Nahá kráska - elektro motorka Mission RMOTORKY
Nahá kráska - elektro motorka Mission R
GM potvrdili elektromobil, dojezd 320 kmELEKTRO
GM potvrdili elektromobil, dojezd 320 km
Elektrické auto Toyota EV v premiéřeŽENEVA
Elektrické auto Toyota EV v premiéře
Vaše nové pneumatiky budou z pampelišekVĚDA
Vaše nové pneumatiky budou z pampelišek

Tesla Model 3: záloha $1000, složit bude možné od 31. března

Jan Horčík - 12 Únor 2016

Krátce po ohlášení finančních výsledků Tesla Motors za 4. čtvrtletí doplnil ještě Elon Musk na Twitteru klíčovou informaci k Tesla Model 3. Zálohu bude možné skládat od 1. dubna 2016.auto elektromobil Tesla Model S automobilky Tesla Motors

Elektromobil Tesla Model S automobilky Tesla Motors
foto: Tesla Motors

Zástupci Tesla Motors potvrdili, že Tesla Model 3 bude odhalen 31. března. A také to, že elektromobil Tesla Model 3 cena $35 000 před dotacemi.

Teď už díky Elon Musk víme i to zálohu v hodnotě $1000 bude možné skládat v jakémkoliv Tesla Store právě od 31. března a od 1. dubna bude možné si auto GLOBÁLNĚ zarezervovat online.

Pro srovnání, záloha na Tesla Model S činila $2500, záloha na Tesla Model X byla $5000. Elon Musk také potvrdil, že pro Tesla Model 3 nebude žádná speciální Signature Series.

Tesla/Elon Musk
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

je v základu rychlodobijania na SC?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

hybrid.cz/elon-musk-potvrdil-ze-dobijeni-pro-levny-elektromobil-treti-generace-bude-v-cene

Obrázek uživatele PaRi

Tak to je bomba!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jeto informace z 31 Leden 2014. Snad si to Elon od tý doby nerozmyslel ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Věřím že ne. Elon co řekne to udělá. I když někdy to trvá. :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

jasný ale o prachy jde až v první řadě a o přežití TESLY vůbec. Superchargery dostaly v minulým roce ne nadarmo ale z ekonomických důvodů útlum, už dnes je zdarma dobíjení pro Teslu zátěž a teď si představ, že by se k těm současným 100.000 mělo přidat dalších 100.000 ... ;) Většina normálních současných bohatých lidí dobíjí doma v garáži, ale nových 100.000 MODEL 3jek budou vícesocky, větší zátěž?? ;)
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Nevíte jestli to toho 31 Března půjde objednat osobně u nich na pobočce ve Vídni? Dát 1000Euro cash.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

:D cash je dneska přežitek šéfe ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V prodejně Tesly se může platit pouze kartou

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No a je nějaké proti zaplatit to ve Vídni tedy kartou? Většinou si jezdí pro Teslu do Holandska, vadí v něčem rezervace ve Vídni?

Obrázek uživatele Vasek ION

http://www.auto.cz/opel-ampera-druhe-generaci-stava-tradicnim-elektromobilem-92814

Obrázek uživatele Vasek ION

MOC PEKNÉ https://www.instagram.com/p/8Q3abIG1Iv/?tagged=teslax

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

?? tady je originál...
youtube.com/watch?v=eWIt4Ze7r9Y

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ano to je podle mne hlavní zpráva dne....osobně jsem mile potěšen, nečekal jsem že se Bolt podívá do EU v nejbližších 2 letech.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dobrý den mam otázku: pokud si koupim tesla model 3, platim pak ještě něco za dodání do ČR ? Chápu teda asi že zaplatim k 35000usd ještě DPH v ČR Jen mě zajímá na kolik se takové auto vyšplhá pokud se někdo rozhodne. Děkuji

