Tesla Model 3 patří v Číně mezi pět nejprodávanějších aut do zásuvky

Elektromobil Tesla Model 3 se za březen 2019 umísti v žebříčku nejprodávanějších aut do zásuvky v Číně na krásném čtvrtém místě. Prodalo se ho přibližně 5000 kusů.

Do března 2019 včetně se letos v Číně prodalo už 19 343 elektromobilů BAIC EU-Series.
foto: BAIC

Žebříček nejprodávanějších elektroaut v Číně za březen 2019 zcela ovládla společnost BYD. Ačkoliv nejprodávanějším autem do zásuvky byl v březnu v Číně elektromobil BAIC EU-Series s dojezdem 416 km NEDC (12 983), na druhém už je elektromobil BYD Yuan EV s dojezdem 410 km (10 021) a na třetím BYD e5 s dojezdem 405 km (8083).

Následuje Tesla Model 3, které se za březen v Číně prodalo odhadovaných 5000 kusů. Na pátém místě je plug-in hybrid BYD Tang PHEV (4763).

Kupodivu velmi dobře se v Číně vedlo také Volkswagen Passat GTE (2731), jinak jsou v první dvacítce samí místní výrobci.

76 Comments on “Tesla Model 3 patří v Číně mezi pět nejprodávanějších aut do zásuvky”

    1. pro porovnání výroba aut v EU: téměř každé BMW se
      pro porovnání výroba aut v EU: téměř každé BMW se nějak rozbije do 3 let, stejně tak Škoda, kde více jak 1/3 nových aut je repas (mám info z 1. ruky). Dále šéfové oddělení ve Škodovce si kupuji 10 let stará Volva raději (opět info z 1. ruky) 😉

      A to Škoda dává do VW největší porci zisku… jak nás Němci zotročují, aby měli němečtí dělníci tak vysoké mzdy, však se taky mzdové nůžky s Německem několikanásobně rozevřely po vstupu do EU a podíl exportu do EU se snížil….. tož otroci si přínos z EU nezaslouží 🙂

        1. lžeš, tvé odkazy neříkají vůbec nic, o čem
          lžeš, tvé odkazy neříkají vůbec nic, o čem povídáš
          LŽEŠ, vstoupili jsme do EU 2004 a podíl exportu se snížil, ty dáváš údaje od roku 2012
          o mzdách už tam vůbec nic není o tvém lživém tvrzení

          hochu, trochu tě poopravím, lžeš, máš špatné a články a na základě špatných informací provádíš dezinformaci typu ČT 😉

          1) takže Němci si vydělají několikanásobně víc než my od vstupu do EU 2004
          2) podíl exportu od roku 2004 do EU klesnul

          EU = negativní dopad na ČR

          toť fakta, tedy NELŽI, prosím, a nedávej články, které jsou v rocích či definicích naprosto mimo, dezinformátore ČT 🙂

          1. Němcům se zvýšila mzda o cca 20 tis. Kč od roku 2004,
            Němcům se zvýšila mzda o cca 20 tis. Kč od roku 2004, nám o cca 14 tis. Kč, zdroj ČSÚ + statita.com

            tinyw.in/8vfW
            tinyw.in/NFMz

            Hořčíku, prosím, už NELŽI

            Německo NIKDY nedoženem, protože jsme jejich otroci. Němci také jako jediní vydělali na krizi v Řecku, co se týče půjček. Toť 4. říše EU dokonala, co Adolf začal, je čas se probrat, nelhát a nedávat dezinformace typu ČT 🙂

        2. LŽEŠ, zdroj přímo ČSÚ: „Od vstupu Česka do EU došlo
          LŽEŠ, zdroj přímo ČSÚ: „Od vstupu Česka do EU došlo percentuálně k poklesu podílu vývozu i dovozu do EU a potažmo i obratu zahraničního obchodu se státy EU“
          tinyw.in/JAxk

          V tom druhým o mzdách samo taky lžeš.

          Tím ses pěkně odstřelil, už ti tu nebude nikdo věřit ani slovo 🙁

          1. „Adekvátně tomuto poklesu zaznamenáváme nárůst v
            „Adekvátně tomuto poklesu zaznamenáváme nárůst v celkovém obchodě s mimoevropskými státy, kde jsou významnými obchodními partnery především Čína, Rusko a USA. Dynamicky rostl v průběhu sledovaných let především obchod s Čínou.“

            tedy smysl EU je naprosto zadupán, naopak EU přináší již jen negativa, žádná ekonomická pozitiva

      1. Co to plácáš? Jaký repasovaný škodovky prodávaný jako
        Co to plácáš? Jaký repasovaný škodovky prodávaný jako nový? Jaký starý Volva si kupuje management škodovky? Ti normálně jezdí služebkama, případně mají jako každý zaměstnanec zvýhodněný roční operák jakéhokoli modelu.
        Ty si spadl z Marsu ne! JENJA, to si musím zapamatovat a příště to nečíst.
        To si radši přečtu toho Homolku, ten má občas dobrý hemzy a dodává fakta.

    1. asi fejk, ale dodatek: „Dodat se sluší, že jakkoliv se o
      asi fejk, ale dodatek: „Dodat se sluší, že jakkoliv se o samovzníceních elektromobilů mluví často, zase tak častý jev to není. Třeba ve Státech je podle statistik jedenáctkrát pravděpodobnější, že vzplane konvenční vůz, než ten elektrický. O bezpočtu požárů benzinových a naftových vozů se ale příliš nemluví.“¨

      je OK

    1. 1) Nejméně 95% skleníkového efektu v atmosféře
      1) Nejméně 95% skleníkového efektu v atmosféře zajišťuje vodní pára.
      2) Řada těchto lidí (Austrálie) tvrdí, že v důsledku uhlíkových emisí vzroste mořská hladina o desítky metrů. Často ale právě oni žijí přímo na pobřeží v luxusních domech koupených za peníze získané od bank, vlád a obchodníků s emisemi díky jejich ekokampaním.
      3) Fotovoltaika byla vynalezena v roce 1839 a lidstvo tak mělo 170 let, aby získávalo obrovské množství elektřiny. Nestalo se, neb solární energie je beznadějně neefektivní.
      4) Lidé myslí stádně, šílenství propadají ve stádech a k rozumu přicházejí jen pozvolna, jeden po druhém.
      5) Dávno před industrializací byly doby, kdy bylo mnohem tepleji než dnes. Nelze je tedy zdůvodnit lidskou činností a tato období nebyla ani katastrofická, ani nevratná. Proto klimatické souručenství ze své mantry vytěsňuje historii, archeologii a geologii.
      6) Vědecký konsenzus je z povahy věci nesmysl. Věda je založena na empirických datech. Příroda neposlouchá akademie věd, státní byrokracii, politiky ani aktivisty. … Jakmile určitá skupina vědcům vyhlásí konsenzus, takřka vždy v tom hraje roli jejich zájem o vlastní výhody a privilegia. Žádný vědecký objev nevznikl konsenzem. Vždy je učinili badatelé, kteří šli s kůží na trh a postavili se soudobé mu stavu poznání.
      7) Spousty lidí na severní polokouli jezdí na dovolenou do teplejších podnebí a v USA se lidé za teplem běžně stěhují v důchodu. To jsou skuteční „klimatičtí uprchlíci“.
      8) kdybychom chtěli klima Země změnit, museli bychom zabránit bakteriím, aby dělaly to, co dělají, změnit oběžnou dráhu Země, dostat pod kontrolu variabilitu sluneční aktivity a mít schopnost ovládat výbuchy supernov.
      9) CO2 způsobuje zazeleňování dle „nejnovějšího“ zjištění NASA. Tedy omezování CO2 jen zajistí likvidaci živých organismů (lidí také, samozřejmě)

    1. Žádná novinka. To už se ví dlouhé měsíce, že v 2020.
      Žádná novinka. To už se ví dlouhé měsíce, že v 2020. Vlastně si ani nevzpomínám, že by se někdy říkalo 2019.
      Každopádně jsou vtipný. Mám si rezervovat auto o kterém VW na svém rezervačním webu nemá ani slovo kolik bude alespoň přibližně stát. Jen plácnul něco do médií o tom, že stejně jako naftový Golf. Ale to se může dost lišit. Nafťák v plný palbě? Nebo základní? 550 tisíc vs. 1,4 miliónu v plný palbě?
      Navíc to základní I.D. s cenou toho slavného deselu se začne prodávat někdy 2021-22. První se začne prodávat střední varianta. Takže si teď vlastně objednáváte auto ještě dražší. A to bude stát teda kolik? Jako Passat v dieselu? 😀
      A pak že Tesla jsou šaškové. Alespoň řekli přesnou cifru 35 tisíc.

        1. A nejhorší na tom je, že ani jednoho z nás „hejtrů“ to
          A nejhorší na tom je, že ani jednoho z nás „hejtrů“ to ani trošku netěší a spíš jsme nasraný, že jsme měli pravdu. Z 99 % (1 % známe, nebudu j(m)enjovat :)) jsme tu všichni fanoušci EV, ne jen Tesla fanatici a prostě jen nemáme rádi vyslovený lži. Jasně, Tesla má agresivní termíny, kterým stačí jeden zádrhel a několikaměsíční skluz je na cestě, ale ve VW už při malování těch obrázků věděli, že lidem kecaj a to mě na tom nejvíc štve.

    2. Nejak si nejsem jist, zda VW rozumim. Muzu si nyni slozit
      Nejak si nejsem jist, zda VW rozumim. Muzu si nyni slozit zalohu 25000kc na nejakou strakatinu z prvni edice, ktera bude vyrabena ve trech variantach, do kterych nemuzu zadnym zpusobem zasahnout ani o nich nic nevim a ktera bude mit pouze stredni baterku 58kWh s dojezdem 420km WLTP a dostanu to nekdy za 12-15 mesicu?

      1. Kdepak to platilo tak před 20-30lety.
        Dnes na to má „skoro“

        Kdepak to platilo tak před 20-30lety.
        Dnes na to má „skoro“ každý, auta tam stojí 250-350 tisíc na naše peníze. Problém je že si k nim musíš koupit SPZ a ta vyjde na 250 tisíc a je problém ji sehnat, bez ní nemůžeš jezdit.
        Těch mopedů jsem tam viděl jezdit méně jak u nás.

        V Číně funguje od průmyslový revoluce po roce 1989 kapitalismus a je tam víc milionářů a miliardářů jak v Evropě, ale nikdo si nesmí nic dovolit říct proti straně a vládě a utrácet může za co chce (bez úplatků, jinak ho klidně i popraví).

      1. neprodali by, při větších objemech dovozu by zasáhla
        neprodali by, při větších objemech dovozu by zasáhla rudá vláda a zařídila by vítězství domácí produkce 😉 ste se asi zbláznili ne amerikánský auto v rudý číně jako lidovka 🙂 ani s GF3 produkcí, ani omylem, primárně jim jde jen o import špičk techno do země a postupný „školení“ infiltrovaných rudých zaměstnanců kopy techno 😉 Tesla do toho šla z několika důvodů

        1. Vůbec ne. Litrové TSi asi 70 kW, co je třeba hnát do
          Vůbec ne. Litrové TSi asi 70 kW, co je třeba hnát do otáček, aby se to vůbec odlepilo od země. Řve to tak, že bych se divil, kdyby motor přežil spojku. O každém kamínku na silnici vím (typické VW „odpružení“), není z toho nijak moc vidět, opět mě tlačí tunel do pravého lýtka a místo tempomatu to má speed limiter. Zkrátka VW asi chce lidem ukázat nejen jak nudná je elektromobilita, ale spíš jak nudná je mobilita vůbec. Páčku na blinkry to má tak divného tvaru, že se vůbec nedivím, že 70 % škodovkářů vůbec blinkry nedává. Je to zvláštní, ale po letech v Citroenech C5, Nissanu Leaf a jiných ergonomických autech mám pocit, že se VW ubírá naprosto jiným směrem, který je mi dost cizí. Vždyť z řízení může mít člověk i radost..

      1. Z obrazku je videt stara TMS asi rok 2015 od E-on. Nejspis to
        Z obrazku je videt stara TMS asi rok 2015 od E-on. Nejspis to bude nejake rozvrzane auto se kterym kazdy kdo ma diru delal psi kusy a zadny servis. Zajimalo by me, co mu piska v usich. Asi tinitus. V kazdem pripade je ten clanek darek a naplast pro zastance spalovaku. Hnus fialovej.

        1. Nebo má v uších to samé co v palici – nasráno ?
          Nechápu

          Nebo má v uších to samé co v palici – nasráno ?
          Nechápu proč jako nabíjel pet krát, když tam plánuje spát. Nejak mi to matematicky nevychází. prvé nabití po 200km, druhé po400km, tretí po600km a čtvrté po800km. To páté jako proč?

        2. Se nediv, Bureš vytáh proti všemu co je na elektriku a sype
          Se nediv, Bureš vytáh proti všemu co je na elektriku a sype jeden článek za druhým. :)))

          6.5.
          Rok velkého šéfa VW. Samé trable a nový Golf v nouzovém režimu
          https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/herbert-diess-volkswagen-golf.A190428_232547_automoto_fdv?recommendationId=00000000-0001-0000-0000-000000000000

          8.5.
          Arogantní cyklisté řádí v národních parcích, správci prosí o pomoc policisty
          https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/narodni-parky-ektrokola-elektrokolobezky-pokuty-policie.A190507_123740_domaci_lesa?fbclid=IwAR19-otfBNrL3ZhrQnrc3to7RWZP-V4YYHVjzMCd625J6cT-wMihVFnfmpc

Napsat komentář