Šampionát elektrických formulí Formula E představil nový závodní vůz

Jan Horčík - 16 Únor 2017

Už během příští sezóny nasadí šampionát elektrických formulí Formula E nový design vozů. Jeho autorem je společnost Spark Racing Technologies, kterou vlastní bývalý vedoucí týmu Renault F1 Frederic Vasseur.auto Formula E Spark Racing Technologies 2018

Nový design elektrických formulí by měl k už tak docela úspěšnému šampionátu pomoct přilákat další diváky
foto: Spark Racing Technologies

Nový design elektrických formulí pro závody Formula E už je výrazně odlišný od "klasických" formulí F1 a víc se blíží představě o hyperautech budoucnosti. Karoserie má lepší aerodynamiku a je lehčí, což přispěje k nižší spotřebě závodních aut. Kromě designového zlepšení se totiž připravují i výkonové úpravy.

Takhle bude vypadat nový závodní vůz šampionátu Formula E

Takhle bude vypadat nový závodní vůz šampionátu Formula E
foto: SRT

Až dosud museli závodníci využívat kvůli nedostatečné kapacitě baterií dva vozy a v polovině závodu přesednout. Do páté sezóny by už mělo jít pouze o jeden vůz. Postará se o to společnost McLaren, která vyhrála kontrakt na dodávku baterií pro další sezónu. Přebírá tak otěže po Williams Advanced Engineering.

elektrická formula

foto: SRT

Cílem je postavit baterii o dvojnásobné kapacitě 56 kWh. Šampionát Formula E má za sebou už tři sezóny a popularita sportu neustále stoupá. Každý rok se závody jedou v nejznámějších světových metropolích.

elektrická formule SRT

foto: SRT
 

vyhrava team tesly, nissan tesne za nim... a nee, to je nemilee. tesla musi dobijet, nissan zda se taky, na trati zustava jeste volkswagen, tak ne, taky zajizdi do boxu, mili divaci dame si kratkou reklamni prestavku, tak ne pardon aktualni informace zni, ze se uvidime az za hodinu, vychutnejte si tedy zazitek z filmu a po prestavce a s do plna dobityma baterkmama znovu naschledanou ;)

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Předpokládám, že by jen vyměnily baterii.

ja si jenom delal srandu. dokonce si myslim, ze tohle je jedna z mala aplikaci, kde vymena baterii ve vozidlech dava smysl.

Je vidět že vo e-formuli víš starou belu :)

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Tohle bude skutečný vývoj EV, F1 nepřinesla nic do vývoje, jen pár podpůrných, více poruchových složitostí. Tady půjde hlavně o baterie a motor, žádné složité rakovinové obezličky, jak zvýšit výkon, tady půjde čistě o fyziku a chemii, ne pochyblivé sr*čky v rakovinových motorech.

Obrázek uživatele Mara.147

Možná se mýlím, ale nebyly vyvinuty původní karbonkeramické brzdy pro F1, stejně tak keramická ložiska (které mám ve středu na biku a jsou prakticky nezničitelná) a mnoho jiných aerodinamických či po materiálové stránce (uhlík atp.) různých prvků?

F1 sice dělá neskutečný "odpad", ale taky stojí za mnoha vylepšeními, která se aplikují až s odstupem několika let. A nezapomínejme, že ještě před pár lety byl vývoj v F1 na prvním místě, viz. BMW/Will. a jejich atipický čumák ala žralok či manta.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Že přináší druhotné věci okolo, to nepopírám, ale to hlavní přinese až vývoj do F EV.

Dynamický
Atypický
://

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá
Leave the oil in the soil and the coal in the hole.

Obrázek uživatele Mara.147

Ou... ovšem :)

Obsah tohoto pole je soukromý a nebude veřejně zobrazen.
Standardní nastavení volby "Zasílání upozornění na email" můžete nastavit na stránce svého profilu.
Kontrola proti nevyžádaným příspěvkům
Absolováním testu nám pomáháte bojovat proti SPAMu. Děkujeme.
Přepište prosím tento kód do pole níže
Přepište, prosím, znaky z obrázku výše. Všechna písmena jsou malá.

Elektromobil a akumulace energie s dotacíEVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicKariéra EVC GroupŘízení stanic pro elektromobilyPůjčte si elektromobil TeslaŘízení stanic pro elektromobilyProdej pneu 100% onlinePůjčte si elektromobil Tesla Model X!