Škoda končí s prodejem elektromobilu CitigoE iV! Zájem byl příliš vysoký

Jan Horčík - 08 Září 2020

Volkswagen a Škoda končí s prodejem nové verze malých elektromobilů Škoda CitigoE iV a Volkswagen e-Up! Je o ně příliš velký zájem!auto elektromobil Škoda CitigoE iV

V online nabídce na webu Škoda Auto stále zůstává 90 skladových předváděcích vozů od dealerů, které je možné poptávat.
foto: Škoda

Od ledna do července tohoto roku bylo podle informací přímo ze Škodovky zákazníkům doručeno více než 6400 elektromobilů Škoda CitigoE iV. Nové objednávky už automobilka nepřijímá.

"Vysoký zájem o CITIGOe iV předčil naše očekávání a potvrdil více než konkurenceschopnou cenu a kvalitu prvního plně elektrického vozu Škoda. Prodejci na všech trzích vyčerpali své kvóty dříve, než bylo v plánu, proto jsme byli donuceni uzavřít příjem objednávek," řekl nám Pavel Jína, PR manažer Škoda Auto Česká republika.

Podle informací magazínu Autocar už Škoda Auto neplánuje objednávky znovu otevřít. A stejnou cestou nejspíš půjde Volkswagen s modelem e-Up, ačkoliv zatím jde u něj údajně pouze o dočasné přerušení prodejů.

Všeobecně se totiž očekává, že v roce 2023 Volkswagen přijde s novým malým elektromobilem, ale už postaveným na platformě MEB. Mělo by jít o Volkswagen ID.1. Už dnes se ale spekuluje o možném odkladu ID.1 na rok 2025.

Že je o nová trojčata koncernu VW tak obrovský zájem není žádný div. V Německu šlo totiž elektromobil e-Up! díky dotacím koupit už za 11 941 eur, tedy asi 300 000 Kč. Pro takové auto naprosto ideální cena. Seat Mii a Škoda CitigoE iV byly k sehnání dokonce ještě levněji.

vlastní
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Kuk

“Vysoký zájem o CITIGOe iV předčil naše očekávání a potvrdil více než konkurenceschopnou cenu a kvalitu prvního plně elektrického vozu Škoda. Prodejci na všech trzích vyčerpali své kvóty dříve, než bylo v plánu, proto jsme byli donuceni uzavřít příjem objednávek," řekl nám Pavel Jína, PR manažer Škoda Auto Česká republika.”

Takže jim to vyšlo na plný čáře, potvrdilo se že elektroauta nikdo nechce. :)))
A teď už jděte všichni do hajzlu, už nevyrobíme ani šroubek na víc vy hajzlové elektrický!!! A odešli brečet do rohu ke svým milovaným spalovákům. Fňuk. :)))

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Cipísek D

.

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Obrázek uživatele Marek_

Nechápu, proč se všichni tak diví. Škoda se chová přísně racionálně a ekonomicky. Myslíte si, že pokud by prodej Citigo byl takový dobrý kšeft, že by se to vzdávali? Asi ne, co? Prostě do toho byli dotlačeni, tak to prodávají a prodávají toho přesně tolik, kolik se jim ekonomicky vyplatí. Co je na tom divného?

Ten počet 2000 byl jasný od počátku, akorát si mysleli, že to rozprostřou do celého roku. A zajímavé je, že i s tak malými čísly prodejů je rázem Ďkoda s modely Citigo a Superb PHEV jednička na českém trhu s eletrifikovanými auty. To vypovídá něco o trhu EV v ČR.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Cipísek D

ty toho nechápeš víc njn. Všichni se diví páč po 9 letech natahovágn prostě a jednoduše věřili škodovce že cestu elektromobility myslí vážně a vono kulový, zase měli pravdu ti "trolové" co poudali natahowágn 2045 ;)))

https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Obrázek uživatele Marek_

Ale je velmi dobře chápu proč Škodovka neprodá více Citigo, mě je to jasné. Ale podle těch komentářů se tady spousta lidí diví, i když je to jasné.

Prostě se chovají ekonomicky, tržně a je to tak v pořádku.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Cipísek D

o tom že šáde posledních xx let chová jak ji konzerva diktuje / tržně ví každý stejnak každý ví jaký dízlvochcávky vyráběla, stačí si začuchat na křižovatce, tydle vraky ještě stále jezdí ;) A rozhodně to nebylo v pořádku to jsou věci co :)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Obrázek uživatele Marek_

Samozřejmě, že se Škoda chová tak, jak jí VW velí. To je překvápko, co? Klidně i to zastavení výroby Citigo mohlo přijít jako příkaz z DE. No a? Co je na tom překvapivého, když Škoda patří pod koncern VW.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Cipísek D

mlels tam o tom že je to v pořádky ty nsrr překvápko tak sem ti odpověděl že ne. čemu zas nerozumíš :)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Obrázek uživatele Marek_

Samozřejmě, že je to v pořádku, to jenom takový polointeligent jako ty nechápe. Já tomu na rozdíl od tebe rozumím.

Čemu občas nerozumím (a asi nejsem sám) je ten tvůj zmatený psaný projev na úrovni dítěte duševně postiženého.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Cipísek D

:))) dobrej ftip

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Obrázek uživatele spetak

Ty jsi ftip. Ale špatnej.

---

Už jen EV, najeto 150 tisíc km.

Obrázek uživatele Cipísek D

vážně? a pročpak? definuj to a neboj se ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Souhlas,

ostatní asi nechápou, že prvotní cena plné verze citiga za 450 tis. byla silně pod hodnotou toho vozu a když se to zdá být hodně drahý.

Důkaz naleznete na sautu, když se roční ojeté exemláře prodávají až o 100 tis. dráže než stály nové, místo aby to bylo naopak.

