TÉMA:
závodní motorky
NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:
Jak postavit elektromotorku za rok + VIDEO
Začátkem roku si motocykový závodník Chip Yates usmyslel, že postaví elektromotorku. Ale ne jen tak ledajakou. Závodní, co nejrychlejší, aby se mohla postavit na start se svými benzinovými předchůdci a porazit je. Během jediného roku se mu to podařilo.
Nahá krása - elektromotorka Mission R
Mission Motors, mladá americká společnost vyvíjející elektrické motorky, se nebojí ukázat co je "uvnitř". Svou elektromotorku Mission R představila už před časem. Teď odhalila některé unikátní inovace a designové postupy, které při jejím návrhu využila.
Závodní elektromotorka Mavizen TTX02 - laptop na kolech
Každý rok se v konvenčním centru Las Vegas sejdou nejbystřejší hlavičky z auto-moto průmyslu celého světa na veletrhu SEMA, aby si navzájem ukázaly co je nového. Akce není otevřena pro veřejnost, přesto se tam objeví kolem 100 000 lidí. Letošní ročník proběhl od 3. do 6. listopadu. a mimo jiné se tam představil i Azhar Hussain se svou elektrickou závodní motorkou TTX02.
Brammo Enertia TTR se představuje ještě před elektrickými závody TTxGP
Zbývají necelé dva dny do startu závodu TTxGP, prvního motocykového závodu určeného pro elektromotorky. Ještě před mávnutím startovním praporem se postupně objevují nové informace o strojích, které budou stát na startovním roštu. Například společnost Brammo připravila u svou druhou elektrickou motorku, Brammo Enertia TTR, závodní verzi své původní Brammo Enertia, kterou hodlá prodávat skrze síť obchodů Best Buy. Novinka váží pouhých 163 kg, zejména díky stejnému hliníkovému rámu jako má originální Enertia. Závodu se zúčastní dokonce dva kusy. O pohon elektromotoru se stará lithium-polymerová baterie s kapacitou 8 kWh, maximální rychlost motorky je 145 km/h. "Naším cílem je mít nejovladatelnější motorku, která projede zatáčkami nejrychleji, abychom měli co nejlepší průměrnou rychlost," komentoval představení novinky Craig Bramscher, ředitel Brammo.
![]() |
![]() |
![]() |