Tesla Model 3: nové fotky, včetně interiéru

Nedávno byl na kalifornské silnici zachycen Tesla Model 3 při testování. Teď se objevily nové fotografie zřejmě právě tohoto vozu, včetně interiéru.

V půlce května měla Tesla 373 000 rezervací na Model 3. Tipnete si, kolik jich asi má dnes?
foto: ElskerTesla

Matná černá barva elektromobilu Tesla Model 3 sluší. Zachycené auto je nicméně podle všeho stále ten samý ranný prototyp, který byl k vidění na představení Tesla Model 3 před pár měsíci.

auto elektromobil Tesla Model 3 zadek

foto: ElskerTesla

auto elektromobil Tesla Model 3 zadek

foto: ElskerTesla

Na nových fotkách je vidět minimalistický interiér i malé zadní víko kufru. Obojí by se podle Elona Muska mělo ještě měnit. Ukončení vývoje Modelu 3 se očekává někdy v polovině července.

32 Comments on “Tesla Model 3: nové fotky, včetně interiéru”

  1. ubohe. bez baterie a
    ubohe. bez baterie a moznosti velmi rychleho nabijania s velkym dojazdom, by to nebolo ani na zamyslenie. nehovoriac ze uz teraz, kto nie je zatazeny na elektromobilitu, je to prepadak roka. za mna, to skor toyotu alebo leaf s rozsirenim batteru packu do zadneho kufra.

    ak by tu nebola ta prekrutena filozofia o znecisteni a zabijani bev, a najlepsi napad tisicrocia, dozivotne predplateny rychlonabijaci stojan (ak je to vazne tak, co uz vieme bez vyhrad dopismi od Tesla M.to nie je).

    Ale mimo to, elektrina v DC draha, auta drahe, trochu mi to pripomina ine prekrutene pravdy ktore sa casom nariadeniami nanutili, tezko rici do rici…

    za mna, ne.

  2. Hmm, to je zajimavý, že
    Hmm, to je zajimavý, že vídáme tolik futuristických minimalistických konceptů zavedených automobilek. A těch řečí o budoucnosti, co kolem toho je. A když to někdo chce fakt vyrábět, tak se na to začne poukazovat jako na nesmysl.
    Ale je fakt, že hlasové ovládání by tomu slušelo. Na druhou stranu…neříkejte mi, že jsme tady všichni tak chytří a v Tesle to ještě nikoho nenapadlo 🙂

  3. Podle me ten interier bude
    Podle me ten interier bude vypadat uplne jinak. Bez palubni desky nebo velkeho head-up displeje to bude vlastne dost nebezpecne. Navic, ten head-up displej bude muset suplovat mnohem vice funkci, nez maji HUDy dnes, pokud tam klasicky palubni displej nebude. Interier je jako sity horkou jehlou, aby s tim autem mohli ven, at diky Boltu nebo diky potrebe oduvodnit dalsi emisi akcii k financovani vyrobni linky :-))))… Navic ta palubka se mi na nejaky masivni HUD zda docela uzka.

    Jinak doufam, ze jeste neco udelaji s tim vstupem do kufru, hatch by na ten tvar karoserie by uplne super, ale to uz se asi nestane.

    Jsem opravdu zvedav na EU ceny a celkovou cenovou politiku, snad to cenove bude jinak nez u MS za priplatkovou vybavu, preci jen M3 cili na trochu jiny segment. Za 1,5mice bych uz chtel mit opravdu fajn auto… Ale tesim se desne!!! 🙂

  4. Nedávno jsem měl možnost
    Nedávno jsem měl možnost se podívat na novou verzi Tesla S a plne se ztotožňuji s kritikou Tesla Moscow Club ohledně interiéru a zpracování těchto drahých vozů (viz youtube). PR články co tu často vychází ohledně Tesly či šíří různí Bjornové jsou manipulativní.

