0l0-/automoto.aspx?c=A150903_160320_automoto_fdv

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Se bavim, nebyt toho Čobola anonyma alias Rudolfa s nadprumernym IQ s vyjadrovanim reznickeho psa a pisemnym projevem nekoho ze zvlastni skoly, tak by sem to snad ani necetl

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Radsej som ked mi vyjadri uznanie niekto inteligentný. Ale dakujem. Aj od blbca poteší :) príjemný den pepiku. Pardon. ludolf

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

3.8 sekund je zrychlenie z 0-60 mph nie na 100km/h

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

K teme anonymov : milí pritomní, menovite : AAS ,Jolinar ,Lovap a zopar dalšich.. Aky je rozdiel v tom ked si nechám anonyma alebo vymyslim dajaky nick ? myslim ze ziadny. V oboch prípadoch sa jedna o nic nehovoriaci zhluk pismen za ktorým sa može skrývat ktokoľvek. Nik s Vás nezverejnil svoje meno ani adresu - nik s Vás neodhalil svoju identitu. Takze prosím nechajte si svoje drísty o anonymoch. kludne si mozem dat nick janko hrasko s hornej dolnej. Ale pytam co by sa zmenilo..Nic. Ukludnite sa lebo mi to tu zacina pripominat histeriu na autofore ktore tak nenavidite. A pritom sa spravate rovnako. Pride niekto kto ma iny nazor a strhne sa tu bordel....

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rozdíl mezi anonymy a registrovanými uživateli je jednoduše v zodpovědnosti. Člověk, který investoval čas do vytvoření nicku o něj pravděpodobně nebude chtít přijít a nebude tu tapetovat diskusi nesmysly.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nj, dyz me nebavi se prihlasovat :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

moc sa omlouvam, to co som pisal vyssie som nemyslel vazne. Som strasny idiot :-D

Rozdiel medzi nami a registrovanym uzivatemi je v tom, ze u nas si nemozete byt isti co sme v minulosti tvrdili. A tak je to dobre. Nechceme aby nas nekdo v buducnosti chytal za slovo predsa.

+1

A dal ?

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

..A dalej nie je nic. bolo povedane vsetko - jasne vecne a vystizne.

Obrázek uživatele ozana

a teď jste odpověděl Vy (autor původního názoru) nebo nějaký jiný Anonym?

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

.
to je tečka.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pěkné auto. Ale já si ho obávám se nikdy nepořídím. Cena je mimo moji realitu :-) Přeji všem uživatelům příjemné zážitky z jízdy.

Cena naprosto souhlasi, viz srovnani s modelem S. Prvni vozy Tesla X budou predany 29.09 t.r. ve Fremontu, jak pise E.Musk na Twitteru

---

heros

Srovnani cen Signature Tesla modelu S a X

http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/52766-Model-X-Configuration-has-begun!

---

heros

Obrázek uživatele Aas

Pekne porovnane. Vdaka za odkaz.

Konfigurace Tesly X v obraze , vcetne barev apod.
Komentar v anglictine..

https://www.youtube.com/watch?v=NFAAh4fnWQI&feature=player_embedded

---

heros

Obrázek uživatele honza.t

Jako u S_ka přinese Rezervační poplatek X_ka Prostředky pro rozjezd výroby Nákup materiálu,Výrobních technologii.Každý dolar se hodí, když ještě k tomu mají rozestavěnou Gigafaktory.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

toto nie je na hybrid.cz, to je na luxusneauta.cz

Obrázek uživatele Jolinar

asi jste se spletl, na uvedene adrese jsem to nenasel...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A opět není vyrobena v metrickém systému.
To tedy moc světové není, spíš 100 let pozadu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

youtu.be/3ZrbxcjaE4s

Obrázek uživatele Jolinar

Jsem mile prekvapen nizkou cenou za Model X.

V Americkem konfiguratoru nejdrazsi Model S vyjde na 145.700 USD.
Model X Signature s veskerou vybavou vyjde na 143.750 USD a to ma pritom ficury navic, o kterych se v clanku ani nepise, coz je skoda no :(

Napriklad predni okno a stresni okno je v Modelu X jedno a to same sklo :-)
Taky ma konecne perforovane kozene sedacky i s chlazenim na rozdil od Modelu S.
Aktivni pohyblivy spoiler.
Vetsi prakticnost vcetne bocnich kapes, vetsiho zavazadloveho prostoru, stredove konzole (u Modelu S za priplatek mimo konfigurator), nosice na kola a lyze v cene (u Modelu S za priplatek mimo konfigurator), atd.

Proste vetsi, lepsi a luxusnejsi auto za nizsi cenu. Jen dojezd je o trosku mensi.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak vás asi schladím. Na fóre teslamotorsclubu su uz európske ceny. No a p90d v plnej výbave 160tis EUR. ....este raz 160 tis eur.... Takze ja Vám gratulujem ku krcovitemu pokusu odôvodniť absolútne nezmyselnú cenu. Ak su tie čísla pravdivé ta cena to auto pochova

Obrázek uživatele Jolinar

Jo, tomu bych celkem veril.
Jestli jste si nevsiml, Model S P90D v plne vybave (ale bez druhe sady kol, bez DualChargeru a bez ostatnich veci jez nejsou soucasti konfigurace) a vcetne dane stoji 158.440€ (pro Nemecko) nebo 160.400€ (pro Ceskou Republiku).

Ale to neznamena, ze nepujde nakonfigurovat osekana verze za ~78.250€, coz je zakladni cena pro Model S vcetne DPH.

Opakuji, jsem mile prekvapen, ze Model X nestoji vic nez Model S.

EDIT: cena to nepochova... Porsche Cayenne SUV Turbo S 2016 zacina v Americe na $158.300. A to ma mensi vykon, mensi zrychleni (o 0.6s), mene uzitneho prostoru a bez priplatkove vybavy nema tazne zarizeni, nema ventilovane sedacky, nema panoramatickou strechu, nema parkovaci senzory, nema hlidani pruhu, nema internetove pripojeni, nema hlasove ovladani, atd, atd. viz odkaz vyse. Jiste ma svoje vymozenosti (napr. o 30km/h vyssi max rychlost), ale Model X bude vic nez obstojnou konkurenci.

Obrázek uživatele Aas

Amen bratu!
Presne ako hovoris.
Model X len potvrdil, ze tesla nedokaze urobit konkurencie schopne auto.
Lebo toto je bezkonkurencne!

Obrázek uživatele honza.t

X_ko by mělo nabízet ještě větší luxus než S_ko .Kolik bude zájemců ochotno vyšší cenu uhradit jsem sám zvědavý .

Tady o to bych strach neměl, dle nějaké studie by prý byly ochotni majitelé Tesly za ní zaplatit ještě více než kolik aktuálně stojí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no na ten spojler všichni čekali !! to je veledůležitá součástka :)) Zabudols na laserove střešní senzory měření vzdálenosti do stropu proti bum x křidýlek v základni výbavě představ si to :))

Obrázek uživatele Jolinar

o tom jsme prece uz davno vedeli. Mluvim o vecech, o kterych jsme do vcerejska nevedeli...

o tom spojleru se ale taky už nějaký ten pátek ví :)

Obrázek uživatele Jolinar

i o tom ze bude aktivni?
pak prosim o odkaz kde se o tom jiz psalo...

Z leaknutých špionážních fotek, kde byl před pár týdny zachycen jak vysunutý tak zasunutý, by si dnes u Tesly již nikdo nedovolil pochybovat o tom, že nebude aktivně reagovat na dynamiku jízdy. :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

forbes.com/sites/brookecrothers/2015/09/01/tesla-high-end-model-x-signature-series-starts-at-132k-with-240-mile-range/?utm_campaign=yahootix&partner=yahootix

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

fool.com/investing/general/2015/09/01/is-this-a-picture-of-tesla-motors-incs-model-x-in.aspx?source=eogyholnk0000001

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

portal hybrid.cz sa definitivne stal TESLA reklamnou strankou, este by ste mohli zvolit cielovku tohto webu na milionarov a ludi,ktorym je jedno ekonomicka navratnost investicie.
Neskutocne ako tento web a niektori privrzenci dokazu obhajovat nadhodnotenu technologiu, ktora ani nieje v nicom prevratna. A ano som Anti TESLA!

Obrázek uživatele honza.t

Tesla Motors boří Nespočet krát vyslovené tvrzení, že to nejde.

Nebýt TESLA Motors Tak ještě dnes mnozí zástupci Automobilek tvrdí, že to nejde vyrobit. Neexistují technologie. Bylo by to příliš drahé neprodejné .

Ostatní nutí minimálně k tomu, že začínají přemýšlet o jiném přístupu.
Čím víc automobilek se vrhne na vývoj nových technologii.
Tím dříve bude dostupnější technologie do automobilů pro masy .

Tesla Motors GO!

Jsem s vámi za jedno!

To máte tak. Někdo v tom chce jezdit a někdo nechce smog ve městech a vlastně ani nikde jinde. Někdy se to i sejde dohromady. Tomu se říká synergie. Pak je tlak tak velký, že všechno jde mnohem rychleji.

---

hariprasad

Obrázek uživatele PaRi

Trol!? Troll!

Obrázek uživatele Jolinar

co ja na tom reklamniho, kdyz automobilka uvede novy model, tak se o tom pise na webu... Kdyz VW uvedl golfa a Nissan uvedl Leafa, taky se o tom tady psalo...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

víš co, prioritou je zašlapat ropáky a dízlprasáky a €jrokrocany do země a je fuk jesi se ta investice jednotlivci vrátí nebo ne. Pokud má nahrabáno za poslední 3 roky řekněme 15,20melounků je mu fuk jesi Xksko bude za 3 nebo 5. Spíš dá 5 za plnou nálož aby měl vystaráno a rád TESLU vysponzoruje, 5 dal už do baráku se solarem na střeše a 10mu pořát dál vydělává ;) Samozřejmě že to není pro €jrosocky co každý den chodí do dřiny a pumpují tu špatnou stranu ekonomiky kerá produkuje stále a nadále rakovinometný €jrosoc popelnice, zaprodance a zločince. Na to potřebuješ jinej život, vyšší vědomí a víc prachů samozřejmě :))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ty sis zase nevzal tabletku viď?
Když jsou pro Tebe všichni €jrosocky, celá Evropa zaprodaná a veškerá technologie ropný business, tak napiš co jsi dokázal ty? Čím si přispěl k tomu, aby jsi tuhle situaci zvrátil, zlepšil. Čím jsi lepší než většina €jrosocek? Dokázal jsi úplné hovno, jenom tady debilně plácáš a kurvíš každou diskuzi.
Podle toho, že neumíš napsat jednu větu správně, natož, aby dávala smysl, jen poukazuje jaký jseš omezený hovádko. Pojď, zopakuj nám ten svůj nekonečnej kombajn - spočítej nám další fantasmagorii, řekni něco o ropácích nebo rakovině...

Obrázek uživatele Jolinar

Anonym poucuje Anonyma, kam jsme to dopracovali...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

cuduje sa Jolinar o ktorom vieme rovnake hovno ako akomkolvek anonymovi s tejto diskusie...pochop clovece aj ty si len anonym

Obrázek uživatele Jolinar

U me se aspon muzes podivat na vsechny minule prispevky a udelat si podle nich vlastni nazor, coz u tebe nelze Anone.

Obrázek uživatele Aas

Tak to si si vybral na rypanie toho praveho. Jolinar s jeho znalostami tu ma respekt ako malokto. Kiez by bolo viac anonymov tak znalych veci ako Jolinar.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

moj respekt zatial neziskal. Neviem kto to je neviem o nom nic len co sledujem obcas napise nieco s cim suhlasi a obcas s mojho pohladu uplnu somarinu. takze priemerny anonymny diskuter.. /aj ked s nalepkou jolinar/

A co my s tím?