Obrázek uživatele Cipísek D

důkaz? to je blbost, na sautu se "prodává" respektive visí kde co i pár bláznů co si myslí že naleštěný nákupní tažce když už se nevyrábí zarobí 100 kilčos :))) Pár cvoků ještě nedefinuje "silnou podhodnocenost vozu, jesi se mu vůbec tak dá říct ;)

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

off> Krásné ráno, eZlatíčka :).
Čtěte o bublině jménem akcie Tesla https://www.lidovky.cz/byznys/firmy-a-trhy/nejnebezpecnejsi-akcie-na-wall-street-ma-podle-analytika-tesla-jejich-cena-je-159krat-nadsazena.A200908_180124_firmy-trhy_tesa

a hlavně mějte krásný den :-) :-).

Mať také informácie, tak by som na vašom mieste urobil short za všetky peniaze. Budete milionár.
P.S. jeden váš priateľ na tom už zarobil

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

Asi nepobereš priateľko, že někdo může sr.át na všechny shorty a stačí mu ve skříni dvoje šortky?

Vám to samozrejme verím.

---

FVE 10kWp + 12kWh LiFePO4, fotovoltaický ohrev vody 1,2GJ tepelný zásobník, 100tis. km na elektro (50% z vlastnej FVE).

To jsou lži!!!! Měl jsem auto objednané a zaplacenou zálohu od 3. března. Dokonce jsem věděl datum dodání konec srpna nebo začátek září. Mám dokonce printscreen ze systému. Prostě mě Havex poslal zpátky zálohu a nazdar. Doufám, že už si nebudu muset sednout do škodofky do konce života. Kupuji Zoe.

A Vy by jste chtěl auto, kterého se vyrobilo tak málo? Nebude ani druhovýroba, náhradní díly budou drahé.

Obrázek uživatele Marek_

Však EV nepotřebuje servis a snad ani údržbu, ne? To znamená, k čemu náhradní díly? :-) A když už, tak mechanické díly jdou (některé) shodné se spalovacím Citigo a na baterku je snad záruka 8 let nebo kolik. Stejně se obvykle u prvního víc nedožije a pak to za babku prodá a je klid.

---

Lexus GS 450h Premium

No to se vám vůbec nedivím. To musí pěkně naštvat.

Tak snad jste dostal kupní smlouvu? To je oboustranně závazný dokument......žádné jednostranné vrácení zálohy nefunguje....

Ono bude lepsi sebrat prachy a od tech lumpu rychle utect. Uz je docela z ceho vybirat.

Za tuhle cenu bohužel zatím ne.......trochu jsem doufal že až se nasytí trh pohne to s cenami ojetin např. starších e-UPů....ale cena je asi odsouzena jedině stoupat....

Lži to ani moc být nemusí. Oni to skutečně vyrobili a na český trh se dostala zhruba 1/10 prodaných kusů. Hlavně, že to cpali ven a na českýho zakazníka kašlali. Přitom podle proklamací, se chtěli uvést s elektomobilitou na český trh a přiblížit jí zakazníkovi.Tak se jim to skutečně povedlo. Je smutné, že po téměř 1/2roce čekání jste takto dopadl a zřejmě nebudete sám. Měli dodržet tu 2letou výrobu, jak proklamovali(co rok 2500ks), jenže to vyčerpali během 1/2 roku. Neměli to cpát ven a měli to prodávat jen v česku a na slovensku).
Například cena v Norsku(konfigurátor) byla 185 tis. norských korun(450 000kč). Takže tomu moc nerozumím. Ono se za ten rok dost ve škodovce změnilo. Maiera vykopli a je tam novej šefík a změnil se tam podle nedávných prohlášení koncernového šéfa asi přístup k výrobnímu programu a strategii škodovky. Možná být tam dál šef Maier, tak by k tomuto nedošlo.
Na ty které se nedostalo, tak budou mít možná možnost si příští rok koupit Dacii Spring s podobnými parametry jako citigo IV, za cenu 370-420tis.

Sami zda se neví co dělají.

Na Citigu prodělávali. Pravděpodobně si od dodavatelů nasmlouvali zbytečně vysoké ceny. Nicméně si to spočítali, že tyto auta potřebují, aby splinili emise. Vzhledem k tomu, že se aut tolik neprodává, tak emise splní jinak a není potřeba prodělávat na Citigu.

Já si myslím, že těch 180tis co tu běžec uváděl, je částka buď vycucaná z prstu a nebo částka, kterou nedostanou na následném servisu oproti spalovací verzi.

Rozdil mezi 62kWh a 82kWh Enyaqem je 130.000 kc. Pohon je silnejsi a mozna bude i lepsi vybava. Takze za 20kWh vetsi baterku chteji ca. 100.000 navic. To je mnohem mene, nez porad breci jak jsou baterky drahe. Kde se bere ta cena, kdyz vse ostatni je mnohem jednodussi? Asi hodne mastna kapsa.

Tam jsou pravděpodobně nové "cihličky" LGX E78 od firmy LG chem. Ty se vyrábí v Polsku a dostali se už pod cenu 100 Euro za 1 kWh. Takže 20 kWh by mohlo stát kolem 50 tisíc Kč.

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

Prodejni marze 100% neni spatna. Koupim za 50kKc a obratem prodam za 100 kKc. Ani se nemusi zabivat nejakou otravnou vyrobou. Naskladat do plechove krabice neni zadna veda.

Tak to je celkem normální. Cena každého náhradního dílu je o dost vyšší než za kolik ho automobilka koupila od dodavatele. Množstevní sleva a k tomu ještě DPH.

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

Jestli prodělávají na Citigo za půl milionu, tak ať to rovnou zavřou a poslední ať zhasne.

Ve VW si to dobře spočítali , kdo si koupí elektro tak do spalováku už nikdy nevleze a to 9:1. Pak ještě elektroautem nakazí jednoho až dva lidi. Tímto tempem by za pět roků nebyli zákazníci pro jejich teď už historické spalovací vozy a mohli by je z výrobní linky posílat rovnou do muzea. Takže zatáhli za záchranou brzdu a vrátili se k elektromobilitě na oko. Na druhou stranu dveře dokořán pro Teslu model 2 nebo BYD ,BAIC a jiné automobilky, které elektro prodávat a vyrábět nejen umí , ale i chtějí.

Obrázek uživatele Cipísek D

oprava : elektrodebilitě na woko ;)) klasika soudruzi furt pokračuje podle plánu politika natahowágn 2045 kdo si připlatí tak dřív :)))

https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vw-skoda-e-citigo/

---

TESLU JEN GEMBLUJEME za protikliky ;) ČEŽTINA 4.0 jedině vytřepe póvl fbažině ;) PODPORUJEME KOREJSKÝ ZNAČKY za trest že GERMÁN likviduje ty ČEZKÝ ;) NEPODPORUJEME JAPKA za VODÍK

Dotaz: o wekendu jsem asi trochu škrábnul spodek svého CitigoE iV na polní cestě o kamínky... je tam špatně vidět, asi je to jen malinko.. není to na kov... Neví někdo ze znalejších, z jakého materiálu je ten kryt pod baterkou.. jestli si to mám nechat někde zvednout a stříknout kvůli možné korozi... magnet se na to ale chytá jen slabě a jen někde... tak si říkám, že to asi není železo... Dík

---

Škoda Octavia III 1.4 TSi-81KW-CNG
Škoda CitiGo iV
elektrokolo Lectron
na střeše FVE 2,9 kWp

Klidně to zvedni a podívej se.
Já na e-golfu roztrhl ten kryt skoro na půl.
Baterka je Al krytu té se nic nestane, ale ten kryt by za jízdy dost vibroval a taky by se mi tam chytaly nečistoty a tak jsem ho vyměnil. Oni se přitom na tu baterku zespodu podívaly a nic nedělaly.

---

Fanda do elektromobilů, také prodej, montáž a instalace nabíječek EV a Fotovoltaických elektráren od roku 2006.
Najeto s e-Golfem 128 tisíc km s e-Kona zatím 10 tisíc km. kontakt e-LUKY@email.cz

Nabíječky mám na EVmapa.cz - Rousínov, Pardubice, Bouzov, Moravská Třebová, Kroměříž, u Veselí nad ...

Dík, ale já bych ale potřeboval vědět, z jakého materiálu je ten spodní kryt pod baterkami, prohnuté to není, jen škrábnuté... jestli to mám nastříkat něčím proti korozi..

---

Škoda Octavia III 1.4 TSi-81KW-CNG
Škoda CitiGo iV
elektrokolo Lectron
na střeše FVE 2,9 kWp

O elektrofikaci na této planetě je již rozhodnuto! Během následujících 10let dojde k obráceným počtům ve výrobě automobilů! Za 10 let se bude vyrábět již 70-80 procent automobilů na elektřinu. A všeliaké hybridy, multihibrydy, pohon na vodík a další obdobné fosilní pohony jsou jen slepá ulička. V budoucnosti se základem automobilech stane elektromotor a zdroj elektrické energie, který nemusi být jako dnešní primitivní Lion baterie, ale může jít o zdroj, který bude daleko menší a dokonalejší.
Naftařská a prumyslová loby spojená s výrobou klasických automobilů se tomu bude samozřejmě bránít co nejdéle aby měli dostatek času se přeorientovat případně na něco jiného.
Automobilka, která se přeorientuje co nejrychleji a s výrobou spalovacích motorů skončí co nejdříve vyhraje. Ideální je vznik nové automobilky jako je TESLA(což je spíše utopie-především v Evropě)) či nezatížené výrobou aut se spalovacím motorem.

Jistě, Orimku, jistě. Asi jako "Se Sovětským svazem na věčné časy a nikdy jinak", "Republiku si rozvracet nadáme..." Mám pokračovat kolik takových výkřiků nadšených svazáků jsem za život slyšel a říkal si "tůdle...."?. Takže Orimku - i dnes říkám "tůůůůdle...."

Obrázek uživatele Anonym123

človeče, tie heslá sú o inom.
daj si pivo a napíš lepšie. jestvuje veľa hesiel, ktoré by mohli byť použité ako odrádzanie od elektromobility.

takže určite nie republiku rozvracet, ale - (elektrifikácia) zastevil se lenin v široširé stepi, rozžářil žárovku, všichni zôstali slepí (janík+paleček 11/1968).
takže huphup hľadaj.

Seš vedle jak ta jedle! Tento svět řídí mocní a bohatí. Plánuje se na 50let dopředu. Ideologie a různé politické směry jsou jen jejich nástrojem. Takže se jede jen podle dohodlýho a připravenýho scénáře.
Napřklad:-pád železný opony(89) v evropě.
-arabský jaro
-migrační vlna

Těch příkladů historie je celá řada. A nemel tady něco o svazácích, a sovětským svazu. Beztak to ani nepamatuješ!
DLAŽDIČ...tosedí.

No jistě... Nikdo netuší, co bude za půl roku, ale mocní už plánují na 50 let dopředu... Už při vpádu Hitlera v roce 39 si mocní naplánovali (tehdy jako mimina) pád železné opony v roce 89.
Jsem nevěděl, že do Bohnic už zavedli internet...

ještě hooooodně nevíš :-)
tvůj omezený pohled je dán omezeností informací, které máš .... myslíš, že je vůbec statisticky možný, že jsou tu jen lidé? není :-)

Bulíčku svazácký, byl bych mnohem radši, kdybych ty časy nepamatoval, no co už... Orim tedy rovná se Honzal?

Na bulíčka svazáckýho vypadáš spíš ty,a podle těch prudkejch reakcí a neslušnejch výpadů by z tebe byl možná dobrej svazák revolucionář.
Zatím jsem tady od tebe neviděl komentář k článku. Jen spíše napadání ostatních!
Takže to nemá cenu na tebe ani reagovat!!!

Doba ekologistická:
spalovací auta, o které je zájem, se nevyrábí, aby se splnila nesmyslná a nesmyslně definovaná flotilová emise
elektromobil, o který je zájem, se nevyrábí, protože není dostatek komponent a není možné alokovat množství od dodavatelů... navíc klíčový ukazatel výroby je splnit flotilové emise při maximalizaci zbytkového zisku - na další pokuty se taky musí našetřit

socha svobody pláče

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

SOCHA SVOBODY nepláče! Socha svobody se nám nám tak akorát vysmívá.
Vítězí skrytá chamtivost a schází obyčejnej selskej rozum.

Obrázek uživatele runner42

https://www.youtube.com/watch?v=hLAAprIN6S4

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Radovan

Šáde fauvé évé debilita v přímém přenosu.

Podívejme se na to pozitivně: Otevřel si hospodu, ale chodili mu tam lidi. Jsem rád, že spalovací dinosauři ctí české tradice a poctivě dodržují odkaz velkého českého myslitele a vynálezce Járy da Cimrmana https://www.youtube.com/watch?v=0uCnWD3nrwg

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

+1

Obrázek uživatele Anonym123

Takmer 5000 ľudí na Slovensku ročne zomrie na respiračné a kardiovaskulárne ochorenia v dôsledku zlej kvality ovzdušia.

Čítajte viac: https://domov.sme.sk/c/22483263/znecistene-ovzdusie-sa-podpisuje-pod-tisice-umrti-rocne.html

Pokud vím, tak to bylo avizováno předem, že se jedná o výběhový typ jen kvůli emisím a prostě se díky krizi prodává méně aut, tak to zařízli dříve.

Kdo to auto chtěl měl možnost půl roku ho objednávat září2019-březen 2020 a jistotou dodání a i tak si ho u nás objednalo pouze 600 lidí(z toho 200 sk obchodníci), což je docela propadák. není divu pokud to auto ukážete neznalému a řeknete že stojí půl mega poklepe si na hlavu.

I když s ohledem na jiné EV to je za hubičku.

A to je právé lež!

Obrázek uživatele Radovan

Zkuste nám prosím dodat zdroj, kde to řekli škodováci takhle na plnou hubu, že jinak mají BEV v paži. Děkuji.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Edit.

Podivejte se na poslední video Elektro dad. Je tam velice pěkný a zajímavý rozhovor s panem Burkovičem a ten tam prakticky stejnou věc o konci Citiga taky říká. :-)

Obrázek uživatele Radovan

To asi těžko, to by se na to tady neptal. Reagujete na jeho vlastní příspěvek. Radovana Burkoviče.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Tak se na to video podívejte je zde:

https://www.youtube.com/watch?v=NI8O4JHo-_k

říká tam eUP! že přišel už v roce 2014, že Citigo IV se dělá kvůli emisím a že se dodá na trh jen 2000 vozů a že šlo objednat do května.

Obrázek uživatele Radovan

Ano, to říkám přímo já, tak se na to dívat nemusím, už jsme ho viděl 3x a jednou natáčel. Ale nikde tam není Vaše informace že jde o výběhový typ a že se s výrobou končí. Proto se ptám, kde to někdo ze Škody řekl.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Jaký by jste chtěl zdroj? vše najdete na netu když Vás to tak zajímáé.

že to byl výběhový typ? - podívejte jak dlouho se vyrábel jeho předchůce Up!

že se to prodává kvůli emisím?-kvůli čemu asi

Objednat ho šlo během autosalonu Frankfurt v září hned druhý den po představení dodávka leden 2020. Že šel objednat ještě v březnu to je moje domněnka a info lidí u okolí, teoreticky se mohlo povést ho objednat i v květnu, skladovky o objednané vozy pro toho kdo to odřekl jsou k mání ještě dnes.

Takže kdo ho chtěl má ho, kdo spekuloval na pokles ceny a vyčkával má prostě smůlu, stejně nabíjí na DC pomalu ...

Obrázek uživatele Radovan

Článek, rozhovor, škodovácký podnikový časopis, prostě něco, kde to říká někdo ze škodofky přímo.
Výběhovku těžko osazuji novými bateriemi a dělám k ní nový SW.
Ano, dělají to kvůli emisím a tak jich logicky měli dělat sice málo, ale každý rok více.
Auto ke koupi znamená, že dojdete na autosalon ve Vašem městě, tam stojí uvnitř naleštěné, venku předváděcí a k zapůjčení a dodání je buď ihned (skladovky) nebo podle specifikace měsíc až tři. To je normální. Ne jezdit do Frankfurtu a kupovat vzduch s dodáním za skoro půl roku. V březnu objednat šel, to jsem s ním jezdil a měl ho půjčený, květen už brali dodávky 1/2021, protože vyčerpali kvótu dodávek. Nabízeli jen předváděčky nebo ty ze salonu, pokud je měli, jako bazarovky k odebrání na podzim 2020.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Tak ze škodovky to oficiálně přímo neřekl , taky jsem to nepsal.

Sám mi tu tvrdíte, že to březnu objednat šlo,přesně jak jsem psal. A neobjednávalo se to ve Frankfurtu, ale normálně u kteréhokoliv obchodníka škodovky dodání do 3 měsíců.
Doba to byla menší než u spalovacích modelů, člověk s Vaším rozhledem by si jich mohl koupit kolik chce když by chtěl,ale mám dojem podle Vašich reakcích, že jen protěžujete Japonské automobilky a Teslu.

Obrázek uživatele Radovan

Jen jste to tvrdil, tak jsem chtěl zdroj.
Já ho koupit nechci. Protěžuji elektromobily v tom pravém slova smyslu. Nemohu za to, že jich Evropa dělá minimum.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Podle mě teda /předem říkam že zdroj nemám/
Škodovka udělala u nás pro elektromobilitu mnohem více , než jakákoliv jiná značka protože tu za půl roku prodala víc aut , než ostatní automobilky za několik jiných let.

A to jen proto , že ty auta dala na trh za dotovanou cenu, nebo jak si to nazvete jinak je jedno. Jisté je, že cena vozu Citigo IV je uplně mimo měřítka jiných srovnatelných vozů a to minimálně o třetinu levnější.

Není tedy důvod pokud to s propagací elektromobility myslíte vážně ji hanit.

Je nám snad jasné , že elektrická auta se současnou li-on technologií jsou slepá větev a nemají šanci se nějak hromadně prosadit, bez toho, že bychom šli spátky na stromy. A 6500 Ks techto vozíků je super počin pro začátek.

Tak Hyundai v Nosovicich vyrabi Konu electric pro celou Evropu. Skodoffka zatim zadne vlastni ev neprodava. Citigo je akorat prelepeny VW z Bratislavy.

Akorát, že Kona je docela drahá, když by ji dali za 800 tis, tak by jich u nás určitě pár prodali, takhle de podle mě většina na export a elektromobilitu u nás nepodpoří.

Škoda jich aspoň 600 kousků hodila na trh za dobrou cenu.

Obrázek uživatele Radovan

To Anonym samozřejmě ví, ale demagogicky se mu to nehodí. Jinak dobrý vtip je, jak Škodovka udělala u nás pro elektromobilitu mnohem více , než jakákoliv jiná značka :-)))))))))))))))

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Proč demagogicky? Já mám Hyunadai rád , ale on tu nabízí jen předraženou Konu.

Já zas mám dojem, že nemáte rád koncern VW obecně, pozoruji to už delší dobu. Přitom jejich elektrické vozy jsou dobré

Obrázek uživatele Radovan

Které? Dobré je za 3. Koncern jen kecá a dohromady nic nedělá. A to mi na něm vadí. Zkuste se podívat na jejich slova z roku 2011. 9 let chvástání a skutek utek.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele ozana

Z nouze cnost.

---

Nekupujte BTC za 10k, počkejte až bude stát 100 tisíc USD.

Firmy jiz nakoupily 3,75% všech bitcoinů který kdy budou existovat. https://bitcointreasuries.org/

Obrázek uživatele Marek_

"Ano, dělají to kvůli emisím a tak jich logicky měli dělat sice málo, ale každý rok více."

Ne, letos neměli důvod jich prodat víc, tak proč by to dělali? Zkuste logicky zdůvodnit. Zřejmě oni lépe umí posousidt, co se jim vyplatí prodávat, než vy.

A přístí rok budou prodávat jednak Superb PHEV a pak taky Enyaq, který je už na nové platforně, dražší a určitě s větší marží. Tak k čemu Citigo? Myšleno z pohledu automobilky. Ani ta super vychvalovaní Tesla nemá malé auto do města, protože se jim to nevyplatí. Tak proč Škoda?

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Radovan

Pokud jim to početně ve 2021 s ukončením CitiGoe vychází, OK. Pak ale mají držet pusu a nechvástat se, jak podporují dobu elektrickou. Opět se tím vracejí ke svým 6 let starým zvykům a marketingovým a powerpointovým kecům. Když totiž vezmu jak postupují v budování nabíjecí sítě, tak tam nebude co nabíjet. Z jejich stáje.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Marek_

Určitě jim to vychází, jinak by to nedělali. Hlupáci asi nejsou a ekonomické počty umí.

Do doby elektrické byli dotlačeni tak, jako ostatní automobilky, ten podnět nepřišel z trhu, ale z regulací, na to se asi shodneme. A ta prohlášení, že to podporují a pod., jsou běžná marketingová prohlášení ve stylu, tak když už ty EV dělat musíme, tak alespoň řekneme, že jepodporujeme. Nic neobvyklého.

To budování nabíjecí sítě myslíte v ČR? Jako, že bude hodně nabiječek a nebude tam co nabíjet ze stáje Škoda? Se koukněte na prodeje EV v ČR a řekněte mi, kdo za 2020 prodal nejvíce EV a PHEV. Co jsem koukal naposledy, tak Škoda měla v ČR cca. poloviční podíl, to nemá ani v ICE. To je málo?

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Radovan

Posuzujete posledních pár měsíců. Jinak opravdu mají našlápnuto mít u každého salonu pomalou nebo rychlou nabíječku nebo oboje a těch mají přes 230.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Marek_

No já se ptám, jestli si myslíte, že Škoda prodává v ČR málo EV? Když každé druhé prodané auto do zásuvky je Škoda. Ano, je to za posledních pár měsíců, necelý rok. Začali později, ale ty nabíječky taky nestaveli dřív ne?

Pokud teda Škoda prodává málo, ostatní prodávají zoufale málo. A teď proč?

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Radovan

.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Radovan

Protože elektromobilita v ČR je už 8-10 let, to pár posledních měsíců opravdu nespraví.
Nabíječky dali za povinnost loni dýlerům, někteří s tím zoufale bojují stále, jiní už na tom dělají, sem tam je ČEZ vidět u VW prodejců.
Malé prodeje ostatních jsou dány cenou auta. Prostě jen trouba nedokáže prodat nejlevnější výrobek ve své kategorii.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Marek_

No právě, přišli v době, kdy měli vhodný produkt a obsadili polovinu trhu. Dřív to pro ně nemělo smysl, ani kvůli emisím a ani kvůli (ne)zájmu trhu protož byla cena EV obecně vysoká. Se tady doslova prodávalo "pír" EV ročně, tak z tohoto pohledu nic nezmeškali, ne? Teď vychrlili na trh Citigo a Superb a příští rok Enyaq.

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Radovan

S tou polovinou trhu si nejsem poslední týden jistý. Prý jich v ČR z avizovaných 2000 ks registrovali jen 600. Celkem je už přes 4000 BEV.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Marek_

Uvidíme na konci roku. Já myslel nově registrovaná auta za letošek, jak EV tak i PHEV. Ještě v půlce roku ten podíl v obou byl tak polovični.

