Škoda otevřela v Plzni digitální showroom, představuje tam i elektromobilitu

redakce - 26 Duben 2019

První digitální showroom značky Škoda Auto v ČR vyrostl v Plzni, co do rozlohy prodejní plochy je největší tohoto typu v Evropě. Koncept digitálního showroomu zahrnuje množství inovativních prvků a počítá s několika zónami, v nichž se má zákazník cítit příjemně

Koncept digitálního showroomu zahrnuje množství inovativních prvků a počítá s několika zónami, v nichž se má zákazník cítit příjemně
foto: Škoda

TISKOVÁ ZPRÁVA

Autorizovaný obchodník Autocentrum Jan Šmucler slavnostně otevřel digitální showroom pro veřejnost u příležitosti zahájení prodeje nového vozu Škoda Scala.

Mladoboleslavská automobilka se i tímto krokem připravuje na éru, v níž digitalizace prodejního a servisního kanálu hraje čím dál tím větší roli. Nový koncept showroomu klade důraz na zážitkové programy, které zákazníkům umožní interaktivní nákup automobilu v příjemné atmosféře.

Digitální svět se rychle stává klíčovým pro každodenní život stále širší skupiny obyvatelstva. Zprostředkuje zábavu, emoce ale i pomoc. Tento trend postupně proniká i do showroomů značky Škoda, které se v budoucnu stanou nedílnou součástí digitálního světa.

Pouze tímto způsobem lze vyjít vstříc chování dnešních zákazníků a nabídnout jim jedinečný zážitek z interaktivního nákupu. V digitálním showroomu se tak propojuje obchodní prostor v tradičním smyslu toho slova s osobním přístupem a méně formální atmosférou. Přináší také významné novinky do způsobu prodeje, což umožní zákazníkům vychutnat si zcela novou úroveň zkušeností.

„Otevření prvního digitálního showroomu značky Škoda v České republice vnímáme jako významný začátek nové epochy ve vztahu mezi zákazníky a prodejci,“ říká ředitel ŠKODA AUTO Česká republika Luboš Vlček.

„Naše automobily již do éry digitalizace a konektivity vstoupily, prodejní a servisní místa je musejí následovat. Digitální showroom se tak stane místem, kde se zákazníkovi představí individuální mobilita ve své komplexní podobě,“ dodává Luboš Vlček.

„Dnešní digitální zákazník očekává nejen kvalitní produkt, ale i související služby a zážitek, který mu bude ušit tzv. na míru, resp. bude personalizovaný,“ říká Miroslav Holan, vedoucí rozvoje autorizované obchodní sítě značky Škoda v ČR. „Nejedná se však o významnou změnu pouze pro zákazníky, především naši autorizovaní partneři se musejí adaptovat na nové trendy dnešní digitální doby,“ dodává Miroslav Holan.

Koncept digitálního showroomu obsahuje řadu chytře umístěných inovativních nástrojů se specifickými funkcemi, které zatraktivňují jednotlivé oblasti prodejní plochy, nabízejí kvalitnější služby a umožňují vytvářet předem definované zóny sloužící konkrétnímu účelu.

Vyšší standardy služeb umožňují mj. interaktivní připojená zařízení, která zvyšují kompetence prodejců. Větší plocha je výhodou při zákaznickém dialogu v neformálním prostředí. Otevírá možnosti pro efektivnější prezentaci marketingových a propagačních materiálů i speciálních nabídek pro následné služby.

Uvítací prostor je pojat méně formálně než tradiční recepce. Prodejci jsou připraveni nabídnout zákazníkům pomoc nebo je navést k určitému modelu. Na tabletech mohou prodejci vizualizovat konkrétní model, který může být dále v reálném čase zrcadlen na velkoplošných OLED panelech a lépe tak přiblížit vlastnosti daného automobilu.

Vizualizační zóně dominuje velkoformátová videostěna s až 9 obrazovkami. Velký displej s rozlišením 4K zde má několik funkcí. Především láká kolemjdoucí do showroomu záběry vozidel v akci, aktuálními událostmi nebo akčními nabídkami.

Prostor s vybraným modelem značky Škoda zůstává středobodem digitálního showroomu. Vystavené modely jsou zvýrazněny informačním stojanem s 22palcovou dotykovou obrazovkou, kde si zákazníci mohou sami procházet hlavní funkce vozu, ale také měnit jeho barvu, design kol a další doplňky. Prezentované vozy jsou nově vystaveny formou tzv. tematických ostrůvků, které jsou vždy stylizovány s ohledem na zaměření a DNA daného modelu.

Prostor k jednání o kupní smlouvě a financování je oázou klidu daleko od shonu klasické prodejní plochy showroomu. V této zóně je umístěna LED televize, která zobrazuje obsah tabletu. Příjemné prostředí zde vytváří ty nejlepší podmínky pro interakci se zákazníkem.

Zóna hlavních novinek je příležitostí k vyzdvižení všech předností konkrétní modelové řady nebo doplňkového sortimentu z kolekce Škoda. Nachází se v nejatraktivnějším místě showroomu a je vybavena interaktivním dotykovým stolem. Pomocí něho prezentují prodejci zákazníkům vše, co je zajímá.

Relaxační zóna láká nové zákazníky a těm stávajícím dává důvod pro opakovanou návštěvu showroomu. Tady mohou návštěvníci komunikovat díky bezplatnému Wi-Fi připojení, sledovat televizi nebo jen relaxovat u kávy.

Zákazníci, kteří právě nechtějí využívat služeb prodejců, mohou navštívit samoobslužnou zónu s dotykovými obrazovkami, která zahrnuje všechny úkony spojené s výběrem a detailní vizualizací automobilu.

Přestože řada zákazníků již coby prvotní zdroje informací nevyhledává kamenné showroomy a díky inovativním službám jako Škoda Online mohou dokonce uzavřít celý obchod z pohodlí vlastního domova či kanceláře, význam prodejních míst neklesá a nebude klesat ani v budoucnu.

Přes všechny komunikační možnosti současnosti představuje osobní návštěva obchodníka zkušenost, která není přenositelná žádnou technologickou vymožeností, a to včetně Rozšířené (Augmented) nebo virtuální (Virtual, VR) reality.

Proto bude značka Škoda ve spolupráci se svými autorizovanými partnery i nadále investovat do modernizace prodejní a servisní sítě, kterou vnímá jako základní pilíř zákaznické spokojenosti.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Franta Koudelka STS CHvojkovice Brod

a vystavuje tam taky toho VETERÁNA ŠKODA Octavia Green E-Line 2011 ??

kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/

---

Za klima/Sněhuláky/GRÉTU/GrínDojčUWH/EX-REB/TESLU a BD ;) ČEZKO ta země zaprodaná, ropáků autopopelnic plná, žlutým svinstvem oplývající ;) holt zpátečníky zaprděnce a čuchače fosilního fetu budoucnost nemiluje, kdo nejde s dobou jako by debyl ;) 1.liga MISTŘI: Kuk /Saman /Jiří_Švarc /Jan Veselý... ...

Obrázek uživatele Radovan

Jako že by se veřejně přiznali, že jim už 8 let ujíždí vlak a že to krutě podcenili?

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Obrázek uživatele Radovan

Opět marketingové žvásty a elektrického nemají v nabídce nic. Nakašírované nic. Prostě koncern VW a jeho dcery. Bída, bída a bída.... :-(

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 81 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 36 tis. km (50 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, p ...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Opět Radovanovy žvásty, bída, bída, bída...

Obrázek uživatele Kuk

Dokaž opak. Máš vůbec nějakej argument, kromě plkání? :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Představujou leda tak starou belu a ješte k tomu nakašírovanou.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Cenu to má jen pokud bude taková prodejna v širším centru krajského města s parkovištěm a u zastávky MHD, a budou tam mít střední sklad s neustále dostupnými spotřebními díly pro 90% svých modelů v ulicích.
Ale to samotný prodejce nezvládne zafinancovat, pokud to nebudou dělat franšízou jako u McDonalds, kde korporát financuje pozemek a budovu.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jojo a za pár let vyrazí lidi večer do imaginárního baru, najdou si tam imaginárního partnera a prožijí s ním imaginární život...1984 hadr

Tesla Service Center Prague je uz na mape Tesla Europe. Znamena to ze uz je otvoreny?

https://www.tesla.com/en_EU/findus#/bounds/65,55,34,-11?search=store,service,supercharger,destination%20charger&place=pragueczservice

https://www.tesla.com/en_EU/findus/list/services/Czech+Republic

Obrázek uživatele Jan Horčík

Ano, je otevřeno.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Nekdo sem daval odkaz, ze ano

---

Každý ignorovaný tro(t)l se počítá. Některý i víckrát...

VW predstavi novou verzi e-Up na vystave IAA ve Frankfurtu v zari. Nejspis to bude soucasne s eCitigo.

Obrázek uživatele Marek_

Elektrické Citigo už zná i cenu, údajně 420 tisíc:

https://fdrive.cz/clanky/je-to-tady-vime-kolik-bude-stat-prvni-elektricka-skodovka-a-jaky-bude-mit-dojezd-3664

---

Lexus GS 450h Premium

To je fakt dobra cena. Uvidime kolik jich vyrobi nez budou rikat ze s takovym zajmem nepocitali a ze nemaji dostatek baterii.

Obrázek uživatele Kuk

To už je známo dlouho

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

-

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬


Autonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?