Nedávno jsme informovali, že na autosalonu v Paříži se má objevit elektromobil Renault Zoe s dojezdem až 320 km. Z českého Renaultu nyní přicházejí náznaky, že auto bude konečně v prodeji také v ČR.
foto: Renault
Podle neoficiálních informací se na autosalonu v Paříži představí nejen Zoe s vyšším dojezdem, ale především konečně také s možností koupit auto VČETNĚ BATERIE. Což dává smysl, protože pronájem baterie je mimo Francii/Německo relativně problematická záležitost.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
TEST: jak jezdí elektrická kráska Renault Zoe (díl 1.)
Známé pořekladlo „na každém šprochu pravdy trochu“ pak potvrzuje reakce oficiálního zastoupení českého Renaultu dobře informované fanouškovské stránky Renault News CZ, která nám s jemnými náznaky sdělila, že „Zoe možná bude možné koupit i v ČR“. Což bereme v podstatě za potvrzení výše uvedené informace.
Český trh s elektromobily tak rázem opět rozroste a my můžeme mít radost, že je jedním z nejvyspělejších v regionu střední a východní Evropy. Koupit zde můžete vozy Nissan Leaf, BMW i3, Kia Soul EV, Volkswagen e-Golf, Volkswagen e-Up!, Mercedes-Benz B ED, Hyundai Ioniq.
Jen kousek za hranicemi pak samozřejmě není problém sehnat ani Tesla Model S, Tesla Model X, případně si počkat na Tesla Model 3. Teď jsme zvědaví, jak se vyvrbí Chevrolet Bolt, resp. jeho evropská podoba Opel Ampera-e.
minimálně 4 roky byl
minimálně 4 roky byl český zákazník Renaultu u prdele a eauta nám neměli zájem prodávat, politika pronájmu baterie znemožňovala i dovoz ze zahraničí a ani tu baterii si český zákazník, který byl ochoten obětovat 70-100eur měsíčně nemohl pronamout. Cítil jsem se jako zloděj a podvodník když jsem si chtěl Renault za mega koupit a ještě se nevýhodně uvázat k pronájmu baterie. Takže Renaulte, to ponížení se neodpouští takže jdi tam co to máš ve znaku ! Renaulte, já už si tvý auto nekoupím ani kdyby i když se mi ZOE fakt líbí a super silnou nabíječku co už přestali vyrábět jsem tiše záviděl.
Preise mit Batteriekauf
Preise mit Batteriekauf Niederlande
ZOE R90 Entry: 29.390 Euro
ZOE R90 Life: 31.890 Euro
ZOE R90 Intens: 33.890 Euro
ZOE R90 Bose: 36.690 Euro
ZOE Q90 Life Quickcharge: 32.590 Euro
ZOE Q90 Intens Quickcharge: 34.590 Euro
ZOE Q90 Bose Quickcharge: 37.390 Euro
R90:lepsi motor a nabijeni 22kW
Q90:obycejny motor, nabijeni 43kW.
Ceny vcetne baterie!!!!
cos by znamenalo ceny od
cos by znamenalo ceny od 800tisic do cca 1 milionu
Na IEv píší že ta R90
Na IEv píší že ta R90 entry má mít ještě původní motor a 22kWh baterii = bude to doprodej stávající verze.
Všechny ostatní verze mají už mít nový, o fous výkonnější motor a tu 41kWh využitelné kapacity baterii.
Akorát s tím Quickcharge si nejsem úplně jist jestli to bylo dobře vyloženo. Já bych si tipnul, že to nakonec spíš bude znamenat přítomnost CCS místo 43kW palubní nabíječky. Resp návrat k 43kW palubní dobíječce mi nedává smysl. Nu uvidíme…
Takové prcek bez odpichu a
Takové prcek bez odpichu a mega v pi… .
mohu poprosit o link na
mohu poprosit o link na tento cenik? Cenik co vidim na renault.NL je uplne jiny v vzdy s pronajmem baterie. Jedine co je stejne je vycet typu ZOE co lze objednat. Asi pro oci nevidim, ale cenik s baterii nevidim.
Link na clanek s cenou
Link na clanek s cenou renault ZOR
http://zoepionierin.de/renault-zoe-41-kilowattstunden-fuer-300-kilometer-reichweite/
41kw využitelná baterka.
41kw využitelná baterka. Cena to asi zabyje.Pisou 400km, v reálu na dálnici a okrskach tak 210-270km normální jízdy.
Normalni jízdy je myšleno
Normalni jízdy je myšleno 20-40km nad limit.
Mám pocit, že jsem ho
Mám pocit, že jsem ho včera viděl v Praze na Strakonický. To auto bylo teda maskovaný, ale tvar zadních světel mi Zoe dost připomíná.
