Nová Škoda Scala je sice založena na konceptu plug-in hybridu Škoda Vision RS, ale tento pohon do vínku (zatím) auto nedostane.
Nová Škoda Scala půjde přímo proti nejprodávanějším modelům v Evropě jako je Volkswagen Golf nebo Ford Focus. Zcela nový model nabízí vysokou úroveň aktivní a pasivní bezpečnosti, full LED přední i zadní světlomety, velkorysou nabídku místa pro cestující i zavazadla a mnoho prvků Simply Clever.
NEPŘEHLÉDNĚTE Škoda Scala – nové jméno pro zbrusu nový model
Délka nového kompaktního modelu činí 4 362 mm, šířka 1 793 mm a výška 1 471 mm. 2 649 mm dlouhý rozvor náprav modelu Škoda Scala je jedním z parametrů přispívajících k velmi dobrým jízdním vlastnostem.
Prostor před koleny cestujících na zadních sedadlech činí 73 mm (stejná hodnota 73 mm platí i u vozu Škoda Octavia), šířka ve výšce loktů na zadních sedadlech činí 1 425 mm (1 449 mm u vozu Octavie) a prostor pro hlavu cestujících na zadních sedadlech činí 982 mm (980 mm).
Scala disponuje jedním z největších zavazadlových prostorů ve své třídě – základní objem činí 467 l. Sklopením opěradel zadních sedadel lze objem zavazadlového prostoru rozšířit až na 1 410 l.
Vůz také charakterizují moderní, na přání dostupné full LED přední světlomety a full LED zadní skupinové svítilny. Nový kompaktní vůz má jako první model značky Škoda dynamická zadní směrová světla. Pod zadním nárazníkem se skrývá také prvek Simply Clever, dostupný na přání: mechanicky sklopné, elektricky odjistitelné tažné zařízení, které se vyklopí po stisknutí tlačítka v zavazadlovém prostoru.
Kromě toho nabízí vůz Škoda Scala také typické prvky značky Škoda jako schránku na deštník ve dveřích řidiče (včetně deštníku) nebo škrabku na led ve víčku palivové nádrže, ale i elektricky ovládané páté dveře s funkcí Tip-To-Close, které jsou dostupné na přání.
Nová generace nejlepších online služeb a infotainment systémů ve své třídě Moderní vzhled vozu doplňuje také nejnovější digitální technologie integrovaná ve voze. Flexibilně konfigurovatelný Virtuální Kokpit, který je dostupný na přání, má displej o velikosti 10,25”. Jedná se o největší displej v rámci třídy kompaktních vozů. Nejlepší hodnoty v dané třídě vozů mají i displeje infotainment systémů o velikosti až 9,2“.
ŠKODA SCALA from ŠKODA VIMEO PRO on Vimeo.
Díky nové generaci mobilních online služeb Škoda Connect mohou cestující pomocí mobilního telefonu zamknout a odemknout vůz nebo aktualizovat software infotainment systému nebo mapy navigace „vzduchem“. Návštěva prodejce vozů není nutná. Scala je prvním modelem značky Škoda, který je sériově vybaven připojením k internetu.
Zabudovaná karta eSIM poskytuje vysokorychlostní připojení LTE. Další SIM karta nebo sdílené připojení pomocí smartphonu tak není třeba. Ve standardní výbavě bude tato karta eSIM podporovat funkce Tísňového volání a Proaktivní servisní služby.
Pět úsporných motorů, na přání nastavitelný podvozek
Škoda Scala nabízí pět různých motorů, které splňují emisní normu Euro 6d-TEMP. Paleta motorů zahrnuje tři benzinové a jeden naftový motor. Později v průběhu roku 2019 přibude agregát s pohonem na ekologický zemní plyn (CNG). Všechny motory mají přímé vstřikování, jsou vybaveny turbodmychadlem, Start-Stop systémem a rekuperací brzdné energie.
foto: Škoda Auto
K přenosu hnací síly benzinového motoru 1,0 TSI o výkonu 70 kW (95 k) slouží manuální pětistupňová převodovka. Motor 1,0 TSI o výkonu 85 kW (115 k) je standardně vybaven manuální šestistupňovou převodovkou, na přání je dostupná automatická sedmistupňová převodovka DSG.
Vrcholný benzinový agregát vozu Škoda Scala je čtyřválcový motor 1,5 TSI o výkonu 110 kW (150 k), který je standardně dodáván s manuální šestistupňovou převodovkou, na přání je nabízena automatická sedmistupňová převodovka DSG. Všechny benzinové motory jsou vybaveny filtrem pevných částic.
Ekologickou variantou je motor 1,0 G-TEC. Tento tříválcový motor pohání primárně zemní plyn (CNG), při kterém se vypouští méně emisí CO2 než při spalování konvenčních paliv. Po vyčerpání natankovaného zemního plynu může být motor poháněn i benzinem. Aktuální verze agregátu CNG má výkon 66 kW (90 k), k přenosu hnací síly výhradně slouží manuální šestistupňová převodovka.
Asistenční systémy
Christian Strube, člen představenstva společnosti Škoda Auto, odpovědný za oblast Technického vývoje, zdůrazňuje: „Nový vůz Škoda Scala je postaven na flexibilní modulární platformě MQB koncernu Volkswagen, která umožňuje nejen použití nejmodernějších součástek pro pohonné jednotky a pro podvozek, ale i přístup k mnoha novým asistenčním systémům, které jsou k dispozici poprvé nebo v rozšířené verzi a které byly doposud známy pouze z vozů vyšších tříd. Kombinace asistenčních systémů s mnoha prvky pasivní bezpečnosti posunuje bezpečnost na velmi vysokou úroveň.“
foto: Škoda Auto
Jedním z asistenčních systémů, které jsou ve voze Škoda Scala k dispozici v rozšířené verzi, je i systém Side Assist. Tento systém, který je dostupný na přání, upozorňuje řidiče na to, když se zezadu blíží vozidla, která mají v úmyslu předjíždět nebo se již nacházejí v mrtvém úhlu.
Zatímco známý systém Blind Spot Detect má dosah radaru 20 m, umí systém Side Assist zaregistrovat vozidla až do vzdálenosti 70 m a dokáže tak efektivně varovat před nebezpečím také na dálnicích a rychlostních silnicích.
Součástí systému Side Assist je i systém Rear Traffic Alert. Na dlouhých cestách po dálnici až do rychlosti 210 km/h lze také využít adaptivní tempomat (ACC), který je dostupný na přání. Asistent pro jízdu v pruzích Lane Assist a Front Assist jsou již součástí standardní výbavy.
Front Assist včetně funkce nouzové brzdy sleduje pomocí radaru ve městě prostor před vozidlem a pomáhá tak předcházet nehodám. Užitečným pomocníkem při parkování je na přání dostupný parkovací asistent Park Assist, který vůz Škoda Scala automaticky zaparkuje do podélných nebo příčných parkovacích míst a také z nich dokáže vyjet.
Vysoká úroveň bezpečnosti bez kompromisů Pro bezpečnou jízdu a lepší viditelnost při jízdě ve tmě a za špatného počasí nabízí model Škoda Scala full LED přední světlomety a full LED zadní skupinové svítilny. O příjemné prostředí v interiéru se stará ambientní LED osvětlení.
Úroveň bezpečnosti dále zvyšují různé prvky pasivní bezpečnosti. V případě hrozící nehody uzavře proaktivní ochrana cestujících Crew Protect Assist, která je dostupná na přání, automaticky v předstihu boční okna a předepne bezpečnostní pásy na předních sedadlech. V případě nehody chrání cestující ve voze Škoda Scala až devět airbagů.
foto: Škoda
Kromě dvou předních airbagů pro řidiče a spolujezdce nabízí nový kompaktní model kolenní airbag pod volantem. Na přání jsou dostupné také boční airbagy vpředu a hlavové airbagy a boční airbagy vzadu. Multikolizní brzda zabraňuje nekontrolovanému pohybu vozidla po srážce.
Tísňové volání se aktivuje automaticky v případě aktivace airbagů nebo předpínačů bezpečnostních pásů cestujících na předních sedadlech. Mimo to ho lze kdykoliv spustit i manuálně.
To aby mělo auto připojení k internetu je pro Škodu
To aby mělo auto připojení k internetu je pro Škodu hlavní, ale aby začali dělat na elektro autech to už ne. Blbosti by jim šli, ale podstatné věci absolutně neřeší.
Zato bude připojené k internetu? Vážně? To je snad
Zato bude připojené k internetu? Vážně? To je snad špatný vtip. Co ty motorizace? Kde máme elektromotor? Hybrid? Vodík? Tahle automobilka už nemá žádnou budoucnost, nehorázně zaspali, nemyslíte?
Má to full LED, co by jsi chtěl více? :)))
Má to full LED, co by jsi chtěl více? :)))
Taky pravda 😀 . Ne teď vážně.. na tom autě není opět
Taky pravda 😀 . Ne teď vážně.. na tom autě není opět nic nového. Motorizace ničím nezaujmou a design také žádná extra změna. Poslední dobou je to od škodovky samé zklamání.
Milovníci zbytočných sračkometov si zasa prídu na
Milovníci zbytočných sračkometov si zasa prídu na svoje.
Tragédia táto vaša škodofka.
Mohli jsme Vám na nové platformě MQEB dát rodinný
Mohli jsme Vám na nové platformě MQEB dát rodinný elektromobil.
Ale my jsme si řekli NE! Když sračkomety, tak pro všechny!
A plynoprd navrch!
Škoda…..
Jde o dost jiné kategorie, MEB začne po roce 2020 postupně
Jde o dost jiné kategorie, MEB začne po roce 2020 postupně z výroby vytlačovat u Škody spíš novou dražší Octávii a možná Kodiaqa.
Pěkná TESLA rozvaha Jak cena akcií klesla o 100 dolarů za
Pěkná TESLA rozvaha Jak cena akcií klesla o 100 dolarů za 80 dní 😉
investopedia.com/investing/how-teslas-share-price-dropped-100-80-days
tak Q3 bude až 23:30 našeho času asi kdo ví?????
tak Q3 bude až 23:30 našeho času asi kdo ví?????
tak houby prý až 00:30 SELČ
timebie.com/std/pdt.php?q=15.5
tak houby prý až 00:30 SELČ
timebie.com/std/pdt.php?q=15.5
CNG má nebezpečnější částice PM2,5 než dízl s DPF.
CNG má nebezpečnější částice PM2,5 než dízl s DPF. Tak mě řekněte soudluzi jesi to je zemanovic z bláta do louže nebo rovnou do houna :)))
ja su za metál pro majera a jeho šáde skálošoust :))
Ma
ja su za metál pro majera a jeho šáde skálošoust :))
Ma jer na hrad :)))
Majer ho nahraď :DD
U kvalitních motorů jenom při startování a rozjezdu.
Snad
U kvalitních motorů jenom při startování a rozjezdu.
Snad EURO 7 už konečně nebude rasistické, a pro všechny technologie budou stejné nepřekročitelné meze škodlivin včetně počtu nanosazí.
hele víš proč rus potřebuje udat a spalovat zemák cng?
hele víš proč rus potřebuje udat a spalovat zemák cng? páč potřebuje podpořit globální oteplování aby mu roztála sibiř a tím měl ještě víc zemáku, víc životního prostotu, v moskvě celoročně tepleji a aby se z evropy stala polopoušť a emigrace kanada rusko a tu bitvu vyhrál 😉
Pojedu li na dovolenou,tak si možná pučím něco tak
Pojedu li na dovolenou,tak si možná pučím něco tak ošklivého,velkého a motorem zaostalého.
Ale jinak dam přednost jakémukoliv EV,třeba dvoumístnému
Zotye E200 jen už aby to tu Čína valila!
Šáááde fuj to je ale ošklivý jako obvykle, ani sem to
Šáááde fuj to je ale ošklivý jako obvykle, ani sem to nečetl :))))))))
Nová Škoda Scala je prostě rapid s novými el sračičkami.
Nová Škoda Scala je prostě rapid s novými el sračičkami. Nic víc.
Ano milion věcí co se můžou posrat a ještě za to budou
Ano milion věcí co se můžou posrat a ještě za to budou chtít nehorázné peníze.
Co znamená rekuperace brzd u spalovacího motoru. To vyrábí
Co znamená rekuperace brzd u spalovacího motoru. To vyrábí zpět PHM?
protože dle wikipedie (netvrdím, že je to pravda, ale má to svoji logiku) je rekuperace:
Rekuperace je proces přeměny kinetické energie dopravního prostředku zpět na využitelnou elektrickou energii při brzdění.
Podle webu Škoda Auto: Co se děje při rekuperaci energie?
Podle webu Škoda Auto: Co se děje při rekuperaci energie? Kinetická energie se přeměňuje na využitelnou elektřinu, která se ukládá do baterie nebo rovnou využívá v elektrických palubních systémech. Při brzdění motorem generuje alternátor elektřinu, kterou pohání elektrické systémy nebo dobíjí baterii – to spoří benzin, který by byl jinak využitý pro tyto účely.
A kolik přesně to uspoří benzínu, decku na 100 km?
A kolik přesně to uspoří benzínu, decku na 100 km? :)))
Jen aby se těch uspořenejch pár kaček pak zase nemuselo narvat zpátky do údržby nebo opravy toho systému. ;)) Spíš počítám, že si zákazník tu úsporu bohatě předplatí už při nákupu toho skvostu :))
To je trefné, ničí se tím baterka, protože se dobíjí
To je trefné, ničí se tím baterka, protože se dobíjí nárazově. Bohužel tímto systémem jsou teď vybavovány skoro všechna nová auta. Baterka tak vydrží kratší dobu než dříve a ještě se musí koupit dražší, protože ty levné by klekly hned. Peníze se určitě neušetří, zato bude potřeba vyrábět více autobaterií s olovem a kyselinou.
nechápu jak po dízlblejt desetiletích kecáluňg fetulín
nechápu jak po dízlblejt desetiletích kecáluňg fetulín natahovágn ještě můžete citovat nějaký srandaweb šáde a jejich pindy ikdyby to byla peravda ;))))) tadle auto_ebilka je vzdělaným leda ta pro srandu a debilům je to stejnak jedno :DDD
Neměla by se náhodou stydět a likvidovat následky těch
Neměla by se náhodou stydět a likvidovat následky těch milionu dízlpopelnic kerýma dnes a denně otravuje lidi?? 😉 Ne?? Vážně ne??? žádná morálka???? dobře, když ne voni tak NIKDO! :))
Aspoň můžete být rád, že už berou na ovčí
Aspoň můžete být rád, že už berou na ovčí bééékače větší ohledy, a speciálně kvůli takovým jako vy teď v té zprávě vynechali, že budou ve Scale pro EU nabízet i nejúspornější diesel 1,6.
Nejjednoduší tam bude tu brzdnou energii utrácet v
Nejjednoduší tam bude tu brzdnou energii utrácet v klimatizaci, která se teď už začala započítávat do spotřeby, takže se hodně vyplatí ji tím začít snižovat.
Lze rekuperovat i pomocí stlačenýho vzduchu do tlakový
Lze rekuperovat i pomocí stlačenýho vzduchu do tlakový lahve, ale to se vyplatí jen u náklaďáků.
Ono lze toho vícero ( např. KERS ), ale k čemu to je. Čím
Ono lze toho vícero ( např. KERS ), ale k čemu to je. Čím složitější, tím víc peněz při opravě a o to tu jde pánové.
Škoda Srachka
Škoda Srachka
také to zkusím 🙂
Škoda P-niess
Možno číst anglicky i
také to zkusím 🙂
Škoda P-niess
Možno číst anglicky i česky 😀
Hybridy- ekonomický smysl?
Škoda je nemá, a to je dobře.
Hybridy- ekonomický smysl?
Škoda je nemá, a to je dobře. Passat GTE a Golf GTE jsou parodie na hybrid, pokud to srovnáte s těmi od Toyoty. Když chcete hybrid v této kategorii, na výběr máte Lexus CT200h nebo teď zanedlouho novou Toyotu Corolla.
Pořád se kupují hybridy, i když jsou za stejnou cenu jako full EV.
Design Scaly se dá shrnout jako katastrofa. Začalo to příchodem nynější generace Rapidu. Bohužel tento styl převzala od té doby celá modelová řada. V té době Škoda měla opravdu pěkné a originální vozy, tedy pouze co se týče vzhledu: minulá Fabia, Superb, Yeti, Roomster.
Co se týče nafty – TDI zůstává – 1.6 TDI, pravděpodobně 85 kW. Naštěstí navždy pryč je 1.4 TDI
Asi musí pořád prodávat spalováky. Motor je složený z hodně komponentů a s firmami mají smlouvy na použití jejich dílů. Škubající DSG, navíc se suchými spojkami je taky výtvor.
A zprávy, že je to konkurence pro Ford Focus, to snad ani nemůžou myslet vážně.
Platforma MEB ale konečně, doufejme, nebude mít ten středový tunel, znemožňující cestování víc jak 2 lidí vzadu.
Od Škody je pěknej jenom poslední Superb a předposlední
Od Škody je pěknej jenom poslední Superb a předposlední Ochcáfka jinak nic.
Proč to není označeno jako PR článek????????
Proč to není označeno jako PR článek????????
Přesně tak.
Nejlepší podobné články ani nečíst.
Přesně tak.
Nejlepší podobné články ani nečíst. Škoda už má dostatečnou podporu: televizní reklamy, propagace a chválení v Autosalonu, na webu v Autorevue, Auto.cz, Autoforum… A pak taky Svět motorů apod. a časopisy skupiny Autobild ve všech zemích.
Nové možnosti ale Koncern najde vždycky – tenkrát vystavené Porshe 356 v Praze a auta ve skleněné kostce v některých městech.
Vítej na stránkách podnikového časopisu skodovacek.cz
Vítej na stránkách podnikového časopisu skodovacek.cz :))))
Tak čím mě má tento model zaujmout? Ohraným designem?
Tak čím mě má tento model zaujmout? Ohraným designem? Nulovou inovací co se týče motoru? Tohle mi přijde jako další naprosto zbytečný model, nemyslíte?
Třeba české firmy zaujme určitě, a do 2 let bude u nás
Třeba české firmy zaujme určitě, a do 2 let bude u nás nejspíš nejnakupovanějším modelem, až Octavia znovu nabyde a nevyhnutelně zdraží.
To je další kousek pro lidi, co nenávidí pohodlí. A jak
To je další kousek pro lidi, co nenávidí pohodlí. A jak tak na to koukám, asi to chce i trošku nenávidět design, abych si to koupil :-).
Navíc to bude šok až oznámí cenovku těsně pod
Navíc to bude šok až oznámí cenovku těsně pod Octávií. Ale firmy s flotilami takové auto chtěly. Car policy jim umožní větší rozmach.
tyoe a co my s prodanou nevěstkou šáde?? co je nám do
tyoe a co my s prodanou nevěstkou šáde?? co je nám do ní???? MNOOOOHEM DŮLEŽITĚJŠÍ je pro nás TESLAAA a její včerejších +12% a dnešní výsledky Q3 21:30 soudruzi :)))))))))))))))
kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/statistiky/
až 24:30 soudruzi 🙂 asi
až 24:30 soudruzi 🙂 asi
OFF: Ty bláho co se to stalo s akciema Tesly ?! Něco jsem
OFF: Ty bláho co se to stalo s akciema Tesly ?! Něco jsem prošvihnul??? Proč tak najednou vyletěly nahoru?
no protože Elon včera oznámil že Q3 bude dřív a to dnes
no protože Elon včera oznámil že Q3 bude dřív a to dnes 24.10.2018 v 21:30 SELČ musíš taky trochu číst 😉 a anááálytici něco čuchaj, a citron votočil těsně předtím z prodej na kup :))))))))))
off
Dlouhodobej Tezla šorter a žalovač u SECu votočil vo
off
Dlouhodobej Tezla šorter a žalovač u SECu votočil vo 180 stupňů
marketwatch.com/story/tesla-stock-skyrockets-after-legendary-short-seller-goes-long-2018-10-23?fbclid=IwAR1T3072lHR-A69wl3yc-k8b9HrVAysAbbSJlLy_6kceZwcs67-g31THoRM
hybrid.cz/tesla-zacala-stavet-gigatovarnu-cislo-3-v-cine#comment-159666
teslarati.com/tesla-tsla-short-seller-long-q3-earnings-call-cit
teslarati.com/tesla-tsla-short-seller-long-q3-earnings-call-citron-research-andrew-left/
Uz se tesim na vysledky 3Q, snad budou dobry 🙂
Uz se tesim na vysledky 3Q, snad budou dobry 🙂
Pokud mi to Google dobře spočítal, tak by to mělo být 30
Pokud mi to Google dobře spočítal, tak by to mělo být 30 minut po půlnoci našeho času.
máte to správně koukam na to
máte to správně koukam na to 24:30
timebie.com/std/pdt.php?q=15.5
Někde jsem nedávno četl, že Elon před pár dny nakoupil
Někde jsem nedávno četl, že Elon před pár dny nakoupil snad za 20 mlo.USD akcie Tesly.
Hmm, pokud je to tak, tak se máme na co těšit (ty výsledky za 3Q) – a to je dobře…..
Je zajímavé, že plácnout něco na Twitru nemůže, a
Je zajímavé, že plácnout něco na Twitru nemůže, a stojí ho to 20M USD. Ale sám nakoupit akcie za 20M USD může i když z toho evidentně bude mít osobní prospěch protože je jasné, že vidí do účetnictví firmy a má interní informace takže je evidentně ve výhodě proti ostatním investorům…. a to nikomu nevadí.
Celej ten systém je divnej :).
Ty si divnej 🙂
On ty akcie koupil přímo Tesly a ne vod
Ty si divnej 🙂
On ty akcie koupil přímo Tesly a ne vod nějakýho špekulanta na burze. Jde vo to aby těch 20 mil dostala přímo Tesla odčinil tím to, že díky jeho twítu musela a Tesla zaplatit kašparům ze SECu pokutu 20 mil. $.
Mimo to on zaplatil ješte dalších 20 mil. $ SECu ze svýho. Sleduj trochu ten cvrkot ať jsi v obraze 😉
jéa 😉
jéa 😉
No to sice moc nechápu, jestli jako Tesla mohla jen tak upsat
No to sice moc nechápu, jestli jako Tesla mohla jen tak upsat nové akcie a prodat je Elonovi, ale každopádně kdyby je teď prodal, tak za ně na trhu dostane už víc než 22M.
Nákupy a prodeje největších podílníků jsou vidět v
Nákupy a prodeje největších podílníků jsou vidět v insider trade tabulce protože to musej zveřejňovat. Tudíž by ses to asi okamžitě dozvěděl. Leda že jsou to jiný neveřejně obchodovaný akcie ??? Pokud Tesla sama vlastní nějaké akcie, tak je mohla odprodat a nemusela by nic upisovat.
https://www.nasdaq.com/symbol/tsla/insider-trades
Kuku, kolik ty, jako fanoušek elektra a tesly, vlastnís
Kuku, kolik ty, jako fanoušek elektra a tesly, vlastnís akcí tesly, vydělal si na tom něco nebo prodělal?
Teď jich mám přes 20 a vydělám teprve až dobře prodám.
Teď jich mám přes 20 a vydělám teprve až dobře prodám. Jinak teď jsem s portfóliem v plusu protože jsem se snažil nakupovat v dírách. S fanouškovstvím to má společnýho jen to že o tý firmě toho vím daleko víc než vo těch ostatních na trhu, jinak bych obchodoval i s jinejma. Obchoduju je proto, protože lítaj hore dole vo 106 a do budoucna snad budou i růst. Kdybych od dubna co jsem s tím začal kupoval všechny díry a prodával všechny vrcholy TSLA, tak jsem v ideálním případě víc než zdvojnásobil to s čím jsem začal. A kdybych uměl šórtovat tak by to bylo ještě víc. Taky už jsem koupil i nějakou biotechnologii, ale vo tý vím prd 🙂
Ohlásili, že výsledky za Q3 oznámí o více než týden
Ohlásili, že výsledky za Q3 oznámí o více než týden dříve a čeká se minimálně černá nula.
Také si myslím, že to bude nula, ale trh (analytici)
Také si myslím, že to bude nula, ale trh (analytici) očekává malou ztrátu https://electrek.co/2018/10/24/tesla-tsla-q3-2018-earnings-results-preview/
Udělal jsem si malou analýzu a odhad mzdových nákladů na jedno vyrobené auto: 2Q, 3Q a 4Q 2017 cca $38500, 1Q-2018 $35600, 2Q-2018 $24500, 3Q-2018 $17200. To je ušetřených přes $20000/auto oproti loňsku a odpovídá to přibližně ztrátě v nejhorších kvartálech, takže i když by to o chlup nevyšlo, tak se o budoucnost Tesly nebojím.
1* pěkný kolem nuly to asi bude, a co očekává asi tak
1* pěkný kolem nuly to asi bude, a co očekává asi tak trh?? a kdy to zveřejní mě to vychází 24:30 ??
timebie.com/std/pdt.php?q=15.5
Fuj tajbl. Citim ten smrad uz ted.
Fuj tajbl. Citim ten smrad uz ted.
proc se na portalu o hybridech a o alternativnich pohonech pro
proc se na portalu o hybridech a o alternativnich pohonech pro vozidla pise o obycejne smradlave postrelene slepici?
tahle znacka je tragedie nevim proc tu o ni mam cist.
Aby sis ho tu mohl zadarmo číst a diskutovat.
Aby sis ho tu mohl zadarmo číst a diskutovat.
Nejvíc se mi líbí jak škoda maskuje to auto:) to si
Nejvíc se mi líbí jak škoda maskuje to auto:) to si opravdu v škodovce myslí že někdo bude kopírovat low endovou značku automobilů, se zastaralou technikou, bez inovaci, zaměřenou na prodej aut nejchudší vrstve obyvatel v evropě a asii?
Co na to povedat. Asi ze obal predava co tam po obsahu 😉
Co na to povedat. Asi ze obal predava co tam po obsahu 😉
Maskujou ho proto protože je hnusnej :)))
Maskujou ho proto protože je hnusnej :)))
Máš tam alternativní pohon na zemní plyn.
A i tenhle model
Máš tam alternativní pohon na zemní plyn.
A i tenhle model dostane nakonec ještě v této generaci těžký elektro hybrid, i když asi až za 2 roky.
Pretoze VW nema co by ine ponukol. Treba brat tie clanky s
Pretoze VW nema co by ine ponukol. Treba brat tie clanky s tym, ze aha ich hnupi, nevedia urobit EV. Musi to robit nejaka Tesla.
Musim sa priznat, ze budem velmi rad ked sa zbavim seata.
Tak to nečti 🙂 Vidím nadpis, nezajímá mě to, tak na to
Tak to nečti 🙂 Vidím nadpis, nezajímá mě to, tak na to neklikám a nečtu, ne? Redakce snad ví, co má uveřejnit, aby to splnilo očekávání – počet přečtení a zobrazení reklamy, diskusi a opět zobrazení reklamy.
Nebo druhý model, úplně vyloučit tiskové zprávy a PR články a pak platit za obsah.