Tesla Model 3: rekordní dojezd 1001 km na jedno nabití a bez řidiče!

Jan Horčík - 17 Červenec 2018

Na testovacím okruhu DEKRA v německém Klettwitzu se podařil úctyhodný rekord: elektromobil Tesla Model 3 ujel 1001 km na jedno nabití. Bez řidiče!elektromobil Tesla Model 3

Výroba elektromobilu Tesla Model 3 překročila 5000 kusů týdně a míří k 10 000. Mezitím má Tesla k dodání stále hodně přes 400 000 kusů.
foto: Tesla

Jen tři měsíce po rekordní jízdě 975 km na jedno nabití v elektromobilu Tesla Model 3 se německému týmu podařilo rekord překonat. Na uzavřeném testovacím okruhu ujelo auto s využitím hypermilingu (velmi šetrné jízdy) přesně 1001 km.

Auto bylo prázdné - bez řidiče a posádky. Jelo pouze s využitím systému Tesla Autopilot. Šlo samozřejmě o ideální podmínky: jasně značená testovací dráha, široké zatáčky a žádný provoz.

Elektromobil jezdil po okruhu celkem 28 hodin průměrnou rychlostí 36 km/h. Průměrně spotřeboval 7 kWh na 100 km. A když už byl tým v tom, zkusil to samé s Tesla Model S 100D. S ním se podařilo najet 1128 km na jedno nabití.

Zpět na HybridPřidat komentář

Slušná ptákovina :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

vyjimecny souhlas.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

bych se chtěla zeptat jestli někdo náhodou víte kdy se vypíšou ty kurzy na pád mamamerkl?? protože Hamburgrštat Štutgartenc a Mnichower 2019 :))))))))))))))))))DDDDDDDDDDDDDDDD

kcc-hho.webnode.cz/business/germany/

Obrázek uživatele Elektrickyautomobil

Rekord celkom zaujímavý no prekvapuje ma spotreba až 7kWh na 100km. Možno nechali pneu v povodnom stave. Chcelo to ak nedali 19 palcové a na 3 bary.
A bez človeka - super

---

Ioniq Electric - jazdím len na elektriku

Obrázek uživatele Elektrickyautomobil

Až teraz som si pozrel video a tam je krásnych 6,6 kWh. A opäť nie pre mňa pekný údaj - akumulátor vydal len 66kWh a nie 74-75 ako sme to raz videli u Byorna a ako sa uvádza že Tesla 3 LR má 75kWh využitelných.

---

Ioniq Electric - jazdím len na elektriku

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No to je super. A k cemu to jako je dobry? Az to ujede stejne v -20-ti se zapnutym topenim a v chumelenici, pak to bude zajimavy. Ale za nizsi cenu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no jako je to dobry k tomu že při -20C to v koloně po debilním jížní spojce ftý smradlavý dízlem zpráskaný český díře s topením navi a televizí na LED panelu ujede 10kmh parádních 1000km :)))))))))))

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to vam davam za pravdu. K necemu ten test byl i dobrej jak koukam :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Skoda ze Tesla neplanuje verziu 3 pre velke rodiny. Chcelo by to 7 miestny EV bud kombi alebo van. Monentalne tp splna ako tak iba nissan nv200 ale to je iba EV hracka bez dobreho dojazdu. Uvidime este co na to Tesla model Y.

Obrázek uživatele Radovan

Už bychom se měli u eNV200 dočkat 40 kWh baterie, možná časem i 60 kWh, jakou má na podzim 2018 dostat nový Leaf. Pak už to bude jiné kafe.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Tesla 3 pro 7 cestujicich se jmenuje Tesla S nebo Tesla X.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To nie. To je uplne ina trieda aut co vidiet aj na cene. Ja som myslel na auto v cene TM3 ale pre viac osob. Takto je to pouzitelne mozno pre mensie rodiny alebo jednotlivcov. Som zvedavy co ponukne TMY.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Výše postavenou střechu :)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Další vyhánění dieselů v Německu, nechce je automobilový Stuttgart

auto.idnes.cz/diesel-stuttgart-zony-zakaz-vjezdu-dbk-/automoto.aspx?c=A180717_072413_automoto_Fdv

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je jasné, že takéto riešenie je úplne na h...o! Všetci budú chodiť o ulice ďalej a tam sa budú dusiť ešte viac ako doteraz. A samozrejme norma EURO 5, 6 ... nič nerieši, iba zmenší rozmer častíc, ktoré priamo prenikajú cez plúca do krvného obehu.
Plošný zákaz je protiústavný. Toto vyriešia len dodatočné dane za sračkomety a získané peniaze použiť na urýchlený nástup EV, poprípade dočasne PHEV s veľkým dojazdom na batériu.
Pokiaľ niektorím individuám nesiahnete na peniaze, tak si vždy zvolia najlacnejšiu volbu a je im jedno, že druhý sa budú dusiť. Hlavne, že ušetrili :(
A takých, čo si EV kúpia v dnešnej dobe z presvedčenia, že nechcú škodiť druhím (a samozrejme aj sebe) je žalostne málo, pretože na to ešte aj musia mať (aj v hlave samozrejme).

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nene je to správný rozhodnutí! Konečně se ukáže veřejnosti jak na ně zkorumpovaná vláda autodebilkama zvysoka sééééélééééé a nechává je za úplatu dusit raka :))

tyden.cz/rubriky/auta/zajimavosti/sefove-volkswagenu-brali-stomilionove-odmeny_471499.html

kcc-hho.webnode.cz/diesel-jed/

nebo sis snad myslel že veřejnost ten politický póvl i volí?? :)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

kcc-hho.webnode.cz/business/germany/

Cim mene dieselu se bude prodavat, tim vic se musi prodavat EV. Benzinak ma vetsi emise CO2 a tim vetsi kompenzace s EV bude potreba. Nejak se to automobilkam hrouti. VW mel vypocitano, ze pro kompenzaci potrebuje 100.000 EV. Kdyz se diesel bude prodavat hur, tak jim 100.000 EV nestaci.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

noo emise CO2 jsou lidskému zdraví neškodné takže jsou každýmu leda tak pro smích, nechápu proč to autodebilky vtírají na každý podělaným letáku když to lidi nezajímá a je to jen nástroj EU jak autodebilky donutit dělat elektromobily :)))) Takže jedna zaoceánská loď a vesele vesele vesele benzín a LPG ve velkým soudruzi, fčeský díře echt :)

PS: kerej blázen by dal přeci mega za elektrotintítko :) zásadně dovoz mobile.de at prolhaný vychcaný napálený kravatácký autosalony klidne nemaj doma deti co žrát :)))) Nebo ste snad ještě nevšimli 2019?? :))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Protože v dost státech EU je podle papírové CO2 dělané danění auta při nákupu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nojo papíry eu jsou jedna věc a názory členů eu mobile.de ta druhá :)))))) To je asi jako 50tka fčeský obci, pro smích, jezdit se na to nedá ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ioniq se třetinovou baterií ujel 400 km v reálném provozu s průměrem, to by Tesla měla trochu přidat.

Reálný provoz to nebyl, spotřeba 6,3 kWh/100 km vs. 7 u Tesly, což je odpovídají vzhledem k velikostem a váze obou aut.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Test Ioniq byl v reálném běžném provozu na standardních silnicích se řidičem, Tesla na skvělém asfaltu, včetně speciálních pneu na závodní dráze s ustálenou rychlostí, kde se váha projevuje minimálně.

