Tesla Model 3 se předvedl v Gigatovárně

Jan Horčík - 24 Duben 2016

Mnozí lidé, včetně automobilových novinářů, stále pochybují o legitimitě produktů Tesla. Aby tyto pochyby rozehnali, vydali se redaktoři magazínu Motor Trend do gigatovárny podívat na Tesla Model 3.auto elektromobil Tesla Model 3 u nabíjecí stanice Tesla Supercharger u Gigatovárny Tesla v Nevadě

Elektromobil Tesla Model 3 u nabíjecí stanice Supercharger u gigatovárny v Nevadě
foto: Motor Trend

Americký magazín Motor Trend patří v zahraničí k nejvýznamnějším auto-moto publikacím. Vychází už od roku 1949. Není divu, že Tesla Motors na žádost tamních redaktorů souhlasila s exkluzivní možností prohlédnout si projet elektromobil Tesla Model 3 přímo v okolí giga-továrny.

"Asi nejdůležitější je to, že jsme s Tesla Model 3 strávili dost času a můžeme potvrdit, že jde o stejně reálnou věc jako jeho dva sourozenci, Tesla Model S a Tesla Model X," píší autoři článku hned v úvodu.

Tolik ke zkazkám nejrůznějších "odborníků" o tom, že jde o pouhý prototyp a kdovípakcopak. Ostatně, šéf BMW, když si nedávno sedal do Modelu X, také tvrdil, že jde "jen o prototyp". Pak se z auta rychle pakoval. A ejhle, Tesla vyrábí tisíce vozů Model X měsíčně

Neochota přijmout značku Tesla a její produkty jako něco skutečného, dostupného je rozšířená nejen mezi nejvyššími manažery automobilek, ale i mezi automobilovými novináři, jak můžeme potvrdit z nedávné prezentace vodíkového auta Toyota Mirai ve Varšavě (report zítra).

Zpátky k Motor Trendu. Redaktoři nemohli fotit ani natáčet interiér Modelu 3, který se podle všeho bude ještě hodně měnit. Stejně tak se nemohli podívat do kufrů vpředu ani vzadu. Mohli si nicméně vůz krátce projet v okolí gigatovárny.

ZAJÍMAVOST: Kde bude u Tesla Model 3 nabíjecí port? Prototypy jej mají zatím schovaný, ale u výrobní verze by měl být stejně jako u Modelu S "zamaskovaný" jako levé zadní světlo.

Co se designu auta týká, pochvalovali si zejména přední světlomety a 20" kola, která autu padnou jako (u)litá. "Je jasné, že to není Model S, ale rozhodně si otce nespletete," píše Motor Trend o celkovém vzhledu Modelu 3.

Redaktoři si také jako jedni z mála mohli prohlédnout neustále rostoucí Gigatovárnu. Prošli se i po její zářivě bílé střeše, což prý bez slunečních brýlí není nic příjemného.

Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele honza.t
Obrázek uživatele Pepa

Zdravím,
je jasné ,že jsou i závady,je to nová kategorie aut bez významných předchůdců.Zatíženost v spolehlivosti je daná i snahou ohromit a předvést toho co nejvíc,je to jejich volba a má své úskalí.
Držím jim pěsti a doufám ,že se najde protipól,kde se budou snažit naopak o co nejjednodušší a opravdu praktický vůz v ještě cenově výhodnějším provedení.Peugeot by mohl přijít s novou verzí iOnka a Twízy by se mohl posunout jak zastoupením v ČR ,tak i k vyššímu komfortu.
Já su tak skromné ,že jednou budu i šťastné majitel tichostroje!

---

Pepa

Obrázek uživatele Kuk

Pěkně zmatený článek.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nádherné zábery, už som sa v tom videl :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdybys nebyl hloupy, mohl sis ji koupit uz vcera...

Obrázek uživatele Cipísek D

model3.tesla.com

---

TESLA jedině !! twitter.com/elonmusk TODÁROZUM !! stream.cz/porady/blanik

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kdyby ty Tesly aspoň nebyly tak poruchový. Vyšší poruchovost než auta se spalovákem je TRAPAS NA DRUHOU!!!

Nevyzerá to až tak zle. V rebríčku najspoľahlivejších áut sveta je Tesla S piata.

Obrázek uživatele jurazhor

tak vykládej,copak se ti na tvý tesle vše posr....?
:)

---

jurazhor

Obrázek uživatele honza.t

Kdo komu paběrkuje ?
http://www.kurzy.cz/zpravy/386902-tesla-tlak-zabijaku-z-nemecka-neustoji-jeji-valuace-pujde-dolu/

Obrázek uživatele jurazhor

to by mě zajímalo,když si ted po půlroce autor ten článek
přečte,jestli se de rovnou oběsit :)

---

jurazhor

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Souhlasím s článkem, Tesla spěje ke krachu.

