Vaše nové pneumatiky budou z pampelišekVĚDA
Vaše nové pneumatiky budou z pampelišek
myCopter - létající auto budoucí městaFUTURE
myCopter - létající auto budoucí města
Ženeva: Prius+ a Yaris HybridAUTO
Ženeva: Prius+ a Yaris Hybrid
Chystá vlastní elektromobil TitanAPPLE
Chystá vlastní elektromobil Titan

Tesla Model S nově i jako elektromobil pro děti

Jan Horčík - 16 Únor 2016

Automobilka Tesla Motors se spojila se společností Radio Flyer. Společně uvedly na trh malé dětské elektrické auto v podobě Tesla Model S.auto elektromobil Tesla Model S jako auto pro děti

Elektrická auta pro děti mají nového konkurenta, který má šanci je všechny převálcovat: Tesla Model S for Kids.
foto: Radio Fyler

Dětská replika elektromobilu Tesla Model S se nabízí, stejně jako originální auto, v několika variantách v závislosti na kapacitě baterie.

Jen jsme tentokrát o pár řádů níž. Základní verze se 140Wh li-ion baterií Flightspeed stojí $499 (asi 12 500 Kč). Cena "prémiové" verze se 190Wh baterií a jednou extra baterií navíc je $804.

Auto má funkční světlomety, hudební přehrávač a je k dispozici ve třech barevných variantách Midnight Silver Metallic, Deep Blue Metallic a Red Multi-Coat. Max. rychlost auta je 10 km/h.

Elon Musk a jeho parta společně s Radio Flyer dali nové hračce prosté jméno "Tesla Model S for Kids". A je jasné, že o zákazníky nebudou mít nouzi.

Radio Flyer/Tesla
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

WTF, tak jsem doufal, že se tady dozvím nějakou praktickou informaci o tom, jak tuhle hračku sehnat, když Radio Flyer shippuje výhradně po US a do Kanady a místo toho je to tady zaplácnutý diskuzí o porodnosti.

Obrázek uživatele ozana

Prodej začíná až v červenci. Existují firmy zprostředkující nákup v USA, např. Shipito

---

Jezdím na proud, najeto prvních 45 tisíc km.

Obrázek uživatele Radovan

Ukázal jsem to svým dětem a obě holky litovaly, že už je jím více než 10 let a nevejdou se do toho :-(.

---

Elektromobil Peugeot Ion od 2/2014 najeto 41 tisíc km, elektrokolo Agogs Silver Go, domácí FVE, ohřev vody solárními panely, od 5/2016 druhý Peugeot Ion pro ženu najeto 7 tis. km

Obrázek uživatele ozana

Je to škoda, že nic takového není pro dětí kolem těch 10let, asi ani ta elektromotorka SELVO (výška sedla 43cm).

---

Jezdím na proud, najeto prvních 45 tisíc km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

mam Teslu rad, ale pokial idevo hracky pre deti svel.pohonom tak za 500eur su neporovnatelne lepsie stroje.
mam na zahrade stvorkolku co krasne jazdi po trave strko a comkolvek inom. detom nastavim maximalnu rychlost bud 8km/h alebo 20 alebo 35, podla toho ake su velke a je to az do 75kg.
jazdia na tom od dvoch rokov, lebo tych 8km/h po rovnej travicke je velmi bezpecne.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tohle není za 500 eur, ale 500 $ navíc v Americe, kde je ta kupní síla trochu jiná. Srovnávat se štvorkolkou je nesmysl. U hračky přece nejde jen o to, aby to vozilo děti.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

O čem byl článek? Jo už vím,o tom modelu.Pěkné,zkritizoval bych jen měřítko.Kdyby bylo 1:8,nebo 1:5 nemusel by ten prcek sedět až skoro v kufru.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

přeháníš, tak veliká auta pro děti ani nejsou
btw, tuhle Teslu si ale může dovolit každý! A pak že je Tesla jen pro bohatý...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Amerika a potažmo USA je země netušených možností, to už před stoletím ve své knize popsal J.K.Jerome! Těchto a podobných zdařilých dětských elektromobilů se v této zemi vyrábí mnoho. Příkladem může být jejich prezentace na YouTube! A nejedná se pouze o zmenšené funkční makety skutečných vozidel,at osobních,nákladních i zemědělské techniky. Jedná se o tovární plně profesionální výrobu nikoli práci na koleně v garáži. Je škoda, že se něčeho podobného nechytil nějaký Evropský schopný nezaměstnaný a nenabízí dětského Renaulta, Mercedesa nebo Fabii . Asijští tygři něco podobného jako američané už též pro své děti vyrábějí.

Obrázek uživatele ozana

Je to celkem levné, když si vzpomenu, že jsem za svůj první elektromobil (RC model 1:10 SHORT COURSE s akumulátorem, rychlejší nabíječkou, lepším kontrolerem a náhradními pneu) dal podobné peníze.

---

Jezdím na proud, najeto prvních 45 tisíc km.

Obrázek uživatele Vasek ION

PRO TY VĚTŠÍ JE TOHLE:MNĚ SE LÍBÍ
http://www.citroen.cz/svet-znacky-citroen/novinky-a-aktuality/retromobile-2016-vozy-citroen-mehari-a-e-mehari-si-spolu-dobre-rozumi.html

Obrázek uživatele ePavel

A co další specifikace? Jaký je dojezd? Jaké je zrychlení z nuly na deset? Supercharging included? :-)))

---

Najeto 134.000 el. km. 18 měsíců bez spalováku.
Výroba nabíjecích kabelů a wallboxů.
http://wifi.sampro.cz/nabijeci-kabely-pro-elektromobily~c144.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Plně souhlasím - co je tohle za recenzi elektromobilu, když nezmíníte základní parametry? Jak dlouho trvá dobíjení? Jaké jsou konektory palubní dobíječky? Má to přední kufr?
:-)
Ale vážně - z hlediska použitelnosti je u těchoto autíček vždycny nejdůležitější, jestli to má to kola gumová, nebo plastová. Jak je to tady u Tesly?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

S Teslou sympatizuji, ale tohle je výmysl pro rozmazlená děcka bohatých rodičů. Hlavně že děcka v Africe nemají co žrát...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Co to melete o dětech v Africe? Vždyť je to za cenu, za jakou není ani kvalitní dětský kočárek. Osobně bych to svým dětem nekoupil, protože si myslím, že jim víc dá šlapací kolo, nebo lyže, ale rozhodně to není nějaká předražená snobská záležitost, ale hračka, jako každá jiná.

Když jsem si přečetl prvních pár řádků článku, tak mě hned napadlo, jak dlouho to potrvá, než sem někdo napíše něco o tom, kdo s průměrnou mzdou u nás na to má, nebo něco o Africe.
Na světě se dělají nejrůznější "výmysly a v Africe děcka nemají co žrát" - pokud bychom se toho drželi, tak se můžeme soustředit jen na udržení základních lidských potřeb a všechno ostatní povalí do Afriky. K čemu to povede? Jenom se dál ještě víc namnoží. Nic víc, nic míň. Takže pokud toto chcete hlásat, ta začněte sám u sebe, všechno prodejte, přestěhujte se pod most a do té Afriky to pošlete. Hrdinský kecy, ale jinak skutek utek.

---

Nissan Leaf 24kWh, 98.000 km

Obrázek uživatele ePavel

Jo hold někdo má a někdo nemá... Ale teď myslím v hlavě... Koukám, že jsou na světě i lidi, co by dítěti záviděli autíčko.

---

Najeto 134.000 el. km. 18 měsíců bez spalováku.
Výroba nabíjecích kabelů a wallboxů.
http://wifi.sampro.cz/nabijeci-kabely-pro-elektromobily~c144.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jsi hlupák.
A to jak kvůli první, tak i druhé větě.

to same si myslim ja o tobe. a to jak kuli prvni, tak kuli druhe vete.

Děti v Africe mají lidé s IQ tykve - něco jako vy. Není normální se množit když sám nemám co do huby. Proto už nepodporuji UNICEF.

tak mi mily pane inteligentni zkuste vysvetlit, proc mame porodnost na urovni 1.4ditete na matku, kdyz mame na to, abychom platili detem i takovehle nesmysly? podle vasi teorie by jsme meli mit deti hodne. minilalne tolik, abychom nevymirali, je nam totiz historicky nejlip jak kdy v techhle koncinach bylo. a vyhlidky taky nejsou spatne.

Argumentovat tím, že když na jedné straně lidé žijí podle zásady "udělám si MAXIMÁLNĚ tolik dětí, kolik jich uživím", že na druhé straně je správné, že jiní lidi nemají co do úst a přitom se množí jako kobylky - to je naprosto zcestné a nesmyslné. Ono MAXIMÁLNĚ je myšleno tak, že bych třeba mohl uživit 5 nebo 10 dětí, ale to ještě neznamená, že si je nabouchám jak na běžícím pásu. To ještě neznamená, že například každá ženská u nás, třeba osamocená, musí mít za každou cenu aspoň 1 nebo 2 děti jen proto, že je toho biologicky schopná a finančně na to má. Třeba nemá vhodného partnera a nechce děti vychovávat sama, anebo ještě asi milion dalších individuálních důvodů. Ale na druhé straně sedět na zádeli, vyrábět děcka jako o závod a přitom jim nemít dát co najíst - to je podle mě vrchol nezodpovědnosti a neúcty k životu. Ať se na mě nikdo nezlobí a myslete si o mě co chcete.

---

Nissan Leaf 24kWh, 98.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vidím kolem sebe spoustu rodin i se třemi dětmi, ale i spoustu bezdětných(a děti nechtějí) dvojic co jsou sami sobě vhodnými partnery, nemají nouzi o peníze, ale místo dětí si pořídí radši psa. O děti se člověk totiž musí starat, lezou často na nervy a nelze je jednoduše uvázat u plotu a odejít, když člověka přestanou bavit.
Ale důchod by i ti bezdětní rádi. Zde by se měla soudružka Vitásková angažovat a udělat aktualizaci vadného a nespravedlivého důchodového systému na novou verzi "NTS". Jen podotýkám, že do jednoho dítěte je třeba celkem "vrazit" 2-3mil. kč. Bezdětní tyto náklady nemají, ale důchod mají stejný nebo i lepší, ale platí jim jej právě děti, těch co děti neodmítali. Jde o klasické černé pasažéry v důch.systemu.

Na důchod si i v průběžném systému financování platí sám každý, kdo odvádí daně, platí soc.pojištění a tedy přispívá do tohoto systému. Samozřejmě v produktivním věku financuje člověk důchody seniorů a pak sám coby senior čerpá z tohoto sytému svůj důchod financovaný ostatními. Takže v žádném případě "můj důchod financují moje děti", takto adresné to v žádném případě není. Takže ani žádný "černý pasažér". Černí pasažéři jsou ti, co do důchodového systému za svůj život nepřispěli ničím, celý život jen pobírali dávky a nakonec i ten důchod.

---

Nissan Leaf 24kWh, 98.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdo nemá vlastní děti je pořád černým pasažérem(i když jen polovičním oproti těm co do systemu nepřispívají nic). To je umožněno současným nespravedlivým duch.systemem. Mít vlastní děti(krom těch, kteří do systemu nepřispívají a ani jejich jejich potomci nebudou) znamená investovat na každé 2-3mil.kč. Tyto peníze jsou "vloženy do výroby" nového dan.poplatníka pro stát. Ti kdo děti nemají si mohou(za současného duch.systemu) za tyto peníze, které do dětí nevložili užívat navíc oproti těm, kteří je vložili do dětí. Necht tedy ti bezdětní vezmou finance adekvátní těmto nevynaloženým nákladům a investují je, tak aby z těchto penez ve stáří částečně mohli žít. Nebo zachovat (případně ještě navýšit) stávající platby do systemu pro bezdětné a snížit nebo zrušit příspěvky na důchod rodičům s dětmi. Samozřejmě je nutno to udělat formou zrušení(snížení) srážek z daně a pojištění z příjmu(ne formou přímé "dotace"), tak aby se ze systemu vyloučili nepracující paraziti.

Současný státní deficit je způsoben právě díky nespravedlnosti a neudržitelnosti stávajícího duch.sys.(umožnující "jízdu černých pasažérů" jak úplných, tak i těch polovičních) a také díky rozkrádání st.rozpočtu posr.nci.

Je dobře, že si tyto souvislosti současná důch. komise uvědomuje a výsledkem je např. navýšení slevy na dani a plánované změny v soc.pojištění podle počtu vych dětí.

Ja zase chci, at z mych dani stat neplati porodnice, skoly, detska hriste... protoze ti, co maji deti jsou cerni pasazeri.
At ode me chteji jen tolik dani, aby to zaplatilo duchod rodicum, ne dalsim x duchodcum, co si neumeli vychovat rozumne vydelavajici deti.
Vidis tu absurditu?

EDIT Stejne tak ten stupidni napad, ze lide s 4+ detmi neplati na duchod. Pokud z tech 4 deti bude rodinna tradice, mame tady geometricky rostouci skupinu lidi, kteri (ani jejich potomci) na duchody neodvedou ani korunu a presto ze systemu budou neco chtit...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. I když je to Tesla fanatik.
Čtení pro Cipísek D, jenja, Kuk,...: argumetační klamy

je celkem mozne, ze to co do toho systemu vkladate VY, by vam stacilo na pokryti VASICH potreb ve stari. a mozna by platilo i to, ze co do toho systemu vkladame MY vsichni dohromady by stacilo na pokryti NASICH potreb ve stari. jenze to, co do toho systemu vkladame MY je pouzivano na potreby NASICH RODICU a to, co do toho systemu budou vkladat NASE DETI bude pouzito na potreby NASE. a to rozhodne stacit rozhodne nebude. pri prumerne porodnosti 1.4.

Pánové Rovr i rs, neříkám, že s Vámi nesouhlasím. I já jsem místo příspěvků na všechno možné spíš pro slevy na daních pro pracující lidi, i já jsem pro slevy pro rodiny s dětmi, v tom se shodneme, aspoň se alespoň částečně eliminují paraziti, co jen čerpají a nepřispívají ničím, nakonec často ani tím IQ. Můžeme ještě diskutovat o tom, že důchodové i zdravotní systémy jsou založeny na solidaritě, můžeme diskutovat o tom, že současný průběžný systém byl za Topolánkovy vlády vytunelován - z důchodového účtu zmizela částka řádově 65 mld Kč atd.

Ovšem tím se naše diskuze stočila někam úplně jinam, než jsem měl svou původní poznámkou na mysli. Totiž že tím, že u nás je to s důchody a dětmi nějak, nemůžeme ospravedlňovat to, že v Africe si nadělají děcek jak máku a pak čekají, že jim spadne něco shůry. Prostě "v Africe nebudou mít děti co jíst" tak dlouho, dokud jich bude víc, než jich jejich země uživí. Ano, není to vina těch dětí, je to díky nezodpovědnosti, zaostalosti a neinformovanosti jejich rodičů ohledně antikoncepce, svou roli tam hrají rodové, kmenové zvyky apod. Ovšem například v takové Číně si s porodností poradit dokázali. Sice dost brutálním a nekompromisním způsobem, ale jak je vidět, tak to jde. Proč? Protože jim nezbylo nic jiného. Kdyby to neudělali, tak u nich dojde k totálnímu kolapsu společnosti.

Ovšem ať už je to jakkoli, nemá to nic společného s tím, že se někdo v Evropě místo nové TV rozhodne koupit dítěti autíčko za 12 a půl litru.

PS:
Ještě že to nečtou moje děti, neb by mě vyčetly, že jsem jim tuhle v Mobelixu nekoupil autíčko za 5990,- (nebyla to Tesla ;-) )

---

Nissan Leaf 24kWh, 98.000 km

stejne "nezodpovedne" by se chovala nase spolecnost, kdyby byla v jejich pozici - zvysila by se porodnost. tohle je naprosto prirozene chovani.

dite se potrebuje hybat. kdyz uz i ten prostor ma (co ocividne ma kdyz se uzivi takovahle hracka) tak mu tu moznost zablokujeme hrackou, ktera je na to, aby se hybat nemuselo. poslat tech 7 tisic pro africany, kteri se "nezodpovedne" rozmnozuji je rozdohne zodpovednejsi.

co se tyka ciny tu bych za vzor rozhodne nedaval. politika jednoho ditete vyprodukovala hromadu jedinacku, navic kluku a starnouci populaci, ze ktere se bude dlouha leta vzpamatovavat. navic je to stat, kde jsou svoboda a demokracie nezname pojmy. jinak by se neco takoveho prosadit urcite nepodarilo.

kazdopadne reseni techto svetovych problemu jsou rozdohne slozitejsi, nez prijit na toho, pri jakem najezdu ma elektromobil navratnost, takze bych toto tema na tomhle miste s dovolenim opustil.

+1

Děkuji za poklonu. V mém okolí má dost lidí i 3 děti. A znám jen málo co mají jen jedno. Ale z toho nelze moc usuzovat.
Vyhlídky ale nevidím tak optimisticky. Zřejmě přijde další a brutálnější krize. :(

neuvedl jste kolik jich nema zadne dite. ale verte ze i ve vasem okoli bude prumer zhruba stejny - i vase okoli vymira. a vyhlidkama to nebude. bude to tim blahobytem. cim lide ziji ve vetsim blahobytu, tim vetsi kraviny v zivote resi a tim mene jsou schopni a ochotni se mnozit. kdybychom se ocitli ve stejne pozici jako africane, take by se nase porodnost zvysila. a iq by nam zrejme nekleslo.

Je fakt, že ženě kvetou kytky nejvíc když je moc nezalévá...

presne tak.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Protoze lidi zjistili ze jsou dneska i zabavnejsi veci nez se cely zivot starat o parchanty....

cely zivot? utece to jako voda. to mi verte. a za par let si reknete, co jste za ta leta vlastne delal? proc zeny ve veku me primerenem nejsou uz schopne mit deti a ty mladsi mi vykaji. a odpoved na otazku co jsem vlastne za ta leta dokazal uz tak zabavna nebude.

Obrázek uživatele Aas

Keby si sa najprv ozenil a az potom robil deti, nemusis sa starat o "pankhartov".

:)

Tak každý máme jiné priority.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group Půjčte si elektromobil Nissan Leaf!

zajímavé články