TÉMA:

vodíkové palivové články


Vodík - palivo budoucnosti? O se diskutuje už dlouho. Testují se . Zatím však nejsou ekonomicky výhodná. Připravují je , i .

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Hyundai bude své palivové články prodávat pod značkou HTWO

Hyundai představil novou značku „HTWO“, pod níž bude nabízet svůj světově unikátní systém palivových článků na vodík.   Hyundai zahajuje novou energetickou éru na základě svých více než dvacetiletých zkušeností s vodíkovou technologií

Toyota dává k dispozici technologii palivových článků, očekává desetinásobný růst

Toyota Motor Europe zpřístupňuje svým obchodním partnerům technologii palivových článků a očekává, že jejich celosvětové prodeje brzy desetkrát vzrostou.   Toyota založila obchodní uskupení Fuel Cell Business Group, jehož úkolem bude koordinovat aktivity na poli vodíku v Evropě.

Toyota a Honda testují mobilní elektrárnu v podobě vodíkového autobusu

Automobilky Toyota a Honda pracují na systému mobilní elektrárny. Jde o generátor zahrnující autobus na palivové články umožňující přepravovat velké množství vodíku, přenosná zařízení pro externí napájení a přenosné baterie.   autobus na vodík Toyota a Honda, palivové články

Hyundai představil studii HDC-6 NEPTUNE, vodíkové nákladní auto

Hyundai zveřejnil první skici studie HDC-6 NEPTUNE, konceptu elektricky poháněného nákladního vozidla s palivovými články na vodík.   HDC-6 NEPTUNE společnosti Hyundai ztělesňuje její vizi techniky a designu elektricky poháněného nákladního vozidla s palivovými články a nulovými emisemi

BASF vyvíjí inovativní materiály pro vodíkové palivové články

Ze spolupráce firem BASF, Joma-Polytec GmbH a Mercedes-Benz Fuel Cell GmbH vzešlo řešení na míru k výrobě anodové a katodové koncové desky v palivových článcích.   auto BASF palivové články vodík

Hyundai staví 1MW vodíkovou elektrárnu Nexo

Hyundai podepsal se společnostmi Korea East-West Power a Deokyang dohodu o výstavbě 1MW elektrárny s palivovými články na vodík.   Elektrický modul NEXO bude vyrábět 8000 MWh elektrické energie ročně s nulovými emisemi<br />

Hyundai plánuje vyrábět 500 000 vodíkových aut ročně

Hyundai zveřejnil dlouhodobý plán rozvoje, nazvaný „FCEV Vision 2030“. Plánuje vyrábět statisíce vodíkových palivových článků ročně.   Hyundai chce zkoumat nové možnosti podnikání, zaměřeného na dodávky systémů palivových článků výrobcům automobilů, dronů, plavidel, kolejových vozidel, vysokozdvižných vozíků a generátorů elektrické energie. Do roku 2030 plánuje vyrábět 700 000 systémů palivových článků ročně včetně 500 000 jednotek pro elektromobily s palivovými články (FCEV).

Vodíková auta - mají vůbec smysl? A vystačí pro ně platina?

Elektromobilita je dnes jasný trend vývoje v automobilovém průmyslu. Některé automobilky se ji ale snaží ještě "okořenit" vodíkem. Má to smysl?   auto elektrolyzér společnosti Sunflower

Hyundai představuje novou generaci aut s palivovými články, do čtyř let chce elektromobil s dojezdem 500 km

Automobilka Hyundai nabídla první pohled na novou generaci vozidel s palivovými články, a to s velkým předstihem před oficiálním představením SUV s pohonem na vodík, ke kterému dojde začátkem příštího roku.   Hyundai Motor naznačuje v předpremiéře novou generaci vozidel na vodík


Nabíječky elektromobilů Circontrole-stationAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.