Tesla Model 3: víme jak bude vypadat verze se dvěma motory

Jan Horčík - 24 Leden 2018

Na internet unikl nákres verze elektromobilu Tesla Model 3 se dvěma elektromotory. Ta by měla být zákazníkům dostupná od letošního jara.auto elektromobil Tesla Model 3 dva elektromotory

Takhle vypadá konstrukce elektromobilu Tesla Model 3 ve verzi se dvěma elektromotory.
foto: Tesla

Výrobní peklo automobilky Tesla, zdá se, konečně trochu vychladá. Na Facebooku, YouTube a dalších sociálních sítích se množí zprávy o prvních šťastných majitelích elektromobilů Tesla Model 3.

Zdá se tedy, že výroba postupně nabírá obrátky - začátkem ledna byla na 1000 kusech týdně. Na konci prvního čtvrtletí 2017 chce být Tesla na 2500 kusech týdně a do poloviny roku na 5000.

Z nově uniklého nákresu elektromobilu Tesla Model 3 se dvěma elektromotory plyne, že podobně jako u Tesla Model S bude druhý motor menší, tedy i s nižším výkonem. Výsledkem by nicméně měla být lepší spotřeba a rychlejší akcelerace a pochopitelně i pohon všech čtyř kol.

Tím aktuálně vyráběná verze s pouze jedním elektromotorem nedisponuje. Z aktuálních testů elektromobilu Tesla Model 3 s pouze jedním motorem na zadní nápravě nicméně plyne, že proti oficiálním specifikacím má výrazně lepší akceleraci - až o jednu sekundu! Pokud tahle verze zvládne 0-100 km/h během 4,5 sekundy, za kolik to asi udělá AWD verze?

Zpět na HybridPřidat komentář

off

Zajímavý je že Elon vlastnil L-39 a snad jí i pilotoval. Taky jí vlastní jeho kritik Bob Lutz.
http://archive.fortune.com/magazines/fortune/fortune_archive/2003/10/06/350397/index.htm
http://imgproc.airliners.net/photos/airliners/0/8/2/1203280.jpg?v=v40
http://gmauthority.com/blog/wp-content/uploads/2010/04/Bob-Lutz-Fighter-Jet.jpg

Ale ještě zajímavější je, že já jsem v 17ti letech vrtal půlmetrový díry plusmínus 1 mm do podvozkový nohy L-39 v Technometře. Samozřejmě jsem nebyl žadnej strojník, natož zaměstnanec Technometry. Tak douvám že se kvůli tomu nikdo nepřizabije. Myslím že jsem jich vodvrtal tak 10. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele ozana

To z té nohy moc nezůstalo (50 cm díra do úzké nohy?)!

---

Jezdím na proud, najeto 80 tisíc km. G-E STROMOS 8 let a 83 tisíc km.

Hluboká ne široká ;)
Průměr byl tak 15-18 cm. Tady jak je ten hlavní píst.
http://forum.valka.cz/attachments/1945/L39_97.JPG

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele honza.t

Chcete si navrhnout vlastní auto? Americká firma to chce umožnit 3D tiskem
O pohon se má starat recyklované ústrojí vozů značky Tesla.
https://www.novinky.cz/auto/461428-chcete-si-navrhnout-vlastni-auto-americka-firma-to-chce-umoznit-3d-tiskem.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Recyklace ústroji Tesel má jednu velice podstatnou výhodu pro majitele takového auta. Bude moci čerpat na Superchargerech. Také mě tato možnost napadla, postavit vůz dle mých požadavků na základech modelu S.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Netušíte kolik má být příplatek za dualmotor? Předpokládám 35tis + 9tis baterka a kolik dual? 5tis??

Musk minuly rok tweetoval ze to bude pod 5k$. Vic nez 5k$ to nebude urcite protoze tolik stal dual motor u S a X

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Možno by bolo vhodnejšie uvádzať predný a zadný motor, namiesto prvý druhý aby neprichádzalo k zbytočným nedorozumeniam

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Přední motor má smysl kvůli rekuperaci při deceleraci.
Teoreticky, pokud by byly oba dva motory stejné, mohli by jste zastavit ze 100km/h za 4.5 sekundy bez použití brzd...
s preferovaným zadkem je ale větší zábava :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ani teoreticky nezastaví za 4,5s aj keby boli oba motory rovnaké. Baterie sa môžu nabíjať menším prúdom ako sa môžu vybíjať.
A čo sa týka predného motora, tak ten má väčšinou vyššiu účinnosť ako zadný a preto vie AWD verzia jazdiť s nižšou spotrebou. Po zrýchlení auta preberá štafetu a väčšinu pohybovej energie zabezpečuje práve on.

Proč by měl mít přední motor jinou účinnost? Zdroj informace? Zajímá mne rozdíl v účinnosti.

Je jinak zpřevodován,tak je efektivnější ve vyšší rychlosti,kdy po rozjezdu vystřídá zadní motor.

Tohle platilo především u asynchronních motorů (ACIM) v TMS/X, které tyto mají obecně mnohem užší oblast vysoké účinnosti proti synchronním motorům s PM (PMSM), které používají téměř všichni ostatní. U PMSM v TM3 hádám půjde už "jen" o tu čtyřkolku a lepší využití rekuperované energie z přední nápravy.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Teorie - superkondenzátor (v praxi samozřejmě ještě ne)..

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak potom ano, ale palubovky by boli dost votlučené :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

teslák model tablet s druhým elektromotorem ano je príma, sexi, ale je snad jasný že přední elektromotor musí být slabší když kára bude jezdit dopředu :)) Možná že existuje na světě země kde jezdí na zpátečku, podebných ichtlů jako s řízením nalevačku bude nejspíš víc páč planeta skrývá mnohá překvapení, ale kdyby i předražený amerikánský tablet měl jezdit nazpátečku a ještě k tomu nalevačku tak to by bylo vážně naprd soudruzi :))))))))))))

PS: a kdypak do toho začnou montovat výbavu ComForT-esla, jako klasickou palubovku odolnou proti uražení, virům prostě nějaký čudlíky, není možná?? :)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Vše co ste kdy chtěli vědět o TM3 a báli ste se zeptat :))))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

OT: Tesla S/X tabulka baterie/hmotnosti

tesla.com/en_EU/support/european-union-energy-label

A hlavně spotřeba. M3 chybí.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na krucipískovej stránke je :-)

¨Z těch stránek bolej voči :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Treba použiť hovenvision :D

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSKariéra EVC Groupe-Salon

Newsletter