Robotické řízení Google v novém plug-in hybridu Chrysler Pacifica

Jan Horčík - 04 Květen 2016

Google už léta pracuje na robotických autech. Svou technologii intenzivně testuje. Nyní se ji chystá zapracovat do 100 plug-in hybridních minivanů Chrysler Pacifica.Plug-in hybrid minivan Chrysler Pacifica Hybrid nově dostane robotické řízení společnosti Google. Flotila stovky vozů vyjede už letos.

Plug-in hybridní minivan Chrysler Pacifica Hybrid nově dostane robotické řízení společnosti Google. Flotila stovky vozů vyjede už letos.
foto: Chrysler

Nová dohoda podle Googlu představuje "technologický rychlokurs" pro Fiat-Chrysler v oblasti robotického řízení. Ten totiž až dosud v této oblasti nebyl téměř vůbec aktivní.

Google už svou robotickou technologii testoval například ve vozech Toyota Prius nebo Lexus RX 450h. Narozdíl od nich ale budou senzory v Chrysler Pacifica Hybrid zapracovány do aut lépe a více "esteticky".

John Krafcik, šéf vývoje Google Car, si volbu Chrysler Pacifica Hybrid pochvaluje. Auto je podle něj prostornější a flexibilnější a navíc jde o jediný hybridní minivan na trhu.

Zpět na HybridPřidat komentář
Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Jak to, že rychlokurs? Jakto, že nebyl vůbec aktivní?

Já si pamatuji článek, kde nějaký člověk co tomu šífuje v Itálii, že když by chtěli, že to Teslu(ona umí nějaké to robotické řízení) postaví a začnou prodávat do roka? Nebo tento článek ukazuje nepříámí důkaz, že ten pán je LHÁŘ?

Neklamal, implementujú technológiu Googlu a sú na tom porovnateľne s Teslou a pri tom ušetria množstvo prostriedkov na vývoj vlastného riešenia.
Ak by im na elektromobiloch začalo záležať, dohodnú sa na partnerstve s Teslou ohľadom využívania Superchargrov a technologický náskok "doženú" relatívne lacno a rýchle.

Zaregistrujte se a pište komentáře pohodlněji!

Neee, on říkal, že to UMÍ, ne, že to testujou od googlu a možná to koupí...

Já vím, že hodně lidí nevidí rozdíl mezi "máme, umíme, můžem hned do výroby"=Tesla, a "koupíme, otestujeme, a možná to pak určitě půjde do výroby"=šéf fiatu.

Znovu jinak, Tesla tu technologii, má, vyrábí s ní auta, které lze koupit teď. Fiat, tvrdí, že ji má a jes chopen to vyrobit, ALE teď čtu, že testují něco od googlu, takže nemají minimálně robotické řízení určitě. A to už neříkám, že Tesla narozdíl od googlu, má data od řidičů ze skutečného provozu, od skutečných řidičů a jejich potřeb jízdy, tedy ne "co na poradě vedoucí týmu řekl, že chtějí lidé"...

Takže Romanm, kecáč, nic nemají, testují. A ušetří co? Poplatky za licence jiné firmě a závyslost na ní? A náskok doženou rychle? Chápeš, že v obchodě jde i "pověst", a kromě italů bude mít fiat cca 10 let (tedy čas vývoje Tesly) než začnou být cool a prodávat jako Apple s velkou přidanou hodnotou?

¨Sorry nedal jsi fakta, jenom "myslím" (jak řekl můj profesot na střední, myslet chochu znamená nevědět)...

Obrázek uživatele Kuk

Ty taky meleš ptákoviny. Řekl, že za rok udělá auto na baterky nebo že udělá robotický elektroauto???
Já myslím, že sotva zmákne to první. :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Obrázek uživatele Kuk

Tak na to si počkám.
Jdu si pro popkorn :D

---

Každej nahrazenej spalovák se počítá - Leave the oil in the soil and the coal in the hole. - Sekám a vysávám na baterky. // ‪#‎BasuraChallenge‬ ‪#‎trashtag‬

Nevravím, že toto je optimálna cesta ani že ňou pôjdu. Iba, že existuje :)


EVMapa.cz - mapa nabíjecích stanicAutonabíjení.cz - vše pro Váš elektromobilveletrh e-SalonNabíječky elektromobilů Circontrol