TÉMA:

Citroen C4


NEJNOVĚJŠÍ ČLÁNKY:

Dva autonomní vozy Citroën jely z Paříže do Amsterdamu

Dva vozy Citroën C4 Picasso najely více než 300 kilometrů v režimu bez zásahu řidiče. Francouzská automobilka se tak přidává k mnoha ostatním výrobcům, kteří se snaží o vývoj robotických aut.   auto robototická autonomní jízda Citroen C4 Picasso

Test: mikrohybridní Citroen C4 e-HDi za pět litrů

Příchod v pořadí druhé generace „“ neunikl snad nikomu. České silnice jsou již delší dobu lemovány billboardy propagující tuto letošní novinku, která na potenciální zákazníky útočí přijatelnou cenou a atraktivní designem. V redakčním testu jsme se podívali pod kapotu trochu exotičtějšímu modelu s technologií e-HDi, jenž chce navíc zapůsobit nízkou spotřebou.  
Citroen C4 e-HDi

Jak funguje mikrohybridní e-HDi od Citroenu?

Nová generace Citroenu C4 je na českém trhu k mání od minulého týdne. Z celé nabídky motorizací nás pochopitelně zaujala ta nejexotičtější – mikrohybridní 1.6 e-HDi. Jak celý systém funguje? To nám osvětlila návštěva školicího střediska PSA v Čestlicích nedaleko Prahy.  
Citroen e-HDi

Nová generace Citroen C4 uvedena v ČR

Segment nižší střední třídy M1 tvoří v třetinu trhu s osobními vozy. včera odhalil své želízko v ohni – novou generaci . Oproti předchůdci nabídne "poněmčený" design, relativně objemný zavazadelník (380 l), bohatou výbavu a cenu startující na 274 900 Kč. Na to by Češi mohli slyšet, ale to ukáže až následujících pár měsíců.  
Nový Citroen C4

PSA Peugeot Citroen chce diesel hybridy

Už před rokem automobilky Peugeot a Citroen předvedly na autosalonu v Paříži několik konceptů využívajících nového hybridního pohonu. Systém byl pojmenován HYbrid4 (původně HYmotion4) a prvním modelem, který jej využije, bude v roce 2011 crossover Peugeot 3008. HYbrid4 je pohonný systém využívající elektromotoru a dieselového HDi motoru, v případě Peugeotu 3008 to byl 2,0l diesel s výkonem 163 koní pro přední kola a elektromotor s výkonem 37 koní pro zadní nápravu. Aktuálně koncern PSA Peugeot Citroen ohlásil, že již pokročil v přípravě výroby zmíněného hybridního pohonu a v továrnách Mulhouse a Sochaux už běží pilotní výrobní projekty. Výhodou diesel-hybridního pohonu by měla být možnost namontovat jej do celé řady různých typů automobilů. Z výrobního pásu už sjelo několik prototypů modelu Peugeot 3008 (spotřeba 4,1 l, emise 109 g/km), předtím si hybridní pohon vyzkoušeli inženýři na modelech Citroen C4 a Peugeot 308. Druhým vozidlem v pořadí, které využije HYbrid4 bude Citroën DS5.
Peugeot 3008

 

Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil