Škoda Auto ukázala první skici nové generace modelu Octavia

Dvěma exkluzivními designovými skicami ukazuje Škoda poprvé podobu nové generace modelu Škoda Octavia.

Čtvrtá generace nejprodávanějšího modelu v historii značky Škoda bude díky novému designovému jazyku značky výrazně emocionálnější a bude spojovat kompaktní rozměry s velkorysou prostorností.
foto: Škoda

Designové skici ukazují podlouhlou, plynulou siluetu nové generace modelu Škoda Octavia se střechou, klenutou ve stylu karoserie kupé. Vzhled vozu také ovlivňuje výrazná příď, velká kola a skupinová světla s krystalickými prvky.

Náčrt nové 4. generace vozu Škoda Octavia

Náčrt nové, již 4. generace vozu Škoda Octavia
foto: Škoda Auto

Čtvrtá generace bestselleru bude v této jedinečné úspěšné historii pokračovat. Dosud bylo vyrobeno více než 6,5 milionu vozů tohoto klíčového modelu, jehož výroba začala před 60 lety. Nová generace modelu Škoda Octavia půjde na trh také jako plug-in hybrid.

tisková zpráva

15 Comments on “Škoda Auto ukázala první skici nové generace modelu Octavia”

  1. Parádní veterán,to je Cadillac Deville?
    Jasně je po

    Parádní veterán,to je Cadillac Deville?
    Jasně je po feceliftu,ale já jej hned poznal!

    Tak jak to bude?
    Jdeme steskou ekologie a obnovitelných energií,budeme jezdit v Citigo a Twizy,nebo se vracíme k Route 66 a budeme jezdit v 6 metrových krávách se spoustou blbostí, abychom to vůbec zaparkovali?
    Chápu to,manažer potřebuje pro své ego boty se špičkou, kterou uvidíte již metr před jeho příchodem z poza rohu a stejně tak dlouhou příď a prdel na jeho limuzíně v které jezdí sám se svým notebuke!
    Simply Clever!!!

    1. se ani nedivim ze maj malou poptavku zakazniku, ta cena je
      se ani nedivim ze maj malou poptavku zakazniku, ta cena je totalne extremni a totalne prestrelena, konkurencni Zero ktere naopak vyrobu navysuje ma ceny podstatne nizsi a dle vseho ma i asi mnohem lepe zmaklou techniku pohonu, protoze maj i v USA udavane delsi dojezdy s nizsi kapacitou akumulatoru

      HD si asi myslel ze prorazi s drahym modelem ktery je na urovni motorek co jsou bezne 3-4x levnejsi a zapomel ze lidi na ktere pomejslel jako na nove zakazniky, neco jako „znacka“ vesmes nezajima, fandove Harley si to nekoupej a noveho zakaznika nezajima ze to ma nejaky logo, ale ze to ma zajimavou cenovku

      1. Výrobu nepozastivili kvůli malé poptávce, ale protože
        Výrobu nepozastivili kvůli malé poptávce, ale protože našli problém s nabíjením na jedné motorce. Aby se ujistili, že je to ojedinělý defekt, zastavili výrobu a zkontrolovali předešlé kusy a výrobní linku. Výroba je opět v plném proudu od 18. 10.

        Mimochodem, LifeWire nemá a nikdy neměla být motorka pro masy a už určitě ne pro novou, mladou zákaznickou základnu. S cenou $30k to ani není možné. Účelem LifeWire má být ukázka toho, že jsou schopni vyrobit skvělou elektrickou mototrku. Demonstrace dedikace a odhodlání. To nejlepší, co Harley v segmentu elektrických motorek má. Je to motorka na plakáty. LifeWire má značku oživit. To, co ji má zachránit, jsou dostupnější vozítka z připravované „More Roads To Harley Davidson“ řady: terénní motocykl, skútr, lehčí mototocykl a jízdni kolo. Ty míří na nové, mladé zákazníky. Ty mají prorazit.

        1. Já jsem četl několik rozhovorů kde byl livewire
          Já jsem četl několik rozhovorů kde byl livewire prezentován jako motorka s kterou cílí právě na mladou generaci.

          Skútr, kolo a motocykly s malou kubaturou bude dle mého názoru přesně to co hd zabije. Livewire zas až tolik nevybočuje cenou, ta u hd není nic vyjimečného, ale spíše mizernými parametry.

Napsat komentář