Škoda Auto nabízí zákazníkům balíčky eMobility

V souvislosti s uvedením elektromobilu Škoda Enyaq iV přináší tuzemské zastoupení mladoboleslavské automobilky zákazníkům ekosystém služeb v oblasti elektromobility.

Pro maximální využití hospodárnosti elektrifikovaných vozů ŠKODA nabízí tuzemské zastoupení mladoboleslavské automobilky ve spolupráci se svými autorizovanými obchodníky balíčky služeb eMobility, které byly navrženy na míru jednotlivým skupinám zákazníků.
foto: Škoda

Základní balíček S, jehož cena je 3 500 Kč s DPH, je sestaven pro takového zákazníka, který neplánuje pořízení nabíječky, ale postačí mu nabíjecí kabel. I pro nabíjení kabelem však potřebuje zkontrolovat jistič a elektrickou infrastrukturu. Proto dojde před dodáním vozu ke kontrole v sídle firmy či místě bydliště včetně vypracování odpovídající dokumentace.

Ke snadnému nabíjení vozu poslouží chytrá mobilní aplikace nebo nabíjecí karta Powerpass, která umožňuje s jednoduchou autorizací nabíjet vůz kdekoli v široké síti nabíjecích stanic v České republice i celé . Uživatelé tak s jednou kartou mohou nabíjet u více než 195 000 dobíjecích stanic.

Součástí sítě jsou jak běžné nabíjecí stanice, tak i rychlé nabíječky včetně sítě IONITY. Platbu v danou chvíli zákazník neřeší, jednou měsíčně mu přijde souhrnné vyúčtování za všechna jeho dobíjení v uplynulém měsíci.

Všechny služby jsou rozčleněny do tzv. zákaznických balíčků, které se liší svým rozsahem. Aktuálně jsou firmám i soukromým osobám k dispozici balíčky S, M a L definované podle rozsahu poptávaných služeb, plánovaného způsobu dobíjení, počtu elektromobilů či požadovaných wallboxů.

Všechny služby jsou rozčleněny do tzv. zákaznických balíčků, které se liší svým rozsahem. Aktuálně jsou firmám i soukromým osobám k dispozici balíčky S, M a L definované podle rozsahu poptávaných služeb, plánovaného způsobu dobíjení, počtu elektromobilů či požadovaných wallboxů.
foto: Škoda

Prostřední balíček M k obsahu základního balíčku S přidává domácí nástěnnou nabíječku (tzv. wallbox). Ta může být dodána ve variantách Connect (Wi-Fi a LAN připojení k internetu propojené s mobilní aplikací a autorizace pomocí čipové karty RFID s možností využití více uživatelů) nebo Connect+ (navíc LTE modul a certifikovaný elektroměr se zobrazením spotřeby elektřiny v mobilní aplikaci).

Součástí tohoto balíčku je rovněž odborná instalace wallboxu na adrese zákazníka. Cena balíčku M startuje na 9 500 Kč s DPH, je k ní nutné ještě připočíst cenu zvoleného wallboxu a dalších zařízení či náklady spojené s dodatečným budováním elektroinstalace dle objednávky zákazníka.

Nejrozsáhlejší balíček L je určen zákazníkům se zájmem o komplexní řešení energetické soběstačnosti domu, municipalitám nebo velkým fleetovým klientům, kteří mají ve svém vozovém parku desítky až stovky elektrifikovaných vozů Škoda. Takový zákazník potřebuje vybudovat systém nabíječek, vlastní fotovoltaickou elektrárnu a bateriové úložiště.

Architektura balíčku L je proto založena na energetickém úložišti, které shromažďuje energii pro dobu, kdy bude potřeba její efektivní využití. Přes noc se nabíjí levnějším proudem a následně přes den se takto naakumulovaná energie používá k vykrytí odběru ve špičkách.

Tento balíček zahrnuje také pomoc s návrhem fotovoltaické elektrárny pro akumulaci zelené energie, poradenství v oblasti dotačních titulů ze strukturálních fondů EU nebo komplexní zajištění tzv. komunitního carsharingu. V závislosti na rozsahu objednaných služeb se cena balíčku L pohybuje v řádech desítek až stovek tisíc korun.

Bližší informace o jednotlivých variantách řešení pro konkrétní potřeby daného zákazníka podají specialisté elektromobility v autorizované obchodní síti ŠKODA AUTO Česká republika. Služby a vybrané produkty v rámci zákaznických balíčků eMobility dodávají tzv. instalační partneři. Ti jsou detailně seznámeni s požadavky značky ŠKODA a zajišťují díky tomu efektivní realizaci jednotlivých produktů a služeb.

Síť autorizovaných partnerů značky ŠKODA v České republice prochází proměnou od prodejců automobilů k poskytovatelům komplexních služeb mobility. V blízké budoucnosti se stane energeticky soběstačnou, posílí veřejnou síť dobíjecích stanic vlastními dobíjecími stanicemi a bude umět efektivně využít starší baterie z elektromobilů jako úložiště elektrické energie.

Již nyní všichni obchodníci splňují standardy pro prodej, servis a nabíjení elektromobilů. V duchu této firemní strategie poskytují svým zákazníků kompletní ekosystém služeb v oblasti elektromobility, který zohledňuje jejich individuální požadavky.

Všech 226 provozoven už nyní nabízí minimálně jednu veřejnou nebo poloveřejnou nabíjecí stanici. Síť českých autorizovaných partnerů se tak stala jedním z největších poskytovatelů nabíjecí infrastruktury.

tisková zpráva

9 Comments on “Škoda Auto nabízí zákazníkům balíčky eMobility”

  1. …zákazník musí být z takových „balíčků“ štěstím
    …zákazník musí být z takových „balíčků“ štěstím bez sebe… kdo takové pitomosti vymýšlí… člověk chce nabít, zaplatit a odjet… buď hotově nebo kartou… nechápu, proč chtějí zavádět každý jiný způsob placení… proč nevyužívat, už zaběhlé způsoby platby…

    1. Účelem je stimulovat zákazníka bezvýznamnou pobídkou a
      Účelem je stimulovat zákazníka bezvýznamnou pobídkou a především znepřehlednit jeho orientaci v celkových nákladech.

      Pokud pominete balíčky, akce, věrnostní slevové karty, bonusy za závazky apod., uděláte průměr ze 100 nabíjení na náhodných dobíjecích stanicích systémem systémem přišel, nabil, zaplatil…. tak budete jen koukat, jak blbě si elektromobilita finančně stojí.

      1. Tak ono i spousta rozumných majitelů EV vám rovnou řekne,
        Tak ono i spousta rozumných majitelů EV vám rovnou řekne, že kvůli úspoře nákladů si ten vůz nekupovali. Že prostě při té pořiczovací ceně se jim ten rozdíl oproti spalovacímu autu nikdy nevrátí. Ale koupi si to proto, že se jim to líbí a v jejich použití je to nijak zvlášť neomezuje. Ale pak jsou fanatici, kteří vám budou tlačit jejich vidění mobility a nechápou, proč ještě nejezdíte v EV, když přeci jim to vyhovuje – takže to musí vyhovovat všem 🙂

  2. Redakce, nechápu, k čemu je tam ten obrázek, když na něm
    Redakce, nechápu, k čemu je tam ten obrázek, když na něm není nic vidět a nejde na něj kliknout a zobrazit v původní velikosti tak, aby byl čitelný. To se týká obecně obrázků. Běžte se podívat např. na autorevue, fdrive a pod. weby.

    Kdy už přejdete na nějaký moderní redakční systém? Web zamrzl dizajnem někde na přelomu století, to je ostuda 🙁

      1. Ano, i takto se to dá řešit, odkazem na původní PDF. Já
        Ano, i takto se to dá řešit, odkazem na původní PDF. Já spíš myslel obecně, u obrázků, zobrazit v článku náhled a pak odkaz na původní velikost obrázku, který se zobrazí v popup okně, jak to mají ostatní weby. Protože jinak ty obrázky např. interiérů aut mají velmi malou vypovídací hodnotu a člověk musí jít jinam. Ale to asi souvisí s omezením daného redakčného systému.

        Co ale s omezením (zřejmě) nesouvisí, je uvádět parametry aut, ceníky a pod. v přehledné tabulce a ne jako to děláte teď, někde zahrabané v textu, to je k ničemu. Opět, člověk musí ke konkurenci, aby to viděl přehledně. Toto není problém přeci udělat. To samé se týká, když reportujete prodeje EV, to je taky kupa čísel v textu, skoro k ničemu.

    1. Web včetně redakčního systému si na sebe musí
      Web včetně redakčního systému si na sebe musí vydělat.

      Protože vše kolem elektromobility je totálně ztrátové, nepochybně se to týká i tohoto webu.

      Mně se naopak líbí, že jeho technická úroveň kopíruje úroveň elektromobility. Ano, že nemůžeš rozkliknout obrázek je protivný, skoro nepochopitelný, autora příspěvku to má vést. Asi jako nutnost zastavit a dobíjet, když spěcháš. Opruz.

Napsat komentář