Rolls-Royce ruší elektromobil Phantom, nabídne místo něj plug-in hybrid?

Jan Horčík - 15 Březen 2012

Automobilka už delší dobu pracovala na modelu Phantom ve verzi elektromobilu. Elektrické auto nesoucí označení 102EX už řídilo na 500 potenciálních zákazníků. A právě ti rozhodli, že automobilka nakonec projekt ruší.auto elektromobil Rolls-Royce 102EX

Elektromobil Rolls-Royce 102EX se nakonec nikdy prodávat nebude - zákazníci ho prostě nechtějí
foto: Rolls-Royce

Torsten Müller-Ötvös, šéf Rolls-Royce, se svěřil magazínu Car and Driver, že ačkoliv si většina zákazníků chválila tichý hod auta a jeho sílu, naopak zcela nespokojena byla s dojezdem a dobou nabíjení elektromobilu.

Luxusní automobilky značky jako právě třeba Rolls-Royce (pod který jeden čas patřila i značka , dnes v područí koncernu Volkswagen; Rolls-Royce pak dnes patří pod ) v oblasti alternativních pohonů stále ještě tápou.

Elektrický pohon pro ně dnes není řešením, ačkoliv Tesla Motors ukazují, že když se chce, tak to jde. Místo toho Müller-Ötvös naznačil, že by se v dlouhodobém výhledu mohla automobilka soustředit na plug-in hybridy.

Otázka zní: proč to neudělali hned?!

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

"Luxusní automobilky jako právě Rolls-Royce v oblasti alternativních pohonů stále ještě tápou."
To čo je za nezmysel?? Rolls-Royce už dávno patrí pod BMW, takže všetky technika pochádza od nich a žeby BMW patrilo medzi technicky tápajúce značky...k tomu netreba nič dodať :D

Obrázek uživatele Jan Horčík

Díky za připomínku, doplněno.

---

šéfredaktor Hybrid.cz

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Je fakt,, že jezdit s elektromobilem znamená, aspoň pro dnešek, nutnost UVAŽOVAT nad tím, kam, kudy a jak pojedu a pokud možno plánovat si cestu s ohledem na potřebu nabíjení. To je ale přesně to, co naprostá většina zákazníků RR rozhodně dělat nechce.

Docela jsem se v duchu bavil představou, jak nějakej páprda s takovouhle károu zastaví někomu u plotu a bude toho vykulenýho chudáka ukecávat, aby mu dovolil se napíchnout prodlužkou do zásuvky.....

Samozřejmě hybrid je pro tyhle monstra, kde je halda místa, asi ideální řešení jak dynamiky, tak akčního rádiusu. Otázka je, proč tohle neví šéf RR.....??

Myslím, že u této automobilky nám to vadit nebude. :D

---

Renault Kangoo II, kat.N1, 22kWh, výkon 44kW, r.v.2012

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

drahota, vubec se nevyplati :]


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicYouloca Dating — Connecting Singles WorldwideAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilNabíječky elektromobilů Circontrolveletrh e-Salon