Škoda Auto se zúčastnila Hodiny Země

Již potřetí se Škoda Auto tuto sobotu (28. března) zúčastnila ‚Hodiny země’. Při této ekologické akci se na celém světě na vybraných místech na hodinu zhasla světla.

ŠKODA se již potřetí zúčastnila ekologické akce ‚Hodina země‘. V rámci globální akce, iniciované fondem WWF, byla 28. března 2015 ve 20.30 hodin na 1 hodinu zhasnuta světla na řadě míst. Na snímku hala M13 v Mladé Boleslavi, kde probíhá výroba vozů Octavia a Rapid.
foto: Škoda Auto

Iniciátor ‚Hodiny země’ – World Wide Fund For Nature (WWF) – chce touto globální akcí vyslat signál ke zvýšení ekologického povědomí. Na 20 místech v závodech společnosti Škoda Auto zhasla 28. března ve 20.30 hodin na jednu hodinu světla.

Společnost například zhasla část osvětlení na vstupních branách hlavního výrobního závodu v Mladé Boleslavi, stejně jako na Zákaznickém centru nebo na Servisním centru v Kosmonosích. Také v závodech Vrchlabí a Kvasiny byla na jednu hodinu vypnuta osvětlení a loga bran.

Akci ‚Hodina země’ v roce 2007 uvedla do života jedna z největších mezinárodních organizací na ochranu životního prostředí – WWF. Vypnutí osvětlení na firemních budovách na 60 minut má upozornit na uvědomělé nakládání s energiemi a zvýšit ekologické povědomí.

Svou účastí na ‚Hodině země’ česká automobilka podtrhuje význam ekologie pro podnik. Trvale udržitelný rozvoj a ekologie jsou pevnou součástí podnikové strategie společnosti ŠKODA AUTO.

To v první řadě představují efektivní a úsporné vozy s nízkou spotřebou, které má automobilka v portfoliu mj. pod označením GreenLine, respektive Green tec. Značka dnes nabízí 107 modelů s hodnotou emisí nižší než 120 g CO2/km, 25 z nich dosahuje hodnot nižších než 100 g CO2/km.

Veškerá ekologická opatření automobilka shrnula do strategie ‚Green Future’. Vedle vývoje a výroby efektivních vozů je druhým těžištěm této strategie šetrné nakládání se zdroji při výrobě. Třetím pilířem strategie ‚Green Future’ je ochrana životního prostředí v prodejní síti značky ŠKODA.

V oblasti ekologie se kromě toho angažují i zaměstnanci společnosti ŠKODA AUTO ve svém volném čase. Od roku 2007 vysazuje ŠKODA za každý prodaný vůz v České republice jeden strom. Dosud bylo vysazeno zhruba 480.000 stromků.

tisková zpráva

21 Comments on “Škoda Auto se zúčastnila Hodiny Země”

  1. Nevím proč mají firmy
    Nevím proč mají firmy potřebu dělat rádoby dobročinné akce, kterým se vysměje většina veřejnosti. Asi to bude příliš velkým počtem lidí, kteří tam zahřívají židle v kanceláři a vymýšlejí, jak by byli užiteční. Takže plodí kraviny a otravují ostatním život. Takový politik kombinovaný s úředníkem, ale sedící v komerční firmě.
    Škoda Auto, která se až donedávna rozhoupávala alespoň k plynovým vozům, a která elektrická auta stále má ve fázi podivného testování, tak ta bude zhasínat a šetřit tím životní prostředí. Lepší výsměch už zvolit nešlo.

    1. Ke druhému odstavci: Já
      Ke druhému odstavci: Já bych to neházel na Škodovku, ale jejího vlastníka z Německa. I když dnes je to v podstatě to samé. Škodovka by neměla konkurovat autům své mateřské firmy, jak bylo slyšet z VW. Škodovka měla vyvinutý svůj úsporný motor, ale musel jít do kytek, protože by konkuroval. Slyšel jsem to od člověka z Boleslavi. Ale oficiálně to samozřejmě nikde není a je to již nějaký čas.
      To jen tak bokem mimo téma.

