Škoda a Leo Express spojují své služby carsharingu

redakce - 06 Duben 2018

Platforma pro sdílení aut HoppyGo fúzuje s jinou carsharingovou službou SmileCar od Leo Expressu. Vzniká tak nová možnost propojení půjčování aut s autobusovou a železniční dopravou. Škoda Auto DigiLab posiluje svou platformu pro carsharing HoppyGo.

Škoda Auto DigiLab posiluje svou platformu pro carsharing HoppyGo.
foto: Škoda

Zákazníci budou moci veškeré nabídky uceleného konceptu mobility objednávat a vyúčtovávat prostřednictvím jediné mobilní aplikace. Díky společnému podniku se HoppyGo stává jednou z největších platforem v České republice.

A protože je HoppyGo i nadále značkou Škoda Auto DigiLabu, stává se DigiLab současně jedním z největších poskytovatelů peer-to-peer carsharingu v České republice. Škoda tak učinila další krok na cestě od čistě tradičního výrobce automobilů k poskytovateli služeb mobility.

„Škoda chápe mobilitu jako ucelený systém, sestávající z vozidel a služeb. Škoda Auto DigiLab tento koncept důsledně realizuje, vznikají v něm nejrůznější nové obchodní modely,“ říká Andre Wehner, Chief Digital Officer české automobilky.

„Nový společný podnik Škoda Auto DigiLabu přitom v praxi realizuje dva důležité prvky: sdílenou ekonomiku a multimodální mobilitu s propojením více druhů dopravy,“ řekl Wehner při prezentaci společného podniku v Praze.

Jarmila Plachá, vedoucí Škoda Auto DigiLabu, zdůrazňuje: „Peer-to-peer carsharing je jedním z nejdůležitějších trendů mobility. Se společným podnikem HoppyGo tento koncept rozšiřujeme o multimodální dopravu. HoppyGo je důležitým krokem v dalším vývoji komplexních služeb mobility.“

„Náš společný projekt nabízí řešení všech dnešních problémů s dopravou, ať už s její udržitelností, infrastrukturálními omezeními ve městech a na silnicích, či problémů s dopravní obslužností. Naším cílem je, aby byl carsharing od HoppyGo dostupný v celém regionu střední Evropy a zejména tam, kde již staví vlaky a autobusy Leo Express,“ uvádí CEO společnosti Leo Express, Peter Köhler.

Škoda Auto dnes nový společný podnik představila při zahájení akce ,Smart Mobility Hackathon‘ v Praze. Při této soutěži, kterou Škoda Auto DigiLab podporuje z pozice partnera a spoluorganizátora, zúčastněné týmy navrhují a vyvíjejí projekty individuální mobility budoucnosti.

Škoda Auto DigiLab nejprve etabloval HoppyGo v Praze. Majitelé aut, kteří chtějí své vozy pronajímat, a zájemci o tuto službu se velice rychle a jednoduše vzájemně najdou pomocí aplikace v chytrém telefonu. Do poolu vozidel patří vedle různých modelů značky Škoda i vozy jiných značek.

Zapojení železniční a dálkové autobusové dopravy a integrace platformy „SmileCar“ nyní nabídku povyšuje na novou úroveň: v budoucnu mohou uživatelé HoppyGo od své aplikace dostávat i návrhy na multimodální kombinace svých cest, tedy kombinace několika dopravních prostředků.

V návaznosti na dálkové autobusové a vlakové spoje si lze v cílové destinaci jednoduše pronajmout soukromé auto. Stále více uživatelů HoppyGo proto své vozy přistavuje do blízkosti zastávek dálkových autobusů nebo nádraží.

Díky společnému podniku je nyní k dispozici více než 750 automobilů – s rostoucí tendencí. Nabídka carsharingu se zaměřuje zejména na mladé uživatele, pro které význam vlastnictví osobního vozu ustupuje do pozadí.

Atraktivní je tato nabídka i pro lidi, kteří se vlastnictví vozu nechtějí vzdát a současně jsou otevřeni nových konceptům mobility. Škoda Auto DigiLab spojuje schopnost inovovat a kompetenci digitálního vývoje Digitalizace a konektivita jsou dva důležité pilíře Strategie Škoda 2025.

S tímto programem budoucnosti se společnost Škoda Auto připravuje na budoucí změny ve společnosti a v automobilovém průmyslu. Škoda Auto DigiLab přitom slouží jako centrální vývojová dílna nových digitálních řešení, služeb a technologií. HoppyGo je stejně jako Škoda Auto DigiLab inovativním startupem.

Myšlenkový inkubátor značky Škoda chápe sám sebe jako součást startupové scény a neustále hledá nové možnosti spolupráce s jinými kreativními subjekty v oboru informačních technologií.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Královéhradecko, Trutnov - Na podzim letošního roku začnou jezdit lidé v Trutnově a Vrchlabí městskou hromadnou dopravou v elektrobusech

rychnovsky.denik.cz/z-regionu/elektrobusy-letos-zaplni-trutnov-a-vrchlabi-mhd-bude-ekologictejsi-20180406.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

4x dvanáctimetrových na elektrický pohon, 3x osmnáctimetrových kloubových na a v Poříčí v blízkosti elektrárny ČEZ speciální zastřešené dobíjecí depo

Obrázek uživatele Radovan

No vida, jak to najednou jde. Semínko už klíčí.....

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 79 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 34 tis. km (48 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Kuk

Výborně část problému vyřešena, teď ještě aby lidi nečoudili topením.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Toxické Česko! V nelichotivém žebříčku jsme na chvostu Evropy

auto.tn.nova.cz/clanek/novinky/toxicke-cesko-v-nelichotivem-zebricku-jsme-na-chvostu-evropy.html

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ovšem nejlepší je na tom NORSKO kerý není v €U :)))))

kcc-hho.webnode.cz/business/norway/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

v Německu a Boleslavi se voda nechloruje. Kdo nechce ještě emigrovat z prasopsích Czech může chlemtat čistou Schade Bunzlau ;)

stream.cz/adost/10024017-zazracna-voda-bez-jakekoliv-chemie

Obrázek uživatele Alien5

Jo u nas je pry nejlepsi voda v CR. Ale byl jsem v Adrsbachu a tam byla lepsi :D takze nevim..

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

v adržbachu ze studánky je voda skvělá ale když doteče do hradce je z ní chlorovaná břečka ;) jen jesis v bolce nekoštoval z plastových nebo olovnených trubek ;)

Obrázek uživatele Alien5

Ne standard z vodovodniho radu na vice lokacich v MB :)

---

Profesionální astronom. Česká astronomická společnost + http://www.hvezdarnamb.cz/
BOINC : https://www.czechnationalteam.cz

Obrázek uživatele honza.t

RETRO OUTSIDE,
FUTURE INSIDE
MW Motors s.r.o.
Dobřanská 665, 332 09 Štěnovice, Czech Republic
http://mwmotors.cz/luka-ev/
E-mail: sales@lukaev.com

Obrázek uživatele Kuk

off

Trump ruší nařízení, které mělo snížit spotřebu osobních aut. Američané totiž díky nízkým cenám benzinu znovu preferují velká auta
https://goo.gl/R5Xat5

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

je trestný nadávat prezidentu cizího státu?? :)

Obrázek uživatele Radovan

Politiky se zavírá, případně rovnou střílí/věší. To je podle vkusu a velikosti každé země (někde je lidí dost), záleží jste-li politikem v Itálii (Francii) nebo v Číně.

Politikům se určitě nenadává, to děláme jen my v ČR. Ale měli bychom z demokracií i nedemokracií přijmout některé zavedené postupy, protože čeho je moc, toho je příliš. Viz https://ekonomika.idnes.cz/it-smlouvy-ministerstvo-prace-nku-michaela-marksova-pc8-/ekonomika.aspx?c=A180408_202621_ekonomika_amu zářez 1,3 mld. Marksová-Tominová (ČSSD) a k tomu nacházeč nevyužitých 170 miliard, současně pátým rokem neustálý schodkový politik s mínusovými státními rozpočty a také její bývalý koaliční kolega Babiš (ANO 2011). Chápu jeho ctitele, on se nám tam chudáček od těch zlých jen nakazil a všeci kradnů https://ekonomika.idnes.cz/jizdne-slevy-duchodci-seniori-studenti-andrej-babis-vlada-rozpocet-penize-vydaje-gg7-/ekonomika.aspx?c=A180409_105020_ekonomika_ane. Ach jo.

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 79 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 34 tis. km (48 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Obrázek uživatele Kuk

Kdo nekřičí toho nikdo neuslyší. Jen nadávejte, když máte proč. Ať si to nedaj za klobouk.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Norové vyvíjí autonomní lodní dopravní systém Massterly

svethardware.cz/norove-vyviji-autonomni-lodni-dopravni-system-massterly/46387

youtube.com/watch?v=EF_wc1OmooE

Obrázek uživatele Kuk

off

První M3 v Rusku
https://youtu.be/6URImaLf-ik

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Rusi sú borci...

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Moscow Tesla Club tak to jsou opravdoví hrdinové 1***
Konečně nějaká pořádná zpráva ftěhlech hybridích ŠÁDE PR SRAčkách ;)

Obrázek uživatele Kuk

off

Luka, nový český retro elektrovehikl! Co o tom kdo víte? Přiznejte se :D
https://youtu.be/Pp5MTLgXrBk

Malá baterka a motory v kolech...
https://www.autorevue.cz/nove-retro-elektroauto-luka-ev-vzniklo-v-cesku-na-jedno-nabiti-ujede-300-km

Objednejte si testovací jízdu
http://mwmotors.cz/luka-ev/#order

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Elektrovýzbroj tohoto vozu je koncipována tak, aby byla zvládnutelná/ ekonomicky únosná v malosériové výrobě (rozuměj na koleni). Typicky ty čínské(ale jinak relativně kvalitní) motory v kolech tak nejsou vůbec žádná výhoda (rozuměj jsou s tím jenom problémy ve srovnání se standardní koncepcí s jednorychlostní převodovkou s mech. diferenciálem) ale je to relativně levné řešení, pokud jich chcete odebírát jen pár desítek až stovek kusů a především nepotřebujete tu mechanickou převodovku, jejíž malosériová výroba je finančně neřešitelný problém.

U baterie platí to samé, patrně jsou použity prizmatické články se šroubovacímí vývody, tedy řešení které je opět smontovatelné s minimem strojního vybavení. Navíc to vozidlo je ve vyýjoji již nějaký tne pátek a před cca 3lety 21kWh baterie byla u takto lehkého vozu naprosto konkurenceschopná.

Obrázek uživatele Kuk

Motory v kolech budou trpět otřesama a závěsy možná vyšší odpruženou hmotností.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Pěknej rozbor "wheel hub motors":

elektromobilitaet.fraunhofer.de/content/dam/elektromobilitaet/de/documents/fsem_ii/CTi%202011%20Session%20B2%20-%20Product%20development%20%20testing%20requirements%20for%20electric%20wheel%20hub%20motors%20(Johannes%20K%C3%A4sgen%20LBF).pdf

Na závěsy sere bílý tesák, trpět tím bude především posádka vozidla.

Obecně řečeno, těch nevýhod motorů v kolech při součesném stavu poznání je tak moc, že je nikdo v sérivém voze nepoužívá a používat nebude minimálně příštích 10let. Dovolil bych si u motorů v kolech použít analogii k vodíku a jeden citát: "Je to technologie budoucnosti a tou nejspíš i zůstane..."

MimoTema: Několikrá zde zaznělo, jak Shell investuje v elektromobilitě. Možná, ale 95% je fosil, tedy zase jen divadlo:
http://denikreferendum.cz/clanek/27399-firme-shell-hrozi-prelomova-zaloba-za-poskozovani-klimatu

Obrázek uživatele Kuk

Arnold Terminátor taky vytáh do boje proti ropákům a bude je soudit za to že jejich produkty nemaj štítky s upozorněním, že jejich spalování může způsobit rakovinu a smrt. To je poprvý co mě tedle týpek začal víc zajímat :))))

Schwarzenegger says he wants to sue global oil companies for first-degree murder
https://www.cnbc.com/2018/03/13/schwarzenegger-says-he-wants-to-sue-global-oil-companies-for-first-degree-murder.html

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

holansdký ropná sračka technologije prasečího minulýho století dostane naprdel neboj, jeden z důvodů proč mladý lidi nepotřebují smradlavý auto ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Víte jak je to se ŠKODA doopravdy?? :))))))))))))))))))))

youtube.com/watch?time_continue=31&v=9keB8luTHRo

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

facebook.com/MoldavianAuto/videos/1352846968194416/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

99% čechů dojíždí v letě ztvrdlý zimáky vy debiuové a JE TO TAK SPRÁVNĚ :)))) hele trapná masírka komečních prsat na socku aby z ní vysáli víc a víc prachů na další gumy :)))

tyden.cz/rubriky/auta/aktuality/prezouvani-pneumatik-zajem-roste-ceny-se-zvysily_474693.html

Obrázek uživatele Radovan

Zatím mne na tom těší jen fakt, že jako poskytovatel vozu přes platformu Smile Car, získám propojením s HoppyGo více potencionálních půjčovatelů. Zatím to po půl roce od registrace a nabízení vyneslo necelé 2 stovky za zrušenou rezervaci vozu. Což je tedy bída. A ještě několik popletů, kteří si zapomněli odškrtnout ve výběru aut filtr Město. Pak v Praze nebo v Liberci poptávali do pár hodin auto, právě stojící v Ostravě. Ovšem to se stává i v lepších rodinách :-)

---

Elektromobily Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 79 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý pro ženu, najeto 34 tis. km (48 celkem), elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000, permakulturní zahrada od 2017.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

ČEZ zdraží od června elektřinu pro domácnosti

ekonomika.idnes.cz/cez-elektrina-zdrazeni-domacnosti-odber-zakaznici-ceny-pit-/ekonomika.aspx?c=A180406_140437_ekonomika_ane

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tak to mne nechává chladným, su není jeho zákazník a platím vt i nt 600,- za 1MWh plus ty další obrovské nutné natvrdo dané berně.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Další červený hadr pro zdejší Shadehatery?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jen na co je Škodě vlastní půjčovna, když ještě ani nevyrábí žádný model k půjčování alespoň trochu přizpůsobený, na rozdíl od třeba TM3.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Ty dosavadní carsharingy fungují se sériovými vozy s naprosto jednoduchou úpravou.


Nabíječky elektromobilů CircontrolAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-Salon