TÉMA:

Ford Fiesta


Ford FiestaFord Fiesta malé tří nebo pětidveřové , představuje ve své nejnovější verzi již šestou generaci osvědčené značky. Je navrženo v duchu kinetického designu, vychází z dříve představeného konceptu Verve. Ford Fiesta je také prvním modelem postaveným na systémem GPDS. Prodává se v motorizacích od 1,25 l/44 kW do 1,6 l/66 kW. Fiesta se vyrábí v Německu, Španěsku, Mexiku, Thajsku a Číně a prodává se na celém světě včetně ČR. Cena začíná na 224 190 Kč.

NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Ford se chystá elektrifikovat modely Fiesta i Focus

Na akci Go Further, která se koná 2. dubna od 16.00 v nizozemském Amsterdamu, představí Ford of Europe důležité novinky z oblastí elektrifikace, užitkových vozů a SUV.   Ford představí Fiestu a Focus v provedení EcoBoost Hybrid. Tyto modely se stanou členy rozsáhlé nové řady hybridních a elektrických vozů Ford.

Nový Ford Fiesta stanovil rekord ve spotřebě: 2,9 l/100 km

Nový Ford Fiesta hatchback a pick-up Ranger stanovily tři nové rekordy úsporné jízdy. Z toho dva padly v rámci každoročního britského „MPG Marathonu“.   auto nový Ford Fiesta rekord MPG Marathon

Nový Ford Fiesta: spotřeba od 3,2 l/100 km, pokročilé asistenční systémy

Na český trh přichází nový Ford Fiesta. Jako první model značky Ford dostala Fiesta systém detekce chodců, který dokáže předejít srážce i v noci.   Díky novému podvozku a systému elektronického rozdělování točivého momentu se u nového Fordu Fiesta přilnavost v zatáčkách zlepšila o 10 %, brzdná dráha o 8 %.

Autosalon Ženeva 2017: nový Ford Fiesta ST má výkon až 147 kW, umí běžet na dva válce

Ford Performance představuje novou generaci sportovního modelu Ford Fiesta ST. Pod kapotou má tříválec EcoBoost o objemu 1,5 l. Veřejnosti se nová Fiesta ST poprvé představí na autosalonu v Ženevě.   Sportovní zvuk tříválcového motoru doplňuje elektronický systém spolu s aktivní klapkou ve výfuku. K nižším emisím CO2 přispívá systém deaktivace jednoho válce při částečném zatížení.

Nový Ford Fiesta - technicky nejvyspělejší malý vůz na světě?

Ford na speciální akci „Go Further“ v německém Kolíně nad Rýnem odhalil novou generaci Fordu Fiesta. Je to podle něj "technicky nejvyspělejší malý vůz na světě", nabízí řadu asistenčních systémů a konektivity.   auto nový Ford Fiesta

Ford eWheelDrive pro megapole 21. století

Podle odhadů OSN má v roce 2050 na planetě Zemi žít 9 miliard obyvatel, z toho 6,6 miliard ve městech. Po silnicích se může také prohánět čtyřikrát více automobilů, nejen z důvodu rostoucí populace, ale hlavně díky rostoucímu bohatství celé společnosti. Můžeme se na podobné „automobilové peklo“ připravit? Ano, třeba konstrukcí malých, bezemisních a vysoce agilních vozidel, například jako je eWheelDrive od společnosti Ford a Schaeffler   eWheelDrive

Top Gear recenzuje nový Ford Fiesta

Příznivci automobilových televizních magazínů obvykle nacházejí to nejlepší, co tenhle žánr nabízí, v britském magazínu Top Gear. Stal se klasikou nejen díky svým osobnostem (ať těm před, nebo za kamerou), ale především pro originální a často velmi ulítlé způsoby prezentace jednotlivých automobilů. V nejnovějším díle si Top Gear vzal na paškál Ford Fiesta 2009 a desetiminutová "super-recenze" je už na hranici toho, co se ještě vůbec dá považovat za recenzi, a co za zábavu téměř střihu hollywoodského velkobijáku. Když Ford Fiesta závodí s nadupaným sporťákem v obchodním domě, je to ještě slabý odvar z toho, co přijde později. "Je Ford Fiesta zelené auto? ...Ano." Stojí za zhlédnutí.

 

Ford se po GM také začíná orientovat na menší automobily

Ford logo

Už tento týden se od americké automobilky Ford očekává, společně s oznámením finančních výsledků, také potvrzení přestavby některých jejích továren směřující k výrobě menších automobilů. Namísto rozměrných a především žravých trucků a SUV se, podobně jako nedávno General Motors, americká automobilka zaměří na městské automobily s nízkou spotřebou. Ceny pohonných hmot letí nezadržitelně vzhůru a zejména v USA to má dalekosáhlé následky, kromě jiného pokles prodeje nových automobilů. Ford už dříve ohlásil, že továrna v Mexiku bude namísto pickupů řady F vyrábět nový vůz Fiesta. Dalším důvodem, proč chce Ford předělat některé továrny, je také velmi slabý dolar. Díky tomu už nemá cenu dovážet malé vozy ze zahraničí, ale bude lepší je vyrábět doma. Ford prodává malé automobily zejména v Evropě v rázné konkurenci automobilek jako Citroen, Renault nebo japonské Toyoty.

 

veletrh e-SalonNabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil