TÉMA:

e-max


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

TEST: elektroskútr E.ON E-Max 120L+

Elektrické skútry E.ON E-Max sledujeme dlouhodobě. Testovali jsme elektroskútry e-max 90s i 120s. Tentokrát jsme se dostali k nejnovějšímu modelu E.ON E-max 120L+, který je konečně vybaven li-ion bateriemi.   auto elektroskútr E.ON E-Max 120L+

TEST: elektroskútr E.ON e-max 120s

Je tomu téměř přesně rok, co jsme měli možnost testovat elektroskútry E.ON e-max 90s a 120s. K modelu jsme se letos opět vrátili, protože je k dispozici v modelovém provedení pro rok 2012. Jaké novinky přináší?   test elektroskútru e.on emax 120

Test: Elektrické skútry E.ON e-max 90s a 120s

Energetická se stala výhradním dovozcem skútrů Vmoto do České republiky. Na tuzemském trhu se tak budou prodávat právě pod značkou E.ON. A díky jednomu z oficiálních prodejních míst, pražskému Scootlandu, jsme měli příležitost postavit jak slabší, tak silnější verzi vedle sebe.   E.ON e-max

Elektroskútr - za kolik, jaký a kdy koupit?

nabízí proti těm benzinovým především výhodu nízkých provozních nákladů a nulové hlučnosti. Navíc je "bez zápachu" a nepotřebuje tak častý servis. Kam se vývoj v oblasti ubírá, kdy je nejlepší doba na koupi, jaké jsou aktuální novinky?   
elektroskútr e-Max 110S

Elektromobilita zavítala do Prahy

Veletrh elektrotechniky a elektroniky Amper 2010 letos není jen pro odborníky. Na své si totiž přijde každý, kdo se zajímá o budoucnost dopravy v našich městech. Pod jednou střechou, lze spatřit od elektrokola, přes elektroskútr a elektrickou motorku až po elektromobil. O jeden atraktivní kousek elektrokola se navíc soutěží a pravděpodobnost výhry je, zdá se, poměrně slušná.

Veletrh Apmer 2010

Test elektroskútru E-max 110S

Během posledních dnů babího léta jsme měli možnost otestovat vedle sebe dva . Tím větším z nich byl E-max 110S od německého výrobce e-max (neplést prosím s oblíbeným bankovním účtem). Společnost sídlící v Mnichově má s výrobou letité zkušenosti, působí na trhu už od roku 2003. Ačkoliv výroba probíhá v Číně, vývoj a návrh pochází z domácího a Itálie.  
elektroskútr e-Max 110S

elektroskútr e-Max 110S elektroskútr e-Max 110S elektroskútr e-Max 110S

Elektroskútr e-max 110S na první pohled zaujme právě netradičním designem se dvěma nad sebou umístěnými kulatými předními světly. Elektromotor s max. výkonem 4000 W je zabudován do zadního 13" kola. Jako zdroj energie slouží gelová baterie. Její zvlášností je, že je jí příjemné pravidelné dobíjení. Tj. po každé projížďce je dobré ji zapnout do zásuky. I v samotném manuálu stojí upozornění, že "jízda na částečně nabitou baterii výrazně snižuje její životnost". Platí to i naopak, tj. pravidelné dobíjení výrazně zvyšuje její životnost.

Nové elektroskútry GOVECS představeny v Polsku

Segment , ačkoliv zdánlivě nepříliš zajímavý, vypadá dnes ve skutečnosti jako jeden z nejslibnějších. ve sice zbankrotoval, ale to otevířá cestu novým "tvářím". Podle našich informací jeden ze zakladatelů firmy a několik dalších lidí z managementu bylo nespokojeno se zhoršující se kvalitou výroby v , a tak začátkem roku 2009 založili, společně s lidmi ze zkrachovalého Vectrixu, novou firmu GOVECS se sídlem v a výrobním závodem v polské Vratislavi.  
Elektroskútry GOVECS

Akumoto A10/70 v. E-max 110S

Pokud přemýšlíte o elektrickém skútru, který se dá řídit s oprávněním AM, pak vyčkejte času. V současné době testujeme dva konkurenty dostupné na českém trhu. Prvním z nich je na serveru Hybrid.cz hojně diskutovaný skútr Akumoto A10/70, druhým německý E-max 110S.

Akumoto A10/70 v. E-max 110S

A pozor. Ačkoli třeba maximální rychlost 45 km/h oba skútry spojuje, jsou přecijen úplně rozdílné. Zaujme vás více devadesátikilový střízlík Akumoto za 45 tisíc korun nebo cenou i hmotností téměř dvojnásobný E-max?

Akumoto A10/70 v. E-max 110S


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů Circontrole-SalonProdej pneu 100% onlineAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSKariéra EVC Group

Newsletter