Tesla Model 3: tisíce dodaných aut už během července, dojezd 500 km!

Podle insiderských zdrojů chce Tesla ještě do konce července dodat prvních několik tisíc elektromobilů Tesla Model 3. A vypadá to, že silnější verze zvládne dojezd 500 km!

Potkat dnes v Kalifornii Tesla Model 3 není žádná rarita
foto: youyouxue

Informace o tisících vyrobených kusů Tesla Model 3 se objevila na webu Model 3 Owners Club. Podělil se o ně zdroj údajně přímo z Tesly.

Výrobní linka pro elektromobily Tesla Model 3 je hotova (roboti přišli koncem dubna), v gigatovárně už se vyrábějí bateriové články. Finální odhalení auta se chystá taktéž na červenec, spolu s předáním prvních kusů zákazníkům.

To je důvod, proč se Tesla rozhodla nabídnout zprvu pouze základní konfigurace auta. Teprve jak výroba naroste během následujících týdnů, chce otevřít ve 4. čtvrtletí také další možnosti konfigurace.

Na internet proudí stále více fotek prototypů Tesla Model 3, které jsou k vidění především na kalifornských silnicích. A jsou veskrze finální. Jednomu zvědavci se dokonce podařilo vyfotit palubku tak detailně, že je na displeji vidět celkový dojezd: 497 km!

Vypadá to tedy, že silnější 70-75kWh verze Tesla Model 3 nabídne dojezd až 500 km, zatímco slabší, asi 48kWh, verze nabídne kolem 350 km.

43 Comments on “Tesla Model 3: tisíce dodaných aut už během července, dojezd 500 km!”

  1. Pane Horčíku slovní spojení „roboti přišli“ je hlediska
    Pane Horčíku slovní spojení „roboti přišli“ je hlediska češtiny hodně odvážné. Ač je to gramaticky správně (máme na výběr jestli vzor pán, nebo les), tak Vaše spojení navozuje představu, že ti roboti přili po svých. Spíše bych se přimlouval za méně dvojznačné „roboty dodali“ s nevyjádřeným podmětem (oni), nebo „roboty přišly“ podle např. „výrobky přišly“ ap., ale „roboty přišly“ i „roboti přišli“ – obojí vypadá podezdřele. 🙂

    1. Přišli si pro nás… utííkejtééé! 🙂
      p.s.: v tom

      Přišli si pro nás… utííkejtééé! 🙂

      p.s.: v tom odkaze je „Do Tesly dorazily první roboti pro výrobu Modelu 3“ (jistě, „dorazili“ nebo „roboty“), takže bych v tom viděl tak maximálně snahu o mystifikaci a poplašné sdělení než strašení fakty 😀

          1. Máte pravdu. Budeme se s tím muset nějak vyrovnat.
            Máte pravdu. Budeme se s tím muset nějak vyrovnat. Například věta roboty napochodovaly by mohla znamenat také, že ty roboty byly spíše rodu ženského. 🙂 Čímž se samozřejmě nechci nikoho doknout. Ale Slováci mají takové nějaké podobné slovo (ta roba, robota), že? Jinak Čeština má takových složitostí hodně. O některých ani netušíme a znají je jenom jazykovědci. Slovanské jazyky všeobecně pochází ze Sanskrtu. Neumím skoro nic, ale přes naprosto odlišné předložky a záložky (podobnosti tam jsou hlavně slovních kmenech), je gramatika hodně podobná. S- 8 pádů, cca deset tříd pro skloňování, Č – 7 pádů, cca 9 vzorů pro skloňování. Podobné je to se vzory a třídamí pro časování sloves a tak můžeme pokračovat…

            1. Jste pozadu pánové. Ještě řešíte rody robota a zda
              Jste pozadu pánové. Ještě řešíte rody robota a zda dojde sám.
              V Budapešti na mezinárodní konferenci k budoucnosti už řešili sex s robotem, co se stane, když to nebude s Vaším, ale cizím robotem a dokonce i to, kdo bude zodpovědný za to, že Vás znásilnil robot. Zda robot sám, výrobní firma nebo majitel. Beze srandy, téma nastolil izraelský právník, co dělá do IT.

                1. to rozhodně, ale takovej robot-negr-s-letlampou…. ten by se
                  to rozhodně, ale takovej robot-negr-s-letlampou…. ten by se občas hodil taky 😀

      1. Já chápu, že si do toho Elon moc nenechá většinou kecat,
        Já chápu, že si do toho Elon moc nenechá většinou kecat, ale… Trochu jsem čekal, že když chtějí dělat masovku, že budou dělat nějaký ankety, jak by se to lidem líbilo…
        Na tu jednoduchost přístrojovky by si snad člověk zvyknul, i když její design v Modelu S/X se mi líbí daleko víc… ale ten vystouplej tablet se mi fakt nezdá.. Jednak to asi nebude moc blbuvzdorné, ale i z hlediska komfortu při jízdě… Byť jim věřím, že jejich Autopilot bude do roku 2020 na autonomní úrovni 5, dokud nebude a dokud s tím nebudou počítat zákony dané země, bude asi dost nepraktické všechny ty důležité informace (rychlost, dojezd,..), sledovat uprostřed přístrojovky místo někde v mém zorném poli.

        1. Praveze tyto udaje budou v tvem zornem poli. Nepredstavuj si
          Praveze tyto udaje budou v tvem zornem poli. Nepredstavuj si to jako ze bys mel mit na te 17ce v portrait modu co je v Sku v rohu rychlost. V TM3 to vypada uplne jinak diky tomu, ze to maji v landscape modu + je vic nahore a vystouply do kabiny.

      2. Pokud máš namysli prodej u nás, tak bych ten prodej na
        Pokud máš namysli prodej u nás, tak bych ten prodej na úrovni 20 aut měsíčně bude zanedbatelný (v Rakousku to bude cca 10 násobek). Tesle fandím, ale jakmile začnou vyrábět Škoda EV, prodeje půjdou do stovek měsíčně a nebudou stíhat vyrábět, navíc cena škodovky kolem 750 tis. v porovnání s T3 za 1.3 mil. bude nezanedbatelná výhoda. Přiznám se, nepotřebuji auto s výkonem 500k apod., raději bych 200k a delší dojezd.

    1. Ten vystouply tablet tam zustane, a je to dobre. Diky tomu ze
      Ten vystouply tablet tam zustane, a je to dobre. Diky tomu ze je nalezato, vic nahore a vyleza vice smerem do kabiny nez u Ska, jsou udaje na nem lepe citelne a dostupne jak ridici tak spolujezdci. Lepe se i na nej diky tomu“ťápe“.

Napsat komentář