---

Renault Kangoo II, kat.N1, 22kWh, výkon 44kW, r.v.2012

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

My s tim, ze je trvalo neudrazitelne aby kazdy jedinec na planete menom Zem vlastnil a pouzival osobne motorove vozidlo pre svoje ucely, hoc aj ZERO emission ( ;))) ) ... Hromadna doprava, hlavne kolajova je zatial asi jedina moznost ako sa vyhnut ekologickemu a dopravnemu kolapsu. Toto by mal aj portal hybrid.cz zdoraznovat v propagacii alternativnej dopravy, TESLA NIE JE vzor tohto trendu, je to komercna fuzia odnoze vyvoja elektromobility.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já osobně vidím budoucnost osobní dopravy v osobních létajících prostředcích. Nakonec i ve velikosti obleku. Ale k tomu je ještě daleká cesta. Nicméně třeba osobní létající motorky jsou už dnes realitou a podle mě se rychle uchytí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ok, az budu mit na to abych dal 3 mega do auta.... zatim ty 3 mega dam radsi za barak se zahradou

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Celá tato informace zřejmě patří pro USA neboť já si zatím nic volit nemůžu (a to mám pořadové číslo 81)

Obrázek uživatele JIP

Buďte trpělivý. Na výrobní lince tady ve Fremontu zatím krouží pouze Modely S (veřejná informace - Elon zařídil po výrobě vláček pro turisty). Nicméně jsem včera seděl v téměř finálním kusu v červené barvě a to auto fakt stojí za to! Chudáci jsou Ti, co vyhazují peníze za spalováky v podobné nebo vyšší cenové třídě, když si stačí počkat na tohle! Nebudete litovat-první objednávky Signature verze budou mít spoustu příplatkových věcí navíc. Předem gratuluji!

Přidávám původní první veřejný zdroj zprávy: http://jalopnik.com/the-tesla-model-x-does-0-to-60-mph-in-3-2-seconds-cost-1728015222

---

Můj článek o tom jak jsem navštívil Tesla Motors ;)

Obrázek uživatele Jolinar

Co rikate na celni sklo? libilo se i zblizka?

Obrázek uživatele JIP

Než jsem ho viděl tady, tak jsem ho neviděl. Je to originální a zajímavé řešení. Nechtěl bych aby mi prasklo...

---

Můj článek o tom jak jsem navštívil Tesla Motors ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no este ste zabudli na cenu... od 120 do takmer 150 tis usd..bratm poviem ti....to prestrelili

Signature série modelu S se také pohybuje kolem 120 tis USD. A myslím že to bylo i ohlášeno že model X bude dražší.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak ask bewriem historicku skusenost signature bol pri tesle s vlastne fajn kup.. ak si clovek totiž dovybavil neskor model s tak cena bola rovnaka ak nie vyssia ako signature model.. A rovnako to ocakavam aj pri model x.. Ak si neskor clovek auto napechuje /premiovy interer audio autopilot zimny balicek / lacnejsie to nebude. Takze argument o tom ze signature je drahsi je blabol.. nie je.. skor vyhodnejsia kupa pre tych ktorí sa nebali a auto davno dali zalohu.. Cena 120-140 tis Usd / v europe to iste len EUR/ je mimo realitu. to je viac ako range v uplne plnej vybabe alebo ako porsche cayen alebo x6M...ta cena je uletena
Alebo inak.. Kto s tých čo sa tu kasali že majú o model x si ho kupi?? no z ludí co chodia na toto forum bud uplne nikto alebo tak jeden... Ale skor nik

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a ony ty evropská auta nestojí nad 100 000 Eur jako novinka? To tu furt někdo "trepe" :) kraviny...
Tesla netesla,firma si to auto hodnotí na takovou cenu, basta!
A kdo chce , koupí!
Tento web by se měl přejmenovat na "remcal.cz."

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vaša úvaha ma min jedn katastroficky logicky dfekt. Jasne ze Tesla si moze dať cenu aku chce. Ale toto je verejná diskusia kde každý moze slobodne vyjadrit svoj názor. Ak Vám vadí iný názor ako mate vy bud to nečítajte diskusie alebo rovno navrhnite ich zrušenie. Ale neremcajte a netrepte - ak mam použiť Váš slovník. K tým cenám. Na teslamotorsclube su uz európske ceny. X p90d s autopilotom prémiovým interiérom a par hlúposťami bude stat ....160tis EUR. A to uz je cena viac ako premrštena.

Obrázek uživatele Aas

Tak mi najdi 7 miestne SUV so zrychlenim 3.2s, a povedz kolko ze stoji? Aha, take si nenasiel? No vidis.

K tomu sa blizi len Cayene Turbo S, ktore ma sice len 5 sedadiel a zrychlenie 4.1s. A to ma MSRP $ 157,300.00

Tak co je premrstene? Jedine tak tvoje reci.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

porsche cayene turbo. O cca sekundu horsuie zrychlenie na sto nad 100 rozdrti model x kedy len chce. Vyssia max rychlost neporovnatelny djazd , s vysokou pravsepodobnostou lepsie jazdne vlastnosti omnoho sirsie moznosti idividualizacie atd atd.. A poviem Vám krutú realitu - je to absolutne okrajova motorizacia. 80% predajov cayen celosvetovo tvoria modely s cenou pod 100tis eur. Takze ak tesla bude v intervale 120 t Eur základ a strop 160 a viac tis Eur tak o predajnych čislach mam pochybnosti

Obrázek uživatele Jolinar

Strop je $144k u Modelu X. A tak jako Model S zacina na 63.000€ stejne tak Model X bude zacinat podobne (resp. trochu vyse), nejspis pod 70k.

A povim vam taky krutou realitu, Model X Signature Series je absolutne okrajova zalezitost - dokonce limitovana priplatkova edice :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zrychlení z nuly na sto není rozhodující. Rozhodující jsou jízdní vlastnosti. A ty nebude mít Tesla zatím srovnatelné se spalovacími konkurenty, protože je prostě těžká. Kdo hledá závodní auto, půjde po spalovacím motoru.

Obrázek uživatele Aas

0-100 mozno nie, ale 0-50 urcite ano. Najma pre tatka co vezie detska do skoly v rannej spicke. Viem s vlastnej skusenosti.
(Top speed means nothing in the city. ;-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jistě, pro městský provoz určitě super. Ale mám dojem, že na podobné zážitky vám stačí i vůz za třetinu ceny... Nepotřebujete stejně drahé konkurenty typu Porsche Cayene Turbo S apod... Naopak je to kontraproduktivní. Prostě Tesla má jediný segment trhu a to jsou movití nadšenci. Zatím jich je dost. Uvidíme, zda to vydrží. Doufejme, mě se Tesla moc líbí.

Obrázek uživatele Aas

To mate pravdu. Staci napr. aj Smart ED z uvedeneho odkazu. Tam ale nenasypem 7 ludi. :-(
Vela ludi repta, ze je to drahe auto. Ano v porovnani s Daciou Logan MCV je to straaaasne predrazene. Ale je to porovnavanie porovnatelneho?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobře, tak srovnání s Dacií je mimo. Ale třeba srovnání s Audi Q7 už to tak mimo není. Ano, zrychlení tam nebude tak šílené. Ale dá se koupit už za 1,5 milionu korun (tedy za méně než polovinu) a splní veškeré kladené požadavky a na běžných cestách s Teslou v pohodě udrží krok. Jediným argumentem pro Teslu je čistý provoz a technologie. Ale to je vše. Mnoha lidem to více než dvojnásobnou cenu prostě neospravedlní.

Obrázek uživatele Aas

Nuz ani to nie je velmi vhodne porovnanie. Pozri napr. Jolinarov comment o porovnani s Porsche Cayene Turbo S.

Len tak pre zabavu som si vyskladal Audi Q7 v porovnatelnej vybave so vsetkymi ficurkami ako ma Model X. Koza, fajnovy lak, asistencne systemu vseho druhu, ...
Vyslo mi to na EUR 113.161

Takze, ak niekomu nejde o rychlost, netrapia ho prevadzkove naklady, zivotne prostredie, ci zavist okoloiducich, tak ano moze usetrit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ten příklad byl extrémní, je pravda, že solidně vybavené verze se dají sehnat až tak od 2 milionů. Nicméně i to je o hodně méně, než cena za Model X. Nevím, já bych rád věřil, že lidé, co na to mají, budou dělat altruistickou volbu. Ale nevěřím tomu. Spíš bude Tesla pořád relativně okrajová záležitost. Ono aby nebyla, musela by prodávat miliony aut ročně a k tomu se zatím ani zdaleka neblíží.

Obrázek uživatele Aas

Kym budu predavat tolko co dokazu vyrobit, je to dobre znamenie. Aj tak je to uzasne ze existuju len par rokov a uz vyrabaju desiatky tisic aut rocne. A velke automobilky chtiac-nechciat musie zacat napodpobnovat ich produkty.

Obrázek uživatele Jolinar

naopak, cena je to plne odpovidajici konkurenci i Modelu S.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak sa samozrejme tesime na Vasu uzivatelsku recenziu. Vzdy sa najde nekritický fanušik ktorý je ochotný zaplatit akúkoľvek cenu bez ohľadu na reálnu ponúkanú hodnotu.
A kedže je cena podľa Vás v poriadku ako si vysvetlíte že sám E.M. na svojom twite ju musí obhajovať? a smršť kritiky v us mediách? Dokonca na tsmc je nová diskusia ktorá sa venuje tomu či a ako moc je cena nadhodnotená...
Ale opakujem sa.. Kedže podľa Vás je cena ok úprimne sa teším ba Vaše postrehy zo života s týmto autom

Píšete blbosti - ako, mimochodom, obvykle.
Cena sa ZDÁ vysoká, pretože ľudia vidia základnú verziu Modelu S a v podstate maximálnu cenu Modelu X. Takže nie je žiadne porovnanie základných cien porovnateľných modelov. Preto to Musk musel obhajovať. Cena premrštená nie je - je iba o niečo málo vyššia ako porovnateľný a porovnateľne vybavený Model S. V tvíte písal, že cena je o 5 tisíc dolárov vyššia ako porovnateľne vybavený Model S. Takže tak.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zarazajuce je, ze cena 120.000USD za auto sa tu niektorym ludom javi ako prijatelna, v dobe ked vyse polovica ludstva zije pod urovnou hladiny chudoby...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přijatelnost ceny je vždy relativní. Cena je přijatelná, pokud si produkt najde dostatek zákazníků. A to se ukáže během pár dalších let. Není na tom nic složitého. Pro lidi jako já tu bude ojetý Peugeot Ion nebo Nissan Leaf. Nijak mě to nevadí, nemám nutkání někomu něco závidět, naopak jsem celkem spokojený se svým životem.

Obrázek uživatele Aas

Krasne si to povedal. Pod to sa podpisem aj ja.

Obrázek uživatele ozana

OK, udělejme z nich lidi se slušným příjmem a zhuntujeme tuhle planetu 3x rychleji.

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Blbosti ? Vazte slova. Vyprosujem si na svoju adresu vulgarizm.. Takto sa bavte s niekym kto to toleruje.Ak nemate argumenty- co zjavne nemate budte radsej ticho. Urazanim si neziskate v diskusii ani respekt ani neobhajite svoj nazor. A ako tak odhadujem dalši kupec ktory ma zaplatenu zalohu za model x.... Ok tak nie. iba dalsi nekriticky fanusik

Zda se, ze mate problem. Chce to tabletku, nebo psychiatra..

