Sygic připravuje řešení pro elektromobilitu, uzavřel partnerství s Plugsurfing

redakce - 19 Březen 2020

Sygic, pspěšný vývojář navigačních řešení, představí v blízké budoucnosti sérii inovativních řešení pro řidiče a automobilky. Mají pomoci vyřešit největší překážky masového rozšíření elektromobility – obavu z dojezdu a nabíjení.Společnost Sygic, která byla založena v Bratislavě roku 2004, je zařazena do žebříčku nejrychleji rostoucích společností Deloitte Fast 50 a stala se první společností nabízející navigační systémy pro iPhone a druhou pro Android. S více než 200 milióny unikátních uživatelů GPS aplikace od Sygic v současnosti stojí v čele globálních navigací pro odvětví automobilového průmyslu a cestování.

Společnost Sygic, která byla založena v Bratislavě roku 2004, je zařazena do žebříčku nejrychleji rostoucích společností Deloitte Fast 50 a stala se první společností nabízející navigační systémy pro iPhone a druhou pro Android. S více než 200 milióny unikátních uživatelů GPS aplikace od Sygic v současnosti stojí v čele globálních navigací pro odvětví automobilového průmyslu a cestování.
foto: Sygic

Globální navigační hráč Sygic spojil síly se společností Plugsurfing – největším poskytovatelem přístupu k nabíjecím stanicím v objemu 150 000 nabíjecích bodů v Evropě.

“Partnerství se společností Plugsurfing je důležitou součástí našeho plánu, vyvinout komplexní a inovativní řešení pro elektrická auta. Produkty a služby, které zanedlouho představíme, pomohou nejen novým, ale i zkušeným řidičům čelit každodenním výzvám elektromobility,“ uvedl Viceprezident pro eMobilitu v Sygic, Petr Füzék.

Podle průzkumu Centra pro výzkum a rozvoj informačních služeb (CORDIS) jsou rozhodujícími překážkami, které zatím brání masovému rozšíření elektromobilů, nabíjecí infrastruktura, nedostatečné podvědomí a nízká osvěta. To vše sehrává důležitou roli v obavách z dojezdu a nabíjení.

“Jako zkušený vývojář inovativních navigací a průkopník propojení telefonů s vestavěnými systémy v autech, jsme připraveni překonat tyto překážky,” dodal Füzék.

“Plugsurfing je evropským leaderem v elektromobilitě. Naším cílem je zprostředkovat nabíjení jednoduše pro každého řidiče. Díky tomu se nám podařilo vybudovat silnou komunitu řidičů elektrických aut, kteří pravidelně využívají naše služby. Spolupráce se společností Sygic nám umožní představit nové řešení, které pomůže vyřešit ty nejkritičtější potřeby i našich řidičů.“ uvedl Adam Woolway, spoluzakladatel a výkonný ředitel společnosti Plugsurfing.

Sygic představí první řešení pro elektromobilitu, které bude součástí Sygic GPS Navigace začátkem května 2020.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Marek_

"Produkty a služby, které zanedlouho představíme, pomohou nejen novým, ale i zkušeným řidičům čelit každodenním výzvám elektromobility."

To je právě špatně, zcestná filozofie. Člověk, který se chce někam přepravit osobním autem, nemá co "čelit výzvám", ten člověk má sednout do auta a jet, kam potřebuje/chce. A ne se stresovat dojezdem a špatným nabíjením (rychlost, počet stanic, atd.).

Tímto přístupem se teda elektromobilita moc nemá šanci rozšířit mezi klasické uživatele, kteří nejsou fandové EV a nových technologií obecně.

---

Lexus GS 450h Premium

Ale o tom to je ne? Chtějí vzít ty "výzvy" a předchrouopat je aby člověk sedl do auta a jel kam ho navigace k nabíječce zaveze... a až pak kam chce ;-)

Píšu to ironicky ale to je přesně to co lidi nechtějí řesit a bát se jestli náhodou nebude stanice obsazená nebo jak co nejefektivněji dobíjet (ne třeba vždy do plna atd.).

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele Marek_

No to já chápu... jen říkám, že celá eketromobilita by měla být bez jakýchkoliv "výzev" a překážek, které je potřeba překonávat, jinak je to k ničemu a výrazněji se neprosadí.

---

Lexus GS 450h Premium

Ale ty výzvy časem vymizí - větší baterka, hustší infrastruktura, levnější výroba...
Souhlasím že se asi moc tlačí na pilu ale to neznamená že za čas ty výzvy budou tak palčivé.
Bohužel/bohudík tu EV máme a nejsme ovce co nedokážou řešit (nebo se o to alespoň snažit) problémy je-li před ně postaven. Tak řeší/snaží...

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km

Obrázek uživatele runner42

Je to zábavné čtení, asi jako Rudé právo z roku 1988.

---

NA ELEKTRO ANI KORUNA, ŘEKLA KORONA.

Spalovací auta nejezdí na benzín, ale na daně (teď 71% ceny PHM)

Rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

A kdo donutí ty velké společnosti, které si každá hrají na svém písečku ke spolupráci?

Dokud nebude v zákoně například, že každý provozovatel více jak 10ks nabíjecích míst musí mít zpřístupněné API, aby mohli stanice obsluhovat i aplikace třetích stran (např EVmapa), tak se situace s nutností mít v telefonu tisíc aplikací a tisíc registrací nikdy nezmění.

---

19 tis km elektricky od roku 2018

Řekl bych že legislativa, jak správně usuzujete.
Teď je to klondajk ale i kreditka je RFID, takže jako první krok vidím unifikaci RFID a pak už je krůč...megaskok k API jako musí teď ty banky například.

---

Leaf 2012 koupen 2018/05; měsíční nájezd cca 2k km


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil