Tesla Cybertruck: 146 000 rezervací, tvrdí Elon Musk

Tesla odhalila nový elektromobil Cybertruck a pouhý den poté Elon Musk ohlásil 146 000 rezervací.

Elon Musk potvrdil, že Tesla měla po prvních 24 hodinách po oznámení Tesla Cybertruck celkem 146 000 rezervací v hodnotě asi $8 mld.
foto: Tesla

Podle Elona Muska je celkem 146 000 rezervací na elektromobil Tesla Cybertruck rozděleno následovně: 42 % si zvolilo verzi se dvěma elektromotory, 41 % se třemi a pouhých 17 % s jedním.

Pro srovnání, elektromobil Tesla Model 3 měl po prvních 24 hodinách celkem 180 000 rezervací. Tehdy ale rezervační poplatek činil $1000, zatímco v případě Tesla Cybertruck je to pouhých $100 (asi 2300 Kč).

Je zajímavé, že k Tesla Model Y, novému elektrickému crossoveru odhalenému v březnu letošního roku, Tesla žádné informace týkající se rezervací nezveřejnila.

77 Comments on “Tesla Cybertruck: 146 000 rezervací, tvrdí Elon Musk”

      1. Vidite a me by treba prislo normalni oznacit za blbce nekoho,
        Vidite a me by treba prislo normalni oznacit za blbce nekoho, kdo se zastava cloveka, ktery verejne a prokazatelne lze a nez aby to priznal a omluvil se (coz by bylo kavalirske a kazdy by to pochopil), tak si za penize najme cloveka s pochybnou minulosti, ktery podvrhne dukazy.

        Tomu cloveku neprijde vubec na mysl, ze muze nekomu znicit zivot, jenom proto ze urazil jeho ego a to tak, ze opravnene.

        Jak je ten svet ruznorody, misto toho je za blbce oznacen clovek, ktery lhare nazve lharem. 😀

        Viva Commedia dell’arte

        1. Pripominate kamarada, ten sestre sveho dedy taky nebyl poprat
          Pripominate kamarada, ten sestre sveho dedy taky nebyl poprat na 90tiny, ze to necha na stovku, tu mela letos a zase to nestihl, tak to presunul na 200. Toho se akorat kamarad se svou zivotospravou nedocka, teticka mozna ano, i kdyz je pravda, ze 2 mesice po stovce zacala chodit o hulce, takze zdravi uz neni stoprocentni, mozna tu dvoustovu neda.
          Co Vy, budete stale oddalovat? 🙂

  1. indexové investování? Rostoucí akcie získává v indexu
    indexové investování? Rostoucí akcie získává v indexu větší váhu, proto ji přiokoupí indexový fond. Tím vzniká spirála, kdy každý nákup generuje další nákup bez ohledu na fundament…

    https://www.e15.cz/byznys/burzy-a-trhy/slavny-investor-ktery-vydelal-na-minule-krizi-uz-vidi-mozny-spoustec-te-dalsi-1362096

    1. :)))) totalitka kazaši fest futrováni ropou a jeden
      :)))) totalitka kazaši fest futrováni ropou a jeden „dobrodruh“ s řad „lidu“ s prachama zcákanejma černým svinstvem a maj superchargery :))) na jak dlouho?? 😉 kabely superchargeru jsou imitační petrohadice??? :))) Norsko východu?? a gde je ta demográcije :))

  2. Všichni si to kupujou i ti co se jim to nelíbí, protože je
    Všichni si to kupujou i ti co se jim to nelíbí, protože je to super levný. I Supercar Bloncka i Bjorn, ale ten prej jen na testování. Je to asi první auto, kde se cena přiblížila spalováku.
    Těm co se to nelíbí a čekali jen trochu jinou klasiku to kupujou kvůli nízké ceně, super parametrům a solidním užitným vlastnostem. Lidi, který Tesla nezajímala to kupují proto, protože je to najednou úplně něco jinýho než na trhu kdy bylo a nejspíš i bude a mládež to kupuje proto, protože to vypadá jak kdyby to snový auto vypadlo z jejich oblíbený gamesy.
    Možná bych si to taky koupil protože tam už se něco vejde, ale obří 3 tunovej kolos je do města prostě nesmysl. Takže suma sumárum možná si to občas vypůjčím na víkend od nějaký šérovací služby na víkendovej výlet a kempování a to mi bude bohatě stačit.

  3. Musím říct, že z celého článku je vlastně
    Musím říct, že z celého článku je vlastně jenzajímavější informace, že nevíme kolik má nebo měla Tesla rezervací na model Y. Když na model 3 to bylo řádově 300-500tis v době před výrobou. CyberTruck (předpokládám, že polovina z rezervací bude jen jako podpora Elona a jeho odvahy, i tak se dá čekat že před vlastním uvedení bude mít řádově stotisíce rezervací. A přitom Model Y je na spadnutí a troufnu si říct, že jeho prodej by měl být větší než u modelu 3 (přeci jen výrazně univerzálnější auto za jen relativně menší příplatek).
    Otázka tedy zní proč Elon nezveřejní v nějaké výroční zprávě počet rezervací, nebo teď při prezentaci nebo ve chvíli kdy uváděl, že výroba by mohla začít už na jaře. Že by si to nechával na horší časy?

  4. :)))))) skalní fanoušci nezávazně prý poslali élonoj
    :)))))) skalní fanoušci nezávazně prý poslali élonoj $100*údajných 146.000 = slabých $15mega a to hned po pátečním -6% ohodnocení (-768 mega) ….

    https://www.novinky.cz/ekonomika/clanek/musk-za-den-zchudl-o-18-miliard-pri-ukazce-rozbili-skla-cybertrucku-40304665

    ….jeho trapný koule ve dveřích a je z toho článek 😉 připadá mi to celé jako STIMULEJŠN GEJM AKCIJOVÁ :)))) ílon se v sobotu probral z rauše a zděsil se při pohledu do reality co to jen ve čtvrtek s hochštaplerem ZASE vyvedli :)))))))))))))))))))

    https://kcc-hho.webnode.cz/tesla/cybertruck/

  5. OK- dobré zprávy, zákazníci si umí spočítat že u Tesly
    OK- dobré zprávy, zákazníci si umí spočítat že u Tesly dostanou za své peníze podstatně víc než jiných. Cenu nastavili tak nízko že jim těžko bude někdo konkurovat a přitom očekávají výdělek.Tohle není luxusní auto pro bohaté, jakkoli se nám to může, s našimi průměrnými příjmy, zdát. V US je to naprosto normální cena pikapu a na splátky na takto laciné auto dosáhne téměř každý. Jinak něž na splátky (na půjčku) si tam stejně téměř nikdo auto nekupuje.

      1. Ano a doufám i v další vylepšení. Například už byla
        Ano a doufám i v další vylepšení. Například už byla zmínka o rozkládacích slunečních panelech. Když si představíš kryt korby rozložený na každou stranu ještě jednou tak už z toho je slušná elektrárna a prostor na korbě by zřejmě byl i pro rozložení dvakrát na každou stranu.
        Autonomní a samodobíjecí- to je budoucnost. Možná 🙂

    1. To není není špatný, na to že jsou to peníze od hejlů,
      To není není špatný, na to že jsou to peníze od hejlů, kteří věří v Roadster, Semi, Y a teď truck. Podle mě super za jednu odkoktanou prezentaci vycucaných čísel nad kopií Aston Martin Bulldog z roku 76. Slibem holt nezarmoutíš.

      1. „kteří věří v Roadster, Semi, Y“…
        mám to chápať tak,

        „kteří věří v Roadster, Semi, Y“…
        mám to chápať tak, že tvoj názor je, že ani jedno z tých aut nikdy reálne nebude v predaji?

        ja napríklad „verím“ v Y asi podobne, ako verím vo Fabiu 4 v roku 2022.
        ani jedno z tých aut si neplánujem kupovať. napriek tomu asi niet pochýb, že skôr či neskôr vzniknú.

        či ako si to myslel?

        1. Se divis? Hadej co ten ychtiosaurus rikal o TM3? No
          Se divis? Hadej co ten ychtiosaurus rikal o TM3? No samozrejme ze se nikdy nebude vyrabet a pak teda ze tesla vyrobi jen par kusu a pak zbankrotuje, jakmile se jich vyrobilo a prodalo nejaky ten pulmilion tak uz konecne drzi hubu a pozornost zameruje na dalsi modely. Ten osel mele dokola furt to same. Ten uz je ve fazi kdy Teslu jen nenavidi, vsechno co udela je spatne, vsechno sou lzi a musk je debil. Tak poznas cloveka co uz nepouziva mozek, jen se vzteka jak male decko protoze se ve VSEM totalne pletl jeho ego to nedokaze unest. To by musel priznat ze se pletl, to tenhle typ lidi zasadne nedela.

                1. A umíš i zaštěkat na požádání?
                  A umíš i zaštěkat na požádání?

                2. Máš tam chybu…
                  Mám jen IQ tykve…
                  IQ kýble bláta je

                  Máš tam chybu…
                  Mám jen IQ tykve…
                  IQ kýble bláta je pro mě nedostižná meta, sice ode mně opisoval na střední jeden pozdější děkan na ČVUT, ale to se asi nepočítá?

                3. Nepočítá :-)))) Protože děkan je volená funkce
                  Nepočítá :-)))) Protože děkan je volená funkce akademickým senátem :-)))) A voliči jak známo volí voly, je to už obsaženo v tom slově :-))))

        1. To ze umi Tesla uzasne zrychlovat, to uz ukazali a to musi
          To ze umi Tesla uzasne zrychlovat, to uz ukazali a to musi obdivovat i petrolheadi. Ted by meli ukazat, ze umi taky udelat sportovni podvozek a rizeni. To co zatim sledujeme je v oblasti sportovnich aut tezky podprumer.
          No a kdyz presvedci, tak to bude teprve zabava, tesim se. Mohla by vzniknout nejaka kategorie zavodu seriovych BEV. Teda budou to tak zavody na 20 minut, nez jim dojdou baterky… no uvidime 🙂

            1. No z toho co jsem videl, tak do toho musel chudak maskac dat
              No z toho co jsem videl, tak do toho musel chudak maskac dat jeden 200 kw motor navic, aby to melo sanci, posadil to 5 cm nad zem, pridal tomu kridlo, vymenil brzdy, nasadil zavodni gumy, vybrakoval cely interier a radsi to stihl rozbit, nez doslo na oficialni mereni.
              Pak rozhlasil, ze to bylo pekelne rychle, ale vlastne je to jen na urovni famy.
              Az to bude v serii, tak se o necem bavme, ale ono se i tak ukazuje, ze Muskovi ty stopky meri trochu jinak, nez vsem ostatnim 😀

              1. Plaid verze bude mít 3 motory stejně jako Taycan. Stejně
                Plaid verze bude mít 3 motory stejně jako Taycan. Stejně jako všechny ostatní závodní úpravy. Přece jenom to bude verze určená na závodění a porovnávání si penisů na okruhu.

                Nejdůležitější je, že ho předhonil o 29 vteřin na okruhu, kde se počítá každá desetina vteřinky.

                1. Vite diskuze byla o podvozku, protoze ten primarne dela
                  Vite diskuze byla o podvozku, protoze ten primarne dela sportovni auto. Puvodni tesla ma 2 motory a 451 kW, podobne jako 460 kW u Taycanu. No pak pridali jeste jeden motor, tak maji 3motory nekde 650-700 kW.
                  Dle meho by byla frajerina porazit Taycan se srovnatelnym vykonem, ale protoze kazdy kdo se s Skem projel vi, ze ten podvozek je rekneme politicky „ne tak vytribeny“, tak hold na to museli jit jedine hrubou silou.

                  Vidite, ja cetl ze 19, 22 vterin a jinde pul minuty…
                  Ale protoze je Musk stary lhar, co si nevidi do huby, tak nezbyva, nez si pockat, az to postavi nekdo realne vedle sebe, za stejnych podminek.

                  Cenim asi ale toho, ze to na ten Ring dovezli a zkouseli to tam. Taky je mohli narknout z pedofilie ze 😀

                2. Původní verze Modelu S má 2 motory, ale Plaid má 3 motory.
                  Původní verze Modelu S má 2 motory, ale Plaid má 3 motory. A opravdu tam nepřidali motor 14 dní před závodama kvůli Porsche. Celé to vychází z podvozku vyvíjeného pro nový Roadster, který má 3 motory což je funkční prototyp od roku 2017.

                  Taky nevím co myslíte s tou vytříbeností podvozku, protože i současná verze Modelu S Raven má špičkový podvozek.

                  Podle Tesly byl nový prototyp Modelu S rychlejší o 29 vteřin. Ale protože celý svůj názor jste postavil na tom, že Musk a Tesla lžou, tak se není moc o čem bavit.

                3. Podstatné je, kolik té Tesle naměřili oficiální stopky,
                  Podstatné je, kolik té Tesle naměřili oficiální stopky, to je to jediné, co se počítá a s čím automobilka příp. může operovat ve svých marketingových materiálech. Neříkám, že to Tesla nezajela, ale taky není možné s jistotou říct, že to zajela, pokud to nebude ofic. měřený čas. Takže zatím platí, že Taycan je na tomto okruhu rychlejší a to bez jakýchkoliv pochybností a bez ohledu na to, co říká Tesla.

                  Neřekl bych, že Tesla a Musk lžou, jen nemají čím (oficiálním) svoje údaje potvrdit, to je vše.