Omlouvám se, opravdu to bylo v reálném provozu (i když samozřejmě nikoho nepředjížděl ani nemusel brzdit a rozjíždět se). Každopádně můžete mi říct, proč usuzujete, že se váha projevuje minimálně? Co já se učil, tak je potřeba energie k rozdílu kinetické energie - tady můžeme zanedbat díky ustálené rychlosti a ten jeden rozjezd je minimum, dále pak odpor vzduchu - opět ve 40 km/h ne tak podstatný a valivý odpor pneumatik - zde největší položka, který je přímo úměrný hmotnosti, která je u TM3 o 22 % vyšší.
Tím vůbec neshazuju úctyhodný výkon Ioniqu, jen mi přijde trochu mimo shazovat podobně skvělý výkon TM3.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Valivý odpor je přímo úměrný váze vozidla, ale to není podstatné. Důležité je, že rychlost např. 50 km v hodině se dá udržovat několika kW výkonu a hmotnost se na tom podílí velmi málo, pokud se auto plynule pohybuje. Ioniq během cesty nejen brzdil a zastavoval, ale jezdil i do kopce nebo z kopce.

Obrázek uživatele Josef

Ioniq ovšem dosahuje takto nízké spotřeby za cenu zhoršených jízdních vlastností. A to dost značně. Model 3 by mu dal na prdel i na půl plynu, protože Ioniq bude v zatáčkách značně přetáčivý. To samozřejmě není u elektromobilu až tak důležité, ale pokud má být to auto všestranné, tak to důležité je. A hlavně, Model 3 sebou tahá mnohem větší a těžší baterku, kterou by Ioniq jako přestavba spalováku neměl kam pojmout.

Ioniq a přetáčivý? Je vidět, že jste v tom autě nejel.

Obrázek uživatele Josef

Auto, které má těžkou prdel jako Ioniq, prostě musí být na limitu přetáčivé.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pořád říkám, že jste v tom nejel.

Obrázek uživatele Josef

Chcete říct, že Hyundai porušuje fyzikální zákony?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Takže nejel.
Josefe, kup si větší baterku do i3 a nepoučuj o věcech který neznáš.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

mě fascinuje jak každý Josefovi radí ať si koupí větší baterku :-))), chtěl bych připomenout, že ačkoli Josef občas nemá daleko k brouku pytlíkovi tak vytáhl z prasátka skoro milion a koupil si EV a jezdí čistě a to se počítá!!

Ten,kdo si těch aut koupil 7 si jistě může dovolit Josefovi oponovat ve věcech, které má vyzkoušené na vlastní kůži, narozdíl od Josefa, který pouze předpokládá stav věcí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak samozřejmě Josef alias brouk pytlík, často potřebuje osvětu :-)), ale ty rady ve stylu ať si koupí větší baterku .... to je už i na brouka pytlíka drsné

Nedovolil bych si někomu se vysmívat, že má malou baterku, sám mám jednu z nejmenších. Ale o Josefovi to tu všichni vědí, že si chce do i3 pořídit 43kWh až bude dostupná.
Jakože nejen že nepůjde upgrade z 22kWh, ale nebude se dělat vůbec nic většího do i3.

Obrázek uživatele Josef

LOL, chytráček, co elektromobil viděl z rychlíku, tu chce někoho poučovat...

Ioniq pretáčavý ? Nový Leaf má baterky medzi nápravami a je menej istý v zákrutách ako Ioniq. Skôr krátkeho rázvoru a výšky i3 by som sa bál, tam keď sa odtrhne zadok, nie je čas ani zareagovať na rozdiel od áut ako Ioniq - štandartných sedanov, kde má človek nejaké info dopredu.

Obrázek uživatele Josef

Ano, Ioniq je přetáčivý. Jelikož má ESP, není to problém a v podstatě nikdo s tím autem nejezdí, jako kdyby ho ukradl, takže opět, není to problém, to auto není určeno na závodění. On Ioniq přímo vybízí k plynulé a klidné jízdě. Já ho nehaním. Ale přetáčivý prostě je. Musí být. S tak těžkým zadkem, že se přední kola při dupnutí na plyn protočí to nemůže být jinak. Charakteru auta to nijak zásadně nevadí. Mě by to vadilo.

