Tesla Model S: nejprodávanější luxusní auto ve Švýcarsku

Během posledních dvou měsíců se počet registrací elektromobilu Tesla Model S vyšplhal k novým rekordům. V červenu to bylo 251 aut, v červenci 199 vozů.

Elektromobil Tesla Model S ve Švýcarsku
foto: Tesla Motors

Za celý rok se ve Švýcarsku prodalo zatím 837 elektromobilů Tesla Model S. Podle výzkumné agentury EagleAID se díky tomu stala Tesla nejprodávanější značkou v oblasti luxusních aut.

Zatímco dříve bohatí Švýcaři dávali přednost vozům jako Mercedes-Benz třídy S, Audi A8 nebo BMW řady 7, dnes sázejí na Model S. Může za to jak skvělý dojezd kolem 400 km, tak i dostupnost Modelu S s pohonem všech čtyř kol. To se na často zasněžených švýcarských silnicích hodí.

24 Comments on “Tesla Model S: nejprodávanější luxusní auto ve Švýcarsku”

      1. Ale no tak s kecama… v
        Ale no tak s kecama… v opravdu luxusních autech se jezdí vzadu a komfort je vážně někde jinde. Za volantem to je o něco lepší, ale proboha, dyť v tom není ani kam dát asi pití.

        Opravdu vám toto:
        https://thrillofdriving.files.wordpress.com/2014/01/tesla-model-s-performance-interior-seat.jpg

        přijde stejná třída jako (náhodný výběr z google images):

        http://www.arodmercedesbenz.com/wp-content/uploads/2015/04/S-Class-Coupe-Interior-8.jpg

        http://images.caricos.com/b/bmw/2014_bmw_individual_760li_sterling/images/1024×768/2014_bmw_individual_760li_sterling_14_1024x768.jpg

        http://carimages.org/car/audi-a8-interior-xpr5n0lu.jpg

        1. no dyt rikam, to sou stary
          no dyt rikam, to sou stary tesla sedacky základ, kouknete na ty luxusni…
          youtube.com/watch?v=NFAAh4fnWQI
          a mercedes bleeee jako kokpitu stihacky odpor precudlikovano
          brambo hneda bleee sice lepsi stejnak volant hnusny stary typ byl lepsi, palubni display odpor, v Xkách mají dokonce jen vysouvací imitaci
          audi vypada schopně ale za cenu 1500/hod v servise si vpohode vystacim s novými lux sedackami z Xkska

        2. To že je všude mrtě
          To že je všude mrtě tlačítek a rušivých prvků mi jako komfort zrovna nepřijde. Stejně tak ten masivní středový tunel mezi sedačkama kterej proklínám i ve svým autě. Z mýho pohledu by zvítězila Tesla s jejím hlasovým ovládáním a prostorným interiérem.

        1. nechce sa mi hadat linky..
          nechce sa mi hadat linky.. ale skus si v tesle sadnut dozadu a lepsie sa pozriet na stredovy tunel s vyduchmi klimy— alebo skor tej kozenkou potiahnutej lepenkovej parodii na stredovy tunel..alebo sa pozri na slnecne clony v style skoda 100… Pripadne pobuchaj po palubnej doske a uzivaj si ten uzasne duty zvuk aky som naposledy zazil v…uf.. niekedy 30 rokov dozadu v nebohej skode 12é.. Interier tesly je vsetko mozne len nie dobre nadizajnovan… A luxusny a premiovy je uz len tak vo vlhkych snoch teslafans

          1. hehe 🙂
            na jaky stredovy

            hehe 🙂
            na jaky stredovy tunel? Netusil jsem, ze Tesla ma taky stredovy tunel jako spalovaky 😀 Mozna bys mi ho mel Anonyme ukazat, ja ho fakt nikde nevidim…

            A taky nevim o jake kozence mluvis… Na poslednim Annual Tesla Meetingu nekolik veganu vzneslo oficialni pozadavky, aby Tesla prestala pouzivat prave kuze a radeji je nahradila umelinama, ktere jsou setrnejsi k zivotnimu prostredi, tak jako to uz delaji mnohe ostatni premiove znacky.

            No a nakonec jeste musim podotknout, ze zrejme nechapes jaky je rozdil mezi designem a dilenskym zpracovanim… Coz me ale nijak neprekvapuje… jenja (na ktereho jsem reagoval) mluvil o designu, ne o zpracovani a jak to zni na poklep. Ve zpracovani ma jiste Tesla sve mezery, ktere postupne dotahuje, ale design se jim fakt povedl.

            1. milý neznamy.. Zacnem od
              milý neznamy.. Zacnem od konca. Velmi dobre chapem ten rozdiel. A ja naozaj nevravim o dielenskom spracovani. Ale o katastrofalne odflaknutom interieri. Po dizajnovej stranke aj po konštrukčne. Tak a teraz na začiatok :
              Stredový tunel je ta vec ktorá bežne rozdeluje priestor pozdlžne. Začina na /pod/ pristrojovou doskou a tiahne sa dozadu. obvykle končí na urovni operadiel predných sedadiel. presne tam v 99% su umiestnené výduchy klimatizácie pre zadné sedadlá. To že tesla miesto klasickeho tunela ma dajake koryto nic nemení na tom že stredový tunel má. A je ukončený – čuduj sa milý Jolinar – prave vyduchm klimatizácie. A presne o tomto mieste hovorím. kedze nie som reg daj si pred odkaz http takto dajako to vyzerá v tesle :
              d2odvx3v4cbpyu.cloudfront.net/wp-content/uploads/2013/12/PARZ_Tesla_Rear_Seat_Cup_Holders_45.jpg – ako sam vidiš je to parodia.. navyše obšitá koženkou. sedel som v tesle a nie 5 min takže som si to všimol. Je to dizajnovy paskvl.
              Dizajnerske oddelenie nemá za úlohu urobiť len celkový koncept interiéru.. Ale musí dotiahnuť všetky drobnosti. Vrátane výberu materiálu farebnosti atď.. A je na dizajneroch aby dokonca určili typ materialu jeho povrchovu upravu atd.. Pokial dizajner navrhne takuto obludu kvalitne dielenske spracovanie s nej miss neurobí. U tesly boli odflaknute aj komplet sedaky /mierne zlepsenie/ a naozaj konštrukcne odflaknuta pristrojovka. Nemyslim elektroniku ale naozaj material a povrchovu upravu.. Celkovo dizajn in’terieru je mizerný. Udajny zamer bol vraj vytvorit iny vzdusny interier… Ja si skor myslim ze ucelom bolo usetrit za kazdu cenu.A nelen pri výrobe ale aj pri proceze navrhu a konstrukcnom spracovani

              1. Porad s tebou Anonyme
                Porad s tebou Anonyme nesouhlasim a ten „odflaknuty“ vzdusny interier se mi libi vic nez ty nemecke moderni stisnene kokpity. Tot vse. S tale si myslim, ze Tesla nema stredovy tunel.

                Pokud chcete luxusni EV s nemeckym stisnenym designem, tak si budete proste este muset tak 3 roky pockat nez se nektera zavedena automobilka uraci postavit luxusni EV.

                1. jeden novinar mal mimoriadne
                  jeden novinar mal mimoriadne dobru poznamku.. Interier tesly je ako interier konceptu na autosalone. Vyzerá dobre – na fotkach. Nesmies si vsak do neho reálne sadnut.

                2. Az na to, ze ja v nem i
                  Az na to, ze ja v nem i sedel a najel mnoho tisic km a to jak za volantem tak i jako spolujezdec 😀
                  ale to ty stejne nepochopis…

                3. A ? To len dokazuje ze si
                  A ? To len dokazuje ze si nekriticky fanúšik. Nic viac sa pochopiť neda. 1) tvrdil si ze Tesla nema stredový tunel a uz vobec nie potiahnutý kozenkou – a snažil si sa este oponenta zhodiť a pritom sam si nemal pravdu. 2)Vypytas si link ten ti pošlem. V tom článku je na fotkách je dokonca vidiet chatrna vnútorná konštrukcia. A tvoja reakcia? Ja som na tesle jazdil ty tomu nerozumieš. No mam pocit ze ty zase nevnímáš realitu a žiješ vo svojich vlhkých snoch.. Ak ty mas byt ten vážený člen tohto fóra tak s pánom bohom. Normalna sekta mimo reality

                4. 1) ta fotka co jsi poslal
                  1) ta fotka co jsi poslal opravdu neukazuje zadny stredovy tunel
                  2) chatrnou vnutornou konstrukcii asi fakt nevidim

                  s panom bohom Anonym…

                5. A co teda ukazuje ta fotka
                  A co teda ukazuje ta fotka ??? Ja tam vidim výduchy klimatizácie na zadné sedadla umiestnené na konci tunela. Alebo na konci lakťovej opierky – schránky. A ani tu kozenku tam nevidíš vsak ?:)) :)) :)) robis zo seba vola. Hras sa zo slovíčkami vyberieš to co sa ti hodí. Kozenku sa najprv vysmejes a chces fotku. Ked ti ju pošlem miesto sby si chlapsky priznal chybu začneš riešiť ze nevidíš tunel ale O kozenke uz ani slovo. Neviem co vidíš ty. Ale každý mimo vašu sektu vidi koniec stredového tunela potiahnutý kozenkou v dizajne a konštrukcii ktorý by zodpovedal doma zbastlenej káre. Si úplný zaslepený jedinec ktorý ani nevie zareagovať na fotku ktorú si sam vypýta. Vravim tlupa magorov. V nasich končinách robite tesle medvedie služby.

                6. tak at je to jasne, reaguji
                  tak at je to jasne, reaguji na fotku kterou jsi poslal:
                  1) nevidim na ni zadny tunel, pouze vyduchy klimatizece na loketni operce. Jak vypada stredovy tunel dotazeny do extremu se muzete podivat treba zde. Model S nic takoveho nema jak vidno z tvoji fotky. Prostredni pasazer vzadu nemusi sedet obkrocmo kolem tunelu. Dokonce ani ve verzi se 2 zadnimi sedackami neni stredovy tunel ikyz by nikomu nezavazel.
                  2) nevidim na ni zadnou kozenku. Na to uz jsem taky reagoval drive.
                  3) nadavani do magoru si nech pro sebe a kamarady v hospode.
                  4) nesnazim se Tesle robit zadnou sluzbu, ale kdyz myslis nebudu ti v tom branit… Rikam jen jak to je a zbytek at posoudi ostatni.

  1. Tomu se říká políček
    Tomu se říká políček tradičním výrobcům. Samozřejmě, že jim budou klesat prodeje a je otázka, co s tím mohou dělat. Konkurovat automobilce, která od počátku se soustřeďuje jen na elektromobilitu, bude velmi těžké. To, co na počátku vypadalo jako handicap, se začíná proměňovat v nespornou výhodu.

    1. Mám stejný pocit. A na tak
      Mám stejný pocit. A na tak malém trhu, jako je Švýcarsko, to bude hned vidět a je dost možné, že tam pár prodejců zavře krám. Dá se říct, že se už řeže do živého.

      Nicméně tradiční výrobci automobilů takový políček potřebují jako prase drbání.

Napsat komentář