    Zkosení přední části modelu S vás nutí při výstupu nejen vyklonit hlavu, ale i uhnout ramenem, protože jím narazíte na horní pant – zlatý klasický sedan. Díky dlouhým předním dveřím se dá mluvit jen o komfortu, dostatku místa pro nohy, při výstupu/nástupu. Prostor pro hlavu na zadních sedadlech by chtělo rozšířit min. 5-10 cm směrem vzad a do stran. Tesla není auto pro 5 dospělých – to je lež (zlatý sedan design). Rovněž sklon zadních opěradel není dobrý.
    Veškeré zpracování působí laciným dojmem – panty dveří, kabeláž, kůže interiéru. Myslel jsem, že korunové položky bužírek, lemování a těsnění dveří šetří typicky číňani, ale Tesla je to samé. Lemovka těsnění předního kufru byla natržená jen z otvírání/zavírání předváděcího nového vozu. Přední kufr rozměrově je malý, ale proč ne. Žádnou extra zavazadlovou výhodu však neposkytuje. Kabeláž promáčknete a na omak působí tím nejlevnějším dojmem. Za několik miliónů dostanete ošajzlý čínský plasťák na baterky. Nerozumím proč Tesla (v nákladech) nenavýší cenu vozu cca o 100 tis.Kč a nenabídne kvalitnější lemování, kabeláž a zpracování interiéru hodnou této třídy ala BMW.

    Tesla model 3 vypadá, že to bude ještě větší hnus. Jediné co bych doporučil případným zájemcům o koupi je cena vs dojezd. Nic jiného, vzhledem k nabídce na trhu, v následujících letech nemá smysl řešit. Jen jsem se utvrdil v tom, že automobilový průmysl je výhodný jen pro automobilky samé, zbytek společnosti tuto přepravu jen dotuje – zdravotnictví, výstavba infrastruktury, atd..

    1. Tak kdyz někdo napíše že
      Tak kdyz někdo napíše že přední kufr Modelu S je malý, tak nemá cenu už dalšího číst, je to trotl a jen vymysly. To je opravdu malý kufr mám se vejde clovek. Fakt nepouzitelnej.

      Zrovna tak že Sko není 5-ti místne. Zajímavé ha jsem v něm seděl v 5-ti dospělých chlapů a žádný problém nikdo z nich neměl.
      A materiály jsou rozhodně lepší než třeba u Peugeota, kde se trhá všechno už jen pohledem na to.

      1. Pro hobita: Pane bezte si
        Pro hobita: Pane bezte si radikalne propagovat Teslu do jejich obchodu, radi vam za to treba zaplati. Jestli vas sedelo 5 v Sku, uzijte si to. Ja bych se takove zkusenosti rad vyhnul bohuzel mam pres 180 cm. Do prednihu kufru max. mala obdelnikova sport taška. Vidim ze vase meritka velikosti jsou skutecne hobití..

        1. Co to zase meleš za
          Co to zase meleš za hysterický výkřiky, jaký radikální? Esli máš kopřivku ze slova Tesla, tak radši na infernet nelez a čti si ve starejch dílenskej příručkách 😀

          Jj do předního kufru se nic nevejde, lol. Čoveče dej si radši prášek. 😀
          https://www.youtube.com/watch?v=TomzSpLKW9Y
          https://www.youtube.com/watch?v=IJMGWkYVtm8

          Vostatní automobilky nejsou schopný tam ani ten přední kufr dát, radši tam vytvářej dojem motoru a zaplácaj to pomocí elektrokrabic 😀

      1. leaf je nizsia stredna a IDS
        leaf je nizsia stredna a IDS predpokladam tiez. Ano je to pekne auto ale TM3 je o triedu vyssie. To je ako by si porovnaval BMW rad 1 a rad 3.
        V tesle nemas problem uz tento rok ist na vylet Praha, Vieden Budapest atd. Nissan ma na Slovensku greenway ale co za hranicami ? riesit kazdu cestu zvlast sa mi nechce, na to som pohodlny. som uzivatel: kupim, sadnem a jazdim.

        Pre mna TM3 naozaj nema ziadnu konkurenciu a dalsich 5 rokov mat zrejme nebude.

  5. Minimalistický design je v
    Minimalistický design je v podstatě příprava reinkarnace T3 na autonomní taxi. Na webu Tesly zakoupíte ‚Autonomous pack‘, následně dojde FedExem vercajk k odšroubování pedálů. Jak to uděláte, na dálku to zapnou. Pokud zvolíte variantu ‚třetí cenová‘, pošlou ještě pajzr k vylomení displeje, dřevěné lavičky a kožené pásky k stahování oken. Jako option bude kasička a petrolejová lucerna.

  6. Zajmavá palubovka, no ja
    Zajmavá palubovka, no ja pak odmontuju tu 15″cku a fóknu si tam 24″cítku na výšku :))) nééé tydle dotykovadla sou už zastaralý… Chce to headup displej na přední sklo s ovládáním hybrid hlasovým a posunkovým 😉 to už by šlo 🙂 kufr lepší… černá to je hrůza běs, titanmetku soudruzi jedině a světlou kůži dovnitř 😉

    no a autopilota samozřejmě to je tutovka :))

    http://www.drsnysvet.cz/takhle-to-vypada-kdyz-jedete-na-autopilota/

  7. malá rekapitulace MODEL 3
    malá rekapitulace MODEL 3 událostí 😉

    31.12.2016 00:00 = 500.000 ???????
    19.05.2016 00:00 = 373.000 rezervací
    14.04.2016 00:00 = 400.000 rezervací
    07.04.2016 07:20 = 325.000 rezervací
    03.04.2016 11:30 = 276.000 rezervací
    02.04.2016 07:00 = 253.000 rezervací
    01.04.2016 19:26 = 232.000 rezervací
    01.04.2016 10:42 = 198.000 rezervací
    01.04.2016 09:11 = 180.000 rezervací
    01.04.2016 00:00 = 133.135 rezervací
    31.03.2016 21:00 = 115.000 rezervací

    twitter.com/elonmusk
    twitter.com/teslamotors
    kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/tesla-motors-usa-/tesla-model-3/
    teslamotorsclub.com/tmc/attachments/compare-sx-jpg.88992/

  8. Trabant 601 limusine měl
    Trabant 601 limusine měl také minimalistický interiér, řazení pod volantem, také malý vstup do kufru, čekalo se na něj i roky. A panečku jak byl na silnicích úspěšný ve své éře. A třeba T3 bude také tak úspěšná.
    V každém případě, zůstane-li kokpit strohý budíků/čudlíků, musí to vše zastat sw s dotykáčem. Nakonec mobily dnes mají kolik čudlíků, že.

      1. 1) vytvořit takový kufr u
        1) vytvořit takový kufr u Modelu 3 umí jen naprostí diletanti/idioti.
        2) naprosto odporný předky aut, asi nejnenáviděnější přední design auta na světě, co existuje (já vím, tobě se líbí, ale nenáviděnost mocně převyšuje průměr). Ještěže mu drželi rozum inženýři na aerodynamiku, jinak by z toho byla krabice.

        3) Interiér je naprosto směšný bez funkčních, základních tlačítek = šmatlání po displeji vyžaduje zvýšený oční kontakt = nižší soustředění na řízení. To ví každý alespoň trochu kompetentní designer v automotive.

        4) absence úložných kapes, směžná palubní přihrádk apod., to je důkaz naprosté idiocie hlavního designera

        6) Jeho „design“ auta je jen zkopírovaný Ford a Jaguar, skoro bych řekl, že přínos Frantíka je nulový, dokonce negativní. I nejhorší ale SKUTEČNÝ automotive designer by z Tesly udělal mnohem krásnější a užitečnější auto.

        On je prostě jen nevzdělaný a nekompetentní designer bez dalších znalostí, nic víc, dokazuje to dnes a denně. Měli by ho vyhodit.

        1. 1) je to sedan a ne
          1) je to sedan a ne hatchback, co je na tom divneho? Navic je to zatim jen koncept, videl jsi koncept Modelu X a vysledek?
          2) ze se ti nelibi je tvoje vec, tak jako se nekomu nelibi Mirai, tak ti co to videli na zivo mi rikali, ze to vubec neni tak zle. To same muzu potvrdit u faceliftovaneho Modelu S, videl jsem to nazivo a vypada to dost dobre, ikdyz z obrazku jsem z toho mel strach.
          3) Dobre navrzeny dispej neni o nic horsi. Z toho by se prave mely poucit ostatni automobilky s malymi neprehlednymi displeji.
          4) jaka absence kapes? Model X prece kapsy ma, vcetne nejruznejsich prihradek. To je dukaz tvoji naproste idiocie.
          6) opet, ze se ti nelibi je tvoje vec. Ze se v designu inspiruje nekde jeste neznamena ze to zkopiruje. Odkud teda zkopiroval tu novou predni masku S/X/3?

          Meli by hlavne najmout tebe misto nej ze? To by teprve videli nekompetenci a idiocii 😀

        2. 1.)súhlasím, kufor hrozný
          1.)súhlasím, kufor hrozný – ale bude sa to ešte prerábať a je to sedan, teda k bežnému kufru mu chýba minimum.