Josefe, ty si asi spadl z jahody na znak.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Mě se strašně líbí, jak tady všichni vědí, jak je TM3 skvělá, jak dobře jezdí apod. Review na auta od amíků jsou vždy amazing a pak to je v Evropě sračka. Neříkám, že TM3 je sračka, ale tohle vyzvihování do nebes bez toho aniž by v tom někdo z pisatelů seděl, je pitomost.

Obrázek uživatele Josef

Abych věděl, že auto s ideálním rozložením hmotnosti dá na prdel autu se značně neideálním rozložením hmotnosti nemusím ani v jednom z nich sedět.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Já jako běžný uživatel(ne závodní dráha) musim říct, že mi je jedno jakým způsobem takto nízké spotřeby dosáhly. Ale je to super když má obdobnou spotřebu jako Citroen C Zero. A neřeším jak mám těžkou nohu. Nic krizového co se týče jízdních vlastnosti jsem s ním nezažil. Naopak jsem potkal uživatele který ho vyzdvihoval, neustále sportovní režim i jízda.

IONIQ není přestavba spalováku, je to univerzální platforma se všemi neduhy z toho vyplyvajícími.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

V tomto případě je ale hlavní část energie právě na překonání valivého odporu. A co se týče kopců a zastavování, tak musíte počítat, že cesta trvala nějakých 10 hodin, pokud z toho 15 minut byly nestandardní situace (kopce + zastávky), jedná se o 2,5 % z celkové doby a to se na spotřebě ztratí.
K tomu valivému odporu - počítejme, že to bude byť jen 50 % celkové potřeby energie, pak 22% nárůst hmotnosti způsobí 11% nárůst celkové potřeby energie a tradá, máme tu do puntíku přesně vysvětlený rozdíl mezi 6,3 kW u Ioniqu a 7 kW/100 km u TM3. Fyzika funguje krásně a nemusíme tu hanět Teslu za nějakou neefektivitu (beztak oba budou mít účinnost pohonného systému >90 %).
Ještě tu máme samozřejmě hmotnost řidiče u Ioniqu, ale to zase skoro přesně smázne těch pár set Wattů, které sežere "počítač" autopilota. Při rychlosti 36 km/hod. jede 100 km skoro 3 hodiny a i kdyby spotřebovával jen 200 W (a to si myslím, že NVidia Drive XP2 bude žrát o trochu víc), tak je to 0,6 kWh/100 km.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Stuttgart - hlavní město spolkové země Bádensko-Württembersko oznámilo, že zakáže od 1. ledna 2019 vjezd do města všem dízlpopelnicím včetně normu Euro 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!
yeáááááááááááááá :)))))))))))))))))))))))))))

garaz.cz/clanek/boj-proti-dieselum-pritvrzuje-nove-je-omezi-stuttgart-4729

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A skoro bych se vsadil, že spousta těch "dízlpopelnic" skončí na východ od DE, dovezené jako levná ojetina a prodané jako leštěnka po důchodci v CZ bazaru :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no to si piš, vonehdá sem potkal mldku BMW X5 3.0 TDI 160kw Euro 2004 bez DPF rakovinomet prášidlo 160kmh vohon jakometa :))) To víš, jaká politická elita sedí na hradě takový mldky jezdí po silnici, ale tak ruku na srdce, kde je ten východ že? V polsku?? slovensku??? nebo až ukrajině!!!! Na sibiř stím vejklem :)))))))))))))))))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ty blbečku, BMW nepoužívá označení TDI... takže až si příště vy ekofašisti budete vymýšlet příběhy, abyste si tu společně mohli honit pinďoury kolik km jste ujeli ve vysavači s většíma kolama, tak si je alespoň pořádně promyslete/ověřte...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

já mldám na bramboru a jeho značení a pro informovanost čtenářů si ty jejich zasr BMW DÍZLOVÝ MLDKY EURO4 bez DPF ZNAČÍM PO SVÝM typakóoo :)) ikdyby měli čecháčkem vykuchaný filtr :))))))

youtube.com/watch?v=VaI34iT7qlo

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

takovýdle podobný starý vylágrovaný bramboří vejmld se proháněl po čr :)))))

youtube.com/watch?v=JADtoqdRGyI

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ve Stuttgartu a mnoha jiných městech v DE už teď fungují nízkoemisní zóny, kde je vjezd povolený jenom autům se zelenou ekologickou známkou (umweltplakette). Tuto známku může získat diesel od euro 4 s DPF. Takže současné zpřísnění je vlastně o jednu úroveň výš, od euro 5. Stejně jako v minulosti docházelo ke zpřísňování vjezdu do těchto zón pro auta s oranžovou a pak zelenou známkou.

Nevím kolika aut se to bude ve Stuttgartu a okolí týkat (někde jsem zachytil, že to bude platit i pro přilehlé okresy), ale obecně BW patří k nejbohatším spolkovým zemím a moc těch starších dieselů tam nejezdí.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

javol to dávno víme, máš to tam velkým písmem jako kráááva :))

kcc-hho.webnode.cz/business/germany/

umwelt-plakette.de/cz/informace-o-nemecka-ekologicka-plaketa/ekologicke-zony-v-nemecku/nemecke-ekologicke-zony.html

Stuttgart je už druhý zákazový město kde sídlí fosilní autodebilky póšé a mercedenc ;) schválně nevyrábějící elektomobily ale vyrábející milijóny dízlpopelnic ;))

PS: DALŠÍ NA ŘADĚ SE CHYSTÁ MNICHOVSKÁ ZRADÁÁÁÁÁ :))))) FAKJŮ BRAMBORA :))))))))))))

PS2: nevíte kdy už vypíšou kurzy na pád MAMAMERKL?? :DDDDDDDD páč rádobyněmci jí milujooooooooooou :SDDDDDDDD

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen jsem chtěl napsat, že to není žádné velké haló nebo revoluce. Prostě postupné zpřísňování emisních zón, jak to Němci znají už léta letoucí.

PS:
Jinak tvůj písemný projev je docela podivný :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

tak to je blbost, je velké haló možná start revoluce, je to 2. level - ted celý město - po jen 2ou ulicích v Hamburku v květnu 2018 ;))

ceskenoviny.cz/zpravy/merkelova-je-proti-plosnemu-zakazu-aut-s-naftovym-motorem/1600495

a tos slyšel tu vod konzervy že budou půl roku až do jara vyrábět na sklad letiště williho brandta páč nemaj homologace na svý autopopelnice :)))))))))))

auto.idnes.cz/nedc-wltp-emise-0gq-/automoto.aspx?c=A180708_144512_automoto_Fdv

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jako velké haló se to prezentuje, ale v podstatě to v DE funguje už léta, systém plaket a zón a postupného zpřísňování těch zón. Prostě do Stuttgartu si nemohl ani doteď se starým dieslem, tak jakápak velká revoluce, hm? Akorát teď to bude o level výš, doteď byl zákaz do euro 3, teď se to rozšíří do euro 4. Ale opakuji, tento systém funguje ve spoustě velkých míst už dlouho.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

PS: příště taky pošli alespon nějaký ten odkaz, písmenka bez ověření znamenají počesku něco jako prd ve větru a to je pak nuda ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nevím přesně jesi do štutgartu nemohli euro 3 už dlouho každopádně soudně to bylo potvrzený teprve loni ...

hybrid.cz/stuttgart-zakazuje-vjezd-dieselovych-aut-pridaji-se-i-dalsi

každopádně velký haló to v Německu je...

hybrid.cz/stuttgart-zakazuje-vjezd-dieselovych-aut-pridaji-se-i-dalsi

...to jen v českých zaplacených médiích se ten možný dízlprůserový dovoz cenzurově nerozmazává :)) Tak která vláda by taky stála o rakovinomety v ulicích že :)) Každopádně číst dávno umim dik ;)

ekologickaznamka.cz/ekologicke-zony-nemecko/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Na tom odkazu cos dával to máš napsaný...