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pokud si vůz objednáte on-line na stránkách teslamotors.com, budete v den "D" vyzván k úhradě doplatku ceny v EUR (bez DPH) a k následnému vyzvednutí vozu v Nizozemském Tilburgu. (Zde se vozy Tesla kompletují pro evropský trh, proto se žádné clo neplatí). Já jsem si pro vůz poslal odtahovou, která mi Model S složila tentýž den večer před domem za cca. 15.000,- Kč. Následně jsem musel FÚ uhradit DPH, abych mohl získat RZ. Pokud bych vůz vyzvedával v Nizozemí osobně, musel bych prý DPH uhradit předem, jinak by mi vůz nevydali.
Ceny pro Evropu jsou v EUR a jsou jiné (vyšší), než pro USA v USD. Bohužel obejít to nejde, protože vozy dovezené přímo z USA nejdou v Evropě dobíjet na Evropských Superchargerech a nelze je dobíjet ani tří fázově z červené pětikolíkové zásuvky 380V/3x32A a ani z veřejných dobíjecích stojanů kabelem s koncovkou Mennekes 2. USA verzi Tesly můžete dobíjet jedině přes klasickou 240V zásuvku (Model S dobije za 29 hodin), nebo pomocí USA redukce přes CHAdeMO, což trvá asi dvě a půl hodiny. Těchto rychodobíjecích stanic je bohužel v ČR jako šafránu, takže individuálně dovezená Tesla je pak doživotní trápení.

Obrázek uživatele ePavel

Nevím zda se něco od léta změnilo, ale mě předat vůz osobně odmítly. Prý musí být oficiálně vyvezen, tedy nesmí jet po vlastní ose. Že jsem měl daňovou povinnost v EU spněnou, auto jsem měl zde přihlášené, měl jsem tedy značky a že bylo plně uhrazené = v mém majetku soudruhy z tilburgu nezajímalo.
Ještě k tomu nabíjení USA verze, pokud by jste k tomu měl i jejich wallbox, můžete ji nabíjet jednofázově až 80A. Jednou jsem USA verzi 60 potkal v brně, borec na to hodil redukci z jazaky a k tomu jazaki/mennekes kabel a nabíjel u čezu 1x32A. Prý to trvá 8 hodin, tak šel pěšo domů... Prý takto dovezli s kámošem dvě a byly za hodně dobrou cenu, že ji ani neprozradil...

---

Najeto 134.000 el. km. 18 měsíců bez spalováku.
Výroba nabíjecích kabelů a wallboxů.
http://wifi.sampro.cz/nabijeci-kabely-pro-elektromobily~c144.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Moji zkušenost jsem popsal z prosince 2013. Tehdy ještě v Tilburgu auta vyzvedávat šly k dovezení po vlastní ose. Od ledna 2014 prý už vyžadovali uhrazené DPH v zemi přihlášení do provozu. Jestli to opět zpřísnili, to už zkušenost nemám.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aha tak že čistě teoreticky teda auto montované v evropě co se nás týká nebude za 35tis usd ale za kolik ? A pak taky otázka bude co za to vlastně člověk dostane a kolik bude záloha v evropě, nebo zda se to tedy platí na ten USA server ... Je to takové trochu zmatené, člověk neví co vlastně za 2 a víc roky dostane a zda náhodou nepřibude někdo nový, kde nebude tak složité auto koupit a bude třeba dosahovat podobných kvalit. Model S měl podle mě náskok, ale když už teď ostatní vidí, že je možné auta prodávat a je o ně zájem, myslim že se jich také chytí a začne brzo celkem zabavná hra u někoho o lepší, u jiného o levnější auto :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Záloha bude opět vratná a srovnatelná s USA (proslýchá se 1.000,- USD pro Model 3), v Evropě tedy 1.000,- EUR.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak pro srovnání podle jejich webu stojí Model S ve verzi P90D v základu (tedy holátko) v USA 94.700,- USD. Totéž stojí v Evropě 101.000,- EUR (bez DPH). Takže pokud rozdíl přeneseme na cenu 35.000,- USD, moc se nespleteme, pokud budeme předpokládat cenu pro Evropu asi 39.000,- EUR + DPH, tedy x27: 1.053.000,- Kč + DPH 221.130,- Kč = 1.274.130,- Kč. Dost pak bude záležet na příplatkové výbavě. A pokud to má být základní cena s nejmenší baterkou (např. 44 kWh), tak to už žádná hitparáda nebude, protože za vyšší verzi (např. s 66 kWh baterii) si ještě poměrně dost připlatíme. A to nemluvíme o vyhřívání sedaček, střešním okně, či vzduchovém odpružení, které by vozu také jistě slušelo...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

V USA stoji P90D v zaklade $ 109 200
a v Europe € 101 440
Pri prepocte podla google to je 97 420 eur, cize zhruba len o 4000 eur je drahsia ako v USA.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

a bez rychlodobijania na SC

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

urcite základu není rychlodobijania na SC?

Pro dovoz z USA plati:
21% DPH
10% clo
plus cenu za dopravu

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesle zaplatíš to, co bude mít na svých stránkách pro EU, DPH odvedeš státu, kde ho registruješ - musíš mít papír o odvodu DPH při převzentí auta, pokud si dojedeš do NL.

+ DPH + Clo. Cena bude něco přes 1100000kč. Záleží co bude s kurzem až ČNB opustí od intervencí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

clo ne, jen tu cenu na stránkách Tesly+DPH odvedeš státu

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak od 31.03.2016 ne 01.04.2016 nějak to nechápu :)

Od 31.3. na pobočkách a od 1.4. online.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

to je nějaká podivná politika dvě data, to se mi moc nelíbí

Obrázek uživatele Jan Horčík

Přesně tak, díky za doplnění.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tesla 3 levnejsi nez Bolt? To by byla cenova bomba. Doufam ze Tesla nekopiruje nesvar Renaultu a baterie nebude na leasing. Musk rikal neco ve smyslu ze ve 3 nebudou pozlatka jako v S. :-(

Obrázek uživatele JIP

"Nebudou pozlatka" v tomto pripade znamena, ze v nem nebude tolik zbytecnych elektromotoru - sedacka, kufr apod. Ve vyssi tride je to standard, ale tady to umozni auto zjednodusit, tedy zlevnit a hlave odlehcit. Kdyz uz tam nebude ta hlinikova kastle.. :(

---

Můj článek o tom jak jsem navštívil Tesla Motors ;)

Obrázek uživatele Jan Horčík

Téměř na 100 % lze potvrdit, že Tesla pronájem baterií u svých elektromobilů nechystá.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

v základní verzi, finálně myslím stejnak GM bude levnější ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jo, proto Musk stavi gigafactory, aby mohl zacit pronajimat baterie... levně! :)

Ono baterie na pronajem neni treba vyrobit? A nebude jich nahodou (skoro) stejny pocet, jak kdyby se prodavaly?

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. I když je to Tesla fanatik.
Čtení pro Cipísek D, jenja, Kuk,...: argumetační klamy

Doporučuji na anonymní příspěvky nereagovat. Ale nenechte si radit.

Ja vim. Ale zas nad cim by chudak takhle v patek onanoval, kdyby nemel ani jednu reakci ;-)

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. I když je to Tesla fanatik.
Čtení pro Cipísek D, jenja, Kuk,...: argumetační klamy

:)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

joo sany jeden anonyme nemudruj jo a hlavně, hlavně se nepovyšuj když máš v plalici ... :))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tak já jdu lobovat u manželky a asi to risknu a zálohu zaplatím :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A víš že pak příjde ta horší část, kdy musíš manželku přemluvit ještě na dalších 34k$ ? :)

Obrázek uživatele PaRi

To ji pak pohrozí, že přijdou o zálohu. A tím ji definitivně zažene do kouta :-D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"..zažene do kouta"... vidím že nejsi ženatý :D

Obrázek uživatele Jan Horčík

Držíme palce :).

---

šéfredaktor Hybrid.cz

No, jestli to dobře chápu, tak Tesla Model 3 bude stát méně než Chevrolet Bolt.

V článku Chevrolet Bolt: elektromobil představen ve výrobní verzi se píše: Chevrolet Bolt bude po federální dotaci $7500 stát pod $30 000.
V článku Autosalon Detroit 2016: Chevrolet Bolt s 60kWh baterií a další podrobnosti: I proto mohla automobilka GM potvrdit, že cena elektromobilu Chevrolet Bolt bude v USA $37 500 před dotacemi.

Takže Chevrolet Bolt $37 500 před dotacemi. A zde v tomto článku nahoře je uvedeno, že Tesla Model 3 má stát $35 000 před dotacemi.

Takhle jsem si to nikdy nedal dohromady, protože to byla pořád hra - před dotacemi / po dotacích / včetně dotací / bez dotací. ;-)

Řečeno slovy klasika: "To vrhá na celý případ úplně jiné světlo". :-)

EDIT:
Zrovna včera jsem se díval na Hyundai IX20, se kterým je Chevrolet Bolt velikostně srovnáván... a teda fakt nic moc, když to člověk vidí v reálu.

---

Nissan Leaf 24kWh, 98.000 km

To bude zajímavé, ale problém je v tom, že Bolt se začne prodávat už na konci tohoto roku, nkdežto Model 3 by se měl začít dodávat na konci roku 2017. A známe Muska, přehání, takže to bude nejdřív začátek roku 2018.

Tj. Bolt bude mít minimálně roční předstih a to je hodně znát. Záleží jen na Chevroletu jestli toho využije, nebo jestli to podělá. :-)))

Souhlas. Také to nevidím tak růžově s termínem zahájení výroby. Ale Chevy už vybírá zálohy? Kdo dá zálohu na Trojku asi nepůjde do Bolta. A navíc Trojka bude mít lepší dojezd. Viz Muskova slova zde také citovaná.

320 nebo 350 EPA je myslím jedno. Já mít ty prachy tak nevím jestli bych čekal na Model III další rok. Chtěl bych jezdit EV co nejdříve. Uvidíme co se toho 31.3. dozvíme.

Jedno je to mně, protože na takové auto nemám a mít nebudu. Ale automobilce to jedno není, protože kupec se přece bude podle něčeho rozhodovat. A otázka je jak dlouhý bude rozdíl v čekání na Bolt versus III. Také co Nissan? Kdy dorazí jeho 320km?

To by mě také zajímalo.

Faktem je že roky 2017 a 2018 budou pro EAuta hoooodně zajímavý

Určitě máte pravdu. A eauta pro běžné lidi budou několik let poté, až se objeví ojetiny za rozumné peníze. Už si na jednu z nich brousím zuby. :)

Dnes je 24kWh Leaf běžně za 450.000Kč (tedy cirka polovina původní ceny), když vezmu že to není žebrák. Samozřejmě, že cena padne ještě níže, když už se prodává 30kWh verze a brzy přijde ještě vyšší kapacita. Konkrétně pro mne není ani 30kWh dost. :(

Nutno ovšem dodat, že pokud máme srovnávat srovnatelné, tak podle Tesla Model 3: spekulace o ceně a bateriích mají být 3 verze Tesla Model 3 označené jako 344, 366D a 366PD. Základní cena verze 344 bude $35 000, kapacita baterie 44 kWh, dojezd 352 km (EPA).
A Chevrolet Bolt má mít baterku 60kWh, takže srovnatelný spíš s Teslou Model 3 366D, která bude určitě dražší.

---

Nissan Leaf 24kWh, 98.000 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No tobě to pálí :D Ano, Tesla bude stát 35k$, Bolt 37.5k$. Plain and simple.

Řekl bych, že pro rozumné dodání (tedy 2018) toho 1. dubna už bude pozdě.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No bylo by super, kdyby se před Tesla shopy začaly tvořit fronty jako když Apple vydá nový iPhone. To by byly titulky do novin jak vyšité :) Ale mám taky strach kolik lidí mě předběhne už toho 31.března než já to tam naklikám na netu den poté :(

Nejde ani tak o fronty, ale pokud začne produkce na konci 2017 (to budou určitě desítky kusů jako u Xka), tak než se rozjede výroba naplno, může to klidně ten rok trvat. Můj odhad je 40000 kusů za 2018, když půjde všechno podle plánu, pokud nabere zpoždění, budeme rádi za 10000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

prdlí fákt prdlí :) jako na favorit ne?? :DD
Apple není TESLA, nikdy nebyl a nikdy nebude !!

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To by znamenalo, ze si Teslu 3 muzeme rezervovat i v CR. Kdyz globalne, tak by to melo tak byt. Akorat je jeste otazka, kdy by se to auto do CR dodalo. Mozna i s 5-ti letem zpozdeni.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak globálně znamená globálně, nevím co na tom někdo nechápe. A co se týče "kdy by se to auto dostalo do CR" tak asi tehdy kdy na Vás příjde řada, není rozdíl mezi ČR, Německem nebo Norskem. Jde jen o to kolikátý budete v pořadí a v jaké palbě si jej objednáte, pokud v holobytu tak je jasné, že si počkáte třeba i 2 roky, 5 let je samozřejmě blbost.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

je to jasný soudruzi, na webu TESLA se na APRÍLA 2016 objeví nová záložka MODEL 3 (včera tam ještě nebyla ...) kde bude klasický předobjednávkový formulář (příplatková výbava a doplnky se dovyplní až finálně 2017/8)
hlavně klid a nohy v teple, vždyt je to jen konečně normální auto ;)

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/a2015-tesla-model-e/

Zlaty voci, nejdriv uspokoji domaci trh, stejne jak ostatni...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. I když je to Tesla fanatik.
Čtení pro Cipísek D, jenja, Kuk,...: argumetační klamy

Skôr predpokladám, že prednosť zasa dostanú najdrahšie verzie. Logicky..

Obrázek uživatele Jan Horčík

Není třeba předpokládat, tento fakt už Musk/Tesla potvrdili.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zas pred casem tu bylo "Čína dostane Tesla Model X dříve než Evropa", takze se zjevne hraje i na trhy, nejen na poradi nebo vybavu...

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. I když je to Tesla fanatik.
Čtení pro Cipísek D, jenja, Kuk,...: argumetační klamy

Obrázek uživatele Jan Horčík

Pokud Musk říká globálně, pak věříme, že to platí i pro ČR. Ale pětileté čekání je podle mého názoru velmi přehnaný názor, to by si nemohla dovolit žádná automobilka, natož pak Tesla.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vie niekto, ci ta zaloha je vratna? Dakujem za info

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

imperialne amerikanske zalohy su ine nez normalne zalohy, co sa volaju zalohy. to uz ti nikagda nevratia.

tato záloha se odečte z celkové ceny auta při následném doplatku. Pokud si koupi auta rozmyslíte, záloha propadá.

---

cca 150tis km na elektřinu - www.qauto.cz

To je naprosty nesmysl, pane Zbynku.

---

heros

dle dostupných informací, pokud je auto nakonfigurováno a objednáno, v případě odstoupení od smlouvy záloha propadá - jinak by bylo zbytečné ji také vybírat. Popř. mi prosím doplňte info.

---

cca 150tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Toto vase sdeleni jaksi vůbec nekoresponduje s tim, co pisete ve sve zprave vyse...tam totiž nepisete nic o konfiguraci..

---

heros

ale ono to koresponduje, jen máte pravdu - to není rozepsáno do detailů. Nejsem příznivcem extra dlouhých příspěvků a myslím jako základní info v diskusi to bylo dostatečné.

---

cca 150tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Vas prispevek není dlouhy, ale opominul nejpodstatnejsi fakt v cele problematice - zaplacena zaloha za Teslu se muze vyzvednout zpet během cele doby objednavky - to jest treba i za několik let...dokud nejste vyzvan ke konfiguraci..
Cili jinymi slovy - byl bezcenny..

---

heros

jen váš názor - zbytečný byl asi tak jako váš tento příspěvek - diskuse o ničem. Já jsem jen podal základní informaci - vy si snažíte honit triko a něco si dokazovat.
Uvědomte si, že jsem pouze sdělil svůj názor. Zapomínáte na to, že i přes toto vaše "doplnění" tam stále zůstává X dalších detailů, které pokud by se dopodrobna měly vypisovat, tak bude příspěvek kilometrový.

---

cca 150tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Zakladni informace byla spatna..detaily vem cert..

---

heros

to řikam: honi si triko... :)

---

cca 150tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Ne, jde jen o Vami spatne podana fakta..a o to, ze asi vždy potrebujete mit ve vsem pravdu..Jinak pekny vikend..

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ty pako Heros otravný, když už máš informaci v palici tak ji sem napiš pořádně, případně jako korekci předchozího příspěvku. Takhle namachrovaný prsevole jakos tady předved NEMÁ NIKDO RÁD !! takhle tady zaprasit diskuzi machrovat a tahá se to z něj jak z chlupatý deky. Tady nejde o tebe, NIC NEZNAMENÁŠ :DDD

klídek - s vašimi závěry mě fakt bavíte. Základní informace se nerovná špatná info. Znovu: dal jsem jen info. V případě, že cítíte potřebu info nějak doplnit nebo upřesnit, tak máte zde k tomu prostor - od toho mj. tyto diskuse pod články jsou. Jinak vše ostatní (a to je v podstatě všechno co jste doposud napsal) je jen řešení pravděpodobně nějakého komplexu. Zamyslete se a jinak taky pěkný víkend.
PS - čekám než se mi nabije auto, tak jsem se asi trochu víc rozepsal.... :)

---

cca 150tis km na elektřinu - www.qauto.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Zbyno, rekl si to proste uplne naopak nez je pravda , tak se nevykrucuj. Bud chlap a priznej ze si udelal chybu. Muskovi to nebonznem, neboj.

Každý to holt mame jinak..Pisu, když vim.. někdo pise, když se domniva...Mam rad presne, exaktni info..Tot vse..

---

heros

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak toto není pravda. Záloha je vratná do té doby, než je vám oznámeno, že je Váš vůz již ve výrobě. Takhle to bylo s Modelem S i X.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toto taky není pravda. Záloha je vratná do té doby, než Vás Tesla vyzve ke konfiguraci svého vozu a potvrzení, že máte skutečný zájem. Což je k výrobě auta ještě poměrně dlouhá doba....!

Přesně tak.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

alebo predate poradie ked buda mat najvyssiu cenu. odhad tak 2500usd.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group Půjčte si elektromobil Nissan Leaf!

zajímavé články