                  Celá emotivní debata k ničemu, prostě Porsche je zatím rychlejší a tesla dělá na tom, aby jej předstihla, to ji nelze upřít a lze držet palce, posune to pak i Taycana 🙂

                4. Ten ofiko cas je vazany na vyhrazeni okruhu jen pro tento
                  Ten ofiko cas je vazany na vyhrazeni okruhu jen pro tento ucel. A takova rezervace neni mozna jen tak. Je to dlouhodoba zalezitost dostat termin. Vase argumentace je formalisticka. Asi jako kdyz si daji dva pres hubu a ten co dopadnul hur to neprizna, protoze u toho nebyl notar.

                5. U Porsche taky vycházíme pouze z jejich zprávy. Ten čas
                  U Porsche taky vycházíme pouze z jejich zprávy. Ten čas uváděný taky není oficiální. Neexistuje žádné oficiální prohlášení ze strany Nurburgringu. Pouze prohlášení Porsche. Ale to taky neznamená, že tomu nevěřím. Já věřím oboum stranám, že ty uvedené časy jsou pravdivé.

                  Opravdu nevím kde se vzal ten nesmysl, že Porsche věříme, ale Tesle ne.

                6. Já byl v tom, že čas Porsche Taycan je nějak „posvěcený“
                  Já byl v tom, že čas Porsche Taycan je nějak „posvěcený“ ofic. měřením, vyhrazený okruh, jasná trasa a pod., aby to bylo porovnatelné s ostatnímy časy jiných aut na tomto okruhu. Z toho jsem vycházel.

                  Třeba tady vidím Taycan i starší čas Tesly S, novější ne:
                  https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times

                  Těch zdrojů časů je víc, opravdu nevím ale které časy jsou oficiální a lze se na ně spolehnout.

                7. Není žádné oficiální měření. Wiki není oficiální
                  Není žádné oficiální měření. Wiki není oficiální kanál Nürburgringu. A jak vidíš, tak tam uvádějí jako zdroj zprávu a video od Porsche. Nic oficiálního z Nürburgringu.

                8. Tady jsou oficiální měření, je to potvrzeno přímo
                  Tady jsou oficiální měření, je to potvrzeno přímo okruhem, má to svůj postup, aby se předešlo spekulacím. Ale dělá se to jenom od sezony 2019, je tam zatím málo aut, je potřeba počkat až (jestli) toto měření podstoupí Taycan a model S a pak se může srovnávat.
                  https://www.nuerburgring.de/en/fans-info/info/record-drives-lap-times-nuerburgring.html

                  Jinak, když tak koukám na časy, tak jak Taycan, tak model S jsou cca. na úrovni spalovacích sedanu vyšší a luxusní třídy, takže to tak odpovídá. Ale elektrická auta mají svoje dvě zvláštní kategorie 🙂

                9. Elektrická auta mají především svůj čas závodění
                  Elektrická auta mají především svůj čas závodění teprve před sebou. Už dominují na drag racech a nový Roadster by to mohl teprve rozčísnout.

                  Každopádně díky za odkaz. Já oběma automobilkám věřím, že uvedené časy jsou pravdivé.

                10. To určitě, je to na počátku. Ale je rozdíl mezi drag race
                  To určitě, je to na počátku. Ale je rozdíl mezi drag race a okruhem, ten je komplexnější a hlavně teda zelené peklo.

                  Ostatně, je tam vidět propastný rozdíl mezi speciálem jako je to hybridní Porsche s časem 5:20 a pak VW ID.3, což je špičkový závodní EV a ztrácí 45 sekund. Těmto se roadster ani nepřiblíží, jsem zvědavý jak si povede ve srovnání třeba se sports cars jako je Porsche GT2 RS MR s časem kolem 6.45 🙂

                11. VW ID.3 je závodní EV? Nespletl sis to s něčím? 🙂
                  VW ID.3 je závodní EV? Nespletl sis to s něčím? 🙂

              2. Co to blábolíš, jaký oficiální měření? To ti kdo
                Co to blábolíš, jaký oficiální měření? To ti kdo nakukal? Během testování zároveň s jinýma autama se na Ringu nesměj dělat oficiální rychlostní kolečka. Ne každej tam ten den testuje rychlost a tak správci něchtěj narušovat jejich testování. Pokud si chceš zkusit oficiální měřený kolečko, tak si na to musíš trať rezervovat a rezervace jsou vybraný snad na rok dopředu. Měřený časy nejsou oficiální, ale vod nějakýho místního maníka co tam stál a stopnul jim to.
                Pokud sis nevšim tak testy probíhali 2x a testovalo se víc aut. To že jedno kleslo při prvních testech neznamená že to druhý taky. Navíc pokud ti ato neklene tak nespíš testuješ málo. 😀

Napsat komentář