TÉMA:

mazda 2


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Elektrická Mazda 2 s rotačním motorem

Rotační motor se v automobilovém světě příliš neujal. V současné době ho ve větších sériích nabízí pouze japonská Mazda. Nové uplatnění však může najít v elektrických autech (resp. sériových hybridech) jako prodlužovač dojezdu neboli range extender.   Mazda 2, rotační motor

Elektrická Mazda2 už jezdí v Japonsku, na trhu na jaře 2012

Nemít dnes na trhu do zásuvky, případně je jako spáchat sebevraždu. zatím za automobilkami nebo zaostává, ale ne na dlouho. Už příští rok má uvést na trh neboli Demio.   Mazda2 elektromobil

Mazda2 se SkyActiv motorem spotřebuje 3,3 l/100 km

neboli Mazda Demio se ve třetí generaci vyrábí od roku 2007 na stejném podvozku jako . V aktuálně pustila na trh Demio vybavené motorem SkyActiv. Průměrná potřeba se má pohybovat kolem 3,3 l/100 km.   
Mazda 2

Mazda nabídne v Japonsku elektrickou Mazdu 2

a ? Půjde to! Japonská automobilka už delší dobu nezávisle vyvíjí své vlastní . Je založené na malém kompaktu Demio známém v Evropě jako . K pronájmu bude od jara 2012.   
nová Mazda2

Japonsko testuje elektrická auta na solární energii

V Japonsku v malém městečku poblíž Tokya zkouší skupina společností Mazda, EnerDel, Think Global a Itochu elektrická auta zásobovaná čistě solární energií. Mazda 2

Mazda2 jako základ pro elektromobily

Mazda až dosud zůstávala tak trochu stranou alternativních pohonů. Chlubila se sice svým autem na vodík v podobě modelu Mazda RX-8 s Wankelovým motorem, slibovala další auta na vodík, ale jinak je toho pomálu. Heslo Zoom-Zoom se ale úspěšně šíří světem a nová Mazda2 si získala cenu Světového automobilového designu pro rok 2008. Třetí generace byla představena v roce 2007 na autosalonu v Ženevě.
Mazda2

galerie: Mazda2
Mazda2 Mazda2 Mazda2

Mazda se aktuálně dala dohromady s Itochu Corporation a zástupci města Tsukuba aby ohlásila, že společně přestavějí tři modely Mazda2 na elektromobily. Jejich testování proběhně v rámci programu sdílení aut ve zmíněném městě poblíž Tokya a jejich dobíjení skrze obnovitelné zdroje energie. Testování začne v březnu 2010.

 

Mazda 2 v silnější dieselové verzi

Malá zelená "šik" Mazda 2 se už nějakou tu dobu prodává hned v několika verzích. Protože jde o malý levný automobil zaměřený na úspornost, byl dosud jediným dostupným dieselem 1,4l motor o výkonu 68 koní. Mazda však ohlásila, že brzy přidá také další verzi s 1,6l motorem o výkonu 90 koní. Stejný už využívají automobilky Ford u modelu Ford Fiesta nebo PSA v několika svých malých modelech. Spotřeba tohoto motoru by měla být 4,2 l/100 km při emisích 112 g/km. Nový kompaktní dieselový hatchback Mazda 2 MZ-CD 1.6 bude v prodeji na jaře 2009.
Mazda 2

 

Mazda 2

Mazda 2

Mazda 2 je nový kompaktní vůz vycházející z designového programu Zoom-Zoom. Pětidveřový vůz je menší a lehčí, ale o to hbitější. Přitom klade také důraz na ekologii a spotřebu paliva. Zatím je k dispozici v několika benzinových verzích od 1.3 l do 1.5 l, začátkem příštího roku přibude také naftová verze Mazda 2 1.4 MCD+. Všechny modely jsou vyráběny v Japonsku.

 

Malá velká Mazda 2

Mazda 2

Nový model už je na běžícím pásu továren automobilky poblíž města Hirošima. Mazda 2 byla vyvinuta ve spolupráci s automobilkou a je o 100 kg než její předchůdce. V se bude prodávat během června pod názvem Mazda Demio, do Evropy dorazí Mazda 2 během října za dosud neoznámené ceny. První tři modely budou benzinové: 1,3 litrový motor (74 nebo 85 koní) a 1,5 litrový (105 koní). O měsíc později by měl dorazit i 1,4l diesel s výkonem 70 koní. V USA se toto bude prodávat nejspíš pod názvem od roku 2009. Spotřeba nejvýkonnějšího modelu se pohybuje kolem 6,6 l/100 km.

 

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrol

Newsletter