TÉMA:

mikro-hybridní systém


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Li-ion baterie do každého auta?

Ford společně s jihokorejským Samsungem vyvíjí duální baterii kombinující li-ion a klasickou olověnou baterii. Ford plánuje umístit duální baterie do všech svých automobilů se spalovacím motorem. Cílem baterie je ulehčit práci motoru a šetřit palivo.   Duální baterie Ford

General Motors uvažuje o hybridní Corvette

Chevrolet Corvette patří mezi klasická americká sportovní auta. I když byla Corvette desítky let synonymem pro sportovní výkon bez ohledu na spotřebu, v dnešní době se bezohledný sportovní výkon již nenosí. General Motors (GM) proto v duchu moderní doby vážně uvažuje o vývoji hybridní verze Chevrolet Corvette.   Chevrolet Corvette C7

Nový Citroen DS4 s pohonem e-HDi

Včerejší večer patřil, alespoň co se týče tuzemského automobilového světa, představení . Horká novinka rozšířila podle očekávání nabídku vozů s technologií e-HDi, jež se osvědčila v nedávném testu modelu C4, ze kterého nejnovější přírůstek francouzské automobilky vychází.  
Citroen DS4

Test: mikrohybridní Citroen C4 e-HDi za pět litrů

Příchod v pořadí druhé generace „“ neunikl snad nikomu. České silnice jsou již delší dobu lemovány billboardy propagující tuto letošní novinku, která na potenciální zákazníky útočí přijatelnou cenou a atraktivní designem. V redakčním testu jsme se podívali pod kapotu trochu exotičtějšímu modelu s technologií e-HDi, jenž chce navíc zapůsobit nízkou spotřebou.  
Citroen C4 e-HDi

Nová generace Citroen C4 uvedena v ČR

Segment nižší střední třídy M1 tvoří v třetinu trhu s osobními vozy. včera odhalil své želízko v ohni – novou generaci . Oproti předchůdci nabídne "poněmčený" design, relativně objemný zavazadelník (380 l), bohatou výbavu a cenu startující na 274 900 Kč. Na to by Češi mohli slyšet, ale to ukáže až následujících pár měsíců.  
Nový Citroen C4

Citroen C3 Picasso získá mikro-hybridní pohon

Byla to francouzská automobilka Citroen, která před čtyřmi lety představila a začala masově nasazovat technologii Stop & Start pro snížení spotřeby paliva. Od té doby se k podobnému kroku odhodlala řada dalších automobilek. Na rok 2010 chystá Citroen nové diesely Citroen C3 Picasso, které budou vybaveny nejen druhou generací Stop & Start systému, ale navíc regenerativním brzděním. Tomuto celku pak automobilka říká "mikro-hybridní systém". Regenerativní brzdění pomůže dále snížit emise i spotřebu, ale i cenu. Diesel Citroen C3 Picasso bude samozřejmě vybaven filtrem pevných částic, kombinovaná spotřeba má být úžasných 3,3 l/100 km při emisích 110 g/km.
Citroen C3 Picasso

 

VOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.10% sleva na produkty EVmotionNabíječky elektromobilů Circontrol