TÉMA:

FCV


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Vodíkové auto Honda Clarity také jako plug-in hybrid a elektromobil

Honda aktuálně v u vybraných kalifornských dealerství začíná prodávat vodíkové auto Honda Clarity na leasing. Chystá ho dovézt i do Evropy a především příští rok představit jeho plug-in hybridní a plně elektrickou verzi.   auto vodíkové auto Honda Clarity Fuel Cell Vehicle

Mediální kampaň za vodíkovou budoucnost se rozjíždí

Velkým propagátorem vodíkového pohonu je japonská automobilka Toyota. Již v příštím roce vstoupí do prodeje první sériový vodíkový automobil Toyota FCV (Mirai). Marketingové oddělení Toyoty nelení a spouští gigantickou mediální kampaň.   Toyota FCV (Mirai)

Vodíková Toyota FCV již letos v prosinci

Japonská automobilka Toyota uspíší start prodeje vodíkového auta Toyota FCV (Fuel Cell Vehicle). Začátek prodeje byl naplánován původně na rok 2015. První vozy však k zákazníkům zamíří již v prosinci letošního roku.   Toyota FCV

2015: Vodíková budoucnost klepe na dveře

Japonská automobilka Toyota hodlá uvést v roce 2015 do prodeje první sériově vyráběný vodíkový automobil, prozatím označovaný jako FCV-R. Podaří se Toyotě nastartovat vodíkovou revoluci, nebo jde o slepou vývojovou větev automobilismu?   Toyota FCV-R

Toyota věří vodíku, sériové auto v roce 2015

Po celém světě se ve všech pádech skloňují slova „elektromobil“ nebo „hybrid“. V 90. letech populární vodíkové automobily však zůstávají stranou zájmu. Dostat automobilový svět z „vodíkové deziluze“ chce japonská Toyota, která na letošním autosalonu Tokyo Motor Show představí první sériový vodíkový osobní automobil.   Toyota věří vodíku

Vodíkové vozidlo FVC-R za jeden milión korun

Chcete si koupit auto poháněné ? Připravte si minimálně jeden milión korun nebo pro jistotu dva. Japonská zveřejnila ceny pro první sériové vodíkové vozidlo FCV-R. Vůz přijde na trh v roce 2015 a bude stát mezi 50 000 a 100 000 dolary.   FCV-R

Renault má prototyp vozu Scénic ZEV H2 na vodík

Francouzská automobilka Renault představila po vzoru partnerské společnosti Nissan a jejího modelu Nissan X-Trail FCV prototyp vozu Renault Scénic ZEV H2 s pohonem na vodík. Maximální rychlost je 160 km/h, dojezd 350 km s možností zvýšení tlaku ve vodíkových nádržích, a tím i zvýšení dojezdu až na 500 km. Nissan dodal pro prototyp palivové články, palivové nádrže a lithium-iontové baterie, zatímco inženýři Renaultu upravili model Scénic tak, aby bylo možné do něj tyto komponenty vložit. Je sice o 6 cm delší, ale zato si uchoval celý objem kufru jako klasická verze.

Renault Scénic

 

2015: klíčový rok pro komercializaci palivových článků

Na profesním semináři se nedávno v Japonsku sešli zástupci předních japonských automobilek a Ministra ekonomiky, obchodu a průmyslu v rámci demonstračního programu "Vodík a palivové články". Předně bylo zdůrazněno, že narozdíl od hybridních automobilů mají před sebou auta na palivové články ještě dlouhý kus cesty. Yasuhiro Daisho, profesor na Waseda University, přednesl trefné přirovnání: "Pokud bych měl tato vozidla připodobnit letadlu, řekl bych, že hybridy už létají a elektromobily pomalu startují a stoupají, zatímco FCV zatím popojíždějí po ranveji."

Honda FCX Clarity

 

ChargeUp! - Komplexní dodávka dobíjecích stanic a souvisejících služebe-stationAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů CircontrolVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.