Škoda Enyaq iV jako Red Car na Tour de France

Den po světové premiéře v Praze dnes první SUV elektromobil značky Škoda vyrazil na trať páté etapy Tour de France jako Red Car.

První SUV značky Škoda s čistě bateriovým elektrickým pohonem se aktuálně představilo na páté etapě Tour de France jako Red Car.
foto: Škoda

Během etapy Gap-Privas, dlouhé 183 kilometrů, sloužil model Enyaq iV jako velitelská centrála ředitele Tour Christiana Prudhomma. Jako Red Car bude nové SUV Škoda Enyaq iV k vidění také při časovce jednotlivců z Lure do La Planche des Belles a na 122 kilometrů dlouhé závěrečné etapě do Paříže.

Elektromobil Škoda Enyaq iV se představil v Praze 1. září. Cena začíná na 1,06 milionu korun za verzi Enyaq iV 60 s baterií 62 kWh (58 kWh využitelných) a dojezdem až 390 km. Verze Enyaq 80 (82 kWh/77 kWh) začíná na 1 189 900 Kč vč. DPH.

tisková zpráva

15 Comments on “Škoda Enyaq iV jako Red Car na Tour de France”

  1. „62 kWh (58 kWh využitelných) a dojezdem až 390“ tak na to
    „62 kWh (58 kWh využitelných) a dojezdem až 390“ tak na to zapomeňte, Tesla M3 má 75kWh a reálný dojezd je těch 400 při normální jízdě, tedy když dá 300 (v zimě ubohých 200??!!! 😀 ), budou rádi, je to tedy předražený a pomalý šmejd vůči Tesle. Asi se i dostane na nulovou hodnotu někde kolem 300 tis. km, jak je u novějších fosilních aut obvyklé 🙂

    Škoda = záměrně vyrobený předražený šmejd se směšným dojezdem, víme 🙂

    1. Zatim jsou odhady diky dobre chlazene baterce ze by 1000km
      Zatim jsou odhady diky dobre chlazene baterce ze by 1000km challenge mohla dopadnout pod 11 hodin.. zas tak cerne bych ty dojezdy nevidel, ma to tepelny management baterky..

      mne prijde, ze u EV nejvice realne sedi EPA:

      average ratio NEDC/EPA is 1.428
      average ratio WLTP/EPA is 1.121

      https://insideevs.com/features/343231/heres-how-to-calculate-conflicting-ev-range-test-cycles-epa-wltp-nedc/

      Na druhou stranu je pak otazka jestli si za ty penize co bude stat vybavena RS verze neni lepsi koupit lehce ojety audi etron nebo MB eqc..

          1. nj, design Tesly je opravdu otřesný na super auto i ten
            nj, design Tesly je opravdu otřesný na super auto i ten interiér nic moc, ale naštěstí spousta lidí není tak náročných 🙂

            jenže ti, co na to mají, dost často mohou být, tak si myslím, že díky designu hlavně Tesla zttrácela spoustu miliard

            1. Po světě je dost fans kteří si koupili Teslu S jako
              Po světě je dost fans kteří si koupili Teslu S jako třetí auto. Model3 už je přece jen klidně už jako hlavní auto a taky je asi uvnitř o něco lepší, jak Model S (ale nejel jsem s ní) ale pořád je to daaaleko od běžné Škodovky, natož Audi/ Porsche a dalších.

              1. nj, ale běžní uživatelé zatím nejsou klienty Tesly, to
                nj, ale běžní uživatelé zatím nejsou klienty Tesly, to je to, co kritizuji na slabém designu Tesly jak exteriér tak interiér, tedy Tesla design stojí Teslu miliardy…. 90 % aut je prostě hezčích jak Tesla, kvalita zpracování je u lepších aut taky mnohem lepší…. Musk musí vyhodit hlavního designera a zlepšit zpracování, aby běžní lidé (střední třída) neměli munici proti Tesle řízenou ovládanými médii

  2. no těpic! KONEČNĚ JIM NEPRÁŠÍ ropný SRAČKY DOKSICHU
    no těpic! KONEČNĚ JIM NEPRÁŠÍ ropný SRAČKY DOKSICHU :)))) ale konzerví wolf z toho moc radosti mít nebude…
    PS: to nemohli si už vod 2011 pujčit alespon LEAFa.. ?? 9 let votravovali ciglisty jen pro šádégo ;)))

    https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-octavia-green-e-line/
    https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/vut-super-el-ii/
    https://kcc-hho.webnode.cz/elektromobil/skoda-eltra-151/

Napsat komentář