Tesla má poskytovatele havarijních služeb

Společnost Solera Holdings oznámila, že Tesla Motors si zvolila její platformu pro odhad výše škody způsobené při havárii a komunikaci se zákazníky jako jediného poskytovatele těchto služeb pro svá certifikovaná servisní centra po celém světě.

Společnost Solera je přední poskytovatel softwaru pro řízení rizik, aktiv a služeb pro automobilový průmysl a trh s nemovitostmi, včetně globálního odvětví pojištění živelných a majetkových škod. Solera aktivně působí ve více než 75 státech na šesti kontinentech.
foto: Tesla Motors

Prostřednictvím společností AudaExplore (U.S.) a Audatex (celosvětově) budou pojišťovny a autoservisy pomocí řešení společnosti Solera zpracovávat rychlé a přesné odhady nákladů na opravu a pojistných událostí u vozidel Tesla.

Tesla bude také v rámci sady řešení společnosti Solera využívat platformu AutoWatch, která pro řidiče zjednodušuje procesy spojené s opravou, a zároveň komunikaci mezi společností Tesla a jejími zákazníky.

„Během posledních několika měsíců jsme se společností Tesla úzce spolupracovali na vývoji přesných a datově řízených integrovaných řešení pro servisní síť Tesla,“ – uvedl Tony Aquila, zakladatel, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Solera.

„Naším cílem je plně využít technologickou platformu společnosti Solera, aby se veškeré informace o opravě zpracovali do digitální podoby a byly tak jednoduše přístupné všem zúčastněným stranám.“

Solera očekává představení produktů a řešení pro značku Tesla všem licencovaným uživatelům AudaExplore a Audatex v nadcházejících týdnech, nejprve v Severní Americe, poté v Evropě a Číně.

tisková zpráva

6 Comments on “Tesla má poskytovatele havarijních služeb”

Napsat komentář