---

heros

Vyprosovať si môžeš čo chceš. Prestanem písať, že píšeš blbosti hneď ako ty tie blbosti prestaneš písať. Argumenty, samozrejme, mám - sú v komentári, ktorý som postol. Že ich TY nepovažuješ za argumenty je TVOJ problém, anonym!
Okrem toho, sú aj v predchádzajúcich postoch napríklad tuto ľaľa: http://www.teslamotorsclub.com/showthread.php/52766-Model-X-Configuration-has-begun!
Takže celý tvoj koment okolo premrštenej ceny je - opakujem - bullshit a ak nemáš argumenty, radšej buď ticho, anonym!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Anonym alebo Lovap.. Co je adresnejsie. Myslim ze je to jedno. Takze mily Lovap. Je uplne jedno ci si necham anonm alebo Lovap. O vasej mojej identite to nehovori vobec nic. Ste rovnaky anonym ako ja alebo ktokolbvek iny. Podla Vasej histerickej reakcie predpokladam ze na model x nikdy nedosiahnete a ste rovnaky fanatik ako su fanatici na autofore. Cim ste sa pre mna zaradili do katogerie dement.. Europska cena tesly v plnej vybave je 160 tis eur. To je privela bez ohladu na to aky fanatik ste a co vykrikujete.

Do kategórie dement by som zaradil práve teba, milý anonym - a to práve tvojimi príspevkami, kde pýtaš po ľuďoch argumenty, ktoré si sám nevieš prečítať v ich príspevkoch. A k anonymite - ja som aspoň si dal tú námahu a normálne som sa registroval na tomto serveri a nie ako ty, čo tu anonymuješ. Cena Modelu X je iba o niečo vyššia ako Modelu S - dôkaz máš vyššie - asi si si ho nebol schopný ani pozrieť, prípadne ani pochopiť. Toľko totiž vyplýva z tvojho žbleptu. O om fanatikovi radšej pomlčím, stačí sa ti ránu pozrieť do zrkadla - tam nájdeš tvojho fanatického trolla.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aj si dupni nohou. Aj pasticku zatni. Taaaakk. Lepsie ? Hovor mi teda Rudolf. Je to vznesene a starobylé meno. A viac osobne ako Lovap - co mimochodom znie ako skratka psychiatrickej poruchy.

S IQ cez 130 a technickym vzdelaním naozaj nemam problem s chápaním argumentov. Ale mame tu fakt ze x bude v cen intervale od 120 tis za holotu po 160 tis za plnku. Ci sa ti to mily Lovap paci alebo nie toto je holý fakt. Otázne je ci takto drahé auto ma potenciál na predaj v 100kach tis kusov ročne ako deklaroval Musk. Osobne si mywlim ze nie. Alebo sa dočkáme zlacnenia a pol roka rok bude model x štartovať pod 100tis.
K tvojmu efektívnemu vystupovaniu. Ukľudní sa. Naozaj zo seba robis figúrku akých su plne diskusie na auto.cz alebo autofore. A to kľudne ber ako naozaj veľkú výstrahu pre svoj duševný vývoj. To ti hovorim ja ako Rudolf :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Oprava : afektivnemu vystupovaniu - samozrejme.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

.

+1

Obrázek uživatele Jolinar

nereagoval na Vas, ale na toho blbeho Anonyma. S Vami to nema nic spolecneho.

Obrázek uživatele Aas

Nejako sa nam tu ti anonymi mnozia. A tento je este k tomu aj fajnovy ako kozka na zlaudi.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

povedal AAs o ktorom vieme rovnake hovno ako o akomkolbvek anonymovi s tejto diskusie. Cize inak milý AAs. si rovnaký anonym ako vsetci ostatní..Alebo si taký borec ze das svoje skutocne meno cislo adresu ? asi nie vsak. tak drz zobak a nerob zo seba vola

Obrázek uživatele Aas

Preco? Chcel by si prist na kavu? Pokecat o elektromobilite? Budem velmi rad.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

siel by si s anonymom na pivo ? nie vsak..:) ani ja.. aj ked ma ten anonym ma nalepku Aas .:) sme na tom rovnako

Obrázek uživatele Aas

Ale siel. Prid na eZraz do Bojnic 19. Septembra 2015.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nie ďakujem. Dám prednost rodine. na tesle som co to najazdil. Som vystudovany energetik takze presne viem ake vyhody a nevyhody ma el mobilita. Nemyslim ze by som sa dozvedel nieco co neviem. A ak sa raz rozhodnem pre el auto urcite sa nebudem zapajat do podobných akcii. Dokonca aj na harikovi jazdim radsej sam ako v stade.. :)


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?