Škoda Auto otevřela sdílenou laboratoř UNI.Lab při Technické univerzitě v Liberci

redakce - 27 Únor 2019

Společnost Škoda Auto otevřela sdílenou laboratoř UNI.Lab při Technické univerzitě v Liberci. Zde se mohou studenti seznámit s tím, jaké jsou možnosti jejich budoucí kariéry v automobilce po ukončení studia. Sdílená laboratoř jako platforma pro výměnu názorů a zkušeností mezi studenty a zástupci<br />
společnosti Škoda Auto

Sdílená laboratoř jako platforma pro výměnu názorů a zkušeností mezi studenty a zástupci společnosti Škoda Auto
foto: Škoda

Kromě toho si mohou studenti a zástupci automobilky vyměňovat názory a zkušenosti ohledně aktuálního vývoje automobilového průmyslu. Velký důraz je kladen na témata jako je elektromobilita, digitalizace a automatizace. Sdílená laboratoř, která je prvním zařízením svého druhu v České republice, podporuje vzdělávání v oblastech Průmyslu 4.0.

Škoda Auto podporuje v celé zemi řadu vzdělávacích projektů, kromě toho také spolupracuje se dvěma desítkami univerzit a čtyřiceti středními školami a odbornými učilišti technického zaměření.

UNI.Lab je první sdílená laboratoř v České republice. Studenti si tu se zástupci společnosti Škoda Auto vyměňují informace a zkušenosti týkající se konkrétních projektů a vývoje automobilového průmyslu. Kromě toho se studenti mohou informovat o možnostech svého kariérního rozvoje po ukončení studia. Vedle přednášek je v nabídce také poradenství při vypracovávání bakalářských a diplomových prací.

Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast výroby a logistiky, vysvětluje: „Aktuální změny v automobilovém průmyslu vyžadují při spolupráci mezi naším podnikem a tuzemskými univerzitami inovativní koncepty a zajímavé formáty. Abychom i v budoucnu byli atraktivním zaměstnavatelem pro ty nejlepší odborníky, je neustálá výměna názorů a zkušeností s mladými talenty stejně důležitá jako pestrá nabídka kariérních možností.“

Člen představenstva společnosti Škoda Auto za oblast řízení lidských zdrojů, Bohdan Wojnar, dodává: „Budoucí rozvoj České republiky jako jednoho z center automobilového průmyslu bude značně záviset na fundovaném vzdělání pracovníků technických profesí. Proto jsme etablovali dlouhodobou spolupráci s celou řadou škol a univerzit, ze které získávají všichni zúčastnění. S novou sdílenou laboratoří při naší partnerské univerzitě v Liberci jsme vytvořili informační centrum sloužící ke spojení teorie s praxí, čímž můžeme dále posilovat vzdělání v technických oborech v České republice.“

V celé republice mladoboleslavská automobilka podporuje 20 univerzit a čtyři desítky odborných středních škol. Automobilka pro studijní a výzkumné účely poskytuje také vozy, popř. jejich komponenty. V roce 2018 darovala společnost Škoda Auto školám 60 nehomologovaných vozů, 55 motorů, 31 převodovek a 205 dalších technických zařízení, které pedagogové a studenti používají k prohlubování svých znalostí o technice a nových technologických postupech.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář
Obrázek uživatele Radovan

Kromě toho si mohou studenti a zástupci automobilky vyměňovat názory a zkušenosti ohledně aktuálního vývoje automobilového průmyslu. Velký důraz je kladen na témata jako je elektromobilita, digitalizace a automatizace. - to je vtip, ne? Oni mají nějakou elektromobilitu?

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 69 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 27 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Teprve teď začínaj školit študáky na elektromobilitu a konentivitu??? To brzo. Včera bylo pozdě, už je dávno potřebujou jak je vidět na kauze Audi vs Porsche. Totálně nestíhaj. Už když Porše před lety nabíralo mozky na vývoj Tajkanu, tak brečelo že jsou dávno rozebraný a ty co jsou jinde, nelze nalákat uplatit většíma penězma protože k těkotonážním dinosaurům to nikoho neláká :)))

6/2016
Porsche nabírá 1400 lidí, válka o talenty
http://www.bbc.com/news/business-36899159

Porsche admitted that finding staff for the project is tough.

"I'm not denying the battle for talent is tough," said Andreas Haffner, human resources boss at Porsche.

"One can in fact describe what is going on now as a 'war for talents'. We are in direct competition with other automakers and suppliers and IT firms in our global search for talented experts. Money alone is not enough to attract these creative minds."

Vývoj elektrického Porše Taycan se potýká s technickými problémy a na trh dorazí bez autopilota. Porše si stěžuje na nekompetentnost lidí z Audi, kteří mají autopilota dodat. Výstavní skříně koncernu Volkswagen začínají ztrácet na lesku a Audi slogan "Náskok díky technice" začíná mít příchuť špatného vtipu.

Audi už není inovačním tygrem. Manažeři čelí soudům, na inženýry si stěžuje i partnerské Porsche
https://www.e15.cz/zahranicni/audi-uz-neni-inovacnim-tygrem-manazeri-celi-soudum-na-inzenyry-si-stezuje-i-partnerske-porsche-1355840

Automobilka Audi má problémy. Už není inovačním tygrem
https://www.peak.cz/automobilka-audi-ma-problemy-uz-neni-inovacnim-tygrem/14155/

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

néé voni jim jen chtějí ukázat vižn ;)))

off

Polestar 2 aneb Volvo z Číny je tady. Na čumáku maska chladiče jako prase, huvnitř 11" tablet na stojáka a šaltrpáka na středovým tunelu, aby jste si měli kde vobouchat kolena :)))
https://www.elektroauto-news.net/2019/weltpremiere-polestar-2-technische-daten-fotos

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com www.freeghosn.com #freeghosn ‪
#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Neni ta automobilka tou, ktera muze elektromobilitu propagovat pouze a jenom vizí?

---

Elektronům Zdar!
Měl jsem Leaf Acenta/real 19kWh/135km dojezd při rychlosti 25tis km za rok.

Správně, to je ona. Vždy to platilo - kdo to umí, ten to dělá, kdo to neumí, ten to učí a kdo o tom nemá ani tušení, ten to řídí. Koncern jistě aspiruje na nejvyšší pozici.

---

Citroen C-Zero 2012, Nissan Leaf acenta 2014

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicNabíječky elektromobilů CircontrolAmper 2019BUS2BUSKariéra EVC GroupAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobil