Seat jde do mikromobility, ukázal elektrickou koloběžku

Jan Horčík - 20 Listopad 2018

Seat nedávno na světovém kongresu Smart City Expo v Barceloně představil novou elektrickou koloběžku „eXS KickScooter powered by Segway“. Nyní hledá španělská města pro spuštění pilotního projektu sdílení svých elektrokoloběžek.Strategická smlouva mezi společnostmi SEAT a SEGWAY reaguje na rostoucí poptávku po elektrické městské mobilitě na posledním úseku trasy.

Strategická smlouva mezi společnostmi SEAT a SEGWAY reaguje na rostoucí poptávku po elektrické městské mobilitě na posledním úseku trasy.
foto: Seat

Seat se chce stát měřítkem v oblasti elektrické městské mobility. A elektrická koloběžka je prostředkem, který k tomu má španělské automobilce spadající pod koncern Volkswagen dopomoci.

Elektrokoloběžka je společným dílem společností Seat a Segway. Dojezd s elektrickým pohonem může činit až 25 km, max. rychlost je 25 km/h.

Elektrokoloběžka je společným dílem společností Seat a Segway. Dojezd s elektrickým pohonem může činit až 45 km (s přídavnou baterií, běžně 25 km), max. rychlost je 25 km/h.
foto: Seat

Dopravní kolony, nedostatek parkovacích míst a nízkoemisní zóny v centrech měst patří mezi výzvy, jimž musí řidiči každý den čelit. Pokud k tomu připočteme 20% snížení počtu zákazníků mladších 30 let v Evropě, kteří si hodlají pořídit automobil, pak je zřejmé, že se požadavky na dopravu mění.

Nová elektrokoloběžka Seat eXS powered by Segway je řešením mikromobility pro uživatele, kteří se chtějí ve velkoměstě dopravovat efektivně a trvale udržitelně.

Zahájení prodeje modelu eXS se očekává v prosinci za cenu 599 eur.

Zahájení prodeje modelu eXS se očekává v prosinci za cenu 599 eur. Skládací elektrická koloběžka váží 12,5 kg, baterie má 187 Wh.
foto: Seat

Cílem značky Seat v rámci strategie „Easy Mobility“ (Snadná mobilita) je rozšiřovat portfolio produktů a služeb uváděním nových řešení pro městskou mobilitu na trh, a to v souladu se strategií koncernu Volkswagen v oblasti mikromobility. Ta počítá s tím, že jednotlivé koncernové značky budou postupně uvádět na trh vlastní řešení, zaměřená na městskou mobilitu.

„Naším cílem je učinit ze značky Seat měřítko v oblasti mikromobility. Snažíme se proto seznamovat všechny obyvatele měst s možnostmi, které Seat nabízí pro hospodárné, trvale udržitelné, rychlé a zábavné cestování po velkoměstě,“ řekl Lucas Casasnovas, ředitel produktového marketingu společnosti Seat.

tisková zpráva
Zpět na HybridPřidat komentář

Smi to vubec do provozu? V CR to bude potrebovat STK, SPZ, povinne ruceni, lekarnicku, helmu, reflexni vestu a nahradni kolo,...

Obrázek uživatele Radovan

Patří to při respektování maximální rychlosti s motorem do 25 km/h mezi kola stejně jako elektrokolo.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Diky.

Obrázek uživatele spetak

No tak furt lepší než ten škodováckej mrazák na dvoukoláku taženým jedním koněm na ekole !!!

to nie je práčka (peňazí)?

Obrázek uživatele spetak

Áno, aj.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Královna koloběžka.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

japan-cars.cz/2018/11/19/honda-everus-ve-1-elektromobil/

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Dalsi podvod? Ako moze mat 187Wh bateria pri 12,5kg kolobezke dojazd 45km ked xiaomi s 280Wh bateriou pri rovnakej hmotnosti ma 20-25km ale oficialne 30km? Niekto nema nejake cisla spravne.

Okrem toho teraz som xiaomi m365 kupil za 385Eur a bezne stoji tych 420 Eur. Kto si kupi toto za 600Eur?

Obrázek uživatele Jan Horčík

Informaci o dojezdu jsme v článku upravili, pardon za nepřesnost.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

To je až s přídavnou baterií, normálně maj 25 km.

https://bit.ly/2Bl8kV3

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

To je uz sice lepsie ale stale nie dost. Takze oficialny dojazd mal byt o 30% nizsi nez ma xiaomi a ta ma 30km cize realny dojazd bude niekde okolo 15-17km co je na taku kolobezku celkom malo a na trhu su podstatne lepsie.

Skoda ze sa na SK a CZ velmi nedostava dvojmotorovy model S5 dualmotor. To by bola parada. Ale VW nevie robit sexy veci a dokonca si ich ani kupit.

inmotion p1f má síce veľké oči, ale aj so 110kg má slušný dojazd, aj pri poslednej čiarke ukazateľa nabitie zvláda jazdu zo železničných podchodov. reálne nepotrebujem dojazd nad 20km.

Ale oni nechtěj aby si to někdo kupoval, oni chtěj mít jen zelený moderní píár :)))
Prostě greenwashing.

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Bude to take snizovat emise cele flotily Seatu?

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jasne, rovno to pribalia ku kazdemu aut aby mohli povedat, ze znizili emisie a spotrebu auta.

Obrázek uživatele Radovan

Nevím, jestli je to souhra náhod nebo okopírovaný dizajn, ale přesně na tomhle jsem se vozil minulý čtvrtek na eSalonu a velmi příjemné. Jednoduchost ovládání rychlosti i brzdy palcem, tuhost podvozku a současně kolečka zvládala pěkně nerovnosti (kabeláž, přechody na koberce atp.), neměl jsem povit že by kloub řídítka podvozek neseděl nebo se viklal a pohodlně se na tom stálo, dost místa pro 2 nohy po 30 cm. Váha je sice dost, ale s praktickým popruhem nebo obalem s popruhem dobré i do MHD. Nevím, jaká bude cena u nás (pokud to nebude jako u Peugeotu akce 2 Peugeoty za cenu jednoho, přičemž kupující auta dostal bicykl navrch), ale podobně dobrá Xiaomi Mi Electric Scooter 2 M365 je už za 10, ne za v přepočtu 15 tisíc Kč.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

jedno a to isté, s maličkými odlišnosťami ukazuje kdekto. ma jutube som hľadal inmotion a našlo rovnaké vozítko. rozdiel - nabíjačka extra a zabudovaná.

https://bit.ly/2Bl8kV3

A na tý Xiomi si už jel?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

Na jaře dorazili 2 Slováci do Ostravy na Eko auto a vozili si 2 kusy v kufru pro místní přepravu. Pak nám je nechali dlouho na stánku. Tak jsme je prubli.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

A když je srovnáš s tím z eSalonu?

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky.

Jak vkládat odkazy bez registrace. Stačí vložit mezeru www. link.com

Obrázek uživatele Radovan

eSalon měla jednodušší ovládání, ten palec místo celé ruky na brzdě je fajn. Jinak hodně podobné.

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Aha. A já myslel, že ta červená a modrá páčka je na pouštění teplé a studené vody :-)

Obrázek uživatele Radovan

To samozřejmě obě jsou, ale byl zastaven hlavní přívod vody v dolní části té trubky, co jsou na ní nasazena řídítka, fakticky vyústění pro teplou vodu vlevo a studenou vpravo :-)

---

Elektromobil Peugeot Ion nový od 4/2014, najeto 68 tis. km, od 5/2016 druhý ojetý Peugeot Ion pro ženu, najeto 25 tis. km, elektrokolo Agogs SilverGo od 10/2013, domácí FVE 3,6kWp od 9/2009, ohřev vody solárními panely Vaillant od 6/2010, vlastní studna od 1999, dřevodům sendvičový panel od 2000.

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Ochrana proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.

EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupNabíječky elektromobilů CircontrolBUS2BUSAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilProdej pneu 100% online