Tech 4000, to jsou všechny registrace aut do zásuvky za těch 8 nebo kolik let? Pokud ano, tak ty prodeje Škodovky za letošek rozhodně nejsou malé, v tomto kontextu. Dá se říct, že sama Škodovka letos prodá víc, než všichni ostatní dohromady za loňský rok, to bych řekl, že je úspěch :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Obrázek uživatele Radovan

Ano a Ano.
Jinak to vypadá, že Vlkohrad chce Škodu zaříznout komplet https://echo24.cz/a/SpNSY/jasna-degradace-acesta-smerem-kdacii-sef-odboru-skody-auto-mluvi-o-tazeni-proti-firme

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Obrázek uživatele Marek_

Jo, četl jsem to. Jako majitel má na to VW samozřejmě právo. Bohužel pro Škodovku.

---

Lexus GS 450h Premium

Tohle by mohl byt problem. Automobilky zariznou male levne spalovaky a misto nich nic nebude. A nebo bude se smesnym dojezdem 100km. Jiste, do mesta vic neni potreba jenze treba s benzinovym CityGo klidne muzete v lete do Chorvatska, to s elektrickym muzete sice taky no...ale jak bude cesta vypadat vime vsichni. Ted jsme videl nove Sandero. Vypada to jako naprosto skvele auto, design super. Jiz od 200 000 Kc. Kdy bude tolik stat odpovidajici EV?

Obrázek uživatele Marek_

"treba s benzinovym CityGo klidne muzete v lete do Chorvatska"

Tak toto mi nedá neokomentovat. Já byl teda v Chorvatsku autem jenom jednou, ale představa, že to absolvuji v tom městském kostitřasu, mě teda děsí :-) resp. jakákoliv podobně dlouhá trasa je v Citigo čirý masochismus. Vím o čem mluví, absolvoval jsem pár cest kolem 500km Fabií, z nouze.

---

Lexus GS 450h Premium

Bože samý chabrusak...co má panickou hrůzu z kostitřasu.. :-)
Takhle to lidstvo stejně vyhyne...
Stačí půlroční blackout...
Vojnu na vás a noční vyjížďky na korbě tatrovky...
Nee a skutečně tam nebyly odvetravaná, vyhřívaná kožená sedadla...

Obrázek uživatele Marek_

Tak pokud si mohu vybrat, tak pojedu do Chorvatska autem, které je na tento účel vhodné. A to Citigo jako malé městské autíčko rozhodně není. Ale jak jsem psal, když někdo nemá jinou možnost a chce tak jet, tak prosím.

Na vojně jsem byl a i na korbě V3Sjsem pár nocí strávil, nemějte pěči :-)

---

Lexus GS 450h Premium

1*

Když nemáte na Lexus tak vám prostě nic jinýho nezbude. Já byl v Jugoslávii a Bulharsku několikrát Škodou 1000 MB jako dítě, po 89 pak po Evropě Ladou 1500. V pohodě. Bez klimatizace. Prostě buď jsme mohli jet tím co jsme měli a nebo sedět doma. Že se v Lexusu pojede daleko lépe o tom nepochybuji. :-)
PS V Citigu jsem nejel ale řekl bych že to bude lepší svezení než v embéčku. Známí to jezdili Trabantem. Proti tomu bylo embecko RR a taky dojeli.

Chorvatsko jsem absolvoval v městském kostitřasu a v pohodě. Dálnice a silnice první třídy jsou v Rakousku, Slovinsku i Chorvatsku mnohem lepší než u nás, ne jako D1. Takže špatné odpružení nevadí. Problém je spíše s malým úložným prostorem a vyšším hluku ve vyšších rychlostech, ale i ten se dá zvládnout. Na dálnicích jsou často úseky jen s rychlostí 100 kmh.

Obrázek uživatele Marek_

Samozřejmě, všechno jde, když není zbytí, že? Známý byl maluchem v Bulharsku a jedna taková podivná parta projela trabanty a maluchem kolem světa :-)

---

Lexus GS 450h Premium

Tak nějak.

Obrázek uživatele runner42

To není debilita, to je naprosto racionální ekonomické chování.

To jen zelené dementní ovečky nedovedou pochopit a stále budou békat něco o pokroku, zlých autmobilkách, levné elektrické budoucnosti.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Radovan

Už jsme se tady o tom bavili. Stačí napálit na spalovací kraksny platbu externalit a jsou neprodejné. Nehledě na zasírání životního prostředí a ničení zdraví lidí dnes a denně. Takže ano, v dotovaném spalovacím průmyslu z daní a zdraví nás všech je to racionální ekonomické chování. S ohledem na životní prostředí a zdraví lidí je to obyčejný zločin.

---

BEV Peugeot Ion nový 4/2014, dnes 90 tis. km, 5/2016 2.ojetý ženě, dnes 42 tis. km (56 celkem), ekolo Agogs SilverGo 10/2013, dům FVE 3,6kWp 9/2009, ohřev vody solár Vaillant 6/2010, vlastní studna 1999, dřevodům sendvič panel 2000, permakulturní zahrada 2017, zachytávání dešťovky 880L Keter 4/2020.

Jak říká Radovan, z našich peněz si dotujeme ničení zdraví i přírody. A ta bezstarostná polovina lidí se tomu ještě v hospodách směje.

Však on už Ti někdo napálí.....

Bohužel tyhle lidi nepresvedcime. Teď jsem někde na cizím webu dokonce četl názor že v ev jezdí jen homosexuálové. Takovejch hlupáku už je mi spíš líto.

Ale nechte je bejt. Ono jim to dojde až je za pár let nepustí s těma čmoudama do města. Budou muset nechat krasavce na odstavném parkovišti za městem na pospas zlodějům a pojedou hromadnou dopravou.
Nebo si budou sebou vozit pořád kolo. Bohatší si mohou dovolit elektrotaxi. :-)

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

Fór spočívá v tom, že ta města budou plná čmoudů, bukvic a podobných existencí a tudíž nebude žádný racionální důvod se do měst cpát.

bohužel je to smutný trend, že dnešní doba vyhnala život ze zajimavých historických center do jakýchsi nákupních center, periferií atd... druhá pravda je to, že kdo si to může jen trochu dovolit, tak dělá vše, aby do měst nedojížděl a naopak bydlel mimo.. a pokud možno pracova na HO a do města do kanceláře jezdil tak jednou 2x týdně i jen třeba do nějakého průmyslového parku

---

Největší omyl je přísloví moudřejší ustoupí.. pokud bude moudřejší ustupovat, osel získá širší pole působnosti a prosadí osloviny.
Jízda s elektromobilem je často velmi podobná jízdě veteránem - fanoušek se rád přizpůsobí a užije si ji
Elektromobilitu zniči dotační ekologická lobby, tvůrci obsahu ...

Opravdu se zde najde ještě idiot, co věří fosilním korporacím západu, že skutečně mají zájem o EV? Jen ty jejich EV kupujte, uvidíte, že půjdou po 300 tis. do šrotu bez výkupu s baterkami také už jen do odpadu, ne jako Tesla, toto je jeden z dalších důkazů.... ale co, blbec neboli Pavlíček K se nepoučí nikdy, i když se napíše 1+1=2 :)

co píšu zde již roky? učte se ode mě, znám budoucnost :))

Znáš budoucnost? Budoucnost znají jen velmi bohatí. Čeští miliardáři jako Křetinský a další investují do bateriových úložišť v Německu a Anglii. Ti znají budoucnost, jinak by nebyli miliardáři.

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

Ani bohatí neznají budoucnost. Mohou něčemu věřit, dát na svoji intuici, předvídat, ale rozhodně neznají svoji budoucnost. Když jsem nakoupil akcie Tesly za 80$ a dneska je na 2000$, znal jsem budoucnost? Ne.
Je plno oblastí, které končí krachem. Akorát se o nich tolik nepíše. Proč myslíš, že venture fondy, miliardáři, investují do start-upů, když k úspěchu povede jen cca 10% z nich? Když by znali budoucnost, tak by si dopředu našli jen ty start-upy, které budou v budoucnu úspěšné, že...

"znají", protože to plánují, ale už se jim to sype, doplatí na svou úchylnou zvířeckost, už doplácejí, bo peníze nejsou vše :-)

tak moudře využij svoji sázku, které jsem ale já osobně věřil, jen ty jejich hry nehraju :-)

Já to vím, taky jsem to zkoušel... Ani známí jasnovidci neměli nikdy úspěch na burze. Gratuluji k té Tesle.

---

Renault Zoe ZE50 FVE 4,55 kWp

burza je podřadná věc, tam se energie neplýtvá, miliardáři jsou téměř jen zvířata, i když díky znalosti jsem já peníze vydělal, stačí mě tu poslouchat, jako já poslouchám jiné učitele ... můžeš gratulovat :-)

Obrázek uživatele runner42

Tak asi nemají zájem prodělávat na každém autě 200 tisíc.
Vyrobí a prodají se ztrátou jen tolik, kolik musí.

Spíš je na uváženou, kolik daní chcete přesměrovat automobilkám a kupcům elektromobilů.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Typicka ovce. Vis odkud si vzal tech 200k ztraty na kazdem eCitigu? Vzal si to z bulvarniho Autofora. Vis od koho? Od idiota Milera ktery ma zakladni vzdelani. Vis odkud to vzal on?

Cituji :"
"Můj zdroj pracující pro Škodu mě informoval, že automobilka v tuto chvíli prodělává na každém prodaném modelu Citigo iV přes 200 tisíc Kč."

Takhle se mile deti ovladaji hloupi lide. Ale tak od cloveka co ma doma bazen s naftou se neni cemu divit :D

Mam proti argumet :
"Můj zdroj pracující pro Škodu mě informoval, že automobilka v tuto chvíli vydělává na každém prodaném modelu Citigo iV přes 200 tisíc Kč."

Ty jsi zase typickej osel :D zabedněnej co vidí jen to co chce vidět :D
škodovka jde cestou zisku a dělá jen to, co jí přináší zisk a je to tak správně, jen tak se mohou EV trvale prosadit. Proč by měli prodávat něco na čem nevydělají, proč budou cpát baterie, kterých je nedostatek do něčeho co jim nepřináší zisk, když mohou díky tomu pak vyrobit více nového modelu Enyaq, který jak to tak vypadá nebude mít s prodejností sebemenší problém a zisk má být na tomto autě velice slušnej.

Zda se ti nekde ze snad nekde pisu ze by mela skodovka prodavat prodelecne auta? Nebo ze snad na citigu vydelava nebo prodelava? Umis vubec chapat cteny text? Absolutne mimo misu.

Obrázek uživatele runner42

Psaný, Vondráku, vždycky jen psaný text...

Čtený jsou ty pohádky o elektromobilech, co ti čte maminka před spaním.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Rika ti neco Audible nebo Text to Speech ? Studuj smudlo, nebo se bez zahrabat na ukrajinu tam budes za machra :)

Obrázek uživatele runner42

Hlavně se prosím tě nerozbreč :D

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Přesně tak! jde jen o jalové žvásty. A automobilkám ty žvásty o prodělku vyhovují! Ona bohužel nějaká větší přestavba výroby(nejen jí) něco stojí.

Nevěřím , že prodělávaj! Jen maj menší zisk a to se jim nelíbí!
Počty jsou jasné:
Citigo benzin základ 230tis. + cca100tis. max.výbava(kterou má i IVéčko)= 330tis.
Citigo IV je za 500tis., což je asi tak +170tis. na baterky(pohonné ústrojí lze započítat jen jako záměnu).
Tak kde je ten prodělek, zvlášť když tento automobil se vyrábí od r.2011 a s elektro verzí(ww-up)začali o něco déle a linka jede jen s minimálními úpravami.Jde o zavedenou výrobu!