      1. Jasně, přesně tak to je.
        Jasně, přesně tak to je. Tak jako oficiální vyjádření, proč nedělají do elektriky kdysi bylo, že na to ještě nejsou dobré baterie. Přitom ve skutečnosti to mají od matky výslovně zakázáno, aby třeba do budoucna nebyla konkurence pro elektrického passata. Pro škodovky je naopak určena „pokroková“ CNG technologie.

          1. Tak posun někam to je,
            Tak posun někam to je, méně síry třeba, méně prachu. Ale to bych mohl říct, že katalizátor a DPF filtr je taky skok… Já kdysi jezdil na LPG, to že jde z výfuku jen teplý vzduch je každopádně super. Ale v naší zemi, která je velmoc ve výrobě elektřiny mi elektromobil dává větší smysl, než plyn od Putina.

            1. Jenže elektromobil je
              Jenže elektromobil je úplně jiné auto, nejenom vyšší cena, ale servisů ani nabíjecích míst moc není. Samozřejmě náklady jsou nízké. Také není moc ojetých elektromobilů v bazarech i když spojení „není moc“ je dosti přehnané. Já bych si ho koupil hned, ale s lehce podprůměrným platem je to dosti obtížné. Pro toho kdo bydlí v paneláku a je bez garáže si to nedovedu vůbec představit, že by vlastnil elektromobil. Je spoustu pro a proti někomu vyhovuje to a někomu ono a je dobré, že se objevují nové elektromobily, ale bohužel velcí hráči (tzv. staré automobilky) se do inovace, co se týče elektropohonu, moc nehrnou i když dle PR článků pro to dělají první poslední. Stejně jako ČEZ, ale to je už úplně mimo téma. 🙂

              1. Elektromobil vůbec není o
                Elektromobil vůbec není o příjmu, ale o tom, zda vlastní auto vůbec potřebujete a kolik najezdíte kilometrů. Třeba já najezdím tolik, že platím úvěr zhruba v té výši, co bych dal za naftu. Takže teď mám náklady podobné a za 5 let budu mít auto, které mi bude měsíčně šetřit spoustu peňěz. Záměrně píšu podobné, protože servisní náklady jsou daleko nižší. Každou chvíli někde slyším, že elektro auta jsou jen pro bohaté a musím se tomu smát, protože kdybych jezdil na naftu, tak si musím spoustu soukromých cest hodně rozmyslet.. A že bydlím v paneláku? No co, tak mám prostě 50m kabel. Samozřejmě jsem se setkal s pohledem, že „to by mě mohlo, každý druhý večer rozmotávat kabel“ a taky mi to zní legračně, obzvláště od lidí, co jezdí 10 km do vedlejší obce pro o dvě koruny levnější naftu. Tím si totiž sníží náklady na km o 15 halířů, kdežto já je mám nižší o 2.10 Tam kde není moc nových elektromobilů nemůže být ani trh s ojetinami. Jestli chcete koupit ojetý elektromobil, mrkněte na německé servery, tam jich je v nabídce cca 2,5000…

                1. Samozřejmě je to také
                  Samozřejmě je to také kolik najedete kilometrů a to zejména kdy se vám fixní náklady zmenší. Pokud bych jezdil denně cca 50km do práce, tak je to ideální volba. A jestli bydlíte v paneláku a máte z něj prodlužku do auta tak klobouk dolů. V našem městě bych si to netroufl. Ale všechno se dá řešit, třeba garáží. Ale jak už někdo psal dříve. Kdo nechce hledá důvody proč to nejde a platí to i naopak. Já ho rozhodně plánuji jako další auto.

      1. VW ano, ale VW ŠKODA NE
        VW ano, ale VW ŠKODA NE !!
        PS: co myslíte ten nový ELONTWÍÍT
        twitter.com/elonmusk
        že 30.04.2015 PŘEDSTAVÍ NOVOU PRODUKTOVOU ŘADU NIKOLI OVŠEM AUTO = BUDE TO DOMÁCÍ BATERKOVÉ SKLADIŠTĚ PRO SOLARCITY NA STŘEŠE?? 😉
        google.com/finance?q=tsla
        google.com/finance?q=SCTY

Napsat komentář