TÉMA:

uhlíková vlákna


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Elektromobil BMW i3: nejvíc revoluční auto od dob Ford Model T

Společnost Munro & Associates se specializuje na rozebírání strojů a jejich analýzu. Rozebírá (ale i navrhuje) auta, elektroniku, letadla, zbraně, lékařské přístroje a podobně. Nedávno se její inženýři a analytici podrobně podívali na elektromobil BMW i3.   auto elektromobil BMW i3 auto

Nový Ford GT má EcoBoost a konstrukci z uhlíkových vláken

Ford včera na odhalil nový Ford GT – supersportovní automobil s aktivní aerodynamikou, odlehčenou konstrukcí využívající uhlíková vlákna a dosud nejvýkonnějším produkčním motorem EcoBoost.   auto autosalon Detroit 2015 nový Ford GT

BMW chce snížit cenu výroby uhlíkových vláken o 90 %

Podle magazínu Bloomberg je BMW blízko tomu, aby výrobu uhlíkových vláken () až o 90 %. Díky tomu by se tento pokročilý materiál mohl stát konkurenceschopný klasické oceli.   auto BMW uhlíková vlákna CFRP

Recyklovaný uhlík jako nový

Pokud bychom hledali základní stavební kámen života na Zemi, pravděpodobně bychom skončili u uhlíku. Tento relativně malý a lehký prvek je základem prakticky všeho, co nás obklopuje.   auto letadlo Airbus A380 letectví

Auta z 3D tiskárny? Realita už dnes

Kompozitní materiály jsou cestou ke snižování hmotnosti a spotřeby automobilů. Jejich výroba je však zatím drahá a technicky náročná. Letecký inženýr Greg Mark však ukázal, jak jednoduše lze kompozitní díly vyrábět pomocí pokročilé 3D tiskárny.   3D Tiskárna

O krok blíže: Baterie v karosérii

Švédové před pár lety představili koncept elektromobilu, jehož baterie funguje jako baterie. Projekt si kladl za cíl zmenšit hmotnost a zvýšit dojezd elektromobilů. Na projektu se stále pracuje, ale na komercializaci „superkarosérie“ si ještě nějaký ten pátek počkáme.   Kompozitní díl

BMW znásobí výrobu uhlíkových vláken

Americko-německá firma SGL Automotive Carbon Fibers zdvojnásobí výrobu uhlíkových vláken v závodě Moses Lake ve státě Washington. Výhradním odběratelem vláken je německá automobilka BMW. Němci uhlíková vlákna používají k výrobě velmi lehké a pevné karosérie elektromobilu BMW i3.   CFRP karoserie

Nissan: karbonová vlákna jsou pro auta příliš odolná!

Včera jsme informovali, že šéf výzkumu v Renaultu nepovažuje snižování hmotnosti elektromobilů za prioritu. Ilustroval to na příkladu využití u BMW i3. Uhlíková vlákna kupodivu nepovažuje za ideální řešení ani Nissan.   auto Nissan Leaf elektromobil

BMW i3: Velký zájem zákazníků vs. problémy s výrobou

Německá automobilka nestíhá uspokojit všechny zájemce o elektromobil BMW i3. Kromě úvah o zvýšení denní kapacity výrobního podniku v Lipsku, řeší BMW i nečekané problémy s výrobou pokročilé kompozitní karosérie.   BMW i3


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolProdej pneu 100% onlineKariéra EVC Group
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?

Newsletter