          2.)predok je naopak ten najkrajší, nemá totiž žiaden chladič, nakoľko ho nepotrebuje….zvykaj si že takto raz budú vyzerať všetky auta sveta a je na tebe či si dostatočne emočne inteligentný aby si budúcnosť akceptoval už dnes.

          3.)tu s tebou súhlasím, základné tlačítka by tam byť mali a zrejem aj vo finálnej verzii budú. Ale furt je to takto lepšie ako tie atrapi čo dávajú ostatné automobilky – to nie sú displeje ale haraburdy vrátane nemeckej trojky.

          4.)aj toto som presvedčený že vo finálnej verzii bude

          5.)tesla má vlasntý tvarový dizajn, vyčítať modelu S že pripomína zadok jaguaru a pod. je smiešne. A ked hovoríme o modeli 3 tak je dokonale odlíšený od konkurencie, kradší predok si môžu dovoliť, lebo tam nie je motor a auto je aj tak ešte bezpečnejšie ako dlhý čumák s motorom, to asi vieš. celkovo je to riešené revolučne platí to čo o prednej maske. EV skrátka umožnujú riešenia, ktoré pri dinosauroch (spalovákoch) neboli možné a tak zaužívané veci budú postupne menené. dizajnový konzervatívci sa budú čudovať, liberáli tlieskajú už dnes.

          či tam tlačítka a odkladacie vačky dorobia, alebo nie, ja si rezerváciu nezruším a prvé poriadne EV za normálnu cenu si kúpim. lebo ak ušetrím 10.000 Eur na PHM počas používania auta, tak ma bude stáť cca30.000 Eur a to je superb ani nie v plnke……Tesle 3 nemá aké auto na tomto svete aktuálne konkurovať, je to revolúcia a somariny ako odkladacie schránky môže riešiť iba troll.

        3. 1. Takže BMW jsou idioti a
          1. Takže BMW jsou idioti a diletanti, když maj takovej kufr u svý BMW 2?
          http://s3.amazonaws.com/cn-static/si/sw1280/9799/9799_st1280_122.jpg
          Mě ta menší díra do kufru taky nevyhovuje, jenže toto je jediný řešení pro panoramatické zadní megasklo. 3 je dělaná pro americkej trh a ne pro českej. Kolo tam v pohodě dáte, ale větší krabici už ne, na to maj amíci vany.
          Todle nebude Franckova chyba, todle tipuju na Elonův problém, protože se rozhod pro ten megakus spojitýho skla na zádi.

          2. Odpornej je jen ten zbytečněj falešnej chladič u starýho eSka. Nová maska vypadá super a měla tam bejt hned vod začátku. X-ko má moc pěknou pusinu, 3 vypadá jak kačer Donald, ale myslím že v reálu bude působit daleko líp než na fotkách.

          3. Tady zčásti souhlasím, zároveň, ale je to prostě realizovanej experimentální koncept – interier bez čudlíků. Čudlíky se jistějc ovládaj, jsou haptický protože vyčnívaj a jsou furt na svým místě, ale taky je to víc součástek k montáži a víc věcí který se můžou podělat. Klienti to berou a směšný jim to vůbec nepřipadá.

          4. Celkem souhlas. Absence kapes bude taky záměr, sice nevim jakej a čí, ale vím že by mi to taky vadilo. Myslím, že je to jen u eSka.

          5 čili 6. Tak tohle už je naprosto k smíchu. Posledních 20 let už se některý auta podobaj natolik, že po zakrytí značek lidi hádaj, že novej Superb je BMW, Ford či Mercedes. Poslední Mustang vypadá jak směska Audi, Ferrari, Mazdy a Jaguára i Astona taky. Já dneska nerozenám Kiu vod Hnůjdaje, jak je to stejný 😀
          Osobnost u aut už je dávno pasé, kdysi to zmatlal Lexus a teď už to matlaj všichni. Akorát Leafa poznám na sto honů, ale to jen proto, že je naprosto zrůdnej. 😀

          Prostě sis našel svýho votloukánka, na kterýho všechno svedeš tak ho furt tepeš v každým druhým příspěvku. 😀 😀

          1. Mě eSko nepřipadá nijak
            Mě eSko nepřipadá nijak úchvatný, ale na první auto nový automobilky je víc než dobrý, To jsem čekal větší hrůzu. Xko se mi vyloženě líbí, kromě zadních křídlodvěří. A u 3 mi kromě nepraktickejch klik a toho že to není liftback nebo rovnou kombík nevadí celkem nic 😀

Napsat komentář