Po prečítaní tvojho prvého komentára som myslel, že fetuješ ale ty si iba mimo realitu, tak ako ten článok...
Možno to máš z iphonu, skús používať hadsfree :D

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Kraviny :)))))) ČLÁNEK NA OBJEDNÁVKU. GERMANI SOU PĚKNĚ V ŘITI. MAJÍ ELEKTROKULOVÝ A TETU MĚRKA NA KRKU K TOMU :)))))

Obrázek uživatele honza.t

To už říkali čmoudi dřív, než se vyrábělo S-ko .
Provokací už bylo několik a Tesla jede Dál a Dál pojede ! Tesla má už tet početný Fanklub jako třeba Apple I ten překvapivě oproti konkurencí která mnohdy neví kudy kam zvyšuje prodeje.
Model 3 se ještě nevyrábí a už tet způsobuje konkurentům bolení hlavy. Letos bude mít konečně ČESKO první pořádné nabíjecí centrum. Za mě. Tesla GO

Obrázek uživatele honza.t

Už i agent 007 mění přístup
http://www.auto.cz/james-bond-jezdit-elektromobilu-94698

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Octavii CNG můžu mít už zítra. Tesla udělala chybu, když nezačala vyrábět auta se spalovacím motorem. Takhle bude dalších 10 let jen paběrkovat a zdálky koukat na velké automobilky.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A INTEL udělal chybu v tom, že se věnuje jen výrobě polovodičů. Měl se pochlapit, a měl vyrábě jen celé vodiče.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Nejlepší reakce :-D:-D:-D:-D:-D

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

:D :D :D :D :D A Apple by měl vyrábět pevné telefony. :D

Obrázek uživatele PaRi

Hmm, pán Anonym je zřejmě odborník, dokonce z jiné planety.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cože? Tesla by měla dělat spalováky? Si včera vylezl z jeskyně nebo co to meleš? Halooo je rok 2016 a mluvíš tu o Tesle.

Obrázek uživatele ozana

nekrmte trola

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Obrázek uživatele honza.t

http://www.forumnovakarolina.cz/cz/akce_centra/elektrokrasky
Zdravím máte auto Opravené ?

Obrázek uživatele ozana

Ano, umřel jen palubní 12V olověný akumulátor. Proto nefungoval posilovač řízení(malý podtlak) a další systémy.

---

Jezdím na proud, najeto 95 tisíc km. G-E STROMOS 8+ let a 98 tisíc km.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

V segmentu luxusních vozů v USA za rok 2015 je Tesla první se 24 % trhu, ostatní na ni koukají z velké dálky.

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No to bude takova ta statistika ala "luxusni auto definujeme tak aby tesla mela nejvetsi prodeje ne"?

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

http://evobsession.com/tesla-model-s-1-in-large-luxury-car-market-in-us-in-2015/

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No ale clanek rika neco dost jineho nez pisete vy - Model S je z vybranych modelu nejprodavanejsi, ale Mercedes je treba prodavanejsi nez Tesla.
Dalsi vec je ta, ze do vyberu jaksi zahrnuli jen modely, ktere teslu znacne prevysuji a ty, ktere jsou s ni srovnatelne uz pomiji (a ty jsou vyrazne prodavanejsi) - konkurence k Modelu S je spise treba BMW rady 5 (cenou, vybavou, velikosti), rozhodne ne BMW model 7 (po navsteve vystavy Elektrokrasky v OC nova karolina minuly tyden si tohle troufam celkem s jistotou).

Takze si trvam na svem, ze statistika je udelana tak, aby vysla priznive pro Teslu, a navic jste si jeste trosku priohnul tim, ze jste ze srovnani modelu udelal srovnani primo automobilek...

s Mercedesem S stovnava Teslu S i spousta novinaru v textech, realne je to brano jako auta za cenu $80k+ , proste srovanavaji auta podobne cenove kategorie, ono na strankach Tesly se i zpocatku psalo ze na Model S prechazi celkem docela dost zakazniku z BMW rady 7, asi se u tesly novejch majitelu tesly v USA pri prodeji Tesly ptali jaky model auta vlastnili predtim :)

BMW řady 5 s Teslu Model S nedá vůbec porovnávat. Nevíte co mluvíte.

Obrázek uživatele Jiří_Švarc

Moc nechápu to s tím prodávanějším Mercedesem (nekoukáte na rok 2014?) a srovnání modelů vs. automobilek, o tom jsem vůbec nepsal.
Ale o to ani nejde, i kdyby byly luxusní auta definovaný prostě jako všechny v segmentu nad $50 000 bez daní, tak Tesla sebrala více než 1/4 trhu, což je v rozporu s příspěvkem, na který já jsem reagoval - cituji: "Takhle bude dalších 10 let jen paběrkovat a zdálky koukat na velké automobilky."

---

EV - tabulky, statistiky: https://bit.ly/2uU06PO

Ano, Octavii CNG můžete mít už zítra. Pokud na ni máte, tak to udělejte a není co řešit. Nebudete ani první, ani poslední.
Ovšem co to má společného s Teslou? Pokud by měla být nějaká spojitost mezi Škodovkou a Teslou, tak bych čekal, že zmíníte, kolik set tisíc rezervací v hodnotě 1000 USD měla Škoda VisionS 14 dní po svém představení na ženevském autosalonu 2016. Jinak se není o čem bavit.

---

Nissan Leaf 24kWh, 239.000 km
Nissan Leaf 40kWh, 12.000 km

Obrázek uživatele jurazhor

kdyby začla dělat smradlavý ropáky tak by paběrkovala a zdálky koukakala,ale protože je nedělá,je ted na špici ve svém oboru

---

jurazhor


Nabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-SalonAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil