Elektromobil Tesla Model 3 se za březen 2019 umísti v žebříčku nejprodávanějších aut do zásuvky v Číně na krásném čtvrtém místě. Prodalo se ho přibližně 5000 kusů.
foto: BAIC
Žebříček nejprodávanějších elektroaut v Číně za březen 2019 zcela ovládla společnost BYD. Ačkoliv nejprodávanějším autem do zásuvky byl v březnu v Číně elektromobil BAIC EU-Series s dojezdem 416 km NEDC (12 983), na druhém už je elektromobil BYD Yuan EV s dojezdem 410 km (10 021) a na třetím BYD e5 s dojezdem 405 km (8083).
NEPŘEHLÉDNĚTE Rekordní březen v prodejích aut do zásuvky v Německu i Švýcarsku, Tesla Model 3 stále na špici
Následuje Tesla Model 3, které se za březen v Číně prodalo odhadovaných 5000 kusů. Na pátém místě je plug-in hybrid BYD Tang PHEV (4763).
Kupodivu velmi dobře se v Číně vedlo také Volkswagen Passat GTE (2731), jinak jsou v první dvacítce samí místní výrobci.
off
Porovnání kvality výroby auta v zahraničním BMW a v
off
Porovnání kvality výroby auta v zahraničním BMW a v Rusku 😀
https://www.youtube.com/watch?v=oBgy3hj50jU
pro porovnání výroba aut v EU: téměř každé BMW se
pro porovnání výroba aut v EU: téměř každé BMW se nějak rozbije do 3 let, stejně tak Škoda, kde více jak 1/3 nových aut je repas (mám info z 1. ruky). Dále šéfové oddělení ve Škodovce si kupuji 10 let stará Volva raději (opět info z 1. ruky) 😉
A to Škoda dává do VW největší porci zisku… jak nás Němci zotročují, aby měli němečtí dělníci tak vysoké mzdy, však se taky mzdové nůžky s Německem několikanásobně rozevřely po vstupu do EU a podíl exportu do EU se snížil….. tož otroci si přínos z EU nezaslouží 🙂
Jen vás mírně opravím. Podíl exportu do EU od našeho
Jen vás mírně opravím. Podíl exportu do EU od našeho vstupu do EU logicky samozřejmě několikrát vzrostl, stejně tak se mzdové nůžky naopak uzavírají.
lžeš, tvé odkazy neříkají vůbec nic, o čem
lžeš, tvé odkazy neříkají vůbec nic, o čem povídáš
LŽEŠ, vstoupili jsme do EU 2004 a podíl exportu se snížil, ty dáváš údaje od roku 2012
o mzdách už tam vůbec nic není o tvém lživém tvrzení
hochu, trochu tě poopravím, lžeš, máš špatné a články a na základě špatných informací provádíš dezinformaci typu ČT 😉
1) takže Němci si vydělají několikanásobně víc než my od vstupu do EU 2004
2) podíl exportu od roku 2004 do EU klesnul
EU = negativní dopad na ČR
toť fakta, tedy NELŽI, prosím, a nedávej články, které jsou v rocích či definicích naprosto mimo, dezinformátore ČT 🙂
Němcům se zvýšila mzda o cca 20 tis. Kč od roku 2004,
Němcům se zvýšila mzda o cca 20 tis. Kč od roku 2004, nám o cca 14 tis. Kč, zdroj ČSÚ + statita.com
tinyw.in/8vfW
tinyw.in/NFMz
Hořčíku, prosím, už NELŽI
Německo NIKDY nedoženem, protože jsme jejich otroci. Němci také jako jediní vydělali na krizi v Řecku, co se týče půjček. Toť 4. říše EU dokonala, co Adolf začal, je čas se probrat, nelhát a nedávat dezinformace typu ČT 🙂
Zklidni se fašoune nebo ti prdne žilka.
Zklidni se fašoune nebo ti prdne žilka.
A bude tahat nohu…
A bude tahat nohu…
LŽEŠ, zdroj přímo ČSÚ: „Od vstupu Česka do EU došlo
LŽEŠ, zdroj přímo ČSÚ: „Od vstupu Česka do EU došlo percentuálně k poklesu podílu vývozu i dovozu do EU a potažmo i obratu zahraničního obchodu se státy EU“
tinyw.in/JAxk
V tom druhým o mzdách samo taky lžeš.
Tím ses pěkně odstřelil, už ti tu nebude nikdo věřit ani slovo 🙁
„Adekvátně tomuto poklesu zaznamenáváme nárůst v
„Adekvátně tomuto poklesu zaznamenáváme nárůst v celkovém obchodě s mimoevropskými státy, kde jsou významnými obchodními partnery především Čína, Rusko a USA. Dynamicky rostl v průběhu sledovaných let především obchod s Čínou.“
tedy smysl EU je naprosto zadupán, naopak EU přináší již jen negativa, žádná ekonomická pozitiva
Tak se prosím ještě jednou podívejte na ten graf a
Tak se prosím ještě jednou podívejte na ten graf a přečtěte si ten text pod ním.
Co to plácáš? Jaký repasovaný škodovky prodávaný jako
Co to plácáš? Jaký repasovaný škodovky prodávaný jako nový? Jaký starý Volva si kupuje management škodovky? Ti normálně jezdí služebkama, případně mají jako každý zaměstnanec zvýhodněný roční operák jakéhokoli modelu.
Ty si spadl z Marsu ne! JENJA, to si musím zapamatovat a příště to nečíst.
To si radši přečtu toho Homolku, ten má občas dobrý hemzy a dodává fakta.
věřím člověku ze Škodovky, ne tobě, lháři
věřím člověku ze Škodovky, ne tobě, lháři 🙂
neříkám všichni, tajtrdlíku 🙂
Jenjo, vy jste buď dobrej vtipálek, nebo jste pozbyl
Jenjo, vy jste buď dobrej vtipálek, nebo jste pozbyl schopnost přemýšlet.
Takže mi všichni ti lidé (manažeři, inženýři) ze
Takže mi všichni ti lidé (manažeři, inženýři) ze škodovky lhali? Moc to na krku nepoužíváš, pravděpodobnosti v životě moc hodnotit nezvládáš, co 🙂
to je fejkovac jenja (bez ověření), to není starej dobrej
to je fejkovac jenja (bez ověření), to není starej dobrej registrovanej jenja co rozdával rány na fšechny strany ;))
tj to švíru mezi dveřma a futrama měřil vážně
tj to švíru mezi dveřma a futrama měřil vážně vocelovou šuplérou?! a rovnal ručně, to mi připomíná starý dobrý časy DDR trabant abembly :)))))
youtube.com/watch?v=2_1FPdUeG9g
máte chut si přečíst zas jednu fejkovou zprávu z
máte chut si přečíst zas jednu fejkovou zprávu z autokokotfora? :))
autoforum.cz/zajimavosti/ridici-v-cine-nechteji-parkovat-vedle-tesel-na-jinak-preplnenych-parkovistich-stoji-samy/
Autoforum mi prijde ze neni nic nez vykradac bulvarnich zprav
Autoforum mi prijde ze neni nic nez vykradac bulvarnich zprav o autech.
Petr Poklopec je docela známé pseudonovinářské
Petr Poklopec je docela známé pseudonovinářské hovado.
Ale jinak jsem se zasmál 🙂
asi fejk, ale dodatek: „Dodat se sluší, že jakkoliv se o
asi fejk, ale dodatek: „Dodat se sluší, že jakkoliv se o samovzníceních elektromobilů mluví často, zase tak častý jev to není. Třeba ve Státech je podle statistik jedenáctkrát pravděpodobnější, že vzplane konvenční vůz, než ten elektrický. O bezpočtu požárů benzinových a naftových vozů se ale příliš nemluví.“¨
je OK
jak se ve státech vesele podniká na dluh
jak se ve státech vesele podniká na dluh ;))
https://www.investicniweb.cz/news-nyt-trumpovo-podnikani-vykazalo-za-10-let-ztratu-jedne-miliardy-usd/
off
Ropáci nacpou do antiklimatickýho lobování 200
off
Ropáci nacpou do antiklimatickýho lobování 200 milionů $ ročne!
Oil And Gas Giants Spend Millions Lobbying To Block Climate Change Policies
https://www.forbes.com/sites/niallmccarthy/2019/03/25/oil-and-gas-giants-spend-millions-lobbying-to-block-climate-change-policies-infographic/#52698ddd7c4f
1) Nejméně 95% skleníkového efektu v atmosféře
1) Nejméně 95% skleníkového efektu v atmosféře zajišťuje vodní pára.
2) Řada těchto lidí (Austrálie) tvrdí, že v důsledku uhlíkových emisí vzroste mořská hladina o desítky metrů. Často ale právě oni žijí přímo na pobřeží v luxusních domech koupených za peníze získané od bank, vlád a obchodníků s emisemi díky jejich ekokampaním.
3) Fotovoltaika byla vynalezena v roce 1839 a lidstvo tak mělo 170 let, aby získávalo obrovské množství elektřiny. Nestalo se, neb solární energie je beznadějně neefektivní.
4) Lidé myslí stádně, šílenství propadají ve stádech a k rozumu přicházejí jen pozvolna, jeden po druhém.
5) Dávno před industrializací byly doby, kdy bylo mnohem tepleji než dnes. Nelze je tedy zdůvodnit lidskou činností a tato období nebyla ani katastrofická, ani nevratná. Proto klimatické souručenství ze své mantry vytěsňuje historii, archeologii a geologii.
6) Vědecký konsenzus je z povahy věci nesmysl. Věda je založena na empirických datech. Příroda neposlouchá akademie věd, státní byrokracii, politiky ani aktivisty. … Jakmile určitá skupina vědcům vyhlásí konsenzus, takřka vždy v tom hraje roli jejich zájem o vlastní výhody a privilegia. Žádný vědecký objev nevznikl konsenzem. Vždy je učinili badatelé, kteří šli s kůží na trh a postavili se soudobé mu stavu poznání.
7) Spousty lidí na severní polokouli jezdí na dovolenou do teplejších podnebí a v USA se lidé za teplem běžně stěhují v důchodu. To jsou skuteční „klimatičtí uprchlíci“.
8) kdybychom chtěli klima Země změnit, museli bychom zabránit bakteriím, aby dělaly to, co dělají, změnit oběžnou dráhu Země, dostat pod kontrolu variabilitu sluneční aktivity a mít schopnost ovládat výbuchy supernov.
9) CO2 způsobuje zazeleňování dle „nejnovějšího“ zjištění NASA. Tedy omezování CO2 jen zajistí likvidaci živých organismů (lidí také, samozřejmě)
OFF: ID az v lete 2020: http://oi68.tinypic.com/b8qr6b.jpg
OFF: ID az v lete 2020: http://oi68.tinypic.com/b8qr6b.jpg
Žádná novinka. To už se ví dlouhé měsíce, že v 2020.
Žádná novinka. To už se ví dlouhé měsíce, že v 2020. Vlastně si ani nevzpomínám, že by se někdy říkalo 2019.
Každopádně jsou vtipný. Mám si rezervovat auto o kterém VW na svém rezervačním webu nemá ani slovo kolik bude alespoň přibližně stát. Jen plácnul něco do médií o tom, že stejně jako naftový Golf. Ale to se může dost lišit. Nafťák v plný palbě? Nebo základní? 550 tisíc vs. 1,4 miliónu v plný palbě?
Navíc to základní I.D. s cenou toho slavného deselu se začne prodávat někdy 2021-22. První se začne prodávat střední varianta. Takže si teď vlastně objednáváte auto ještě dražší. A to bude stát teda kolik? Jako Passat v dieselu? 😀
A pak že Tesla jsou šaškové. Alespoň řekli přesnou cifru 35 tisíc.
Tak původně říkali konec 2019, že jo… A 1st Edition
Tak původně říkali konec 2019, že jo… A 1st Edition bude stát 40k EUR.
Zacinam se krotit. Takze misto zacatku 2020 je to leto. A jak
Zacinam se krotit. Takze misto zacatku 2020 je to leto. A jak pisete relativne levny model prijde kdovi kdy. Ach jo. Jeste nakonec budou mit pravdu vsichni VW hejtri. 🙂
To nejsou VW hateri, ale realisti odkojeni dekadou zvastu a
To nejsou VW hateri, ale realisti odkojeni dekadou zvastu a slibu, ktere se nikdy nevyplnily.
A nejhorší na tom je, že ani jednoho z nás „hejtrů“ to
A nejhorší na tom je, že ani jednoho z nás „hejtrů“ to ani trošku netěší a spíš jsme nasraný, že jsme měli pravdu. Z 99 % (1 % známe, nebudu j(m)enjovat :)) jsme tu všichni fanoušci EV, ne jen Tesla fanatici a prostě jen nemáme rádi vyslovený lži. Jasně, Tesla má agresivní termíny, kterým stačí jeden zádrhel a několikaměsíční skluz je na cestě, ale ve VW už při malování těch obrázků věděli, že lidem kecaj a to mě na tom nejvíc štve.
Nejak si nejsem jist, zda VW rozumim. Muzu si nyni slozit
Nejak si nejsem jist, zda VW rozumim. Muzu si nyni slozit zalohu 25000kc na nejakou strakatinu z prvni edice, ktera bude vyrabena ve trech variantach, do kterych nemuzu zadnym zpusobem zasahnout ani o nich nic nevim a ktera bude mit pouze stredni baterku 58kWh s dojezdem 420km WLTP a dostanu to nekdy za 12-15 mesicu?
Jj, zatím teda žádná sláva…
Jj, zatím teda žádná sláva… https://www.auto-motor-und-sport.de/elektroauto/vw-id-3-1st-2020-einfuehrungsversion-40000-euro/
OT: Včera jsem v Brně potkal Volvo V60 s „lehce“ očouzenou
OT: Včera jsem v Brně potkal Volvo V60 s „lehce“ očouzenou koncovkou výfuku a SPZ byla tuším „EL300AA“ . Řekne mě někdo, jak je to možné ?
Jednoduché vysvětlení, je to RZ na přání. A tam není
Jednoduché vysvětlení, je to RZ na přání. A tam není žádné omezení, že bt nesměla začínat na E, pokud vím.
Takže to byl záměr, imitovat EV a snažit se z toho něco
Takže to byl záměr, imitovat EV a snažit se z toho něco vytěžit…typicky čecháčsky vyčůraný přístup v tom cítím… 🙁
To tak vůbec nemusí být, o tu RZ mohl požádat dávno
To tak vůbec nemusí být, o tu RZ mohl požádat dávno předtím, než se stanovila pravidla pro ty speciální značky pro EV.
Bylo to Volvo V60 PHEV, které má emise <50 g/km.
Značky na
Bylo to Volvo V60 PHEV, které má emise <50 g/km.
Značky na přání musí mít 8 znaků.
Ano, to je pravda. Klasická RZ je 7 znaků, na přání 8. To
Ano, to je pravda. Klasická RZ je 7 znaků, na přání 8. To mi nedošlo.
Jo, tak to by mohlo být ono, na zádi měl D5, což hybrid
Jo, tak to by mohlo být ono, na zádi měl D5, což hybrid má. Škoda, že za ty peníze tam dávají dieselový motor a ne pětinásobně velkou baterku.
Takze dojezd by byl max 175 km (viz vyse max 35 na elektriku
Takze dojezd by byl max 175 km (viz vyse max 35 na elektriku ted)? To by byl prodejni trhak 😉
http://www.hybrid.cz/test-volvo-v60-plug-hybrid-naftovy-severan-do-zas
http://www.hybrid.cz/test-volvo-v60-plug-hybrid-naftovy-severan-do-zasuvky
Normovaná kombinovaná spotřeba paliva 1,8l/100km
Normovaná kombinovaná spotřeba paliva 1,8l/100km
Ale na prvních 100km, jinak dle testu zde na Hybridu tuším
Ale na prvních 100km, jinak dle testu zde na Hybridu tuším přes pět litrů. Čistě na elektřinu se povedlo max 35km.
S uvedenou spotřebou pravděpodobně splňuje požadavek na
S uvedenou spotřebou pravděpodobně splňuje požadavek na udělení značky EL. Takových aut budeme potkávat více.
OFF
Všichni nachystat kreditky a rezervujem VW
OFF
Všichni nachystat kreditky a rezervujem VW ID!!!
ww.volkswagen.cz/id-hub
Odpocitavani na te strance skoncilo a nic se nedeje. Nejak jim
Odpocitavani na te strance skoncilo a nic se nedeje. Nejak jim to nevyslo.
Ale děje, je tam možnost rezervace, výběr dealera.
Ale děje, je tam možnost rezervace, výběr dealera. Zaplatíš 25 tisíc a v létě jezdíš… možná.
Na tabletu akorat kulove.
Na tabletu akorat kulove.
Na mobilu v pohodě, Android 8.
Na mobilu v pohodě, Android 8.
Asi to naslo v cookies ze mam Tesla account a tak VW
Asi to naslo v cookies ze mam Tesla account a tak VW konstatoval, ze nema sanci.
Já si počkám na Teslu. Měla by se prodávat ještě letos.
Já si počkám na Teslu. Měla by se prodávat ještě letos.
pěkně růžovoučkej
pěkně růžovoučkej fejk
http://www.volkswagen.cz/id-hub
podepišse
Tak co rezervoval sis tu čmáranici počmáranou v
Tak co rezervoval sis tu čmáranici počmáranou v počmáraný krabici? Ve VW fakt padli na hlavu, radši to měli skrečovat než se předvádět s takovou blbostí. To byla slušná amatéřina :)))
V zemi s 1.5 miliardou obyvatel prodala Tesla krásných 19
V zemi s 1.5 miliardou obyvatel prodala Tesla krásných 19 tisíc kusů? 😀 😀 😀
99% těch obyvatel má sotva na mopeda
99% těch obyvatel má sotva na mopeda
Kdepak to platilo tak před 20-30lety.
Dnes na to má „skoro“
Kdepak to platilo tak před 20-30lety.
Dnes na to má „skoro“ každý, auta tam stojí 250-350 tisíc na naše peníze. Problém je že si k nim musíš koupit SPZ a ta vyjde na 250 tisíc a je problém ji sehnat, bez ní nemůžeš jezdit.
Těch mopedů jsem tam viděl jezdit méně jak u nás.
V Číně funguje od průmyslový revoluce po roce 1989 kapitalismus a je tam víc milionářů a miliardářů jak v Evropě, ale nikdo si nesmí nic dovolit říct proti straně a vládě a utrácet může za co chce (bez úplatků, jinak ho klidně i popraví).
A VW ještě míň. Háhá. A co jako, vole?
A VW ještě míň. Háhá. A co jako, vole?
A to je země kde je elektromobilita nejdál a konkurence je
A to je země kde je elektromobilita nejdál a konkurence je pořád málo a trh ještě neni tak nasycen. Nevím jak chtějí prodávat statisíce aut v menší americe a evropě, asi bude třeba zakázat používání ICE.
tak kdyby jich tam přivezli třeba 100tis ks tak je taky
tak kdyby jich tam přivezli třeba 100tis ks tak je taky prodají, ale oni nejsou zatím
neprodali by, při větších objemech dovozu by zasáhla
neprodali by, při větších objemech dovozu by zasáhla rudá vláda a zařídila by vítězství domácí produkce 😉 ste se asi zbláznili ne amerikánský auto v rudý číně jako lidovka 🙂 ani s GF3 produkcí, ani omylem, primárně jim jde jen o import špičk techno do země a postupný „školení“ infiltrovaných rudých zaměstnanců kopy techno 😉 Tesla do toho šla z několika důvodů
tady je zrovna jeden důvod
tady je zrovna jeden důvod ;)))
investicniweb.cz/news-nyt-trumpovo-podnikani-vykazalo-za-10-let-ztratu-jedne-miliardy-usd/
oni už zasáhli…zvýšili clo na dovoz aut proto taky GF3
oni už zasáhli…zvýšili clo na dovoz aut proto taky GF3
Sotva dorazila na trh, tak se prodávala lépe než jakýkoliv
Sotva dorazila na trh, tak se prodávala lépe než jakýkoliv nečínský elektromobil 😀
Líp se neprodávala jenom proto, že Tesla nestihla doručit více aut do Číny.
Na lidovky.cz zase reportaz o cestovani s Teslou S. Pry jizda
Na lidovky.cz zase reportaz o cestovani s Teslou S. Pry jizda 130km/h je peklo. Uz i Skodovka nasazuje partyzany proti EV.
Jako kdyby cestování se škodovkou ve 130 km/h nebylo peklo.
Jako kdyby cestování se škodovkou ve 130 km/h nebylo peklo. Když jsem dostal služební Fabii, pár dnů jsem se učil ve 130ti nebát.
Fabia 1.0 MPi Junior co ve třech lidech nejede na D1 do kopce
Fabia 1.0 MPi Junior co ve třech lidech nejede na D1 do kopce víc jak 80 kmh ?
Vůbec ne. Litrové TSi asi 70 kW, co je třeba hnát do
Vůbec ne. Litrové TSi asi 70 kW, co je třeba hnát do otáček, aby se to vůbec odlepilo od země. Řve to tak, že bych se divil, kdyby motor přežil spojku. O každém kamínku na silnici vím (typické VW „odpružení“), není z toho nijak moc vidět, opět mě tlačí tunel do pravého lýtka a místo tempomatu to má speed limiter. Zkrátka VW asi chce lidem ukázat nejen jak nudná je elektromobilita, ale spíš jak nudná je mobilita vůbec. Páčku na blinkry to má tak divného tvaru, že se vůbec nedivím, že 70 % škodovkářů vůbec blinkry nedává. Je to zvláštní, ale po letech v Citroenech C5, Nissanu Leaf a jiných ergonomických autech mám pocit, že se VW ubírá naprosto jiným směrem, který je mi dost cizí. Vždyť z řízení může mít člověk i radost..
Před 15 lety jsem měl 1.2 47Kw. 150 jezdila úplně
Před 15 lety jsem měl 1.2 47Kw. 150 jezdila úplně normálně, tak si nevymýšlej.
Pokud jsi si to koupil dobrovolně, chápu, že jsi tady za
Pokud jsi si to koupil dobrovolně, chápu, že jsi tady za anonyma. Což ono se to rozjet nechá, ale ten pocit z jízdy je fakt nic moc.
Tesla S je dlouha 5m, tak je logicke ze potrebuje 6m na
Tesla S je dlouha 5m, tak je logicke ze potrebuje 6m na zaparkovani. Redaktor to pise ale v tom smyslu ze automaticke parkovani potrebuje tolik mista. Prispevek je videt po zobrazeni cele reportaze.
ne nadarmo se ji říká Fóbije, ikdyž poslední dobou už
ne nadarmo se ji říká Fóbije, ikdyž poslední dobou už jen nákupní taška. Každý kdo má na novou fobiji má i na e46ku 😉
https://www.youtube.com/watch?v=cslOcv2oZlg
Proč pouhých 130 km považuje za peklo?
Proč pouhých 130 km považuje za peklo?
Z obrazku je videt stara TMS asi rok 2015 od E-on. Nejspis to
Z obrazku je videt stara TMS asi rok 2015 od E-on. Nejspis to bude nejake rozvrzane auto se kterym kazdy kdo ma diru delal psi kusy a zadny servis. Zajimalo by me, co mu piska v usich. Asi tinitus. V kazdem pripade je ten clanek darek a naplast pro zastance spalovaku. Hnus fialovej.
Nebo má v uších to samé co v palici – nasráno ?
Nechápu
Nebo má v uších to samé co v palici – nasráno ?
Nechápu proč jako nabíjel pet krát, když tam plánuje spát. Nejak mi to matematicky nevychází. prvé nabití po 200km, druhé po400km, tretí po600km a čtvrté po800km. To páté jako proč?
V článku to je napsáno. Jenže ty seš líný číst.
V článku to je napsáno. Jenže ty seš líný číst.
Se nediv, Bureš vytáh proti všemu co je na elektriku a sype
Se nediv, Bureš vytáh proti všemu co je na elektriku a sype jeden článek za druhým. :)))
6.5.
Rok velkého šéfa VW. Samé trable a nový Golf v nouzovém režimu
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/herbert-diess-volkswagen-golf.A190428_232547_automoto_fdv?recommendationId=00000000-0001-0000-0000-000000000000
8.5.
Arogantní cyklisté řádí v národních parcích, správci prosí o pomoc policisty
https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/narodni-parky-ektrokola-elektrokolobezky-pokuty-policie.A190507_123740_domaci_lesa?fbclid=IwAR19-otfBNrL3ZhrQnrc3to7RWZP-V4YYHVjzMCd625J6cT-wMihVFnfmpc
hmm asi nějaká vylágrovaná
hmm asi nějaká vylágrovaná půjčovna
https://www.lidovky.cz/byznys/auto/teslou-z-prahy-do-parize-dobijet-musime-kazdych-200-kilometru.A190507_141836_ln-auto_vag
https://twitter.com/RomanSitner