Škoda a Leo Express spojují své služby carsharingu

redakce - 06 Duben 2018

Platforma pro sdílení aut HoppyGo fúzuje s jinou carsharingovou službou SmileCar od Leo Expressu. Vzniká tak nová možnost propojení půjčování aut s autobusovou a železniční dopravou. Škoda Auto DigiLab posiluje svou platformu pro carsharing HoppyGo.

Škoda Auto DigiLab posiluje svou platformu pro carsharing HoppyGo.
foto: Škoda

Zákazníci budou moci veškeré nabídky uceleného konceptu mobility objednávat a vyúčtovávat prostřednictvím jediné mobilní aplikace. Díky společnému podniku se HoppyGo stává jednou z největších platforem v České republice.

A protože je HoppyGo i nadále značkou Škoda Auto DigiLabu, stává se DigiLab současně jedním z největších poskytovatelů peer-to-peer carsharingu v České republice. Škoda tak učinila další krok na cestě od čistě tradičního výrobce automobilů k poskytovateli služeb mobility.

„Škoda chápe mobilitu jako ucelený systém, sestávající z vozidel a služeb. Škoda Auto DigiLab tento koncept důsledně realizuje, vznikají v něm nejrůznější nové obchodní modely,“ říká Andre Wehner, Chief Digital Officer české automobilky.

„Nový společný podnik Škoda Auto DigiLabu přitom v praxi realizuje dva důležité prvky: sdílenou ekonomiku a multimodální mobilitu s propojením více druhů dopravy,“ řekl Wehner při prezentaci společného podniku v Praze.

Jarmila Plachá, vedoucí Škoda Auto DigiLabu, zdůrazňuje: „Peer-to-peer carsharing je jedním z nejdůležitějších trendů mobility. Se společným podnikem HoppyGo tento koncept rozšiřujeme o multimodální dopravu. HoppyGo je důležitým krokem v dalším vývoji komplexních služeb mobility.“

„Náš společný projekt nabízí řešení všech dnešních problémů s dopravou, ať už s její udržitelností, infrastrukturálními omezeními ve městech a na silnicích, či problémů s dopravní obslužností. Naším cílem je, aby byl carsharing od HoppyGo dostupný v celém regionu střední Evropy a zejména tam, kde již staví vlaky a autobusy Leo Express,“ uvádí CEO společnosti Leo Express, Peter Köhler.

Škoda Auto dnes nový společný podnik představila při zahájení akce ,Smart Mobility Hackathon‘ v Praze. Při této soutěži, kterou Škoda Auto DigiLab podporuje z pozice partnera a spoluorganizátora, zúčastněné týmy navrhují a vyvíjejí projekty individuální mobility budoucnosti.

Škoda Auto DigiLab nejprve etabloval HoppyGo v Praze. Majitelé aut, kteří chtějí své vozy pronajímat, a zájemci o tuto službu se velice rychle a jednoduše vzájemně najdou pomocí aplikace v chytrém telefonu. Do poolu vozidel patří vedle různých modelů značky Škoda i vozy jiných značek.

Zapojení železniční a dálkové autobusové dopravy a integrace platformy „SmileCar“ nyní nabídku povyšuje na novou úroveň: v budoucnu mohou uživatelé HoppyGo od své aplikace dostávat i návrhy na multimodální kombinace svých cest, tedy kombinace několika dopravních prostředků.

V návaznosti na dálkové autobusové a vlakové spoje si lze v cílové destinaci jednoduše pronajmout soukromé auto. Stále více uživatelů HoppyGo proto své vozy přistavuje do blízkosti zastávek dálkových autobusů nebo nádraží.

Díky společnému podniku je nyní k dispozici více než 750 automobilů – s rostoucí tendencí. Nabídka carsharingu se zaměřuje zejména na mladé uživatele, pro které význam vlastnictví osobního vozu ustupuje do pozadí.

Atraktivní je tato nabídka i pro lidi, kteří se vlastnictví vozu nechtějí vzdát a současně jsou otevřeni nových konceptům mobility. Škoda Auto DigiLab spojuje schopnost inovovat a kompetenci digitálního vývoje Digitalizace a konektivita jsou dva důležité pilíře Strategie Škoda 2025.

S tímto programem budoucnosti se společnost Škoda Auto připravuje na budoucí změny ve společnosti a v automobilovém průmyslu. Škoda Auto DigiLab přitom slouží jako centrální vývojová dílna nových digitálních řešení, služeb a technologií. HoppyGo je stejně jako Škoda Auto DigiLab inovativním startupem.

Myšlenkový inkubátor značky Škoda chápe sám sebe jako součást startupové scény a neustále hledá nové možnosti spolupráce s jinými kreativními subjekty v oboru informačních technologií.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Královéhradecko, Trutnov - Na podzim letošního roku začnou jezdit lidé v Trutnově a Vrchlabí městskou hromadnou dopravou v elektrobusech

rychnovsky.denik.cz/z-regionu/elektrobusy-letos-zaplni-trutnov-a-vrchlabi-mhd-bude-ekologictejsi-20180406.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

4x dvanáctimetrových na elektrický pohon, 3x osmnáctimetrových kloubových na a v Poříčí v blízkosti elektrárny ČEZ speciální zastřešené dobíjecí depo

Obrázek uživatele Radovan

No vida, jak to najednou jde. Semínko už klíčí.....

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Výborně část problému vyřešena, teď ještě aby lidi nečoudili topením.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toxické Česko! V nelichotivém žebříčku jsme na chvostu Evropy

auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/toxicke-cesko-v-nelichotivem-zebricku-jsme-na-chvostu-evropy.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ovšem nejlepší je na tom NORSKO kerý není v €U :)))))

kcc-hho.webnode.cz/business/norway/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

v Německu a Boleslavi se voda nechloruje. Kdo nechce ještě emigrovat z prasopsích Czech může chlemtat čistou Schade Bunzlau ;)

stream.cz/adost/10024017-zazracna-voda-bez-jakekoliv-chemie

Obrázek uživatele Alien5

Jo u nas je pry nejlepsi voda v CR. Ale byl jsem v Adrsbachu a tam byla lepsi :D takze nevim..

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

v adržbachu ze studánky je voda skvělá ale když doteče do hradce je z ní chlorovaná břečka ;) jen jesis v bolce nekoštoval z plastových nebo olovnených trubek ;)

Obrázek uživatele Alien5

Ne standard z vodovodniho radu na vice lokacich v MB :)

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Obrázek uživatele honza.t

RETRO OUTSIDE,
FUTURE INSIDE
MW Motors s.r.o.
Dobřanská 665, 332 09 Štěnovice, Czech Republic
http://mwmotors.cz/luka-ev/
E-mail: sales@lukaev.com

off

Trump ruší nařízení, které mělo snížit spotřebu osobních aut. Američané totiž díky nízkým cenám benzinu znovu preferují velká auta
https://goo.gl/R5Xat5

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

je trestný nadávat prezidentu cizího státu?? :)

Obrázek uživatele Radovan

Politiky se zavírá, případně rovnou střílí/věší. To je podle vkusu a velikosti každé země (někde je lidí dost), záleží jste-li politikem v Itálii (Francii) nebo v Číně.

Politikům se určitě nenadává, to děláme jen my v ČR. Ale měli bychom z demokracií i nedemokracií přijmout některé zavedené postupy, protože čeho je moc, toho je příliš. Viz https://ekonomika.idnes.cz/it-smlouvy-ministerstvo-prace-nku-michaela-marksova-pc8-/ekonomika.aspx?c=A180408_202621_ekonomika_amu zářez 1,3 mld. Marksová-Tominová (ČSSD) a k tomu nacházeč nevyužitých 170 miliard, současně pátým rokem neustálý schodkový politik s mínusovými státními rozpočty a také její bývalý koaliční kolega Babiš (ANO 2011). Chápu jeho ctitele, on se nám tam chudáček od těch zlých jen nakazil a všeci kradnů https://ekonomika.idnes.cz/jizdne-slevy-duchodci-seniori-studenti-andrej-babis-vlada-rozpocet-penize-vydaje-gg7-/ekonomika.aspx?c=A180409_105020_ekonomika_ane. Ach jo.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Kdo nekřičí toho nikdo neuslyší. Jen nadávejte, když máte proč. Ať si to nedaj za klobouk.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Norové vyvíjí autonomní lodní dopravní systém Massterly

svethardware.cz/norove-vyviji-autonomni-lodni-dopravni-system-massterly/46387

youtube.com/watch?v=EF_wc1OmooE

off

První M3 v Rusku
https://youtu.be/6URImaLf-ik

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rusi sú borci...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Moscow Tesla Club tak to jsou opravdoví hrdinové 1***
Konečně nějaká pořádná zpráva ftěhlech hybridích ŠÁDE PR SRAčkách ;)

off

Luka, nový český retro elektrovehikl! Co o tom kdo víte? Přiznejte se :D
https://youtu.be/Pp5MTLgXrBk

Malá baterka a motory v kolech...
https://www.autorevue.cz/nove-retro-elektroauto-luka-ev-vzniklo-v-cesku-na-jedno-nabiti-ujede-300-km

Objednejte si testovací jízdu
http://mwmotors.cz/luka-ev/#order

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Elektrovýzbroj tohoto vozu je koncipována tak, aby byla zvládnutelná/ ekonomicky únosná v malosériové výrobě (rozuměj na koleni). Typicky ty čínské(ale jinak relativně kvalitní) motory v kolech tak nejsou vůbec žádná výhoda (rozuměj jsou s tím jenom problémy ve srovnání se standardní koncepcí s jednorychlostní převodovkou s mech. diferenciálem) ale je to relativně levné řešení, pokud jich chcete odebírát jen pár desítek až stovek kusů a především nepotřebujete tu mechanickou převodovku, jejíž malosériová výroba je finančně neřešitelný problém.

U baterie platí to samé, patrně jsou použity prizmatické články se šroubovacímí vývody, tedy řešení které je opět smontovatelné s minimem strojního vybavení. Navíc to vozidlo je ve vyýjoji již nějaký tne pátek a před cca 3lety 21kWh baterie byla u takto lehkého vozu naprosto konkurenceschopná.

Motory v kolech budou trpět otřesama a závěsy možná vyšší odpruženou hmotností.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pěknej rozbor "wheel hub motors":

elektromobilitaet.fraunhofer.de/content/dam/elektromobilitaet/de/documents/fsem_ii/CTi%202011%20Session%20B2%20-%20Product%20development%20%20testing%20requirements%20for%20electric%20wheel%20hub%20motors%20(Johannes%20K%C3%A4sgen%20LBF).pdf

Na závěsy sere bílý tesák, trpět tím bude především posádka vozidla.

Obecně řečeno, těch nevýhod motorů v kolech při součesném stavu poznání je tak moc, že je nikdo v sérivém voze nepoužívá a používat nebude minimálně příštích 10let. Dovolil bych si u motorů v kolech použít analogii k vodíku a jeden citát: "Je to technologie budoucnosti a tou nejspíš i zůstane..."

MimoTema: Několikrá zde zaznělo, jak Shell investuje v elektromobilitě. Možná, ale 95% je fosil, tedy zase jen divadlo:
http://denikreferendum.cz/clanek/27399-firme-shell-hrozi-prelomova-zaloba-za-poskozovani-klimatu

Arnold Terminátor taky vytáh do boje proti ropákům a bude je soudit za to že jejich produkty nemaj štítky s upozorněním, že jejich spalování může způsobit rakovinu a smrt. To je poprvý co mě tedle týpek začal víc zajímat :))))

Schwarzenegger says he wants to sue global oil companies for first-degree murder
https://www.cnbc.com/2018/03/13/schwarzenegger-says-he-wants-to-sue-global-oil-companies-for-first-degree-murder.html

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

holansdký ropná sračka technologije prasečího minulýho století dostane naprdel neboj, jeden z důvodů proč mladý lidi nepotřebují smradlavý auto ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Víte jak je to se ŠKODA doopravdy?? :))))))))))))))))))))

youtube.com/watch?time_continue=31&v=9keB8luTHRo

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

facebook.com/MoldavianAuto/videos/1352846968194416/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

99% čechů dojíždí v letě ztvrdlý zimáky vy debiuové a JE TO TAK SPRÁVNĚ :)))) hele trapná masírka komečních prsat na socku aby z ní vysáli víc a víc prachů na další gumy :)))

tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/prezouvani-pneumatik-zajem-roste-ceny-se-zvysily_474693.html

Obrázek uživatele Radovan

Zatím mne na tom těší jen fakt, že jako poskytovatel vozu přes platformu Smile Car, získám propojením s HoppyGo více potencionálních půjčovatelů. Zatím to po půl roce od registrace a nabízení vyneslo necelé 2 stovky za zrušenou rezervaci vozu. Což je tedy bída. A ještě několik popletů, kteří si zapomněli odškrtnout ve výběru aut filtr Město. Pak v Praze nebo v Liberci poptávali do pár hodin auto, právě stojící v Ostravě. Ovšem to se stává i v lepších rodinách :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ČEZ zdraží od června elektřinu pro domácnosti

ekonomika.idnes.cz/cez-elektrina-zdrazeni-domacnosti-odber-zakaznici-ceny-pit-/ekonomika.aspx?c=A180406_140437_ekonomika_ane

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to mne nechává chladným, su není jeho zákazník a platím vt i nt 600,- za 1MWh plus ty další obrovské nutné natvrdo dané berně.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Další červený hadr pro zdejší Shadehatery?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen na co je Škodě vlastní půjčovna, když ještě ani nevyrábí žádný model k půjčování alespoň trochu přizpůsobený, na rozdíl od třeba TM3.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ty dosavadní carsharingy fungují se sériovými vozy s naprosto jednoduchou úpravou.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilBUS2BUSProdej pneu 100% onlineNabíječky elektromobilů Circontrol
O ČEM SE PRÁVĚ DISKUTUJE?