A taky bude mini Leaf, asi
A taky bude mini Leaf, asi na platformě Zoe.
Jen houšť 🙂
Poslední info a uz dam
Poslední info a uz dam pokoj.
Protoze o ZOE strasne stojim a cekam az pujde nejak smysluplne koupit, tak dost hledam informace o nem.
Nedavno se se mnou nekdo prel, ze ZOE jedine s pronajmem baterie. Ano. V 99,9%, ale uz jsem videl v rakousku zoe na prodej s baterii (udajne prvni kousky co meli dealeri na predstavovani). Tak jsem patral dal a zjistil, ze snad v Norsku je zakazano prodavat auta bez baterii, ale ZOE tam na prodej je a v te nejlepsi vybave tam stoji po prepoctu cca 780tis. Pokud nejlepsi vybavu prepoctu napr u renault rakousko, tak i tom trapnem kurzu jsem tam za cca 650tis. Pri tom nasem normalnim kurzu pred intervencema dokonce za cca 580tis.
Myslite si, ze v Norsku je ZOE o 200.000,- zdrazsi nez v rakousku kvuli danim, dovozu, … ? Nebo je tam opravdu ke koupi vcetne baterie.
Norsky neumim a prekladat web se mi pomoci googlu nechce. ;o)
par kousku ZOE se pohybuje i
par kousku ZOE se pohybuje i v CR a na Ceskych znackach, a predpokladam ze maji baterky taky bez pronajmu
Vždyť médii proběhlo,
Vždyť médii proběhlo, že v Německu by se měla dát Zoe koupit i s baterií. Alespoň ta možnost byla dokonce inzerovaná na německých stránkách dealera a byla u toho i cena.
nam to vloni dealer v
nam to vloni dealer v Mnichove taky nabizel s baterkou, ale k cene jsme se nakonec nedostali
Nevim. Asi jsem negramotny,
Nevim. Asi jsem negramotny, ale v konfiguratoru renault.DE proste ZOE jinak nez s Bateriemieten udelat nejde. Takze bud to jde jen u dealera, nebo vubec.
Ano, už tam ta možnost
Ano, už tam ta možnost není. Ale bývala tam.
V Norsku není zákaz
V Norsku není zákaz prodávat auta bez baterie, ale pokud nejste vlastníkem baterie nemáte nárok na dotace/úlevy. Proto to tam Renault prodává včetně baterky.. 😉 Ale Zoe včetně baterie koupíte i jinde. Co já vím tak určitě v GB a v Portugalsku. Ale tam to moc neinzerujou a cpou lidem ten pronájem..
Tak jeste par info. Protoze
Tak jeste par info. Protoze koncern Nissan Renault si nechce moc konkurovat, tak cena bude cca jako Leaf. Baterie totiz dostanou obe dve auta stejne. I kdyz nyni Nissan avizuje zvyseni baterie na 30kW, tak velmi brzo, tj. v roce 2017 prijde novy Leaf (lepsi aerodinamika, baterie, …) a Nissan prejde ke znaceni baterii dle vyuzitelne kapacity stejne jako to dela Renault. tj. Nissan Leaf 2017 a Renault Zoe R400 budou mit stejnou baterii 40kW (minemo vyuzitelnych 40kW). Baterie bude mit 45 ci 46kW. Ralny dojezd tedy 250-300km?
dYnamo, dYnamika,
dYnamo, dYnamika, aerodYnamika!!!!
Bože!
Omlouvám se. Chyba se
Omlouvám se. Chyba se vloudila. Ono když to diktujete hlasem za jizdy iphonovi, tak všechny jeho automatické opravy a chyby (své) neodchytam.
Cetl jsem, ze v kodu web
Cetl jsem, ze v kodu web stranky nekdo vystrachal, ze snad oznaceni noveho ZOE 2017 bude R400. ;o) Coz by dle dosavadniho znaceni mel byt tedy dojezd 400km dle NECD. Realne tedy tech 300km? To uz by fakt slo.
TO Mara.147: ;o) Cenu bych tak lidove nevidel. Mozna tak s pronajmem baterii PO dotaci. Muj odhad je 600-700 po dotaci.
Někdo tu doporučoval NEDC
Někdo tu doporučoval NEDC násobit EPA koeficientem 0,65 takže těch 400 km se hnedle smrskne na 260 km.
No je vidět, že Renolt se
No je vidět, že Renolt se baví pouze s vládou, nebude-li dotace, nebudou v dané zemi dostupné vozy. Jakmile se objeví zmínka o dotacích, tak se supi slétnou…… Tvrdá realita.
Kdyby nebyla dotace, tak se
Kdyby nebyla dotace, tak se automobilky do žádného EV nehrnou. Nač také vyrábět auta, která nejsou zatím konkurenceschopná oproti benzínovým? Zákazníkům je všem fuk, co z toho jde ven z výfuku. A benzín je tak levný a krásně se na tom živí hromada lidí. K čemu je to dobré, že vyrábíme auta na elektřinu, když stojí na skladech a nikdo s nima nejezdí?
Konkurenceschopnost v
Konkurenceschopnost v případě automobilového kšeftu je pouze o tom, kdo komu dokáže vymluvit do palice větší díru. Rozhodně to není o ceně. Ani o kvalitě, ani o servisu který je tristní, o žádných reálných potřebách zákazníka…. prostě je to jen o pocitech, které daná automobilka v zákazníkovi vzbudí. Z nějakého důvodu v zemi kde se novinky testují (SMS, novinky Internetu, …. ) a totak, že jsme pokusnými králíky mnohdy až v nesmyslech (bezkontaktní platební karty…..) které jsou nebezpečné jakože celkem mnoho, se daří v obyvatelstvu držet předsudek, že pokud to nekouří a neničí lidské zdraví, tak to není vhodné na silnice…. (odpor proti LPG a pohádky s tím spojené, elektro…)
Jsou lidé, co berou auto
Jsou lidé, co berou auto jako image, jsou lidé, co berou auto jako stroj pro přepravu z bodu a do bodu b pokud možno levně, spolehlivě.
No a hlavní údaj je cena. Pokud nemáte ani 20tis., těžko si koupíte auto za milión i kdyby udělal do palice jakoukoli díru.
Díra do palice se samosebou
Díra do palice se samosebou dělá jen těm, co na ty chechtáky, maj akorát si ještě nejsou jistý za co je vyhodit.
Není to pravda. Podívejte
Není to pravda. Podívejte se do Rumunska. Tam je model takový, že baterie se prodává přímo s vozem. Podobný scénář by se měl opakovat i v jiných zemích……
No ono to docela dava smysl
No ono to docela dava smysl – v zemich, kde jsou dotace, se tech EV proda smysluplne mnozstvi a tak to pak vyrobce zvazi.
Ale zavadet na trh vyrobek (coz neni zadarmo, naopak stoji to dost penez), jeho pak prodate jednotky kusu, je proste nesmysl…
zrovna v CR i Renault
zrovna v CR i Renault prodava nekterych modelu jen par kusu a predpokladam ze i bez dotaci by se ZOE v CR prodavala lip nez kuprikladu Espace ktereho se v CR proda jen desitky kusu rocne, vsimni si ze kuprikladu Scenic se v CR jiz neprodava, asi taky nebyl zrovna prodejnim hitem coby nove auto, proste Renault CR sazi „nesmyslne“ jen na dojne kravy a nebejt toho ze par dealeru jim zacalo delat problemy a tahali do CR i dalsi modely z Nemecka reexportem ikdys se tu oficialne nemeli vubec prodavat (CUP verze divize Sport), tak by zarizli asi i dalsi modely
podle toho co slicham od znameho co vlastni 3 dealerstvi a z toho 2 jsou Renault/Dacia, tak je ceske zastoupeni importera Renault pekna sebranka dementu 🙂
skvela zprava, tak snad to
skvela zprava, tak snad to Ceske zastoupeni Renaultu nepohrby cenou
Tak tak. Myslíte, že
Tak tak. Myslíte, že půjde pod 450.000,- vč. barerie?
za 450k s baterkou by to byl
za 450k s baterkou by to byl extra vyhodnej kauf, ja spis predpokladam cenu lehce pod urovni Leafa, tedy do 700k, ale nechme se prekvapit jak to Renault poresi 🙂
To neudělají… rázem by
To neudělají… rázem by jejich prodejci přišli o ruce.
No když se tu bavíte o
No když se tu bavíte o nových bateriích, já myslel, kdyby dělali „doprodej“ těch starších verzí, tedy aktuální.
Nepotřebuju tak velký dojezd, stačí 120km léto/zima a i když je mladá z iOna nadšená, já bych chtěl něco použitelnějšího, jako je velikostí Leaf.
Mimo to jsem myslel cenu bez DPH. Omlouvám se za nepřesnost.
Asi zbytečně si
Asi zbytečně si představujete, že novinka (elektroauto) bude nějak levná.
Nedovedu si zatím představit, že by nové nejeté auto v lepší (dnes už asi standartní výbavě) bylo v základní ceně s daní a bez dotace pod 800 tisíc.
Pod 450 tisíc by to bylo pro masy lidí a s tím se určitě ještě v dlouhé době nepočítá.