Tesla potvrdila, že první vyrobené kusy elektromobilů Tesla Model 3 dostanou zájemci z řad zaměstnanců samotné Tesly a SpaceX. Už minulý červen hlásila Tesla 10 000 rezervací z řad těchto zaměstnanců.
Právě teď začíná ve Fremontu první zkušební výroba elektromobilu Tesla Model 3. Začátek ostré výroby se očekává letos v červnu. První kusy ponesou označení „Founders Series“.
Elon Musk očekává, že jeho vlastní zaměstnanci budou tolerantnější k případným chybám. A také budou po ruce, pokud bude potřeba auta svolávat na opravy.
Dodávky aut zájemcům mimo zaměstnaneckou základnu SpaceX a Tesla Motors začnou až poté, co budou vychytány všechny chyby. Prvním regionem kam se bude Tesla Model 3 bude ale tak jako tak domácí Kalifornie.
Továrna Tesla ve Fremontu by měla vyrábět v červnu červenci asi 1000 aut za týden. Další měsíc se počet zečtyřnásobí a v září by měl dosáhnout 5000 vozů za týden. V roce 2018 se pak zvýší na 10 000 aut týdně.
Současná výrobní linka modelu X se hejbe rychlostí 5
Současná výrobní linka modelu X se hejbe rychlostí 5 cm/s. S M3 linkou v0.5 se chtěj dostat na 20tinásobek či až na 1 metr/s.
U mimozemský varianty linky v3.0 vyloučej všechny lidi protože ty by to jen zdržovali.
Jestli půjde výroba ideálně mohli by letos teoreticky
Jestli půjde výroba ideálně mohli by letos teoreticky stihnout vyrobit 80 000 kusů TM3
https://electrek.co/2017/02/27/tesla-model-3-perfect-execution-production-2017/
off
Proč jsou Prius plugin a novej Prime plugin oba na prd
off
Proč jsou Prius plugin a novej Prime plugin oba na prd speciálně v EV módu
https://electrek.co/2017/02/27/review-2017-prius-prime/
Na prd je slabé slovo!
Na prd je slabé slovo!
Možná první obrázek z výroby předního šasi
Možná první obrázek z výroby předního šasi M3
https://electrek.files.wordpress.com/2017/02/model-3-tesla-area-51-2.jpg
Porovnání s loňský 3D renderem z uvedení TM3
https://electrek.files.wordpress.com/2017/02/tesla-model-3-chassis-5.png
off
Chevy kupodivu chce nahradit neznalost a nezájem
off
Chevy kupodivu chce nahradit neznalost a nezájem vlastních dealerů a dostat elektroauta víc k lidem a tak spustil vysvětlujicí web o elektromobilitě.
http://www.chevyevlife.com
To by bylo potřeba u všech prodejců.
Protože žádný o
To by bylo potřeba u všech prodejců.
Protože žádný o těch BEV neví úplně všechno a to je špatně.
Další zabiják Tesla modelu 3 na obzoru! Elektrická Honda
Další zabiják Tesla modelu 3 na obzoru! Elektrická Honda Clarity za 35 000 $ s omračujícím dojezdem 80 mil čili 128 km :O
„Snad géniové zodia káli, snad osmapadesátá vyšší inteligence spikli se proti ubohé Hondě…
Třeba se v nepřátelském znamení Štíra střetl mikrokosmos s makrokosmem.
Zkrátka, elektromobil se ne a nedaří.
A kolik času ještě budete potřebovat?
Snad týden, snad den ….snad osm let.“
… Nemám slov.
https://electrek.co/2017/02/27/honda-clarity-ev-80-mile-range-price/
Přiléhavé 🙂
Přiléhavé 🙂
off
Lucid Air, rozhovor pro Bloomberg
Výroba v Arizoně za
off
Lucid Air, rozhovor pro Bloomberg
Výroba v Arizoně za dva roky.
https://www.bloomberg.com/news/videos/2017-02-24/lucid-motors-aims-to-rival-tesla
https://model3tracker.info/public_graphs_world_map.php
https://model3tracker.info/public_graphs_world_map.php
U nás zaměstnanci jezdí tak leda v ojetejch čmoudech a
U nás zaměstnanci jezdí tak leda v ojetejch čmoudech a nový auta jdou na vývoz/pro podnikatele … levní otroci žijící z ruky do huby …
80 % novejch aut u nás zakoupí firmy, podniky, podnikatelé
80 % novejch aut u nás zakoupí firmy, podniky, podnikatelé a instituce, jen 20 % koupěj lidi ze svý kapsy.
Je to smutný 30 let po sametu … zvlášť když je
Je to smutný 30 let po sametu … zvlášť když je Škodovka nejziskovější z koncernu. A navíc tady budou ti zaměstnanci kupovat elektroauto, co stojí kolem milionu …
Otázka je kolik jejich dělňasů si to koupí i když jim
Otázka je kolik jejich dělňasů si to koupí i když jim vláda vráti 7500 $ + možná něco i stát Kalifornie.
Na parkovištích před Tesla, GIGA či Space X fabrikou je stále spousty normálních spalováků. Elon nikomu model S zadarmo nedal. Sám si ho koupil ve svým krámě, svý mámě taky a bratrancovi ze Solar City na dotaz řekl, že Tesla žádný slevy nikomu nedává, že všichni platěj plnou cenu. Nakonec se ukázalo že něteré šopy v určitých případech nějaké zvyhodnění mají, ale zřejme nijak markantní.
No vsadil bych se, že kdyby tady u nás postavili továrnu,
No vsadil bych se, že kdyby tady u nás postavili továrnu, tak žádnej dělňas by neměl na nvou Teslu, protože ty platy by byly na třetině těch na západě, tak jako je to všude i když by dělali stejnou práci
Jj
Stejne jako kdyz jedu do Ceskeho servisu na garancku,
Jj
Stejne jako kdyz jedu do Ceskeho servisu na garancku, necham tam 6tis. (najeto 7tis.) za vymenu oleje (do motoru o obsahu 1,2l), olejoveho a piloveho filtru a nejsem si jistej jestli ten olej vubec vymenili nebo si ho typek z dilny odnesl domu do sveho garazoveho servisu, ktery provozuje po odpolednech a vikendech aby uzivil rodinu.
A pritom vzpominam jak jsem jezdil s predchozim autem do znackoveho servisu v Nemecku, kde jsem za stejnou garancku platil stejnych 250e (pred intervencema CNB), a kdyz ma Nemcina nebyla dost dobra aby jsme se domluvili, volali Ceskeho typka z dilny, kterej byl samej usmev, protoze mu chodi na ucet trojnasobna vejplata nez tomu u nas…
Nenávidím veškerou tu šmíru a vexl kolem servisů a
Nenávidím veškerou tu šmíru a vexl kolem servisů a prodeje aut. Je to banda vykuků. Ti poslední dobří lidé v tom velmi snadno zaniknou. Přesne od toho se chtěl Elon navždy odstřihnout.
Presne od toho se chci take navzdy odstrihnout.
S Elonovo a
Presne od toho se chci take navzdy odstrihnout.
S Elonovo a bozi pomoci to dokazu. 🙂
+1
Rusové to vyřešili po svém, pro svý klubáky si
+1
Rusové to vyřešili po svém, pro svý klubáky si udělali vlastní servis a získali i certifikaci 😀
Škoda se snaží probrat ze zimního spánku. Přesně vo tomhle jsem láteřil pod článkem o jejich učňáku 🙂
http://archiv.ihned.cz/c1-65639980-prodejni-sit-skody-se-chysta-na-budoucnost-musi-prilakat-nove-pracovniky-do-servisu#disqus
Titulek o tom co už je rok známo.
Titulek o tom co už je rok známo.
je potřeba si to zvopáknout, zase si připomenout že celý
je potřeba si to zvopáknout, zase si připomenout že celý rok lidi nic nedostanou protože sice bude produkce ale pouze pro zaměstnance což je výhodný pro teslu protože se ven už nedostanou chybný kerý zaměstnanci vychytají a lidi se do podzima dobře nažhavěj takže čekání a somrování soudruzi a soudružky :))
Zaměstnance uspokojej za chvilku. Pak přinde na řadu
Zaměstnance uspokojej za chvilku. Pak přinde na řadu Kalifornie, americký 1. rezervanti z prvního dne, pak asi Evropa a svět. Minimálně je rozvezou po Tesla šopech a na testování, aby si lidi mohli nakonfigurovat.
zamestnanci sa mohli registrovať dva týždne vopred, …
zamestnanci sa mohli registrovať dva týždne vopred, …
tak to je správný přístup 😉
http://model3counter.com/
tak to je správný přístup 😉
http://model3counter.com/
Do medii unikol list, ktory poslal Elon poslal zamestancom.
Do medii unikol list, ktory poslal Elon poslal zamestancom. Okrem ineho sa v nom pise aj: „we are going to hold a really amazing party once Model 3 reaches volume production later this year.“
Elon teda planuje velku party pre zamestnancov na konci tohto roka, po tom co sa vyroba Modelu 3 rozbehne naplno. Dufam teda, ze ta party bude naozaj este tento rok 😉
Registroval jsem patnáctého dubna, tak to si ještě
Registroval jsem patnáctého dubna, tak to si ještě počkám…
To už bylo třista mrsk,ne hektare?:)
To už bylo třista mrsk,ne hektare?:)
Mám pocit, že nikde ofiko není uveřejněn počet
Mám pocit, že nikde ofiko není uveřejněn počet rezervscí ke dni, vše jsou to jen odhady, dohady …
Elon to zpočátku twitroval, každopádně 14dní po uvedení
Elon to zpočátku twitroval, každopádně 14dní po uvedení to bude pěkný mrsk…on to byl mrsk už 1.4. večer.
Elon to zatrh, aby aspoň trochu utlumil vytvořený hype a
Elon to zatrh, aby aspoň trochu utlumil vytvořený hype a snížil přílišnou podporu nárustu nových objednávek, protože už nebyli schopni slibovat rozumné termíny dodání. Proto v komunikaci přišli aspoň s nabidkou levnějších 60 kWh verzí Modelu S jako slabou náplastí.
Ze 1/4 letní zprávy někdy před 1/2 rokem se šlo nějako dopočitat, že objednávek už je přes 500 000 a to i po předešlém snížení počitadla. Teď už to může být přes 600 000 ??