Škoda ukázala první náčrtky nového Superbu

Jan Horčík - 22 Prosinec 2014

Nová, už třetí generace vozu Škoda Superb bude pravděpodobně zároveň první (plug-in) hybrid naší domácí značky. Zároveň má jít o revoluci co se týká designu. Automobilka aktuálně ukázala alespoň první skicu nového auta.auto Nová Škoda Superb představuje revoluci známého tvarosloví značky. Nová designová skica ukazuje expresivně pojatou limuzínu, kvalitní a plnou vášně. Design je propracovaný, elegantní, dynamický, svébytný, moderní a expresivní.

Nová Škoda Superb představuje revoluci známého tvarosloví značky. Nová designová skica ukazuje expresivně pojatou limuzínu, kvalitní a plnou vášně. Design je propracovaný, elegantní, dynamický, svébytný, moderní a expresivní.
foto: Škoda Auto

Nová Škoda Superb pokračuje v tom, co začala studie Škoda VisionC představená letos v březnu. Premiéra nového Superbu se odehraje v polovině února 2015 v Praze, následně bude během března představeno auto na .

"Od přídě až po záď, od velkých kol až po mírně klesající linii střechy, nový Superb oslovuje svou jasnou geometrií, výrazně konturovanými plochami, sošnými tvary, puristickou precizností a elegantně vedenými jednolitými liniemi," říká Škoda ve svém krátkém komuniké.

Koncern Volkswagen chystá velkou hybridní ofenzívu a značka Škoda nebude výjimkou. Také nový Volkswagen Passat už osmé generace se objeví jako plug-in hybrid a zřejmě stejný pohon pak Škoda zapracuje také do svého Superbu. Kdy, za kolik a s jakými přesně parametry se Superb plug-in hybrid objeví zatím ale nevíme.

Spekuluje se nicméně o 1.4 TSI motoru o výkonu 115 kW doplněném o 70kW elektromotor. Celkový výkon hybridní pohonné soustavy Superbu do zásuvku bude 155 kW (211 koní) a auto ujede čistě na elektřinu až 50 km. Kombinovaná spotřeba: 1,5 l/100 km. Auto by se mělo začít prodávat už během roku 2016.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Pořád samé designové sračičky a reálná užitkovost auta klesá generace od generace. Zvyšuje se váha, obestavěný prostor, složitost motorů a návazné elektroniky, doplňují různé blbiny. Ale dojet pohodlně z bodu A do bodu B malým autem s velkým vnitřním prostorem pro posádku a náklad, jednoduchým ovládáním jednou nohou, minimem smradu a hluku, to prostě je zadání, které se okázale ignoruje. Výsledkem jsou malé vozy do města velikosti nedávné střední třídy a úplná pitomost typu městské SUV. Něco jako v teplákách do divadla.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 83 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 37 tis. km (51 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

A kombinovaná spotřeba bude
1,5l benzínu, 100 kWh a 4 nové gumy na 100 km

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dosla mu pastelka

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Někdo mu ukradl gumy, tak jezdí po ráfcích :P


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?