Autosalon Ženeva 2012: Toyota FT-BhAUTO
Autosalon Ženeva 2012: Toyota FT-Bh
Křemíkové baterie s 10x vyšší kapacitouOBJEV
Křemíkové baterie s 10x vyšší kapacitou
Chystá vlastní elektromobil TitanAPPLE
Chystá vlastní elektromobil Titan
V Pekingu budou jezdit električtí popelářiSVĚT
V Pekingu budou jezdit električtí popeláři

Škoda Auto jde příkladem v trvale udržitelné mobilitě

redakce - 06 Srpen 2014

Oblastní poradci Škoda Auto převzali v prostorách závodu v Mladé Boleslavi osm vozů Škoda Octavia G-TEC. Škoda tímto krokem opět dokazuje, že model Octavia G-TEC je ideálním řešením mobility v ekonomicky a společensky zodpovědně smýšlejícím podniku.auto na plyn Škoda Octavia G-TEC doplnění paliva CNG zemní plyn

Doplňování paliva (stlačený zemní plyn) do vozu Škoda Octavia G-TEC
foto: Škoda Auto

TISKOVÁ ZPRÁVA

› Oblastní poradci značky Škoda převzali flotilu vozů Škoda Octavia G-TEC
› Octavia G-TEC: ekologické a ekonomicky výhodné řešení mobility
› Úspěšná ofenziva CNG: v České republice dosud objednáno bezmála 400 vozů Octavia G-TEC
› Spotřeba pouhých 3,5 kg CNG na 100 km, emise CO2 jen 97 g/km, kombinovaný dojezd až 1.330 km

„Škoda vybavila v rámci strategie trvale udržitelného rozvoje své regionální poradce vozy Octavia G-TEC,“ říká Luboš Vlček, šéf prodejní organizace Škoda AUTO Česká republika.

„Úspěšné uvedení na trh a velký zájem o model Octavia s pohonem na stlačený zemní plyn ze strany firemních i soukromých zákazníků nás nesmírně těší, stejně jako fakt, že od dnešního dne budou i reprezentanti značky Škoda v jednotlivých regionech jezdit moderními a ekonomicky výhodnými vozy na palivo šetrné k životnímu prostředí,“ dodává Luboš Vlček.

Škoda Octavia G-TEC je poháněna motorem 1.4 TSI konstruovaným pro spalování stlačeného zemního plynu a benzinu. Nádrže na CNG pojmou 97 litrů (15 kg) zemního plynu, což při spotřebě 3,5 kg/100 km umožňuje dojezd 410 km při emisích CO2 ve výši pouze 97 g/km.

Nádrž na benzin postačuje k ujetí dalších 920 km, kombinovaný dojezd tak činí 1330 km. Vůz je standardně osazen systémem start-stop, rekuperací brzdné energie a plní emisní normu EU 6. Škoda v současné době vyrábí celkem 97 modelových variant s hodnotami emisí pod 120 g CO2/km, z toho 17 vozů s emisemi pod 100 g CO2/km.

tisková zpráva
 
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

teraz uz len pockat kym technologia power to gas bude produkovat metan lacny ako zemny plyn dnes

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

myslím, že škoda je naopak příkladem zkostnatělého přístupu k využívání obnovitelných zdrojů. Prostě chybně zainvestovali do dalšího vývoje spalovacích motorů a teď ty peníze chtějí od svých zákazníků zpět. Budou nám tvrdit, že spalováním toho či onoho se budeme chovat zodpovědněji atd. ale pravdou zůstává, že jejich auta budou stále využívat původní spalovací motory. O obnovitelných zdrojích nemůže v případě Škody být ani řeč.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

přesně tak !!
VW dcera das Škoda je PĚKNĚ ZABEDNĚNÁ v roce 2014 cpát nám 300 atmosfér výbušnýho metanu do podvozku auta jen proto, že je líná zařídit si baterky ;-) navíc s s putinovýma tankama u zadku je to vážně na pytel

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

No nevím, jestli CNG auto je něco, čím je dnes možné se ještě chubit. Před pár lety možná...

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanic Kariéra EVC Group Půjčte si elektromobil Nissan Leaf!

zajímavé články