Rimac představí ultimátní elektrokolo

Maté Rimac se po elektrickém supersportu Concept_One rozhodl dobýt i další pole: elektrokola. Podle aktuální krátké zprávy na Facebooku se chystá po dvou letech vývoje své elektrické kolo značky Greyp Bikes představit na exkluzivní akci Salon Privé v Londýně.

Už 4. září odhalí značka Greyp Bikes (od chorvatských tvůrců z Rimac Automobili) své elektrokolo
foto: Greyp Bikes

Značka Greyp Bikes v Londýně na akci Salon Privé dnes 4. září představí „skutečně úžasný produkt“. Má jít o „nejpokročilejší elektrické kolo na světě“. My si tedy myslíme, že jsme vám ho už včera představili, ale Rimacovi a jeho partě to vymlouvat nebudeme.

Za elektrokolem stojí stejní lidé, kteří přivedli na svět milionový supersport Rimac Concept_One. Vsadíme se, že cenovka tomu bude úměrná.

Rimac Automobili

14 Comments on “Rimac představí ultimátní elektrokolo”

    1. Škoda že jste o ty fotky
      Škoda že jste o ty fotky přišel.Máte tam ale fotky jiných skvostů .
      Na stránkách http://www.elektromobily-os.cz jsem při prohlížení fotek
      eRUDA.de narazil na velmi netradiční futuristické jednostopé vozítko, které je jako z jiného světa http://biiista.com/
      Yellow – yelling biiista
      http://www.youtube.com/watch?v=viM2KH8d4LQ
      Při jízdě to má zvuk jako motor stíhačky
      Biiista test ride – 113kph/70mph max speed
      http://www.youtube.com/watch?v=kedf7Jj_K7c

      1. Biiistu jsem také zkoušel,
        Biiistu jsem také zkoušel, jela s námi Rallye Wave 2013. Přestože jsem v mládí jezdil na motorce a dost mi to docela šlo, nyní jsem se bál, řídí se to úplně jinak, než klasická vidlice a neužil jsem si to vůbec. Možná bych si časem zvykl, ale tolik času jsem neměl.
        Největší zážitek byl ale stejně v nové Tesle.

  1. Parametry pro pro mě
    Parametry pro pro mě (zatím fyzicky zdatného člověka) zajímavé e-kolo:
    1, kategorie kolo (250W/25km/h) – váha <14 kg
    2, kategorie moped (>500W/>40 km/h) – váha < 17 kg U obou dojezd s příšlapem >50 km.

    Jednoduše pokud vám to šlape vlastními silami, věřte, že s běžným 13kg trekem za 6 tisíc (třeba značkový základní Author) se vám na běžné popojížďky (kdy to sami rozšlapete běžně nad 25 km/h, spíš ke 35 km/h) bude dařit lépe, než s 25kg značkovým e-kolem za >25 tisíc, které vás svou vahou zamkne v rychlosti, kde končí příšlap, tedy legálních 25 km/h. Nemluvě, když vám dojde šťáva. Tím neříkám, že stávající e-kola nemusejí být nepoužitelná pro fyzicky hůře vybavené jezdce.

Napsat komentář