Datum zavedení ekologických zón ve městě Stuttgart

od 1.3. 2008 – vjezd povolen s červenou, žlutou a zelenou plaketou
od 1.7. 2010 – vjezd povolen se žlutou a zelenou plaketou
od 1.1. 2012 – vjezd povolen pouze se zelenou plaketou

To je to, o čem píšu, že postupně se ty zony zpřísňují. A když tak na to teď koukám, tak dokonce nějak zpomalily, od 2012 nic až teď v 2019 další zpřísnění :-)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

nojo asi jo, každopádně loňský soud nebyl pro nic za nic, tam bude nějaký důvod, vymahatelnost?? Každopádně jesi tedy nekecají tak
od 1.1.2012 byl vjezd povolen pouze EURO4
od 1.1.2019 vjezd povolen pouze EURO5 (100tis ks EURO4 do čech) a jesi emise neklesnou tak:
od 1.1.2020 vjezd povolen pouze EURO6 chcanky vlaufu (300tis ks EURO5 do čech) ;)))) a vo tom ta důležitá zpráva 11.07.2018 byla ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Samozřejmě, já se nepřu o čem je ta zpráva, já tomu rozumím. Jen jsem chtěl říct, že to není takové haló jak se někde prezentuje. Prostě to není tak, že by teď najednou Stuttgart vyhnal staré diesely z města. on už je totiž vyhnal dávno, od toho 2012.

A když se nad tím člověk zamyslí... nebyl tehdy v té době ten zákaz tvrdší než bude ten zákaz od 2019? Nevím, podle toho kolik těch starých dieselů jezdilo tehdy a dnes a kolika se to tehdy dotklo a dotkne dnes.

A od 2010 není jisté, že bude zákaz pro auta s euro 5, to budou vyhodnocovat příští rok. Ale je to docela možné.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

no ja myslím že ted 2019 to bude tvrdší, víc bolet, píšou 100.000 ks EURO4 šmitec jen pro Štutgart a to je balík, který některý němce naštve a případný EURO5 2020 by bylo dokonce 3x větší počet a to už by byl mazec ...;) Předchozí počty EURO3 2012 nevím kolik bylo kusů, ale dle mý zkušenosti když vím že němec se ve velkým zbavoval EURO2 už v roce 2003/4 tak roku 2012 bylo německo už dávno téměř bez EURO 0/1/2 i 3 a tudíž zákaz EURO3 2012 tolik nebolel, asi. Jistě to nevím ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jasně, bylo to jen zamyšlení, bez čísel se to nedá určit.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A od 2025 pouze s dvoukolákem nebo na velbloudu.
Jsem si říkal, kde se rodí nápady ze kterých čerpá EU. :)))

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

všechny dízlprášidlaraka bez DPF půjdou na export do prasečí země a v německu bude konečně čisto :)) Jen by mě zajimalo jesi někdo za ty kvanta zbytečně vyrobených rakaprášidel bude viset? toho posledního zmlda co lhal odměnili zlatym padakem

Sef Audi ale sedi ve vazbe. Aspon nekdo.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Detailně rozebraná TESLA MODEL 3

autoforum.cz/zajimavosti/firma-rozebirajici-auta-
dokoncila-pitvu-tesly-model-3-co-objevila-umi-prekvapit/

youtube.com/watch?v=pAS-yjWj9DY

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicBUS2BUSNabíječky elektromobilů CircontrolKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% online