Pokud by na citigo stály baterie 350tis a víc, tak uvěřím, že i těch 200tis. prodělávaj!!!

Spíše maj problém z bateriemi(dodávky a jejich výroba). Na citigo přečerpali kóty téměř 3x. Nepotřebujou to plácat na mini auto z kterýho maj malej zisk! Proto v rámci koncernu je budou radši dávat do větších a drahých elektroaut na kterejch ten větší zisk mohou uplatnit. V těchto počátkách kdy roční výroba je 50-100tis. aut, tak jim to plně vyhovuje. Však on tyto drahé auta někdo koupí. Na tisícové série se kupec najde vždy na statisícové to je už problém!

jistě, fosilní korporace, ta největší špína EU, bude prodávat auta pod výrobní cenou :))
asi to nemůžeš dokázat, že? :)

Obrázek uživatele runner42

Samozřejmě, že to mohu dokázat.

Celkový prodej elektromobilů je náklad, který mi umožňuje realizovat na jiných autech zisk.
Náklad se snažím držet co nejníže, abych celkový zisk maximalizoval.

Poptávka v tom naprosto nehraje roli.

Vítejte v EU socialismu.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

nevidím rozpis nákladů na to auto, takže proč lžeš, jsi nemocný? :)

Obrázek uživatele runner42

Ne nejsem nemocný, je to prosté - analýzou chování systému lze popsat jeho obsah, i když je to black box.

Nemusím tě rozřezat, abych dovodil, že máš plíce a játra.

Nepotřebuju abych viděl nákladové položky, z chování automobilky je naprosto jasné, že se jedná o ztrátové compliance car.

A co se týká těch 200 tisíc, byl to můj prvotní odhad posléze potvrzný únikem ze Škodovky, najděte si to na internetu. Ale abych nekřivdil, je to co si vybavuji "jen" 180 tisíc.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

to je jen hra pro veřejnost, aby je "přesvědčili", že EV není budoucnost pro masy, nenech se tak snadno manipulovat "úniky", které se stanou jen, když se jim to hodí :)

to přirovnání platí u zřejmých a jednoduchých věcí, ne ve složitějších, tedy irelevantní :)

takovou "logikou" bys "dokázal", že i Tesla, když má několikanásobně lepší a dražší auta, prodělává na každém kusu :)

Obrázek uživatele runner42

Zkuste si osvojit princip Occamovy břitvy.

Takže buď

a) automobilky volí tuto rafinovanou formu manipulace, aby přesvědčili veřejnost, že EV není budoucnost, a připravují se tím dobrovolně o zisk i podíl na trhu

b) nevyplatí se jim to

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

a) tys ještě nepochopil, že ropa je nástrojem ovládání, tedy to je pro ně důležitější než zisky? s energií to jde o řád míň ovládat lidi... máš se ještě hodně co učit o světě

Obrázek uživatele runner42

Tak záleží, kdo ovládá.
Doktrína Ruska převzatá z dob SSSR je Ropa je pro zisk, plyn pro politiku.

A co se týká ovládání přes energie, tak klidně pokračujte, rád poslouchám názory čechů, německých otroků a žebráků.

Můžete začít tím, jak v Německu teď postavili černouhelnou elektrárnu, ale u nás se to nesmí.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Uzivejte si vas V8 v rusku nebo kde ted pry jste. Dejte vedet az vas tam vykradou.

Obrázek uživatele runner42

Jsem v Kievě, přebírám mého Land Cruisera.
Do Ruska nakonec bohužel nemůžeme, protože češi jsou jak známo jedničky a SARS2 zvládají nejlépe.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Uz po kolikate prebirate vaseho cmouda? Vzdyt jste uz psal ze ho mate.

Obrázek uživatele runner42

To jsme byli ještě v Moldavsku.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Pres jakeho operatora jste v siti?

Obrázek uživatele runner42

jsem na wifině v salonu, proč?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Jen jsem chtel vedet, zda znate vubec ukrajinske operatory :-)

Obrázek uživatele runner42

na mobilu mi svítí Vodafone

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Na Ukrajine jsou hodne vyhodne mobilni sim karty. Tak si ji doprejte.

Obrázek uživatele runner42

To nevím, na ty tři dny to neřeším. Tohle je Ukrajinský Vodafone.

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

uSSa samozřejmě
taky se divím, že se ještě najde někdo, kdo neví, že servis fosilních aut je mnohem ziskovější než EV aut

Obrázek uživatele runner42

Ať žije Evropská Unie, místo svobody, tržního hospodářství, trvalého rozvoje, vyváženého obchodu a korektní hospodářské soutěže.

:D :D :D

Taky cítíte to blaho systému zajišťujícího, aby na vnitřním trhu nebyla narušována hospodářská soutěž a byla posilována konkurenceschopnost průmyslu Společenství?

---

DISPUTO ERGO SUM.

Prymulan, rasista, xenofob, heterosexuál, trumpista, ateista, cynik, vykořisťovatel, antiEU evropan.

Obrázek uživatele Dani

Však oni to zas 1. ledna rozjedou, aby si snížili flotilové emise, neb ID.3 se nebude za milión snadno prodávat, tolik zase Zoe nepřevyšuje.

---

elektrokolo EasyBike MI5 od 3/2020
Ford Focus Electric na prázdniny 2020

Nerozjedou. O emise jim nejde. Jde jim jen o zisk!

Obrázek uživatele Marek_

Ty jo, to je překvapení :-)

---

Lexus GS 450h Premium


Nabíječky elektromobilů CircontrolSleva na profesionální nabíjecí stanici Webasto LiveVOLTDRIVE - Ideální řešení pro domácí nabíjení vašeho vozu.