TÉMA:

závodní motorky


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

MotoE - závody elektrických motorek odstartují příští rok

Šampionát elektrických formulí Formula E v posledním roce předvedl takový úspěch, že příští rok odstartuje také závod elektromotorek.   elektromotorky elektrické motorky Energica Ego MotoE MotoGP FIM

VIDEO: Motokros budoucnosti

V letošním roce se uskutečnil v belgickém městě Zolder druhý ročník závodů elektrických terénních motorek KTM Electric Bike Race. Závodu se zúčastnili i známí motokrosoví jezdci jako je Jordi Tixier nebo Valentin Guillod.   Motokros

VIDEO: Italská elektrická střela Energica EGO

Energica EGO je vyvíjená italská supersportovní elektrická motorka. Na trh dorazí v příštím roce s připevněnou cenovkou 20 000 euro (550 000 Kč).   Energica EGO

VIDEO: Závody terénních elektromotorek

Minulý rok se v Belgii uskutečnily první závody elektrických enduro motorek v závodním parku Zolder. Motorkám se spalovacími motory se zatím „elektroendura“ nemůžou rovnat. Avšak vše je otázkou času, resp. baterie.   Závody elektrický motorek

VIDEO: Elektrická supermotorka Mugen Shinden Ni v akci

Elektromotorka Mugen Shinden Ni je výrobkem japonské firmy Mugen. Elektrický speciál v hodnotě 4,3 milionu dolarů je určen pro prestižní závod International Isle of Man TT Race na ostrově Isle of Man ležícího mezi Velkou Británii a Irskem.   MUGEN SHINDEN NI

Jak postavit elektromotorku za rok + VIDEO

Začátkem roku si motocykový závodník Chip Yates usmyslel, že postaví . Ale ne jen tak ledajakou. Závodní, co nejrychlejší, aby se mohla postavit na start se svými benzinovými předchůdci a porazit je. Během jediného roku se mu to podařilo.   
elektromotorky WERA Swigz Chip Yates

Nahá krása - elektromotorka Mission R

, mladá americká společnost vyvíjející , se nebojí ukázat co je "uvnitř". Svou představila už před časem. Teď odhalila některé unikátní inovace a designové postupy, které při jejím návrhu využila.   
elektromorka Mission R nahá

Závodní elektromotorka Mavizen TTX02 - laptop na kolech

Každý rok se v konvenčním centru sejdou nejbystřejší hlavičky z auto-moto průmyslu celého světa na veletrhu SEMA, aby si navzájem ukázaly co je nového. Akce není otevřena pro veřejnost, přesto se tam objeví kolem 100 000 lidí. Letošní ročník proběhl od 3. do 6. listopadu. a mimo jiné se tam představil i se svou TTX02.  
Mavizen TTX02

Brammo Enertia TTR se představuje ještě před elektrickými závody TTxGP

Zbývají necelé dva dny do startu závodu TTxGP, prvního motocykového závodu určeného pro elektromotorky. Ještě před mávnutím startovním praporem se postupně objevují nové informace o strojích, které budou stát na startovním roštu. Například společnost Brammo připravila u svou druhou elektrickou motorku, Brammo Enertia TTR, závodní verzi své původní Brammo Enertia, kterou hodlá prodávat skrze síť obchodů Best Buy. Novinka váží pouhých 163 kg, zejména díky stejnému hliníkovému rámu jako má originální Enertia. Závodu se zúčastní dokonce dva kusy. O pohon elektromotoru se stará lithium-polymerová baterie s kapacitou 8 kWh, maximální rychlost motorky je 145 km/h. "Naším cílem je mít nejovladatelnější motorku, která projede zatáčkami nejrychleji, abychom měli co nejlepší průměrnou rychlost," komentoval představení novinky Craig Bramscher, ředitel Brammo.

Brammo Enertia TTR

Brammo Enertia TTR Brammo Enertia TTR Brammo Enertia TTR
 

Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil