TÉMA:

TPCA


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Stát chce podle ministra průmyslu Havlíčka do budoucna podpořit vodík v dopravě

Stát chce mimo čisté elektromobility do budoucna podpořit rovněž rozvoj vodíkové technologie v dopravě. Podpora by měla směřovat do rozvoje infrastruktury na výrobu a čerpání vodíku i do samotného využití vozidel na vodíkové palivové články.   Ministr Havlíček si při návštěvě v Kolíně vodíkovou Toyotu Mirai osobně vyzkoušel, stejně jako vozy na hybridní pohon.

Citroën C1, Peugeot 108 a Toyota Aygo jako elektromobily?

Trojčata Citroën C1 (druhá generace), Peugeot 108 a Toyota Aygo se od roku 2014 vyrábí v továrně TPCA v Kolíně. Šéfka Citroënu Linda Jackson aktuálně naznačila, že třetí generace těchto aut už bude elektrická.   auto elektromobil Citroen C1

Toyota představuje nové Aygo z kolínské továrny TPCA

Toyota Aygo, přepracovaná koncem roku 2008, si ve třídě minivozů rychle získala dobrou pověst pro výborné využití obestavěného prostoru a spolehlivost. Doposud se prodalo více než 580 tisíc těchto vozů. Nová verze nabízí upravený design, přepracovaný interiér, nové kombinace barev i nižší spotřebu.   auto Toyota Aygo

Toyota Aygo

Toyota Aygo

Toyota vyrábí tento malý městský automobil ve společné továrně Toyoty a PSA jménem TPCA (Toyota Peugeot Citroën Automobile) v Kolíně v České republice. Poprvé byla Toyota Aygo představena v roce 2005 na autosalonu v Ženevě. Peugeot 107 a Citroen C1 jsou stejná auta jako Aygo, jen s jinou značkou. V pořadu Top Gear americké stanice BBC využili Aygo při velkém fotbalovém zápasu automobilů aby poukázali na její manévrovatelnost. Právě podle redaktorů Top Gear je Aygo vynikajícím autem do města.

 

Stará Škodovka, nebo nový hybrid?

Automobiloví výrobci dlouhá léta počítali s tím, že lidé budou pravidelně obměňovat své staré stroje za nové. "Staré" může znamenat, zejména v různých regionech, odlišný pojem. U nás je to řekněme od pěti do deseti i více let. Proč to ale dělat, když staré pořád dobře slouží? Spotřebitel je sice podle neoficiálních marketingových pouček tvor hloupý, ale ne zas tak docela.
Škoda Fabia
Během letošního dubna se automobilový průmysl v ČR propadl o 25,5%. To je více než čtvrtina veškeré výroby aut u nás, z nichž naprostá většina jde na export. Lidé kupují méně aut, ovšem to nejhorší nás podle analytiků může teprve čekat. Kdo totiž má zájem koupit nové auto, koupí jej už dnes - za co nejnižší cenu. Tihle kupci pak ale budou chybět trhu v příštích letech, kdy má přijít zotavení.

Pyramidová hra automobilek se tak začala rychle hroutit. Distributoři už nedokáží jednoduše přesvědčit další zákazníky, aby investovali nemalé částky do koupě de-facto zbytečného výrobku. Začínají proto své produkty balit do nového, ekologického obalu - ostatně jako celá řada dalších průmyslových oborů. Rozjíždí se zelený marketing. Novinkám říkají "hybridy", "auta na plyn" a na autosalonu ve Frankfurtu bylo také poprvé hlasitě slyšet slovo "elektromobily". Světem se přelévají obrovské objemy prostředků, které mají napomoci změně v oblasti osobní automobilové dopravy. A k tomu je tu státy financovaná stimulace poptávky v podobě šrotovného. ČÍST DÁL…

 

Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil